*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Daizz mun kaverilla oli etinen istukka. Vaikutti ainakin sillä tavoin, et aiheuttaa just vuoteluita (siis saattaa aiheuttaa). Mutta yleensä ne kuulemma nousee pois siitä suulta, kun kohtu kasvaa. Mut jos vielä synnytyksen alkaessa on siinä suulla, niin ei kai voi synnyttää alakautta, kun muutoin istukka syntyis ennen lasta ja niinhän se ei saa olla. Eli sit siinä tapauksessa sektio. Mutta tosiaan, kuulemma aika usein ne nousee siitä pois ja niin nousi mun kaverillakin. :)
 
Viuhtis! Voi ei! Suuren suuret pahoittelut. Neljä keskenmenoa tuntuu ihan kamalalta koettelemukselta, kun jo yhdessäkin oli kestämistä. Oikein paljon voimia :hug:

Gatsulle onnittelut pienestä pojasta :flower:

Mymmyryylle onnittelut sykkeestä. Siellä se pieni sydän kumminkin sykkii, vaikka vielä ei kunnolla kuulunutkaan.

Oma neuvolakäynti meni hyvin. Syke löytyi onneksi heti ja oli jotain yli 150. pikkuinen kuului myös liikuskelevan kovasti. Painoonkaan terkkari ei mitään kommentoinut. Ainut, mikä vähän kummastuttaa on toi mun verenpaine. Se on aina lääkärin/terkkarin mitatessa tosi korkea. Nytkin jotain 99/155 :eek: Sain onneksi äidiltä lainaan tommosen kotimittarin, jolla olen mittaillut paineita kotona ja täällä ne on yleensä jotain luokkaa 60-70/110-120. Mää en käsitä, miten ne voi olla aina noin kamalan korkeat jonkun ammattilaisen mittamina. Mua kyllä jännittää yleensä nuo lääkäri/neuvolakäynnit ja tänäänkin olin ihan hermoromahduksen partaalla, kun mietitytti, että kuuluukohan niitä sydänääniä. Terkkari oli sitä mieltä, ettei noista paineista kannata huolestua, jos ne kotona ovat normaalit, mutta kehotti niitä säännöllisesti mittaamaan ja seuraamaan. Syön ja liikun ja nukun mielestäni varsin terveellisesti, joten en oikein keksi muuta syytä noille hurjille lukemille kuin tuon jännittämisen. Muuten olen melkein varma, että tunsin aamulla sängyssä maatessa muutaman ihan kunnollisen potkun. Sen verran kovasti joku muljahteli tuolla mahassa, että sen oli pakko olla se pikku-otus! :heart: (varsinkin nyt oon ihan varma, kun on kerran todistettu, että siellä ollaan hengissä ja möyritään kovasti ;) ) Nyt vaan sitten jännäilemään ensi viikon rakenneultraa.

Aili + Otus 18+6
 
Iltoja arvon masunkasvattajat :heart: !

Mie oon ollu tänään ahkera..päivällä lähettiin ostaan tytölle koulutarvikkeita (menee siis tokaluokalle) Tiimarista, ovat muuten hävyttömän kalliita :eek: ostettiin flappikansio, kyniä+kumi, teroitin, penaali, ystäväni-kirja, päiväkirja, nimitarroja, mustekynä = 37euroa :eek: :eek:
vielä pitäis reppu ostaa...järkkyä...
no sitten kävi kaveri tuossa päivällä (ovat kongosta :D ) kolmen mukulansa kanssa..ovat pojat (6 ja 7v) TOSI villejä :kieh: .
ja sitten aloinkin pestä saunaa ja kylpyhuonetta..puunasin ne todella kunnolla katosta lattiaan
..ja ihan kivasti alkoi suppailee...
vielä pitäis mennä saunaan (ah, ihanan puhtaaseen :D )
ja ehkä vielä sitä kolmatta ässää toistamiseen tänään... ;)

Katsotaan tehoaako nuo ässät ;) ;)

olisin jo ihan valmis, kun kerran yöt pitää suppailla ja aamuun aina loppuuvat, niin kohta oon niin väsyny, että kun pitäis synnyttää en jaksa, saati jaksa hoitaa vauvaa...
eli jos yön taas vaan suppailee, meen huomenissa käymään synnärillä ja pyydän että puhkaisis kalvot, jotta päästään tosi toimiin...
Tälläisilla suunnitelmalla olen.... :D
saattaahan se olla että nauraavat mut ulos, mutta yrittänyttä ei laiteta...

Viuhtis, sinulle suuren suuri halaus


Ja Gatsulle paljon onnea
vauvan johdosta!!

Eliisaa!!! Missä olet???
Joko olet lähtenyt nyytin hakumatkalleee??? vai miten jaksat?ilmoittelehan itsestäsi...


..vauvalla taas hikka...


MItes Irtis voi??

Ajatuksin AE ja Vilho 37+6 tai 39+6
 
Hei kaikki ihanaiset!

Omanapaista: Niskaturvotusultrassa kaikki hyvin! Voi että mä oon helpottunut! En mitenkään sillee luota tuohon turvotusjuttuun, mutta uskon, että pahimmat tapaukset sillä usein nähdään. Mulle tärkeintä oli, että vauva oli kasvanut (vastas 13+0 vaikka oli 12+1.. Ihme tällä syömisellä :whistle: ) ja se touhusi ihan mahdottomasti. Eikä ollut kippurassa niinkuin edellinen.. Muutakin kätilö katsoi, ja kaikki mitä nyt tuossa vaiheessa nähdä voi, oli ok. Rakenneultraa sitten jännäilemään, siellähän sitä oikeasti vasta voi paremmin nähdä kaiken. Mutta huh, jos sitä asteen verran enemmän voisi taas rentoutua.

Suuren suuret pahoittelut Viuhtis! :hug: En voi edes kuvitella, miltä sinusta tuntuu. Elämä ei ole reilua, sen olen huomannut..

Paljon onnea Gatsulle pienestä perheensulostuttajasta! :flower: Kiva kuulla, että kaikki meni noin hyvin leikkauksesta toipumisessakin.

AE:n suunnitelma kuulosti hyvin päättäväiselle, toivottavasti onnistuu! Ja Eliisa tosiaan ei ole ollut linjoilla.. Hmm.. No nyt en ala onnittelemaan etukäteen.. Tsemppiä molemmille!

Aili, minullakin verenpaine on aina huima, jos terkkarissa mitataan. Olen sitten sopinut neuvolatädin kanssa, että mittaan aina kotona ennen käyntiä, ja se lukema merkataan neuvolakorttiin. Hyvin on pysynyt paineet kurissa.

Nyt ei muista muuta, kun ei pääse edelliselle sivulle, pää on jo niin laho..

Helmis ja pikkupotkuttaja 12+2
 
Huomenta! Täällähän on jo ollut muitakin aamun virkkuja
Ei se auttanut kuin raahautua tänäkin aamuna töihin.. Tympii kyllä tosiaan. Olen yrittänyt lohduttautua, että enää kolme kuukautta ja sitten loppuu työn teko. Minulla kun on määräaikainen työsuhde vuoden loppuun (olisi kyllä jatkunut ensi vuonnakin, mutta työ on sellainen ettei kukaan ole vakkari vaan kaikki ollaan määräaikaisia) joten joudun pitämään tänä vuonna kertyneet lomat pois ennen äippälomaa. Joten lopetan hommat sitten jo marraskuun lopulla.
Pitää kuitenkin lisätä se vakkarilause: siis jos kaikki menee hyvin..


Gatsulle hurjan suuret onnittelut!
Hienoa, että olet toipunut sektiosta hyvin!

Ja onnittelut Helmitaustailijalle, että ultra meni hyvin.

AE:lla tuntui tosiaan olevan tehokkaan kuuluinen "sotasuunnitelma".
Toivottavasti on tuottanut tulosta.. Toivotaan, että AE ja Eliisa on kohta samoissa puuhissa. Jännää seurata näitä teidän odotusten loppumetrejä!

Mellulille myös jaksamista viimoisille viikoille!

Kai tässä on taas alettava hommiin, ei kai muukaan auta.. Ei vaan oikein nappaa!
Onneksi huomenna on viikonloppu ja tänään lähetään illasta katsomaan koiranpentuja!! Ollaan haaveiltu toisesta karvaisesta perheenjäsenestä ja nyt kai siitä tulee ihan totta!

Luminia 12+6
 
voi viuhtis :'( :hug: olen niin pahoillani, voimia kovasti ja kuienkin uskoa tulevaan, jospa tutkimuksista olisi jotain apua.. :hug: :hug:

gatsu suuret onnittelut pikkuisesta pojasta :heart: nauttikaa nyt vauva-ajasta =)

helmis ihania ultrauutisia :heart: onnea kovasti

ja findyllakin oli ollut hyvä ultra, onnea kovasti =)

kiitos huhuiluista AE ja helmis ym, täällä ollaan, ei vaan millään ehtiny koneelle eilen, aamupäivällä maalasin puolet leikkimökin sisäpuolesta ja sit mentiin neuvolaan jonka jälkeen siivottiin auto ja sit maalasin mökin loppuun ja kyllä olinkin illalla niin kuollu etten jaksanu mitään, kauheet kivut oli joka puolella ja supistuksiakin tuli mut kyl ne yöllä loppu, nyt on taas aamulla muutama kipee tullu, mut täytys viä tänään ehtiä maalaan se mökki loppuun niin ei tarvi sitä sit murehti... =)

AE juu on päättäväinen suunnitelma :D mut mee vaan käymään jos siltä tuntuu, kai ne ainakin kattoo mikä on tilanne ja kuin iso poitsu jo on, noi koulutarvikkeet on kyl melkosen hintavia nykyään,täytys tytölle viä jotain pientä eskaria varten ostella
hyvä että poika jo kunnossa =)

neuvolassa kaikki kunnossa, sano että on vauvan pää ihan kiinni ja alhaalla, mut niinhän se on ollu pitkään =) ja kaikki arvot kunnossa, painokin oli laskenu vähän viime viikosta
nyt täytyy lähtee kattoon tytölle jotai aamupalaa kun heräs vasta hetki sitten ja yöllä valitti korvaansa, voi olla että saadaan lääkäriinkin tänään lähtee..

miikkikselle piti vielä sanomani että mulla on ollu usein tollasia aivan järjettömiä kramppeja tossa alamahalla, ilmeisesti joku lihaskipu, mut sillon ei pysty liikkuun oikeen ja kipu on ihan kamala, mutta ilmeisesti siis vaan joku lihaskramppi, jospa sullakin sellanen..

palailen taas kun ihan varmasti unohdin jotain oleellista =)

eliisa ja pikkuruinen 38 tasan =)
 
Huomenta!

Täällä vielä...mutta kohta lähden synnärille...
KAUHEE yö takana...menin nukkuun yheltä ja kahelta sitten supistukset nostivat mut ylös...niitä olen kuunnellut 7 asti..säännöllisiä 6min välein tulivat noin..välillä jopa 4min...kunnes LOPPUIVAT taas kuin seinään...sain nukuttua kaks tuntia ja sitten heräsin suppareihin..söin aamupalan, josta vauva sai energiaa liikkumiseen, mikä taas osaltaan tekee kipuja tuonne alas.. :kieh:
Mutta kohta alan pukemaan ja marssin sinne synnärille valittamaan...tulen varmaan vielä yhtenä kappaleena takasi, mikäli siellä on joku tympeä kätilö mikä tyrmää mut 1-0 :headwall:

Väsynyt ja turhautunut AE ja mukula 38 tai 40
 
Nopeesti nyt vaan kirjoittelen... Paremmalla ajalla joku toinen kerta...
Viuhtis Pahoittelut menetyksestänne!!! Kyllä se on taas niin et saa ihmetellä miksi toisia koetellaan niin kauheesti. Nyt ei sanat tosiaankaan riitä. Tippa linssissä kirjoittelen. :'(
Gatsulle Onnea! Nauti pienestä tuhisevasta pakkauksesta!
Täytyis vissiin kirjoittaa ihan paperille et me kaikki halutaan ne babyt joku päivä kotiin. Allekirjoitukset ja kaikki siihen. Ehkä se auttais? Nyt on taas epävarma olo noiden Viuhtiksen uutisten jälkeen... :/
(.) Olin sokerirasituksessa tosiaankin ja nyt odottelen sitä tuomiota. Viimeks ne heittelivät kauheesti ja rv14 lähtien oli kauhee tarkistus rumba päällä. Mulla on varpaatkin solmittuina et en kärähtäis.... Täällä kun toi systeemi on per....eestä. Sanoin jo niille et en tuu olemaan yhteistyossä niiden kans. Mä oon nimittäin tutkinut asiaa tosi paljon ja mulla on paremmat ruokailuohjeet mielessä kuin ne koskaan mulle antoivat. Ne saavat siis mennä muita neuvomaan.... ;)

NullPoints + Tirri 17+0
 
Täällä sitten tuli piasara ihan rehellistä verta pikkuhousun suojaan...Eilen en meinannut löytää dopplerilla syädnääniä, mutta löysin ne pitkän etsinnän jälkeen. Illalla tuli ihmeellinen kipukohtaus, joka lamaannutti mut ihan ja lähti onneksi levolla pois. Tänään ollut vatsa kipeä ja nipistellyt ja nyt sitten tuo veritippa tuli...Arvatkaa oonko sekaisin huolesta?! Yritän saada neuvolaa aikaisemmaksi kun se ois vasta klo15, mutta ei tule keskittymisestä yhtään mitää. Vessassa juoksen kuin hullu, mutta vielä ei ole vuoto runsastunut.Pahat fiilikset... :'(

Toive81 ja mini? 16+4???
 
Rakkaat ystävät! Minut voi poistaa listalta. Pienen Toivon sydän ei enää tänään jaksanut lyödä. Synnyttämään menemme lauantaina. Ja hautajaisia ruvetaan miettimään, sen jälkeen kunhan patologi on ensin sanottavansa sanonut.
Voikaa hyvin ja kasvattakaa masujanne. Pitäkää huoli toisistanne.
 
Voi itkun itku mymmyryy :'( Suuret osanottihalaukset sinne :hug: :hug: Ihan kamalaa, että tällaista pitää tapahtua :'( Yritä jaksaa!

Toive inhottavia tuollaiset säikätykset. Toivottavasti kaikki on kumminkin hyvin :hug: Onneksi pääset tänään neuvolaan.

Helmis hyvä kulla, että en ole ainoa, jolla tahtoo tuo verenpaine nousta... Nyt täti merkkasi korttiin ne lukemat, joita kerroin kotona mittailleeni.

AE voimia loppurutistukseen: Toivottavasti pääset nyt tosi toimiin.
 
Voi Mymmyryy!!!
Itkua täällä nieleskelen kun luin tuon viestisi. Ei voi olla totta. Suuren suuret halaukset sinulle!


Voimia myös Toiveelle! Toivottavasti vauvalla on kuitenkin kaikki kunnossa. Tulethan sitten kertomaan, mitä neuvolassa sanoivat.

Luminia
 
Kiitos onnitteluista Toive81, Katherine, Nullpoints, Irtosora, Eliisa, Aurinkoenergiaa, Frizzante, Miikkis ja Mymmyryy!



Toive: Kurja että joudut olemaan miehestäsi erossa... :(
Ja toivottavasti veritippa on harmitonta, eikä se runsastu!



Irtosora: Joo, mä voisin huikata miehelleni tuosta toisten miesten kurssittamisesta!



Eliisa, Irtis ja AE: Jellonavauvoja vain maailmaan!

Mun mies on jellona, ja ihanat on luonteenpiirteet



Luminia: Voi Sinua pientä...

Toivotaan todellakin
että pieni oli vain ollut janoinen ennen ultraa

Yritä ajatella positiivisesti, nyt pääset rakenneultraan (jos sitä ei teilläpäin muuten tarjota). Tarkoitan kaikkea hyvää kun tämän sanon, mutta JOS tulee huonoja uutisia, niin ne selviää siellä rakenneultrassa. Osaan kuvitella meidän tilanteen jos täälläpäin ei rakenneultraa tarjottaisi, niinpä esikoisemme sydänvika olisi jäänyt huomaamatta ja pieni olisi kärsien menehtynyt hapenpuutteeseen ja sydämen vajaatoimintaan kohtuuni...

Olen siitä ikionnellinen että täällä tehdään rakenneultra, vaikka se oli kaikkea muutakuin helppoa kuulla että poikamme ei ole terve, vaan hänen elämänsä päivät olisivat luetut jo ennen kuin hän olisi syntynytkään

Saatan vain kuvitella miltä olisi tuntunut jos liikkeet olisivat loppuneet yhtäkkiä joskus muutamaa viikkoa ennen laskettua aikaa, ja kaikki olisi tullut shokkina...

Tulihan tuo rakenneultrankin uutinen täysin shokkina, mutta silti....

Mutta Luminia-murunen, teille ei tarvi eikä saa käydä samoin kuin meille, vaan toivotaan ja rukoillaan että rakenneultrassa saatte hyviä uutisia

Halusin vain kertoa omia ajatuksiani tuosta miten tärkeä tuo R-ultra on... Jos se tehtäisiin joka paikassa, ei tulisi niin paljon yllättäviä kohtukuolemia, joidenka syy olisi näkynyt rakenneultrassa

Hirveästi voimia teille epätietoisuuden aikaan...


Mulla on aavistus tuosta sun jännityksestä ja pelosta. Meillä esikoisen aikana np-ultrassa (rv 12+3) nähtiin vartalon turvotusta (verikoetulos sekä niskaturvotus olivat ok) ja lääkärit sanoivat että se voi viitata vakavaan sydänvikaan, mutta kaikki voi olla myöskin hyvin. Saatiin uusi aika rv 16+ jolloin nähtiin vain pieni osa sydämen kunnosta mikä osoittautui normaaliksi. Koko ajan jännitimme ja odotimme rakenneultraa mikä oli rv 21, koska silloin nähtäisiin sydämen kunto kokonaisuudessaan. Ja loppu menikin niinkuin meni...

Mutta tiedän tuon pelon - odottavan aika todellakin on pitkä...


Niin ja sitten iloisempiin aiheisiin, eli koiranpentuihin! Ihanaa! Minkä rotuisen ostatte? Mä rakastan koiria
Nytkin nuo kaikki 5 nukkuvat lattialla mun jalkojen juuressa

Koiranpennut on niin ihania
Nuo meidänkin pentuveljekset on jo 8kk ikäisiä, aika menee niin nopsaa!


Findgirl: Suuret ja mahtavat onnittelut ultrauutisista!!



Miikkis: Mäkin oon saanut nuo kelan päätökset. Oli ollut jokin harvinainen virkailija, kun oli laskenut sen jotenkin niin että se tuli mun edukseni kun työtulot oli muuttunut vähän paremmiksi



Viuhtikselle syvät osanotot...

En voi ymmärtää miksi tällaista tapahtuu,
miksi samoille ihmisille...?

Hirveästi voimia!!!



Gatsulle onnea pienestä pojasta!!

Kaikkea hyvää teille!!



Daizz: Mulla oli etinen istukka, eli kohdunsuun edessä. Ja siinä oli hematooma mikä vuoti ajalla rv 5-14. Sitten rv 18+ istukka huomattiin siirtyneen 4cm sivuun (ja hematooman kuivuneen levon ansiosta) josta lääkärit olivat erittäin mielissään. Kuulemma 2cm:n siirto olisi riittänyt jotta alatiesynnytys onnistuisi

Nyt istukka on siis tuossa etuseinässä, ja vaimentaa vauvan potkuja tosi paljon

Käsien heilumisen ja pyllyllä punnamisen tunnen, mutta en ole nyt kohta 2 viikkoon tuntenut pikkuisen potkuja ollenkaan

Ultrassa viime maanantaina näin miten vauva potki lujaa mua tuohon rintojen alle, ja lääkäri kehui pientä erittäin vilkasliikkeiseksi, vaan en mä mitään tuntenut

Eli mulla tuo istukka on nyt tossa ylämasussa vauvan edessä niin suuresti että välillä harmittaa ja lujaa kun tahtoisin ne jalatkin tuntea...

Ja tuo etinen istukka tekee juuri sen kivun kun nostelet tai ponnistelet jotain, eli ota vain erittäin iisisti!


Lääkärit sanoivat mulle, että on vain pieni osa joilla istukka ei vauvan ja kohdun kasvaessa siirry kohdunsuulta sivuun, joten toivotaan että sullekkin käy niin hyvin että se siirtyy

On vielä hyvin aikaa siihen

Niin ja seksin harrastaminen on yksi juttu mikä multa kiellettiin nosteluiden lisäksi...



Aili: Melko hurjat paineet sulla neuvolassa!

Onneksi sulla on kotonakin RR-laite niin saat mittailla. Sunhan kannattais sanoa neuvolatädille, että mittais verenpaineen jatkossa VASTA SYDÄNÄÄNIEN KUUNTELUN JÄLKEEN

Kerro rehellisesti että sua jännittää mittaushetkellä niin paljon sydänäänien kuuluvuus, niin toki silloin verenpainekin kohoaa.
Onnittelut kunnon potkuista!



Helmitaustailija: Onnittelut mahtavista ultrauutisista!



Mymmyryy:

Mä oon aivan öönä täällä...

Suuret osanotot ystävä kallis...

Miksi näin piti käydä, sitä vaan ihmettelen...

Laitan sulle yv:tä...



ON: Kirjoittelin tätä viestin alkua tuossa, ja söinkin välillä. Luin sitten uusimmat kirjoitukset vielä ennenkuin jatkoin omani kirjoittamista, ja nyt on ihan tööt olo tuon Mymmyryyn kirjoituksen jälkeen...
En osaa enää mitään kirjoittaa...




:MyAngels ja pikkujätti rv 28+6 (ultra 29+1)

 
Mymmyryy, osanottoni. Vetää kyllä sanattomaksi. Paljon jaksamista teille. :hug: :hug:

Lueskelen tuota tammikuisten pinoakin aina välillä, ja siellä näköjään tuli monelle yllätyksenä, että km ei välttämättä anna mitään merkkiä itsestään. Voi miksi itse täytyykin olla niin tuskaisen tietoinen kaikesta, mikä voi mennä milläkin lailla pieleen. :( :'(
 
Moro!

aurinkoenergialle nyt sitä energiaa ja tsemppiä......!!!! kohta kaikki puserrus ja kipu palkitaan, koita jaksaa!! :hug:

luminia :hug: uskon ja toivon todella että kaikki on hyvin, kaikesta huolimatta. nykyään ollaan hyvin tarkkoja mikä on tietenkin hyvä asia, mutta myös todella paljon turhaa "epäilyä ja varoitusta" tulee annettua ja kaikki on hyvin!! tuttavan vauvasta sanottiin kanssa ultrassa että on keuhko-ja verissuonissa jotain ehkä..ja sitten tark. ultrassa kaikki olikin hyvin. tekniikka on niin ihmeellistä ettei sitä aina ymmärrä ja joskus onkin parempi niin. koita jaksella!! :hug:

mymmyryy ei??????????? mitä oikein tapahtui???!!!!
miten jaksat, voit...?? Taas tuli sellainen tunne, etten osaa sanoa mitään. kamalista kamalinta, ei tule sanoja .... toivon paljon tukea sinulle ja miehellesi jakamaan valtavaa taakkaanne. Osanottoni......... :'( :'( :'( :'( :'( :'( :hug:

huokaus..enpä enää osaakaan kirjoittaa mitään..tuntuu niin hölmöltä kertoa juuri nyt itsestä yhtikäs mitään. Ihan hiljaseks veti mymmyryyn uutinen. :x

katherine ja kultanen 18+3
 
mymmyryy: luin kyllä päivemmällä suru-uutisesi mutten ehtinyt kommentoida kuinka pahoillani olen :'( :hug: Vetää kyllä hiljaiseksi ja tosiaan onko raskaudessa mikään enää "varmalla viikolla"? Tuntuu ettei... Voimia!!!

Oma napa: verta ei ONNEKSI tullut tippaa enempää ja nyt jo jälleen vähän hävettää oma panikointi :ashamed: Mutta minkäs teet kun pelko varmaan koko raskauden persuksissa...Mutta neuvolassa pissanäytteessä huikeat 3 plussalla leukkareita, joten nyt on ehkä tulehdus tai sitten johtuu runsaasta valkkarista. Huomenna tehdään viljely ja tutkitaan partikkelit tarkemmin niin enköhän ole lauantaina jo viisaampi. Mulla siitä hyvä, että pystyn itse tutkimaan oman pisuni kun labramaailmassa elellään =) Vatsakipua edelleen, mutta voi olla joko kasvukipuja tai jälleen kerran ihan siitä ettei numero kaksi ole mua tänään muistanut. Mulla reagoi vatsa hyvin herkästi jos ei toimi.
Hemoglobiini 136, verenpaine 105/jotain ja painoa tullut nyt lähtöpäinoon 2kg eli 50kg ois mittarissa ja sain oikein erikoisluvalla vähän herkutella ylimääräistä :D Katsoin miestä sillä hetkellä hyvin pitkään ja maireasti hymyillen :LOL: Kohtu vastasi pyöreydellään täysin viikkoja ja minin syke 150 hujakoilla ja siellä se liikuskeli :p
Seuraava neuvola on VASTA 5 viikon päästä ellei jotain kummaa tapahdu...Rakenne UÄ käskettiin varata viikolle 20+ ja koitan nyt elokuun alussa pikkuhiljaa sen varata...Lusmuko olen...Neuvolatäti oli kyl ihana ja sanoi, että uskoo kotidopplerin olevan mulle just sitä mitä välillä tarvitsen:mielenrauhaa :D
Joten edelleen päivä kerrallaan tallustellaan ja hyvin nöyränä ja edelleen onnesta soikeana eteenpäin! Kiitos flikat tsempistä!

Toive81 ja kulta,kulta mini 16+4 :heart:
 
Hei!
Mymmyryy Mun sydäntä ihan särkee ja tekis mieli itkeä. :'( :'( :'(
Kyllä nyt on huonoa onnea liikenteessä. MIKSI? MIKSI? MIKSI? :headwall:
Ihan oikeesti ei OO TODELLAKAAN REILUA! Sattuu niin paljon, koska oon seuraillu menoa tuolla tammikuisten puolella ja samoilla viikoilla mennään. Niin kuin monet teistä tietää varmat viikot voi nakata mielestä pois.... :|
Kyllä nyt on niin surkea mieli. En osaa kuvitellakaan pienen hautajaisia. Miten sellaista kestää? Minut sais kyllä hinata hullujen huoneelle tuollaisen jälkeen. En ymmärrä kohtalon ivaa... :eek:
Enkä omia juttuja rupea nyt jorisemaan. Hiljaisen hetken pidän täällä.

NullPoints + Tirri 17+0
 
Viuhtis Olen todella pahoillani puolestanne :hug: Kovasti voimia suruun, päivä kerrallaan eteenpäin.

Mymmyryy Otan osaa suruunne :hug: Voimia lauantaille, toivottavasti saat miehesi tueksesi sairaalaan. Minä synnytin marraskuussa poikamme rv 20+, saimme hyvästellä ja haudata hänet itse. Jos haluat kysyä jotakin tai voin jotenkin auttaa, niin laita vaikka viestiä.

Näitä menetyksiä ei kyllä saisi tulla kenellekään ja vielä vähemmän niille, jotka ovat jo aikaisemminkin joutuneet pikkuisistaan luopumaan :'( En voi ymmärtää, miksi tälläistä tuskaa joutuu kokemaan useamman kerran :(
 
Minäkin olen koko päivän ollut apealla mielellä mymmyryyn tilanteen takia. Voi ystävä kallis, voimia teille surun keskelle, koittakaa jaksaa. Teillä on raskas aika edessä, mutta vielä se päivä varmasti paistaa teidänkin elämäänne. Jos jaksat jossain vaiheessa niin käy kertomassa meille mitä tapahtui, ja myös jatkossa kuulumisenne kiinnostavat varmasti kaikkia täällä.

Eipä tässä osaa muuta kommentoida. Itselläkin pelko kaikesta mahdollisesta pahasta taas palasi voimakkaampana. Varmoja viikkoja ei tosiaankaan ole. :'(

Tuuliska ja Pieni 14+4
 
Nukuin hyvin yön, vaikka näin outoja/ ikäviä/ pelottaviakin unia....meen vastA 10.30 töihin ja saisin nukkua mut heräsin pirteenä klo 7.00 ..no ehtiipä aamun ottaa rauhassa, ihanaa... varmaan tosta MYMMYRYYN uutisesta jäi uniinkin itelleni, koska näin unta että mullakaan ei sydänääniä kuulunut ja jotain kiinnikkeitä huomattiin ultrassa kohdussa jossa olin 3,5 tuntia..olin unessa ihan kauhuissani ja heräsin niin että jäi paha mieli...nytkin mietin että ei hitto, ei oo kultanen kuplinu ees mahassa...aina sitä pelkää.. tämä kuitenkin unta, joten tuntuu tyhmältä valitella täällä, jossa joillakin oikeasti suru on suurta..
mietin vaan että viikon päästä oleva rakenneultran oottaminen käy kyllä raskaaksi, pelko on ottanut ison osan nyt pääkopasta..
Tieto lisää tuskaa..täälläkään ei kannattaisi pyöriä, mutta toisaalta saa täältä kyllä niin paljon että ei kannata poiskaan jäädä..
voi että.. oon ihan ristiriitasissa fiiliksissä sen ultran suhteen...vois jättää väliinkin, mutta pakkohan on kultanen nähdä, ei sitä pysty olla menemättäkään. No mikään ei elomme polulla varmaa ole, kunpa sais voimia ja älyä nauttia hetkistä jotka ihania ovat ja kestää ne vähemmän ihanat...
ainakin paino ym. pikkuasiat ovat nyt jääneet huolista pois, kai sitä ymmärtää oleellisen vihdoinkin.. :snotty:

toive älä turhaan murehdi, luulen ettei veritipat mitään oo, mullakin on ollut välillä tippa pari kirkasta verta, oikeastaan seksin jälkeen, mutta ei mitään hätää oo ollut. kai ne limakalvot vaan tiputtelee. hyvä että sullakin loppui! :hug:

joo..aamukahvit on juotu ja tiskikone pörrää keittiössä... oi, toivon niin että talvella täällä kuuluu pienen kultasenkin ääniä, niin ettei äiti ehdi koneella homehtua ( ainakaan koko päivää! )

palaillaan, perjantaita kaikille...onneksi se on osalla ainakin viikon viimeinen työpäivä...jee! =)

katherine ja kultanen 18+4
 
voi helv...i!!!!!!!!!
en pysty ymmärtämään tuota tuskaa mitä koet..en tiedä löytyykö sanoja sitä jakamaan..haluan kuitenkin yrittää.. mitään tarkoitusta ei tuolle tarvitse hakea, ei oikeutusta ole..jakajia suruusi tarvittaisiin, toivottavasti sulla niitä on. Täällä ainakin ajatuksen tasolla niitä on. Voimia ja energiaa sinulle, jotenkin, jollain ihmeellä tästäkin selviät. Olet joutunut niin kohtuuttoman paljon kokemaan..toivottavasti se ei koveta sinua kokonaan, aikaa ja tukea anna itsellesi ja ota lähimmäisiltäsi, sillä juuri nyt sinä otat ja muut antavat.

:hug:
katherine
 
Huomenta arvon leidit!
Katherine Täälläkin on huonosti nukuttu yö takana. Kyllä vetää apeaksi ja nöyräksi nuo uutiset. Kato on tosiaankin käynyt. Tullaan noita netti kavereita kaipaamaan. :'(
Tässä ei tosiaankaan auta muu kuin toivoa et muiden ei tarvitse tuollaista käydä läpi. Pieni tuhiseva pakkaus on kuin lotto voitto ja vieläkin arvokkaampi...
Olen itsekin miettinyt et mitä jos... Pieni muljahteluja tuntuu silloin tällöin, joten on vissiin elämää.
Kai tästä piristyy pian, mutta en tuu kyllä koskaan relaamaan. Tieto lisää tuskaa.
Olispa kiva jos noi pienet leijonan pennut pian putkahtaisivat maailmaan. Ehkä se antais toivoa? NYT MARS LAITOKSELLE VIKA VIIKOILLA OLEVAT!!!

Hiljainen NullPoints + muljahteleva Tirri 17+1
 

Yhteistyössä