Millie84
Mulla on kipuillut yksi hammas muutaman päivän ja siihen ottaa välillä kylmä mutta koko ajan kuuma jos syön jotain lämmintä. Myös jos hampaan väliin jää jotain ruokaa niin tulee kipu. Raskaana olen viikolla 12 joten ainoa särkylääke on paratabs joka ei kauheasti auta. Kipu ei ole kova mutta kyllä sen koko ajan tuntee. Saan kuitenkin yöllä nukuttua ja normaalisti päivälläkin elettyä.
Mitä luulette, kannattaako odottaa maanantaihin tai alkuviikkoon ja soittaa omaan tk:hon hammaslääkärille vai yritänkö huomenna sunnuntaina päivystykseen? Ottavatkohan minua päivystykseen?
Mietin vaan että jos kipu yhtäkkiä kovenisi enkä uskalla tuota paracetamoliakaan paljon syödä ja aiheuttaako sikiölle haittaa kun raskaana olen jos kärsin hammaskivusta ensi viikkoon?
Mitä luulette, kannattaako odottaa maanantaihin tai alkuviikkoon ja soittaa omaan tk:hon hammaslääkärille vai yritänkö huomenna sunnuntaina päivystykseen? Ottavatkohan minua päivystykseen?
Mietin vaan että jos kipu yhtäkkiä kovenisi enkä uskalla tuota paracetamoliakaan paljon syödä ja aiheuttaako sikiölle haittaa kun raskaana olen jos kärsin hammaskivusta ensi viikkoon?