Kiitos onnitteluista
Toive81, Katherine, Nullpoints, Irtosora, Eliisa, Aurinkoenergiaa, Frizzante, Miikkis ja Mymmyryy!
Toive: Kurja että joudut olemaan miehestäsi erossa...
Ja toivottavasti veritippa on harmitonta, eikä se runsastu!
Irtosora: Joo, mä voisin huikata miehelleni tuosta toisten miesten kurssittamisesta!
Eliisa, Irtis ja AE: Jellonavauvoja vain maailmaan!
Mun mies on jellona, ja ihanat on luonteenpiirteet
Luminia: Voi Sinua pientä...
Toivotaan todellakin
että pieni oli vain ollut janoinen ennen ultraa
Yritä ajatella positiivisesti, nyt pääset rakenneultraan (jos sitä ei teilläpäin muuten tarjota). Tarkoitan kaikkea hyvää kun tämän sanon, mutta JOS tulee huonoja uutisia, niin ne selviää siellä rakenneultrassa. Osaan kuvitella meidän tilanteen jos täälläpäin ei rakenneultraa tarjottaisi, niinpä esikoisemme sydänvika olisi jäänyt huomaamatta ja pieni olisi kärsien menehtynyt hapenpuutteeseen ja sydämen vajaatoimintaan kohtuuni...
Olen siitä ikionnellinen että täällä tehdään rakenneultra, vaikka se oli kaikkea muutakuin helppoa kuulla että poikamme ei ole terve, vaan hänen elämänsä päivät olisivat luetut jo ennen kuin hän olisi syntynytkään
Saatan vain kuvitella miltä olisi tuntunut jos liikkeet olisivat loppuneet yhtäkkiä joskus muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, ja kaikki olisi tullut shokkina...
Tulihan tuo rakenneultrankin uutinen täysin shokkina, mutta silti....
Mutta
Luminia-murunen, teille ei tarvi eikä saa käydä samoin kuin meille, vaan toivotaan ja rukoillaan että rakenneultrassa saatte hyviä uutisia
Halusin vain kertoa omia ajatuksiani tuosta miten tärkeä tuo R-ultra on... Jos se tehtäisiin joka paikassa, ei tulisi niin paljon yllättäviä kohtukuolemia, joidenka syy olisi näkynyt rakenneultrassa
Hirveästi voimia teille epätietoisuuden aikaan...
Mulla on aavistus tuosta sun jännityksestä ja pelosta. Meillä esikoisen aikana np-ultrassa (rv 12+3) nähtiin vartalon turvotusta (verikoetulos sekä niskaturvotus olivat ok) ja lääkärit sanoivat että se voi viitata vakavaan sydänvikaan, mutta kaikki voi olla myöskin hyvin. Saatiin uusi aika rv 16+ jolloin nähtiin vain pieni osa sydämen kunnosta mikä osoittautui normaaliksi. Koko ajan jännitimme ja odotimme rakenneultraa mikä oli rv 21, koska silloin nähtäisiin sydämen kunto kokonaisuudessaan. Ja loppu menikin niinkuin meni...
Mutta tiedän tuon pelon - odottavan aika todellakin on pitkä...
Niin ja sitten iloisempiin aiheisiin, eli koiranpentuihin! Ihanaa! Minkä rotuisen ostatte? Mä rakastan koiria
Nytkin nuo kaikki 5 nukkuvat lattialla mun jalkojen juuressa
Koiranpennut on niin ihania
Nuo meidänkin pentuveljekset on jo 8kk ikäisiä, aika menee niin nopsaa!
Findgirl: Suuret ja mahtavat onnittelut ultrauutisista!!
Miikkis: Mäkin oon saanut nuo kelan päätökset. Oli ollut jokin harvinainen virkailija, kun oli laskenut sen jotenkin niin että se tuli mun edukseni kun työtulot oli muuttunut vähän paremmiksi
Viuhtikselle syvät osanotot...
En voi ymmärtää miksi tällaista tapahtuu,
miksi samoille ihmisille...?
Hirveästi voimia!!!
Gatsulle onnea pienestä pojasta!!
Kaikkea hyvää teille!!
Daizz: Mulla oli etinen istukka, eli kohdunsuun edessä. Ja siinä oli hematooma mikä vuoti ajalla rv 5-14. Sitten rv 18+ istukka huomattiin siirtyneen 4cm sivuun (ja hematooman kuivuneen levon ansiosta) josta lääkärit olivat erittäin mielissään. Kuulemma 2cm:n siirto olisi riittänyt jotta alatiesynnytys onnistuisi
Nyt istukka on siis tuossa etuseinässä, ja vaimentaa vauvan potkuja tosi paljon
Käsien heilumisen ja pyllyllä punnamisen tunnen, mutta en ole nyt kohta 2 viikkoon tuntenut pikkuisen potkuja ollenkaan
Ultrassa viime maanantaina näin miten vauva potki lujaa mua tuohon rintojen alle, ja lääkäri kehui pientä erittäin vilkasliikkeiseksi, vaan en mä mitään tuntenut
Eli mulla tuo istukka on nyt tossa ylämasussa vauvan edessä niin suuresti että välillä harmittaa ja lujaa kun tahtoisin ne jalatkin tuntea...
Ja tuo etinen istukka tekee juuri sen kivun kun nostelet tai ponnistelet jotain, eli ota vain erittäin iisisti!
Lääkärit sanoivat mulle, että on vain pieni osa joilla istukka ei vauvan ja kohdun kasvaessa siirry kohdunsuulta sivuun, joten toivotaan että sullekkin käy niin hyvin että se siirtyy
On vielä hyvin aikaa siihen
Niin ja seksin harrastaminen on yksi juttu mikä multa kiellettiin nosteluiden lisäksi...
Aili: Melko hurjat paineet sulla neuvolassa!
Onneksi sulla on kotonakin RR-laite niin saat mittailla. Sunhan kannattais sanoa neuvolatädille, että mittais verenpaineen jatkossa VASTA SYDÄNÄÄNIEN KUUNTELUN JÄLKEEN
Kerro rehellisesti että sua jännittää mittaushetkellä niin paljon sydänäänien kuuluvuus, niin toki silloin verenpainekin kohoaa.
Onnittelut kunnon potkuista!
Helmitaustailija: Onnittelut mahtavista ultrauutisista!
Mymmyryy:
Mä oon aivan öönä täällä...
Suuret osanotot ystävä kallis...
Miksi näin piti käydä, sitä vaan ihmettelen...
Laitan sulle yv:tä...
ON: Kirjoittelin tätä viestin alkua tuossa, ja söinkin välillä. Luin sitten uusimmat kirjoitukset vielä ennenkuin jatkoin omani kirjoittamista, ja nyt on ihan tööt olo tuon
Mymmyryyn kirjoituksen jälkeen...
En osaa enää mitään kirjoittaa...
:MyAngels ja pikkujätti rv 28+6 (ultra 29+1)