Helou :wave:
Meikä on töissä, siis ihan oikeesti
Kerkeshän tossa jo kuukauden olla taas kotona, pari päivää aattelin jaksaa ja sit katotaan uudelleen kun 30.6. loppuu sit soppari
Olin aamulla neuvolassa, sijainen oli siellä ja virkaintoinen olikin, meikä sai vähän sapiskaa :/
Eli:
RR 104/76
HB 120
Paino: nyt 66 (Kasvua 600g viikko
)
SF-mitta: 25
eli kasvanut 4:ssä viikossa 8 cm B)
Syke:150-156, liikkeet ++
Pissa katsotaan torstaina kun on lääkäri.
Kohtu supisteli aika "rajusti" koko tutkimuksen ajan ja kun kerroin että alaselkä ollut tulessa monta päivää niin six lääkäri että tutkii taas tilanteen ja varmaan jään taaaaaaas saikulle
Lisäx: Kun olen lyhyt, 159cm, niin sanoi että kohtu on jo kasvanut niin isoksi että ylettyy rintalastaan ja kylkiluihin, joten mulle tulee kuumella aika tukalat oltavat tässä parin viikon päästä jo loppuraskauden ajaksi, tsiisus sanoin vain
Että mitään rimpulaa on turha odottaa syntyväksi siis
MyAngel: VOIMIA MURUNEN :hug: :hug: :hug: Rankka päivä teillä, onneksi teillä on masussa pikku lohdutus joka tuo uskoa tulevaan :heart:
Orchid: Varmasti on tuleva ultra mielessä ja vetää mielen matalax, täällä uskotaan täysin että kyllä siellä pieni papu on ja voi hyvin. Noilla viikoilla näkyy jo syke ja kaikki joten uskoa vaan kehiin :heart: :heart:
Luminia: no jo oli kokemus
Toivotaan todellakin että oli vain huono päivä, koska siellä tullaan aikaa viettämään, aikas montakin tuntia koko raskauden aikana, joten six kiva täti ois tosi tärkeä.
Tuuliska: EI EI EI!!! Ei vielä menetetä toivoa, toivotaan että ois jotain ihan muuta kuin keskenmeno :'( Onhan noita uskomattomia pelastustarinoita kuullut, joten uskotaan että nytkin Luoja tulee tueksi ja avuksi :hug:
Toive: Ei ne vessareissut oo täällä ainakaan vieläkään helpottanut ja rv 25 lähti tänään käyntiin, se mitä olemme kaikki joutuneet kokemaan kummittelee mielessä ja takaraivossa, voimia :hug:
irtis: "taustaile" ihan rauhassa, pääasia että saat itsesi ja jaksamuksesi kuntoon eikä tuollaisia lenkkejä enää
Sie alat olla jo loppusuoralla joten siksi keskity nyt vaan itseesi, olet ajatuksissamme :heart: