Tervetuloa joukkoomme pitkäaikainen taustailija
Oviili!!
Kiva kun liityit seuraamme
Tuulenpuuska: Kiitos sanoistasi
Repalle taas tsemiä!
Ja onnittelut raskausarvettomasta kropasta
Täällä pyrin samaan
Gatsu: Elä vielä luovu toivosta! Siskoni vauva päätti kääntyä oikeinpäin vasta rv 37, ja lääkärit sanoivat sen olevan yleisin "kääntymisviikko"
Pikkutiikeri: Onnittelut ultrauutisista!!
Sama juttu täällä, että 1½-vuotta mäkin oon keskittynyt raskauksiin. Eka esikoisen odotus, sen menetys, sitten uusi raskaus, sen menetys, ja nyt tämä.
Toive81: Tervetuloa palstallemme!
Sulla vähän sama tilanne kuin mulla on ollut tuon vuotelun kanssa. Nyt vain otat erittäin rauhallisesti, et tee mitään rasittavaa. Itelläni tuo nostelu oli se kaikista pahin, että kun töistä jäin pois niin vuotokin loppui. Voimia!!
Juuliai: Joo noi meiän koirat (5 kipaletta) on sitten hassuja
Äsken nuorin isoimmista pojista meinasi tulla ulkoa sisälle "pienen" kepin kanssa, vaan eipä mahtunut ovesta sisään kun kepillä oli mittaa yli 3 metriä
Huvittavia tapauksia kertakaikkiaan... Saas nähä mitä ne maanantaista lähtien tuumaa kun mä meenkin töihin enkä ookkaa niitten kanssa koko aikaa
Tässä kun oon ollut kohta 7 viikkoa sairaslomalla.
Meillä on rakenneultra 9.6. jänskyttää....................
Hyvä että kohdunsuuntilanne oli ookoo
Mulle neuvolatäti sanoi tuosta SF-mitasta, että aluksi sillä mitataan masun kasvua, mutta sitten se mitta kertoo vauvan asennosta paljon. Eli kun loppumetreillä vauva laskeutuu lähtökuoppiinsa niin SF-mittakin pienenee. Että ei niinkään mitata vauvan kokoa vaan sen asentoa.
Kiva kuulla
EevaRouvasta!
Voimapuhalluksen sulle täältä puhallan!
Hyvä
Daizz että oireita on!
Irtikselle hyvää lomaa!!
ON: Musta tuli 6-kertainen täti
Veljen vaimo synnytti rv 41+4 poikavauvan.
Vähän pelottaa kuinka repeen itkuun kun tuon vauvan nään...
Vaikka miten olen onnellinen heidän puolestaan, niin kyllä se vauva väistämättä muistuttaa mua omasta enkelistäni
En ole poikavauvoja nähnyt sitten oman enkelini sylissäpidon jälkeen...
Noh, mä koitan olla vahva, taas... AINA.
Täällä ollaan sitten puolivälissä, yeah!
Nyt on alkanut jännittämään tuo tuleva rakenneultra.....
Vauva on kasvanut hirmuisesti, sen tuntee potkuista joita tulee ihan taukoamatta aina aamulla ja illalla. Viime yönäkin se potki kyllä ahkerasti, kun mä puolinukuksissa sanoin miehelleni, että sano vauvalle että rauhoittuu jo nukkumaan
Päivisin liikkeitä tuntuu vähemmän kun oon liikkeessä, ja kun tuo istukka on tuossa etuseinällä niin se niitä vähän karsii.
Eipä muuta tällä kertaa, moikkuli!
-MyAngels
ja niin rakas (riks raks ja POKS!) rv 20+0 -