*** Keskenmenon jälkeen plussanneet elokuussa***

Arvon kohtalotoverit,
Voiko ekat kuukautiset alkaa alle kaksi viikkoa km:sta ja kaavinnasta. Jälkivuoto kesti vaan pari päivää. ( myöskään ruskeeta tuhrua ei ole tullut enää reiluun viikkoon). Mulla on kaikki mun kuukautisoireet. V*tuttaa, mahaa juilii, selkää jomottaa, tissit kipeenä, ruskeeta vuotoa, maha kuin ilmapallo (turvottaa) ja syödä vois vaikka hevosen. Jos joku muistaa omasta kokemuksestaan ja jakaa sen kanssani, niin kiitos!

Hautajaiset pidetään huomenna ja ehkä sitten paranemisprosessi lähtee käyntiin kunnolla.

Mymmyryy: Sitähän sanotaan, et menkat tulee n. neljä viikkoa kaavinnasta. MUTTA. Mulla itsellä kävi niin, et just edellisenä päivänä kävin jälkitarkastuksessa ja gyne ultras ja sanoi, ettei menkkoja ole vielä luvassa ainakaan viikkoon, jos kahteenkaan. Oli kuulemma limakalvo niin ohut.

Mut mites kävikään. Menkat alkoi heti seuraavana aamuna (eivätkä tajunneet jäädä edes niukiksi). Silloin asiaa selvittelin, et kuis nyt näin, jos kerran limakalvoakaan ei ollut, ja mulle sanottiin (lääkärin suusta), et se on enemmän kiinni siitä, miten oma hormonitoiminta lähtee pyörimään. Eli mullakin oli vissiin sitten kuitenkin oma hormonitoiminta pyörähtänyt jo niin käyntiin, et menkat tuli, vaikka limakalvo ei välttämättä valmis olisi vielä ollutkaan.

Sen puolesta siis voisi olla, mikäli sullakin on vaan hormonitoiminta päässyt jo aikaisemmin alkuun. ...mut varmaksi en osaa sanoa, mä en ole lääkäri. Ja mullakin tuossa oli neljä viikkoa kaavinnasta, kun ekat tuli. :)

eliisa ONNEA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ihanaa, tyttö tuli ja sydän suli!!! :flower: :hug: :heart: :heart: juku, itkettää ihan ajatellakin teidän onnea, liikutuksesta!!!!!!!!!!! upeaa!!!!!!!!!!!!!! LOIstava saavutus!!!!!!!!!!!

mymmyryy itsellä ei, mutta kaverillani kävi just noin ja seuraavasta kierrosta plussasi onnistuneen raskauden!!! joten voi olla mahollista.
Ja voimia suruunne, todella suuri osanotto :hug:

katherine ja kultsikka 20+2

ae rentoutuminen ja mukautuminen kuulostaa näin maallikolle ja ensikertalaiselle hyvältä ajatukselta. mulla oli ilmeisesti tänään kuuden maissa ekat oikiat supparit (meen kohta googlettamaan kuvailuja) ja kun niistä "pääsin", ajattelin, että ens kerralla vois yrittää rentoutuakin. nyt vaan jännitti hulluna, että mitäs tää nyt on, ja onko tää nyt sitä :LOL:

mymmyryylle vielä kerran suuri, lämmin halaus ja mielenrauhaa. koettakaahan jaksaa huominen, raskas päivä.

heipsis!

Eliisan perheelle valtavasti onnea!! :flower: :flower: :D

Aurinkoenergiaa: Hyvä jos vyöhyketerapiasta yhtän hyötyä. Jospa se lähtö synnärille tulisi pian teillekin. On kyllä tosi ihmeellisen kuulosta touhua siellä kun eivät rupee käynnistää..
:hug:

Ja me vasta tulleet odotellaan vielä hyvä tosi ennen kun synnärille joudutaan :D .. eiköstä juu??
no okei, voi kuulostaa vähän ylipositiivisuudelta tällä hetkellä kun välsitä oma olo tuntuu siltä että tämä on painajaista mikä päätyy siiheen ultraan ja herään sitten todellisuuteen ettei vauvaa tulekkaan :'(
jep, mut siitä huolimatta olo on nyt ihmeen rauhallinen ja hyvä.. siis henkisesti.. fyysiesti pahaolo on koko ajan ja jääkaapissa on joku ruuan haju joka saa yökkimään... väsymys samoin aivan järkyttävää muuta onpa ihana nukkua esikoisen kanssa vierekkäin päikkärit :D

oli tullut niin plajon tekstiä etten valitettavasti ehdi nyt kommentoimaan mut yritän palta ajan kans sitten näoyttelemään.

öitä :wave:

No kääk mulla oli paljon juttua, mut ne katos taivaan tuuliin............. :headwall:
Eliisa Mua ihan itketti kun luin tota sun tarinaa. Ihanaa et se meni aika nopeaa! Saat olla tosi ylpee itsestäsi!!!! :heart:
Mymmyryy Voimia huomiseen!!! :hug:
Mulla alkoi ne menkat yli 5 viikon päästä. Normaalisti ne sit alkoivat tulla, mutta kuten jo monet täällä tietää ovulaatio sit heittikin laidasta toiseen. Eli en ihmettele et menee kierto sekaisin tavalla tai toisella. Mulle lääkäri sanoi et se on tosi normaalia.... :(
Helmikselle Positiivisia ajatuksia. :hug: Sinä et mene minnekkään täältä. Ei historia aina toista itseään!!!
Orchid Mie oon tosi iloinen et on istumatyo... Esikoisen kaa jouduin seisomaan, jalat olivat kuin tukit ja suonet napsahtelivat. Eli nyt olen kuin taivaassa!!! Käyn kävelemässä papruja sinne ja tänne ja sit istun. Ihanaa!!! =)
Tinii Napakan kokoinen vaavi on teille luvassa jos toi arvio ei heitä paljoo. Ihanaa! :heart:
Muumiska Itku mulla on ainakin herkemmässä, muuten on ollut tasapaksu olotila... ;)
AE Jalasta löytyy koko kropan kartta. Kohtu sijaitsee kantapäästä ylös niiden kahden nilkassa olevien pallukka luiden takana (en muista noiden luiden nimiä nyt...). Siitä laita mies hieromaan. Tuo kohta on tosi kipee esim menkkojen aikaan. Hierominen siis pitäis auttaa stimuloimaan kohtua. Sulla on varmaankin neuvot loppu, joten tuossa yksi juttu. Saat omaa vyöhyketerapiaa!!! :LOL:

NullPoints +Tirri 18+6

Eliisalle minultakin suurensuuret lämpöiset onnittelut!! :flower: Ja tietysti pikkuneidille ja koko perheelle. Ihanaa, että olette jo tuossa pisteessä. Ja synnytyskin kuin unelma! Nyt nauttikaa pienestä prinsessastanne kaikki täysin rinnoin! :heart:

:heart: Tuuliska ja Pieni 16+3 :heart:

Huomenia..

nyt se olis sitten virallisesti se rv 40...
ja edelleen kotona...ei siis tehonnu eiliset vyöhyketerapiat eikä simat illalla.

NP: juu kuule, kaikki pisteet hierottu jaloistakin kipeiksi :| , eli ei tehonnu nekään mulle...

ei taida oikeesti tehota muut kuin se tippa sitten...
vaikia kroppa mulla. :ashamed:

huomenna olis sinne käyrälle...sopivat tarkoituksella mulle perjantai ajan, jotta voivat sanoa mulle jos alan valittamaan, että EI TAASKAAN voi käynnistää viikonloppua vasten..
ihan oikeesti...

eilisestä asti on ollu huono olo...meinasin äsken aamupalankin käydä yökkäämässä... :x ihan outoa, ihan kuin alkuraskauden pahoinvointi ois tullu takas..entäs jos olenkin uudestaan raskaana ja sen takia toi valmis paketti ei ala syntyä???
kaikki hurjat ajatukset pyörii mielessä...

juups..anteeksi omanapaisuus, mutta ajatukset ei kulje enää... :ashamed:

Turhautunut AE ja vilho 40+0

AE Kyllä sulla on oikeus valittaa, toi on jotenkin niin kohtuutonta toi kohtelu mitä olet saanut, että ite huutaisin |O

Mutta mutta tuosta pahasta olosta on ihan pakko sanoa, että vuorokautta ennen esikoisen syntymää luulin, että olin saanu mahataudin kaikki ruoka äklötti ja just sellasta kuvotusta ku alkuraskaudessa... joten peukut ja pottuvarpaat täällä pystyssä että enteilis sinulla samaa :D :heart:

Ootko by the way kuullu siitä yhestä juomasta joka kanssa pitäis vauhdittaa synnytyksen alkua... mulla on se resepti kotona mutta joltain palstalta oon sen kopannu ja on ollu hyvät vaikutukset sillä todella monelle :p en kuollaksenikaan muista mitä siihen tuli :ashamed:

Eliisa Onnittelut helposta synnytyksestä, tollasesta mä haaveilen kanssa, mutta esikoinen teki tuloa 12 tuntia ja ponnitusvaihe kesti 1 h 18 min :eek: joten saan tosiaan varmaan vaan haaveilla :ashamed:

NP mulla rupee toi issias vaivaamaan ja on todella vaikee istua 8 tuntia konnen ääressä saahan sitä toki välillä kavellä mutta kun se on hel...tin hankalaa :ashamed: iltapäivällä en ilman käsitukia pääsis kyllä tuolista ylös :eek: mutta toki tää on paljon kevyempää ku moni muu ala...

Mymmyryy joskus lääkäriltä kysäsin jälkivuodosta ja sano, että voi olla pitkäkin tauko ja sen jälkeen jatkua, mutta sillon kannattaa tarkistaa ettei oo tulehdusta. Hajusta kuulema voi päätellä paljon :x mutta on myös onnellisia joilla hormoonitoiminta alkaa noinkin pian :)

Mä taas täällä arvokasta työaikaa kulutan koneella, onneks on oma huone niin voi tehdä mitä lystää :whistle:

Orchid ja pieni potkiva myllertävä taistelija rv 14+1 :heart:

Heipähei rakkaat entiset ja pian toivottavasti tulevat palstasiskot :wave:

Ekaks haluun onnitella Eliisaa,toivottavasti nähdään kerhon puolella :heart: :flower:

Ja Aurinkoenergialle voimia,mitäs jos vaan marssit sinne sairaalaan ja sanot että pois en lähe ilman väkivaltaa,et nyt on sellanen olo että kotiin en voi enää mennä...Yritä jaksaa :hug:

Niin tosiaan,en oo päässyt teit moikkaamaan ja harvakseltaan tuolla kerhonpuolellakin tullut käytyä. Poika sai nimekseen Kasper ja on nyt 2kk 12 päivää vanha. Vihdoin ja viimein ilmavaivat ja sen myötä koliikkihuuto on alkanut helpottaa ja poika viihtyy jo itsekseen sitterissä tai lattialla ja nukkuu pitkiä pätkiä ulkona vaunuissa...aina välillä pitää käydä laittamassa tutti ja keinuttaa uudestaan uneen. Ennen ei siis nukkunut jos vaunut pysähtyi hetkekskään. Nyt sit tää mamma pääsee välillä koneellekkin käymään =)
Muuten on vauva aivan ihana ja suloinen ja vauva arki pyörii kivasti. Muutettiin omakotitaloonkin juuri ja nyt eletään laatikoiden keskellä tovi jos toinenkin :p

Hitsi,kun lukee teitin kirjotuksia tulee mieleen ne pitkät viikot ennen käynnistystä 41+6 ja kun ei loppujenlopuiks tahtonut se tippakaan synnytystä käynnistää,vasta kalvojen puhkasu,mut sit se poika olikin salmana ulkona :D

Kaikille kovasti voimia odotukseen :heart: :heart:

Repa ja Kasper (kutvonen) 2kk 12 päivää jo... :eek:

Orchid Samaa olen minäkin kuullut :attn: AE et ennen synnytystä monille tulee paha olo.... Jospa toi ois tota??? Se on tosiaankin sitä ettei ne huvin vuoksi viikonlopuksi aloittele. Muistan itsekin kun olin viimeisilläni, niin kituuttivat viikonlopun yli ja sit tiistaina aloittelivat (maanantaina antoivat tuomion). Ja ei tosiaankaan mikään auttanut, ei tabut (avauduin 1cm), ei vesien puhkaisut, eikä tipat (olin max 3cm auki). Sektio olikin taivaan lahja, kun ajattelin et mullan alle pian joudun.... :eek: Mulla siis toi AEn juttu tuo muistoja menneisyydestä. :ashamed: Jälkeen päin ajattelin et ei koskaan saa olla tuollaista, koska olin niin poikki kaikesta, et eka päivä vauvan kans meni vaan sumussa, heikotus sokerien romahtamisesta, kun en saanu pariin päivään syödä jne....
Anteeks nyt tuo vanhan lotraus, mutta tuli mieleen.......... :ashamed:
Omaa napaa sen verran et kasvukivut loppuivat viime viikonloppuna. En tunne päivisin ollenkaan liikkeitä, mutta joka ilta kun meen makuulleni kunnon ripaskat masussa alkaa. Ihanaa kuunneltavaa =) . Ja ihanaa kun ne ovat nyt säännöllisiä.
Huomenna menen neuvolavierailulle. Siellä vaan katsotaan pissa, veri, verenpaine ja paino muistaakseni. Eli ei oo ultraa :( .
En oo vieläkään saanu palautetta mun sokeriarvoista. Se rasitus oli yli 2vkoa sitten. Sen tiedän et jos se olis ollut koholla, niin soittaneet ne olisivat jo. Eli vissiin kaikki on ok? Mulla on ollut hyvä olo, joten vissiin se niin on.
Hyvää päivän jatkoa kaikille!!!

NullPoints + Tirri 19+0 (Wau, pian puolivälissä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) :heart:

AAM
Alkuperäinen kirjoittaja aurinkoenergiaa:
sanokaa jos teitä alkaa tympästä tää mun valitus... :ashamed: :ashamed: :ashamed:
höpöhöpö sitä on toivottavasti itse samassa jamassa 36 viikon päästä :LOL: ja sit saa muut kuunnella voivoituksia :D NOU STRESS !
hei mullakin lähti se osteopaatti toimimaan "vasta" kolmantena päivänä kunnolla.. anna aikaa :)

Heipsis!
Oli pakko tulla kurkistamaan AE:n kuulumisia näin työpäivän lomaan! Voi kun tuo paha olo nyt tarkoittaisi että pian sinua viedään :) Eli tosissaan ei varmaankaan ketään harmita sinun "valitukset" vaan kaikki jännää kovasti tilannettasi ja pitää peukkuja.
Jos sinua ei vähään aikaan näy, niin varmasti tulee mieleen, mitä on tapahtunut!

Eliisan kertomus sai tipan linssiin, niin ihanalta kuulosti. Kauhean seesteiseltä ja rauhalliselta kuulosti, liekö sitten ollut sitä kun tositoimissa olit mutta näin ulkopuolisesta kyllä. Vielä kerran onnea saavutuksestasi!

Mymmyryyn kysymykseen en osaa vastata, meikäläisellä kesti reippaasti yki 6vkoa keskenmenosta ennen kuin ekat menkat tuli. Lienee muutenkin hitaasti palautuva hormonitoiminta, vuosia sitten kun lopetin pillerit, palautui kierto vasta reilun vuoden päästä.. :( Menkkatuntemuksia kyllä oli keskenmenon jälkeen koko ajan, joten niitä tuli kytättyä aika pitkältä tuntuva aika!

Tuosta synnäriin tutustumisesta muutamalla oli puhetta. Minulla on jotenkin sellainen käsitys, ettei täällä ole sitä ollenkaan. Korjatkaa Helmitaustailija ja Daizz, jotka olette samaan sairaalaan menossa, onko teillä puhuttu tutustumisesta mitään? Itsellä on se mielikuva, että ne on lopetettu. Tylsä juttu jos näin on.

Ihanaa, huomenna taas perjantai ja viikonloppu edessä. Ja puolentoista viikon loma!
Loman jälkeen onkin pakko kertoa jo töissä, saan sen verran epäilyttäviä katseita osakseni vatsan seudulle..
Luulen, että on aika siirtyä jo äippähousuihinkin, sen verran tukalaa on varsinkn iltapäivästä koneella istuskella..

AE:lle vielä lähetän voimahalauksen :hug:

Luminia 14+6 (huomenna alkaa jo kuudestoista viikko, jippijaijee!)

nullpoints vaan kyllähän siellä sydänäänet kuunnellaan huomenna, vaikkei ultratakaan, se on kiva juttu, eikös juu? :) määkin oon saanu vaan 2 ultraa koko raskauden aikana, joten neuvolassa kuullut sydänäänet ja vauvan liikkeet on olleet ainoot keinot pitää mieli tyynenä.

ae 080808... voihan käydä niinkin, että homma aloitetaan huomenna uusiksi ja piäni saa synttäripäivämäärän, jonka muistaa helpolla ;)

danjuska koeta ajatella niin, että "fyysinen paha olo" on yhtä kuin että "psyykkinen epävarmuus huit nevadaan", koska paha olo on varma merkki siitä, että raskaus jatkuu kovalla voimalla :D tosta kun sais jonku matikkakaavan fiksuna väännettyä... mut ei tän päivän aivoilla.

(.) täällä loppui tänään virta sitten ihan kokonaan kantoaluksesta, huh, makasin yhteen asti sängyssä ihan taju kankaalla, mutta mikä "mukavinta", en saanu kuitenkaan unta kuin tunnin sitten aamukasin aamiaisen :p mahtavaa... eilisen pontevat suunnitelmat on nyt vaihtuneet ihan vaan olemiseen ja toipuiluun. tai no, kyllähän jo ne illan ekat oikeat supparit sai vähän jännittämään, alkoi tosissaan tuntua, että kääk, meille tulee ihan oikeasti kohta (lue=3 viikon sisälllä) vauva!

irtis ja olympialaisiin valmistautuva 39+1

Voi mymmyryy, en valitettavasti osaa auttaa :ashamed: Toivotaan että kaikki olisi sujunut kaavinnassa hyvin :hug:

repa: moi :wave: Miten ihana kuulla siustakin ;) Varmasti vauva-arjen pyörittäminen vie kaiken ajan, mutta nytkun Kasper on "iso" poika jo niin mamillekin jää hieman omaa aikaa :D tulehan tännekin useammin jatkossa kertoilemaan kuulumisia ja kerro samat terveiset muille kerhopuolen mammoille :p
Kasper on muuten aivan valloittava nimi :heart: sekä onnea uuteen kotiin :flower:

NullPoints: Aika jännä, että kaks viikkoa laittoivat odottamaan että kuulet tuloksista, mulle sanottiin että kun tulokset saatiin seuraavana päivänä että soitetaan jos jokin vialla. Onneks sulla huomen neuvola niin saat tietää. Meilläkään päin ei norm. neuvolan seurantaan kuulu ku pari ultraa, eli vain niillä kerroilla kun on lääkärineuvola, meillä 3 krt. raskauden aikana. Seuraava neuvolaultra sulla taitaa olla sit siellä 26-28 rvk:n tietämillä vasta...

Luminia: Toi töissä kertominen on aina iso juttu, tsemiä siihen loman jälkeen :D

AE: Kuuleppas murunen, et sie valita, vaan kerrot asiat niinkuin ne on :hug: Toivotaan todella että tuo pahoinvointi olisi THE merkki alkavasta tapahtumaketjusta :D Jaksamista kovasti :hug:

( . ) tänne ei uutta... en ehtinyt kuvaa vielä ottamaan, joten huomenna on päivä uus, kun ehtisin sen laittamaan.
Ystävältäni tuli yöllä viesti, että heille on syntynyt 10pvä etuajassa tyttö, meen huomenna heitä katsomaan, jännittää kovasti... Pitäisköhän samalla jäädä jo ite sisään tai sit hoitsut luulee mun masun koon perusteella että tuun ite synnyttämään :LOL: :LOL: :LOL:

T. Miikkis ja masukki 31+3

Ps. löysin tiedon, että Adrian ja Jemina ovat saaneet nyyttinsä syliin molemmat kait 27.7. Päivitin heidät synnyttäneisiin ja poistin "peruslistalta".
Peräänkuulutan edelleen Beccyä ja Tuutikkia!!!!! Jos joku tietää heistä, niin voisiko ystävällisesti ilmoittaa. Ensi kuun listaan heitä ei kande enää varmaan päivittää.
Mistä tulikin mieleen että kukahan olisi kiinnostunut jatkamaan ensi kuusta lähtien pinon ylläpitoa?? Mulla alkaa silloin vika kk odotusta ja taitaa olla mielessä jo muut asiat silloin :p

Luminia...Mä en ole aivan varma tuosta et onko ne tutustumiset lopetettu...Mä kävin sillon kun ootin tuota esikoista.Kierros oli mielenkiintonen.Jäi hyvä mieli.Pojasta en sit käyny enää..olihan siel jo kerran käyty hommissa.Nyt sit ku mullä tää kolmas on eri miehen kanssa ja tää on miehelle esikoinen...ni sitä ajatellen ois ihan kiva senkin nähä mihin ollaan menossa,mut..*PIIP* jos ne o lopetettu...ilokaasukin lopettu..ja mä selvinny pelkästään sillä aikasemmin.Nyt mietityyttää pikkuhilijaa mitäs nyt....ku sitäkään ei saa enää.Oon nii luonnon mukasta synnytystä kannattava..et iliman kunnon kivunlievityksiä halunnu toimia.Nyt en sit tiiä..sen näkee sitten.
Nii voi olla et ne o lopetettu...ihan ku oisin kyl jostai kuullu...takuuseen en mee.

Pikaisesti omaa napaa...
Eilen mulla oli ihme päivä..oli tosi hutku olo...ja olin tosi väsyny...sokerit oli normit...mut silti oli heikko olo...eikä pikkusen liikkeitä oikeen etes tuntunut...olin ihan paniikissa.Illalla sit kuunteli ääniä...juu ne kuului...mut hui...pikkusen syke oli ensin normaali...sit ne hidastu ja hidastu...olin ihan kauhuissani...kuulenko pienen sydämen lopettavan lyönnit...ei..yhtäkkii ne lähti nopeenee ja nopeni nopenemistaa...loppujelopuks ne oli tosi nopeet jumpsutukset....MITÄKÖHÄN TUO OLI??!!Kauheeta...nyt huoli...mitä toi oli...tänää sit kuuntelin tuos päivällä...ni syke oli aika tasanen.
Hui kauhistus kuiskailin pienelle..ei saa säikytellä...mikä lie..täytyy neuvolassa kysästä.Varasin eilen rakenneultran ja se on melki kolme vko päästä.Täällä pitää se käydä yksityisellä.No sinne asti jännitettävä mikä on pikkusen laita...hmmh...toivottavasti tuo oli ainut tuommoinen aika rajun kuulonen sykkeiden muutos. :(

daizz ja ihmelapsi-sydänkäpynen 17+6...ens yönä vaihtuu uus vko...vaude...pian puoliväli.

Sain tänään soiton äitiyspolilta: jäin kiinni viimeviikkoisessa seerumiseulassa. Suhdeluku oli 1:55. Nyt on aivan sellainen olo, kuin matto olisi viety jalkojen alta. Miksi vielä tämäkin meille??? Lapsivesipunktioon sitten maanantaina. Ja sen jälkeen tuloksien odottelua mahdollisesti 3 viikkoa. Viedäänkö tämäkin nyt meiltä? Mulla alkaisi työt maanantaina ja en tiedä miten pystyn sinne tiistaina menemään. Kaikki jo näkevät raskauden ja jos se sitten joudutaankin keskeyttämään? Miten pystyn koskaan palaamaan takaisin? Kyllä nyt tuntuu kovin raskaalta tämä tie. :'( :'( :'( :(

frizzante ...kehtaakohan tätä kysyä.. :snotty: Siis olitko sä viime viikolle np-ultrassa ja siinä veriseulassa? :snotty: Anteeksi, jos nyt sotken asioita. Mua vaan vähän harmittaa, kun meillä tuota veriseulaa ei edes ole. Siksipä kysynkin: oliko teillä np ihan ok kuitenkin?

Toivotaan parasta teille. :) Toivotaan, että on vain turha hälytys, kuten tuolla sikiöseulonnoissa kiinnijääneiden ketjussa on monelle käynyt. :hug: db

T. Kärppä

Frizzante joo sitähän mäkin. Siis kun muistin, et oot jo huomattavasti pidemmällä kuin mä, niin menin ihan sekaisin, et kuin sulla nyt vasta oli.. :D Mut joo. Meillä taas on pelkkä ultra kun kaikki täällä päin ovat niin vakuuttuneita siitä, et jos jotain häikkää ois, kyllä se siinä np:ssäkin näkyis. :xmas:

Mutta edelleen: peukut pystyssä ja toivotaan, että on vain turha hälytys. Ei toivoa vielä ole menetetty. :)

frizzantelle voimahalaus ja tsemppiä uuteen tilanteeseen :hug: peukut on pystyssä, että kaikki on hyvin, että hutitulos vaan kyseessä!

miikkis lämmin kiitos tähän väliin sulle ketjun päivittelystä! voipi olla, etten myöhemmin enää muista sua kiittää... saat kukan kanssa siitä :D :flower:

(.) olo vähän koheni, kun söin miehen tekemään tosihyvää kanaruokaa ja lähdettiin viel kävelyllekin. loppuillan tutkailen ehkä telsua ;) nyt sentään pysyy silmät aukikin pitempiä aikoja...

Heippa , nopeastiluin taas juttunne! :heart:

Olo on niin väsynyt, ettei paljon jaksa mitään, mutta silti niin Onnellinen! :heart:
Tänään ajattelin käydä mittauttamassa verenpaineeni kun olo niin "outo" ja syy selvisi! Ensi mittauksella: 96/64 :heart: , toisella vain 92/61 :heart: , istuessakin kun huimaa välillä! :saint: muita tuntemuksia: Pahoinvointia tulee jos nälkä yllättää, mutta ei oksentelua ja syöminen helpottaa! Rinnat arat ja "paisuneet" alavatsalla edelleen kohtutuntemuksia, kun muuttuu jotenkin muokkautuu! :heart:

Kaikki siis hyvin täällä, en vaan jaksa niin usein kirjoitella"tämä on näitä alkuraskauden herkkuja"oireet siis! :D :heart:

Kaikille hyvää vointia! :heart:

Rakkaudella rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

Yhteistyössä