Hakutulokset

1. T

***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

wiiwi, tuskin vaativat synnyttämään perätilassa olevaa lasta jos itseä hirvittää. Mulla oli toinen lapsi perätilassa ja se huomattiin vasta synnärillä lapsiveden mentyä. Eivät edes harkinneet alatiesynnytystä vaan valmistelivat saman tien sektioon. Sektio oli kiireellinen, mutta ei hätäsektio...
  2. T

Heipä hei! Pikaisesti omaa napaa täältä... Kävin tänään ultrassa tk:ssa, viikkoja menkkojen mukaan 7+6 mutta itse olen koko ajan ollut sitä mieltä että ei niitä oikeasti niin paljon ole. Oviksen oireet tunsin vasta niin myöhään (kp23-24) ja testikin oli myöhäinen plussa. Ultrassa näkyi...
  3. T

Voi miten ihanaa, lämpimät onnittelut Amira!! :flower: :flower: :heart: :heart: Haluu myös pikkuisen tytön... :/ No, molemmat sukupuolet kyllä kelpais, mutta täytyy tunnustaa että tytöstä enemmän haaveilen. =) Mulla on pahoinvointi alkanut. Jes, vaikka se niin ärsyttävää onkin... :|
  4. T

Ui miten ahkeria kirjoittajia täällä on! Täysi työ että pysyy perässä teidän kuulumisissa. =) Kiitti kaikille jotka vastas mun tulehduskyselyihin. Ei mulla kyllä tulehduksen oireita ole, jos sitä tuhruvuotoa ei lasketa. Täytyypä seurailla vain ja ensi tiistaina on lääkärille aika, siellä...
  5. T

Kiitos, kiitos ihanat tervetulotoivotuksista! Komeita masuja teillä! =) Voi kun mullekin kasvais vielä tollanen! Hassua, että Tuttiritari kaipailee jomotuksia ja minä taas oon ihan kauhuissani joka pikku vihlaisusta. :D Ihmiset on erilaisia, kuin myös raskaudet ja oireet. Mulla on...
  6. T

Heippa hei! Jokohan uskaltautuisin tänne ilmoittautumaan... Muistaaks joku mua tuolta km:n jälkeen kuumeilevien pinosta? =) Mä ainakin muistan teistä suurimman osan, ihanaa nähdä että teillä monella on jo pitkällä raskaus ja hyvin menee! Ihanaa, hienoa!! Täällä mennään daizzin kanssa...
  7. T

Km:n jälkeen kuumeilevat, toukokuu

Pahoittelut sulle Sussoo. Harmi, että kävi kuitenkin noin. Mutta hienoa, että olet positiivisella mielellä. Itse olen myös huomannut sen, että kerta kerran jälkeen km on helpompi käsitellä. Ensimmäinen oli pahin. Mulla on myös niitä kolme takana. Tsempit ja peukut Toiveelle. Toivotaan, että...
  8. T

Kiitos kiitos onnitteluista, ystäväiset! Ja minut olikin jo siirretty plussanneiden pinoon, kiitos siitäkin, sai siirtää. Lauantaiaamuna miehen kanssa yhdessä jännättiin testitulosta, ja vihdoin viimein siihen tuli se ihka oikea plussa eikä mikään haamu enää. Eli kyllä tässä sitten raskaana...
  9. T

Heipsis pitkästä aikaa! Mä olen ollut tauolla jonkin aikaa, koittanut unohtaa koko kuumeilun ja keskittyä muihin asioihin... välillä huonolla ja välillä vähän paremmalla menestyksellä. Lämpimistä lämpimimmät onnittelut plussanneille ja pahoittelut uusille km:n kokeneille. Mulla on jo kp...

Yhteistyössä