Äitee2: Voi sentään...
Siis aivan järkyttävää käytöstä!
Sekä niiltä lapsilta että vanhemmilta!!
En ymmärrä mistä z-avaruudesta tuollaisia äitejä tulee
jotka eivät pyydä anteeksi ja laita poikiansakin pyytämään, ja vielä kaiken kukkuraksi syyttää sua ylihysteeriseksi!
Mitäs jos veisit epikriisin nähtäväksi sille akalle poikiesi lääkärikäynnistä...
Voimia ja paranemisia sinne oikein kovasti
Voi, tosi paljon joudut kyllä itseäs pistelemään, kyllä varmasti on jo pistelykohdat hellänä..
Yritä vain lepäillä niin paljon kuin mahdollista, kohta saat ihanat tuhisevat nyytit kainaloosi
Ja hyvä että kutinasi otettiin tosissaan
Melkoinen sf-mitta siulla!
Leinikille hirmuisesti voimia sinne epätietoisuuteen!
Hyvä ettei vuotoa ole enää tullut!
Tuuliska: Kyllä mulla oli vuotojen yhteydessä kipuja mahassa, ja sellaista kiristävää tunnetta selässä. Mahakivut oli pahemmat ja pelottavimmat
Lääkäri sanoi että pienet nostelut saavat veren kerääntymään ja poistumaan pikkuhiljaa vanhana verenä pois, ja kovat nopeat nostot ja repäisyliikkeet saavat heti kirkkaan verivuodon aikaan
Kun jäin töistä pois, niin vuotokin loppui
Eliisalle voimia kipujen kanssa!
Onko hellittänyt yhtään?
Mymmyryy: Voimia sinne ultran odotteluun!
Väsymys on hyvä merkki!
Nuku ja huilaile vain niin paljon kuin mahdollista
Ja oisko ne kovat kivut vain kohdun kasvukipuja? Ne osaavat olla tosi pahojakin
Tervetuloa
melluli!!!
Pahoittelut keskenmenosta
ja onnittelut uudesta mahdollisuudesta!
Sulla onkin viikkoja jo hyvin kasassa!
Kiitos
Marleena ja Repa!
Ihana lukea teidän vauva-arjesta
Aurinkoenergiaa: Eiks oo ihanaa kun Rennie ja muut närästyslääkkeet on keksitty?
Jouduin turvautumaan Renniehen tuossa jokin aika sitten, mutta teho tuntui loppuvan... Nyt kuljen Gaviscon-pullo kourassa
Pamulle hyvää kesälomareissua!
Tuttiritarille onnittelut mahtavista uutisista!
Oma napa: Iskiasvaiva on tosi paha,
hyvä kun kävelemään pääsee
Iltaisin tahtoo kaikki närästää, ja on täyden olon tunne vaikken olisi mitään syönytkään. Taitaa tuo refluksitautikin tehdä siinä tehtävänsä
Öisin on alkanut kovasti supistelemaan, kivuttomasti mutta ilkeästi kuitenkin
Tietääkö kukaan miksi harjoitussupparit tulee yöllä? Miksei ikinä päivällä?
Oon ajatellut että onko se sen takia että kun öisin kroppa on paikoillaan, niin se saa harkkasupparit aikaan? Mutta silloin sen ymmärtäisi jos olisin päivät/illat töissä jalkojen päällä koko ajan... Mutta enhän mä nyt täällä kotona ollessa hirveesti resua mitään, varsinkaan kun tuo iskiasvaiva on niin paha. En tiä sitten...
Tänään ajattelin omaksi ja vauvani iloksi lukea uutta ostamaani odotuskirjaa ääneen. Ajattelin katsoa mikä vaikutus sillä on vauvaan, masussa kun tuntui
olevan koko aamun niin rauhallista
Koirat olivat olohuoneessa leikkimässä jotain painileikkiä, eivätkä ottaneet kuuleviin korviinsa mun komentamista, joten meno oli melko kova
Menin sängylle, otin hyvän asennon ja aloin lukemaan ääneen. Ei kulunut kuin muutama sekunti kun vauva alkoi masussa kovasti potkimaan ja nauttimaan äiskän äänestä
Samassa huomasin että kaikki pojat hyppäsivät sänkyyn ja tulivat mahdollisimman lähelle mua nukkumaan
Siinä sitten minä luin ääneen, vauva hykerteli masussa kovien potkujen kera ja kaikki pojat nukkuivat tuhisten lähelläni
Ääneen lukeminen tehosi siis tosi hyvin koiriinkin
Mun suurin herkku on tällä hetkellä Valion hedelmäpommi-jugurtti! Siis se tavallinen, ei rasvaton.
Voisin syödä sitä vaikka kuinka paljon
Laitoin miehelleni aamulla viestin, että voitaisiinko hypätä tämä päivä yli?
Huomenna sitten olisin pidemmällä
kuin enkelimme odotuksessa...
Hän osasi vastata niin lohduttavasti, että
"Ei me kultarakas voida tätä päivää yli hypätä, mutta kyllä me tämäkin päivä selvitään yhdessä, ja huomen aamuna onkin
sitten uudet tuulet purjeessa..."
:MyAngels ja pikkujätti rv 22+6