Voi Leinikki, eikä, ei ei ei! :'( Murtunut olet kyllä syystäkin! Miksi ihmeessä nämä asiat kasaantuu yksille ihmisille ja toiset sikiää suurinpiirtein vilkaisemalla toisiaan, aina uudestaan! Ei voi pieni ihmismieli ymmärtää... Olisiko mitään toivoa että sikiö olisikin pienempi eikä siksi näkynyt ultrassa? Millaisessa ultrassa kävit, tehtiinkö vatsan päältä vai alakautta? Niitäkin laitteita on niin monenlaisia, kaikkiin ei noin alussa voi luottaa. Nyt hirveästi lähettelen voimia sulle Leinikki, yritä jaksaa siihen kontrolliin ja keksiä jotain kivaa tekemistä siksi aikaa ettet murehtisi koko ajan. :hug: Tulethan sitten kertomaan mikä on tilanne ensi viikolla.
Toive kyseli tulehdusoireista: runsastunut verinen vuoto, johon tuli muutaman päivän päästä paha haju. Tuoksun huomasi kyllä selvästi miten sen muuttui tulehduksen hajuiseksi. Sen takia hakeuduin vielä lääkärille, neuvolassa eivät osanneet sanoa asiaan juuta eikä jaata. Onneksi olin itse aktiivinen enkä jäänyt epäröimään asiassa. Ei ollut kuumetta eikä ensimmäisessä labrakokeessakaan tulehdusarvot koholla, mutta vaisto kertoi että kaikki ei ole niinkuin pitää. Bakteerista en tiedä, mikä se oli, streptokokki vai mikä, mutta tulehdus ärsytti kohdunsuuta ja aiheutti supistuksia.
:heart: Tuuliska ja Pieni 9+3 edelleen. :heart:
Toive kyseli tulehdusoireista: runsastunut verinen vuoto, johon tuli muutaman päivän päästä paha haju. Tuoksun huomasi kyllä selvästi miten sen muuttui tulehduksen hajuiseksi. Sen takia hakeuduin vielä lääkärille, neuvolassa eivät osanneet sanoa asiaan juuta eikä jaata. Onneksi olin itse aktiivinen enkä jäänyt epäröimään asiassa. Ei ollut kuumetta eikä ensimmäisessä labrakokeessakaan tulehdusarvot koholla, mutta vaisto kertoi että kaikki ei ole niinkuin pitää. Bakteerista en tiedä, mikä se oli, streptokokki vai mikä, mutta tulehdus ärsytti kohdunsuuta ja aiheutti supistuksia.
:heart: Tuuliska ja Pieni 9+3 edelleen. :heart: