Tiistulia :wave:
ekaks heti omaa napaa kun tapahtui ihan ihmeitä tänään.. Olin menossa kylille hoitamaan asioita ja yx kaks ku salama kirkkaalta taivaalta alkoi sattumaan ihan sikana masuun alavasemmalle, kärvistelin siinä paikoillani hetken ja pelkäsin jo pahinta. Sinnittelin kaupalle asti, että sain juotavaa että sain Panadolin alas, alkoi sit hetken päästä tuska helpottamaan ja kun pääsin kotiin niin suoraan sänkyyn. Kuuntelin heti sydänäänet, jotka kuuluivat kyllä voimakkaana. Olin että WHAT? Ja siis kipu ei tuntunut nivusissa ja vaan alavattassa... No nyt on nivuset hellänä liitoskivuista, että oisko tuokin ollut sitten sitä? :/ Lisäx hörpin päivittäin Magnesiamaitoa suonenvetoon ja pökkyläjalkoihin niin vattakin elää ihan omaa elämäänsä :headwall: Muuten masukki voi hyvin, potkii niin kovasti että välillä sattuu ja oikeesti, mutta eipä haittaa
Masua kiristää niin kovasti että tuntuu että ratkean kohta
katherine: Onnittelut liikkeistä :heart: Kyllä se voi hyvinkin tuntua myös tuollaiselta. Ja :heart: voi mennä päiviä, ettet tunne mitään ja sitten taas sekin edestä... Elä muru mieti tuota painonnousua, se nousee minkä nousee sanoi mulle terkka neuvolassa. Kuulin että yx tuttu odottaja oli lihonnut 36kg raskauden aikana joten toi siun muutama kilo tuossa vaiheessa on ihan normitahti :hug:
Itellä taas paino noussut sen 8kg tähän mennessä, eli ok, mutta kun tuttavat näkevät masun ja kysyvät että milloin syntyy ja sanon että 2,5kk päästä niin kauhistuvat, koska olen NIIIIN ISO!!!! Se vasta ärsyttävää on :saint: :saint:
eliisalla on söpö pikku masu :heart: Mun masu taisi olla kk sitten tuon kokoinen jo
Ideaparkista tuli mieleen että mä tyhjensin siellä sen vauvan ja lastenvaate liikkeen, oisko ollut Exit joku.. todella ihan vaatteita löytyi meidän pikkumiehelle
Tsemppiä jännäilyyn että milloin lähdette, olen täällä hengessä mukana :wave:
Luminia: No voih! :hug: Luotetaan siihen että kaveri oli vain ollut janoinen ennen ultraa että turvotti kovasti. Pari kuukautta on pitkä aika ja onneks sait väliin ultran, jaksamista :hug:
Mindalle ja hänen perheelleen onnittelut tyttärestä :heart:
Fleurille voimisia pitkään odotteluun :hug: :hug: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä ja uskotaan ja luotetaan että tulokset ovat hyviä :heart:
Orchid: Hui kamala miten paha tilanne, Luojan kiitos teitin pikkuinen sinnitteli siellä ja näytti vielä parasta osaamistaan mamuskalle ja iskälle
MyAngels: Hienoa, että kontorilliultrassakin kaikki oli hyvin :heart: Kyllä teitin pikkujätti on jo kerännyt elopainoa ympärilleen kuten meitinkin :heart: Todella söpö masu siulla :heart:
Ainii.. tuli Kelaltakin vihdoin mammalomaraha päätös, sitä saikin odotella kuukauden parin soiton jälkeen kun rupesivat kinuamaan jotain helvatun lisäselvityksiä, soitin sinne että mix tarttee tälläisen paperin, niin sanoivat että olisivat laskeneet tämän vuoden tuloista. Sanoin että laskekaa kuule vaan 2006 verotietojen mukaan eikä minkään tän vuoden mukaan. Mulla tänä vuonna sen verta noita sairaslomia ja nyt kotosalla "työttömänä" niin olisivat hitto varmaan maksaneet vähemmän kun 2006 vuoden tietojen mukaan |O |O |O Aina sen firman kanssa saa tapella :saint:
Nyt syömään... T. Miikkis ja masukki 29+2