***Keskenmenon jälkeen plussanneet toukokuussa***

Pikaisesti vaan pyörähdän...

Tsemii kaikille loppu suoralla ja alkutaipaleella...

ON:Tänään ollu erittäi okse olo koko pvän.Alamahaa särkeny jonni verran.Väsyttää...kaikkee...Oireet on siis päk!!! Ihanaa =) :D :heart: vko vielä ja sit pääsis kahtoo mikä tuol pötsis ois tilanne...mitenköhän sais aikasa kulumaan??!!Hhmmhh...

Daizz ja sydänkäpynen 7+2

Huomenta kaikki ja kiitokset vielä lämpimistä tervetulotoivotuksista!

pikkutiikeri: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! Ihana kuulla.

toive81: Tervetuloa. Kurja kuulla kokemuksistasi, rankkaa. Pidän peukkuja että kaikki menee tällä kertaa hyvin!

Nyt tulee jo kiire neuvolaan, hyvää perjantaita ja alkavaa viikonloppua tasapuolisesti kaikille, kerron neuvolakuulumisia kunhan ehdin.

Luce 15+3

Muksaa viikonlopun alkua kaikille :wave:

Saapipahan nähä tuleeko Repa ilmoittautumaan vai onko jäänyt polille sille tielleen =) Jänskättää, onnea vauvanhakuun, vaikka et ehkä tätä enää näekään :wave: :hug: :flower: :heart:

Onnea pikkutiikeri ultra-kuulumisista :hug: :flower:

Toive onnea ja tervetuloa :hug: :flower: Rankka alku on ollut teillä, toivottavasti tällä kertaa kaikki menee loppuun saakka hyvin :hug: =)

juuliai tuossa tuntuu olevan lääkäri-kohtaisiakin eroja, että merkkaako iso sf-mitta isoa vauvaa - toiset sanoo että joo ja toiset että ei... Mutta onhan se niin, että siihen vaikuttaa esim. lapsiveden määrä ja lapsen asento eikä vaan lapsen koko. Henkkoht tasolla esikoinen oli pieni (2990g) ja sf-mitta oli kanssa jossain alakäyrillä vissiin. Kuopus ja tämä taas menneet sf-mitoissa tuolla keski- ja yläkäyrän välillä (ja lopussa yläkäyrän puolella) ja kuopus oli 3665g ja tästä veikattu vajaa 4 kg jos menee n. laskettuun aikaan. Mutta nämäkin lienee näitä yksilöllisiä juttuja...

irtis nytkö sitten alkoi lomailu =) Nauti siitä!!!

EevaRouva sullakin alkaa olla jo viimeiset viikot käsillä =) Joo, olen käsittänyt näin, että varsinkin jos paikat on epäkypsät ja jouduttaisiin lääkkein käynnistämään, niin sitä ei mielellään tehdä sektioiduille, koska kohtu ei välttämättä kestä, kun lääkkeet saavat aikaan rajumpia supistuksia kuin luonnolliset supparit. Toivottavasti synnytys käynnistyisi tällä kertaa itsestään vähän aikaisemmin kuin esikoisestasi :hug:

daizz kiva että sulla on huono olo :D

Luce tule sitten päivittämään nla-kuulumiset :wave:

Ja tänne ei mitään uutta, nukuin tosi huonosti viime yönä, heräilin vähän väliä ja sitten nää tenavat keksi herätä klo 6.15 :headwall: :headwall: Voipi vähän väsyttää tänään ja voipi olla mamma vähän äkäinen... |O Kiva varmaan miehen tulla kotia kun tämmönen pirttihirmu vastassa :kieh: :LOL:

Nyt jos viikonloppuna saisi laitettua pinnasängyn kokoon, etittyä hoitoalustaa ja sen sellaista ja jos tuo mies sais tuon alakerran vessan purettua ja koottua uudet, niin sittenhän alkaisi olla aika hyvällä mallilla paikat vauvan tulla =) Mutta saapa taas nähä saahaanko puoliakaan tehtyä... pah :headwall:

Joo, tyttö huutaa tuossa kun sireeni, nyt jo on väsyny :headwall: Kiva päivä tulossa :kieh:

stoppis 37+4

Tervetuloa joukkoomme pitkäaikainen taustailija Oviili!!

Kiva kun liityit seuraamme

Tuulenpuuska: Kiitos sanoistasi

Repalle taas tsemiä!
Ja onnittelut raskausarvettomasta kropasta
Täällä pyrin samaan

Gatsu: Elä vielä luovu toivosta! Siskoni vauva päätti kääntyä oikeinpäin vasta rv 37, ja lääkärit sanoivat sen olevan yleisin "kääntymisviikko"

Pikkutiikeri: Onnittelut ultrauutisista!!

Sama juttu täällä, että 1½-vuotta mäkin oon keskittynyt raskauksiin. Eka esikoisen odotus, sen menetys, sitten uusi raskaus, sen menetys, ja nyt tämä.

Toive81: Tervetuloa palstallemme!

Sulla vähän sama tilanne kuin mulla on ollut tuon vuotelun kanssa. Nyt vain otat erittäin rauhallisesti, et tee mitään rasittavaa. Itelläni tuo nostelu oli se kaikista pahin, että kun töistä jäin pois niin vuotokin loppui. Voimia!!

Juuliai: Joo noi meiän koirat (5 kipaletta) on sitten hassuja

Äsken nuorin isoimmista pojista meinasi tulla ulkoa sisälle "pienen" kepin kanssa, vaan eipä mahtunut ovesta sisään kun kepillä oli mittaa yli 3 metriä

Huvittavia tapauksia kertakaikkiaan... Saas nähä mitä ne maanantaista lähtien tuumaa kun mä meenkin töihin enkä ookkaa niitten kanssa koko aikaa

Tässä kun oon ollut kohta 7 viikkoa sairaslomalla.

Meillä on rakenneultra 9.6. jänskyttää....................

Hyvä että kohdunsuuntilanne oli ookoo

Mulle neuvolatäti sanoi tuosta SF-mitasta, että aluksi sillä mitataan masun kasvua, mutta sitten se mitta kertoo vauvan asennosta paljon. Eli kun loppumetreillä vauva laskeutuu lähtökuoppiinsa niin SF-mittakin pienenee. Että ei niinkään mitata vauvan kokoa vaan sen asentoa.

Kiva kuulla EevaRouvasta!

Voimapuhalluksen sulle täältä puhallan!

Hyvä Daizz että oireita on!

Irtikselle hyvää lomaa!!

ON: Musta tuli 6-kertainen täti

Veljen vaimo synnytti rv 41+4 poikavauvan.
Vähän pelottaa kuinka repeen itkuun kun tuon vauvan nään...

Vaikka miten olen onnellinen heidän puolestaan, niin kyllä se vauva väistämättä muistuttaa mua omasta enkelistäni

En ole poikavauvoja nähnyt sitten oman enkelini sylissäpidon jälkeen...

Noh, mä koitan olla vahva, taas... AINA.

Täällä ollaan sitten puolivälissä, yeah!

Nyt on alkanut jännittämään tuo tuleva rakenneultra.....

Vauva on kasvanut hirmuisesti, sen tuntee potkuista joita tulee ihan taukoamatta aina aamulla ja illalla. Viime yönäkin se potki kyllä ahkerasti, kun mä puolinukuksissa sanoin miehelleni, että sano vauvalle että rauhoittuu jo nukkumaan

Päivisin liikkeitä tuntuu vähemmän kun oon liikkeessä, ja kun tuo istukka on tuossa etuseinällä niin se niitä vähän karsii.

Eipä muuta tällä kertaa, moikkuli!

-MyAngels
ja niin rakas (riks raks ja POKS!) rv 20+0 -

Huomenia...öö..vähä myöhään...Itteni sain just kammettua ylös vaik muksut herätti jo kuue pintaa... :p Kyl meinaa mennä järki ku tyttö 6v kuuen aikaa lämäsee töllön päälle ja kattoo muka piirrettyjä. :attn: Ihan joka ikinen aamu...ja sit herättää veljesä pian 5v...ja alkavat hillumaan. :kieh: :kieh: :kieh: Mitenköhän noi sais nukkumaan pitempään????

Stoppis...Sulla on komee pötsi :D :heart: Juu oireita oli ainakin eilen mut saa nähä mikä o tä päivä tilanne... :D Sais siivottua jos ei nii kaamee olis ku eile. :D Huomenna ois isännän sisko tulossa miehesä kanssa kyläileen.Pakko ois imuroija hiekat pois.Koira juossu tuol multasella pellolla lokkien perässä rallia..ja sit sisälle tullessaa lattialle ilmetyy kaunis kasa hiekkaa/multaa... :LOL:

MyAngels...Juu oireita on ollu.Todella hyvä niin :D Eikä muutenkaa fiilis oo ollu enää nii toivoton =) Onneks.Innolla ens vkon torstaita odottelen et pääsis ultraan.Kulus jo aika.No vkoloppu mene nopsaan ku tulee vieraita...mut ens vko voi olla tuskasen pitkä ku isäntäki o iltavuorossa.No o mulla kolme ajotuntia enne torstaita ja muksuje hammaslääkäri ja...ja...työkkäris pitäs käyä ja ja...Silleen mut illat o pitkiä ku isäntä töissä... :attn:

ON:tää aamu ollu ihan hyvä huono olo ei oo viel tääl...mut se yleesä ilmeetyyki myöhemmi...lähellä puolta päivää.Sais enne sitä siivottuu...viel.Mahassa o semmone pieni särky tai jomotus miten sen nyt ilmasis...muuten ei oikeestaa mitää...fluntsanen olo jatkuu.
Katsotaan katsotaan....

Päivelöitä ja terkkuja polilta :wave:

Pikkutiikeri: onnea hyvistä ultrauutisista,se on sanoinkuvaamaton tunne nähdä oma lapsi :heart: :heart:

Toive81: Tervetuloa ihanaan joukkoomme :heart:

Stoppis,meillä on ihan samikset mahat...kuin omaa kattois :D

Elikkäs tää tuli vielä kotiin vaikka läheltä käytti.... Eli lääkäri meinas jo että ei muuta kuin saliin ja kalvot puhki,mutta sitten tuli kuitenkinsiihen tulokseen että josko viikonloppu odotetaan että tulis itellään,kun niin tulollaan olis. Ja vauvan ja mun vointi kuitenkin hyvä =)

Auki olin 4cm,kohdunkaulaa ei juuri ole ja niin kypsää kamaa siis kun voi olla ja taas hämmästeltiin että ei oo supparin supparia eikä ole tullut itellään :D Onnitteli mua siitä että tulossa helppo käynnistys jos siihen mennään kun ei tarvihe kypsytellä.
Vauvan paino 3166-3366g,virtaukset hyvät jne...
Maanantaina kello 8 sit puhkastaan jos ei muuten tule :heart:

Nyt kaikki peukut pystyyn että alkais itellään tää synnytys :attn:

PS. Mies ihan ripulilla ja vaikeena,sitä jännittää ihan mahottomasti :LOL: Meikä sitä on tässä rauhotellut että hyvin se menee :LOL: :D

Repa ja sitkulapitkula kutvonen rv 41+3

Repa tuli vielä takas :wave: No nyt ei aikuisten oikeesti mene enää pitkään! =) Nyt vähän miehen kanssa lemmekkäitä hetkiä, niin johan lähtee tulemaan ;) Paikat kuitenkin jo aikaslailla levällään :D Muksaa nyytinhakureissua teille toivottelen :hug: =) :heart:

Myangels onnittelut tätiydestä =)

daizz joo meilläkin on tää eskalainen joka kampee aina vaikka kuinka aikasin ylös :headwall: Mutta yleensä loma-aikaan on saatu vähän järkevämpi rytmi, joten odotellaan nyt sitä kesälomaa toiveikkaana (tosin mulla kyllä ei ne unet siitä parane yhtään, siitä varmaan joku pieni pitää huolen... :xmas: )

Nyt tytsä lähti mummon kanssa sienimetsään ja sitten ei ookkaan mitään tekemistä (jätkä siis eskassa)... mitähän sitä keksis, kun pyykitkin on pesty... SIIVOTA tietty pitäisi, mutta en nyt ihan sellaista ajanvietettä ajatellut :LOL:

stoppis taas

Heippa,

Stoppis Julmetun kaunis maha! Ihana! :heart:

Repa Joo, jos ei viikonloppuna tule niin varmasti käynnistys on myös helppo sulle kun oot jo ihan puolivalmis synnyttämään! Mä olin tuon verran auki kun pääsin synnytyssaliin, avauduin 4cm tunnissa käynnistyksen alettua tepsimään, siihen asti paikat täysin kiinni!

Mä nukuin viime yönä 22-08 yhteen putkeen! Sama vika esikoisesta, loppua kohti vain unen laatu ja määrä parani :kieh: Nyt voisin mennä päivätirsoille...

tervehdys =)

eilen kirjottelin kauheen pitkät jutut ja sit kaikki katos taivaan tuuliin sen jälkeen en jaksanu ees yrittää, mut jospa nyt vähän jotain...

repa jänskää kaks päivää enintään enää ja ihan varmasti hyvin menee, mä oon ollu molemmissa synnytyksissä 2-3 senttiä auki kun on menty sairaalaan, eli siis monen tunnin kipeitten supistusten jälkeen :D mutta siis edelleen onnea matkaan kun lähdette =)

amiraa
saa varmaan jo onnitella :heart:

pikkutiikeri onnea ihanasta ultrasta :heart: jännitinkin jo tietoa että kuinka sujui =) ei sitä tajuakkaan, varsinkaan ekalla kerralla että sieltä mahasta on oikeesti tulossa uusi perheenjäsen ennenkun se pieni oikeesti tulee kotiin, on se niin uskomatonta =)

mymmyryylläkin oli ihania ultrakuulumisia, onnea :heart:

toive tervetuloa joukkoon mukaan ja toivotaan että teidän sitkeä sissi pysyy vuodosta huolimatta vahvana =)

luce ja oviili myös tervetuloa ihanaan porukkaamme =) oviilin kanssa ollaankin molemmat elokuisissa :wave:

stoppis ihana massu :heart: täytys kans yrittää jos sais kuvan tänne, en vaan oikeen osaa näitä konehommia =)

daizz onnea huonosta olosta :D

oma olo on edelleen ihan hyvä, sukkapuikkokipuja on alkanu tuleen useemmin ja supistelujakin, mutta ei kipeitä onneks ja tuntuu että maha on taas kasvanu hetkessä ihan kauheesti :eek: kai siellä on joku kasvupyrähdys meneillään vaikka mies on edelleen sitä mieltä että mun maha on kasvanu ihan vaan suklaansyönnistä :D juu
vaavi pitää melkosia tanssiharjotuksia tuolla, kauhea myllääminen ja viihtyy edelleen parhaiten oikeella puolella, kauheen malttamattomana odotan jo että sais pienen syliin, siis toivon vaan että aika menis nopeesti, ei vielä saa syntyä ja sitten taas synnytyksen jälkeen sais aika hidastua no mutta ehkä se aika menee aina samaa vauhtia vaikka mitä toivoisin =)
mutta palailen taas :wave:

eliisa ja pikkuruinen 29+1

Hei kaikki!

Meille syntyi pieni, 10 pisteen tyttö 21.5.2008 klo 00:29.
Mitat 2885g ja 48 cm. Tänään kotiuduttiin, kaikki hyvin.

Kirjoittelen lisää myöhemmin kun ehdin ja jaksan.

:heart: -A- ja Neiti 2 pv

Amira ihanaa, suuren suuret onnittelut pikkuisesta prinsessasta :heart: :heart: :heart: :flower: :hug: Niinhän me arveltiin että ootte päässeet tositoimiin =) On muutens neidillä hyvä synttäri, sama kun meidän neidillä 4 v :heart: Tules kertomaan tarkemmin miten meni sitten kun jakselet =)

Voi miten ihanaa, lämpimät onnittelut Amira!! :flower: :flower: :heart: :heart:

Haluu myös pikkuisen tytön... :/ No, molemmat sukupuolet kyllä kelpais, mutta täytyy tunnustaa että tytöstä enemmän haaveilen. =)

Mulla on pahoinvointi alkanut. Jes, vaikka se niin ärsyttävää onkin... :|

Onnea Amiralle :heart: En kyllä muista, mikä sulla oli laskettu aika, että menikö yli vai ali, mutta lähipiiriin on 3 viikon sisällä 2 lähes täysin samankokoista tyttöä kuin teidän rinsessa. Ja ihan lasketun lähettyvillä, mutta siis pienien, sirojen tyttövauvojen loppukevät taitaa olla :)

Oma olo jeesjees! Ei ihmeitä. Joo, nyt kun Äitee kertoi omasta istukan repeämisestä sun muusta, niin todellakaan en halua saati toivo käynnistystä. Tosin se tarkoittaa sitä, että mä saan joskus heinäkuun alussa vauvan :snotty:

amira onnea :heart:

mulla on sellainen olo, että sunnuntaina repa lähtee.
sitten stoppis ja sitten minä?

söin suklaalevyn harmitukseen, ku naapurin kullannuput soittaa ovikelloa koko ajan ja kyselee mun lapsia pihalle. ei usko et ovat tädillä kylässä. kolmannella kerralla meni käpy, ja huusin et johan perkule, etten saa nukkua vaikka koko koti on tyhjä. seuraavan kerran ku pimpotatte mä suutun. ja kullannuput pinkoi pitkin rappua karkuun :kieh: :LOL: :saint: :D
no nyt siis hereillä ja suklaa morkkis.
mulla on omituinen olo, tekis mieli sanoa et kireä ja hikinen, mut se on ihan perusminää nykyään. mulla ei ole suppareita, eikä painon tunnetta, ei mitään, silti fiilis et pian syntyy. tää on vaan mun toiveajattelua ;)

myangels söpö masu. ja ihana hoikka nainen masun takana. soita ku haluat turvotusta ja suklaakiloa B)

ruispala(jota naapurin lapset vihaa) ja terminaattor3 la maanantaina

onnea....onnea... onnea! :flower: ihan ihkua!

toiselle ystävälle kuuluu tosi huonoa...
ja toiselle paistaa vihdoin Aurinko kun pienenpieni tyttö sai luvan siirtoon Lastenlinnasta paikalliseen omaan sairaalaan! Painoa oli prinsessalla n 1kg200!! että miettikää kuinka pikkunen, mutta nyt hengittää ite ja se on paras uutinen aikoihin!! =)

oma olo ihan ok. ens viikolla on neuvola ja lääkäri, sitä odotan jo kyllä. On nämä pari viikkoa mennyt niin maassa, että palan halusta kuulla pientä sydämen sykettä :heart:
ihania masukuvia, tarvii ite koittaa kans ottaa ja sit vielä saada se tänne, hmmm...tai pitääköhän jonkun muun ottaa se kuva kuitenkin. :D

Pamuk ja Toivokolmonen rv 13+5

Lauantaita mamitsut =) Täällä ainakin paistelee kivasti aurinko ja nyt kun tuo koivukin on vähän hellittänyt pölyttämistään, niin onpa kiva ulkoilla! Käytiin penskojen kanssa ihmettelemässä kun sammakonkutu oli muuttunut nuijapäiksi :)

EevaRouva oo onnellinen jos saat loppuajasta nukuttua hyvin! Mulla on ruvennut olemaan unet nyt repaleisia, vaikka en käy edes vessassa - muuten vaan heräilen :/

Eliisa kyllä ne viikot kuule vilahtaa ihan ihmeen nopeasti - sitähän tässä on hämmästelty, että enää pari viikkoa laskettuun ja kolme viikkoa max on vauva enää masussa :eek:

Äitee harmi että jouduit insuille, mutta ehkä se auttaa oloja :hug: Ja tosiaan ei onneksi ole enää kovin pitkä taival teilläkään edessä :) Niin ja tosiaan kun sulla on sentään kaksi pientä, niin ei tosiaan ole tuo 10 kg pahasti tuossa vaiheessa!!!!

Mä veikkaan että Repa lähtee yöllä parin S:än jälkeen ;)

Myangels söpö pikku masu =) Oot kyllä tosi hoikkanen!!!!

ruispala mulla ei ole enää mitään synnytystä edeltäviä tuntemuksia, joten etköhän sä pääse ennen mua lähteen ;) Nyt tosiaan tuntuu sille, että saadaan odotella sitä käynnistystä rv 41, kun olo on mitä mainioin. (ainoastaan sitä limaa pukkaa, mutta sitähän se voi teettää viikkotolkulla...) Pitää kokeilla mitä sanoo jos pidetään miehen kanssa vähän lemmekkäitä hetkiä :whistle:

Pamuk kiva että edes toiselle kaverille kuuluu vähän parempaa :) Muista kuitenkin iloita myös omasta niin odotetusta onnestasi, vaikka ystävillä onkin ollut hankalaa... :hug:

Juu, täällä siis ei mitään kolotuksia eikä vihlomisia, vaan olo mitä mainioin :D Että odotellaans nyt pari viikkoa ihan rauhassa, kun ei mikään viittaa siihen että aikaisemmin olisi mitään jakoja lähteä =) Nyt lähen laittamaan lasagnea!

stoppis 37+5

Heipparallaa! Onpas täällä tapahtunut vaikka mitä.

Amiralle onnea pikku prinsessasta!

Mymmyryy, ihania ultrakuulumisia! Onneksi Toivo on tiukasti mukana.

Ja pikkutiikerillä on jo np-ultrakin ohi. Voi kun itsekin pääsisi sinne asti! Kävin ekassa raskaudessa ultrassa 6+4, mutta ei sekään suoraan sanottuna vielä mulle konkretisoinut asiaa kunnolla... Pähkinältähän se juttu lähinnä näytti. Mutta tuossa vaiheessa kai jo ihan ihmiseltä!

Toive81, kiva kun tulit tälle puolelle! On sullakin jo ollut vaikka mitä jännitystä. Mutta nyt mennään käsi kädessä tammikuulle asti, eikös niin!?

Daizz, kuulostaa tutulta nuo oireet... Mulla kans ihan kauhea olo ollut tän viikon. Mutta koskahan sitä muuten elämässä mieliala kohenee kun olo pahenee??

Stoppis, onpas komea massu!

Repan kutvonenkaan ei vielä halua näyttäytyä. No kohta se on kuitenkin edessä!

MyAngelsillä on kyllä söötti pikkunen maha! Jännä kun se vaihtelee niin paljon... Ite oon miettinyt, että kuinkahan iso mulla on, jos kaikki menee siis hyvin, ja meen lomien jälkeen töihin elokuussa. Sillon ois jotain 17+ viikkoa. Oon tosi pikkunen ja hoikka, mutta kun ei sekään kai välttämättä mitään masun kokoa ennusta.

Ruispala, kiva kun naapurin lapset järkkää ohjelmaa!
:LOL:

Täällä siis oltu kestokrapulassa melkein jo viikko. Aamut on vähän parempia, mutta muuten kauhea olo vaan seuraa koko ajan. Töitä on enää viikko ja onneksi lyhyitä päiviä niin kai selviän, mutta iltapäivät ja illat menee pelkkään sohvalla makailuun. Jännä juttu, mutta se ihan alun paniikki on kyllä väistynyt - jotenkin on paljon helpompi uskoa, että siellä jotain kasvaa, kun on näin karmaiseva olotila. Olihan mulla sillon ekalla kertaakin huonoa oloa ja hyvin se ei silti päättynyt, mutta päivä kerrallaanhan sitä pitää mennä. Tuntuu vaan, että mies ei oikein ymmärrä, kun en saa mitään aikaseks... Kyselee vaan, että mitä tolle vois tehdä. Ei kai sille oikein mitään voi tehdä, vai onko teillä siskot jotakin hyviä ehdotuksia??? Paitsi tietysti se vähän auttaa, kun syö KOKO AJAN. :LOL:

frizzante 6+2

Yhteistyössä