*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Luminia, meidän Vilhokillakin oli np-ultrassa isompi vatsa..oli todellakin nielly lapsivettä, on heti pikkuisesta pitäen ollu rohmu :LOL: ...huomaa siis nyttenkin että koko ajan nieleskelemässä kun hikkailee koko ajan... :LOL:

:hug: sinulle Luminia, kyllä kaikki on varmasti hyvin! :heart: :hug:
 
AE supistellen ollaan molemmat vietetty yömme :D on se kiva kun on joku muukin samassa tilanteessa, jos yritetään kaikki tähdätä samalle päivälle =) ja juu hikkailee kyllä ja tuntuu ihan siellä luun tuntumassa että kyl ne pää alaspäin siellä on, lähtökuopissa....
nyt taas tullu pari tuntuvaa supistusta tässä koneella ollessa, mutta kai se vaan valmistelee, no kohta pääsee syömään kaalilaatikkoa :p lapset ei kyl tykkää, mut jääpä enemmän mulle =)

luminia onneks ei turvotusta ollu ja pieni kasvanu hyvin, uskosin kans että on vaan nieleskelly liikaa ja kaikki pienellä hyvin :hug: koita olla hermoilemmatta liikaa vaikka tiedän että kyllä sitä miettii ja huolestuu mutta siis uskon että kaikki kunnossa :hug:

AE :lta piti vielä kysellä että mikä on pojan vointi, joko on toipunu tipahduksesta?
 
Heii..
Meillä oli eilen se rakenneultra ja kaikki hyvin! :) :) :)
Vaavi oli tosi vilkas ja sätkytteli melkein koko ajan, kätilökin kehui reippaaksi :)
Istukkakin on turvallisesti takaseinällä, niin ei sillai tartte pelatä kun tää meidän esikoinen saattaa välillä yllättäen pompata syliin tms.

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!

Findy :heart: 19+5
 
Heippa taas!

katherine: Ollaan miehen siskon kanssa tultu läheisimmiksi keskenmenojen aikana ja varsinkin tässä raskaudessa hän on jaksanut kuunnella mun huolia alusta asti. Hällä yksi keskenmeno takana, jonka jälkeen heille syntyi lapsi. Miettisin ensin pyytää omaa äitiä mukaan, mutta en halua häntä huolestuttaa ylimääräisillä kun hänkin on hieman jännittäjätyyppiä :p Onneksi miehen sisko suostui!

Ja olin ihan unohtaa: UUSILLE TERVETULOA MUKAAN KETJUUN!!! :wave: Tämä on kyllä mahtava pino kun saa todellakin vertaistukea muilta. Tuo tammikuun pino on kans kiva paikka, mutta löydän itseni usein täältä. Lähinnä siellä lueskelen muiden juttuja. Tuntuu niin hassulta kun siellä jo suunnitellaan mitä hankitaan vauvalle kun itselle ei vielä tulisi edes mieleeni mitään ostaa... :| En siis todellakaan sillä tarkoita etteikö vauvalle mitään saisi jo hankkia. Omien huonojen kokemusten myötä olen vain helpottunut etten aiemmissakaan raskauksissa mitään ostanut kun tulin niin ryminällä kaksi kertaa alas. No, sen verran olen uskaltanut ostaa, että odotukseen liityviä lehtiä olen irtonumeroina ostellut, se riittäköön tällä hetkellä :D Mutta odottakaas vaan kun pääsen miehen perässä muuttamaan...Sitten pääsee pahemman luokan shoppailija irti :D

Luminialle extra :hug: , ymmärrän, että pelottaa onko kaikki hyvin, mutta uskotaan ja luotetaan parhaimpaan! Onneksi sait uuden ajan parin viikon päähän. Pidetään peukkuja, että pikkuisesi on pissinyt lapsivedet masusta ulos niin saat huomata, että kaikki onkin ihan hyvin =)

Sateiselta ilma näyttää, toivottavasti selkenee! Päivänjatkoja naiset!

-Toive81 ja mini 16+2
 
Pitkästä aikaa.. Olin jopa muutaman päivän lomalla (ensi kesän lomapäiviä käyttelin kun toivon, että silloin on jotain muuta lomaa.. Enempää kuin kaksi päivää ei kyllä uskalla ottaa.) ja nyt luin monta sivua kuulumisia. Mitähän jäi mieleen.. Höm.

Ainakin loppusuoralaisille paljon tsemppiä matkaan! Kyllä noi on vaan jänniä aikoja, vaikka varmasti kysyy hermojakin. Mullakin esikoinen supisteli kaks yötä ja yhden päivän vähän mutta sillee ettei pystyny nukkumaan, ennen kuin kolmas yö sitten lähdettiin ihan oikeasti synnyttämään.

Kiva Luminia kun kyselit, ja toivon todella, että uutiset olisi hyviä. Pahoittelut, :hug: , että sait tuollaisen epäselvän fiiliksen itsellesi! Varmasti tosi inhottavaa! Toivotaan kovasti, että kaikki on hyvin, ja ainakin positiiviselta vaikutti tuo Aurinkoenergian vastaava tapaus. Tuollainen on just hirveintä, että jää vaivaamaan,kun ei saa kerralla selvyyttä, tosi hyvä, että antoivat sen tarkistusajan. Jospa siellä sitten olisi pissattu jo ylimääräiset ulos. Paljon jaksamista epätietoisuuteen! :hug:

Ja juu, huomenna on meillä ultra.. Jännittää kun vähänkin sitä ajattelee, joten yritän olla ajattelematta.. Oon jo rakentanut kaikkia mahdollisia lauseita, mitä lääkäri voi sanoa, alkaen siitä viime kertaisesta rakenneultrakommentista, "täällä ei nyt kaikki ole hyvin.." Kunhan löytyisi nopeasti syke, niin tietäisin edes, että vielä hengissä ollaan.. Sitten pelkäämään mittausta ja kaikkea muuta mahdollista mitä voi löytyä.. Paniikissa huomenna sinne menen, ja niin toivon, että voisin tulla tänne kirjoittamaan hyvät uutiset.. Sori purkaus, mutta nyt kun tätä kirjoittaa ja ajattelee, niin huomaan, että olen tosi jännittynyt ja etenkin skeptinen siitä, että kaikki voisi olla hyvin... Ei auta kuin toivoa.

Palaan huomenna linjoille, toivottavasti helpottuneena..

Helmis ja 12+0 (ei kyllä yhtään osaa iloita tuostakaan rajapyykistä, en ole edes ajatellut, että "siinä" ollaan, ennen kuin nyt kirjoittaessa..)
 
Katherine! Mulla on ihan sama tilanne kuin sulla. Viikkoja vasta 18+5 ja painoa on tullut lisää melkein 7 kiloa!!!! :ashamed: Kävin tosiaan äsken vaa'alla pitkästä aikaa. Ajattelin vähän varautua, kun huomenna on pitkästä aikaa neuvola. Kyllähän mä tiesin, että painoa on lisää tullut, mutta että näin paljon... Ihan alussa tuli lisää normaalipainoon pari kiloa ja sitten nyt niiden kymmenen viikon aikana, jotka on edellisestä neuvolasta, niin 4,5 kiloa. Kyllä mulle onruoka maistunutkin, ei sillä. Mulla on kyllä aina paino vaihdellut tois paljon, ihan päivästä riippuen. Että et ole ainoa, jolle jo ennen puolta väliä on tullut paljon painoa :attn:

Huomenna on tosiaan pitkästä aikaa neuvola. Ahdistaa kyllä paitsi tuo hirveä painon nousu, niin myös se, että kuuluuko niitä sydänääniä... Välillä mahassa tuntuu jotain outoja muljahduksia ja kuplimisia, mutta ne on niin epämääräisiä, etten kyllä voi mennä takuuseen, että liikkeistä olisi kyse. Että jos tää mun "vauvamaha" onkin vaan pelkää läskiä ja vauva itse kuollut :( :( Tänään on vähän kurja olo.

Riinelle ja Tuulen sydämelle tervetuloa ja onnea matkaan!

Findgirlille onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower: Ja Luminiallakin kaikki on varmasti hyvin. Tuo lapsiveden nieleminen kuulostaa tosi järkevältä selitykseltä. :hug:

Toive, mulla on ihan sama tunne tuon joulukuun pinon suhteen. Olen kyllä käynyt sitä lukemassa, mutta tuntuu aika kaukaisilta nuo jutut hankinnoista sun muusta. Itse olen ostanut kirppurorilta kaksi vaatetta ja kaksi lelua sekä yhden kestovaipan! Mistään vaunuista sun muista en uskalla edes puhua. Ja ikinä en uskaltaisi kirjoittaa ilman mitään varauksia, että on kiva mennä neuvolaan kun kuulee sydänäänet tai että kiva mennä ultraan, kun siellä sitten näkee, onko tyttö vai poika tulossa. Tietysti se on ihan normaalia ja tervettä suhtautua positiivisin mielin, mutta itse en vaan mitenkään voi/uskalla ajatella niin. Nyt jo pelottaa viikon päästä oleva rakenneultra... Ja tietty ekaksi tuo huominen neuvola... sittenhän sinne ultraan ei tarvi mennä jos sydänääniä ei kuulu. Joopa joo. Mulla on jotenkin niin, että olen ollut aika rauhallinen tässä nämä viime viikot, mutta kun alkaa noi ultra ja neuvola lähestyä, niin johan alkaa mielikuvitus taas laukata.

 
luminia hyvä, että sait uuden ajan jo tuohon ihan lähelle :hug: tuo on varmasti ihan huoleton juttu, toivon sinulle mielenrauhaa odotusajaksi, vaikka tiedän, että hermoille se käy...

helmi minä puolestani vietin viime yön unettomat hetket miettimällä järkevästi kaikkia eri tapoja, miten synnytys voi mennä pieleen... olipahan fiksua ajanvietettä :ashamed: ensikertalaisena oon yrittäny olla kuvittelematta liikoja ja tähän asti on menny hyvin, mutta viime yö oli vaikia, kun ei saanut millään unta. eikä saa vieläkään... pidämme sulle peukkuja täällä!

ae kyllä täällä hikataan joka päivä, nykyään tosin vähän harvemmin kuin aiemmin. meidän poika ei liene vielä kiinnittynyt, sillä viikon sisään hikka on pari kertaa noussut tuolta aivan alhaalta jonkin verran :/

findyllä kivoja ultrauutisia, ihanaa odotuksen jatkoa sulle kevein mielin :flower:

(.) ja juu, kekkura, ei tuu uni vieläkään, ei kule henki, ei jaksa tehhä mittään, mrr, mrr. ei siis mitään vakavaa, mutta ärrrrsyttävää :LOL:
 
Koitetaanpas nyt paremmalla ajalla!

Kiitos vauvamasuvakuutteluista, Eliisa, Irtis, MyAngels ja NullPoints!
Ihan kun sillä oikeesti ois jotain väliä millon se näyttää vauvamasulta ja millon ei...
:LOL:

Riine ja tuulen sydän, tervetuloa! :heart:

Mymmyryy, oletpas sinä ahkera! Täällä odottelen sitä energistä keskiraskautta... Vai millonkas se keskiraskaus oikeestaan virallisesti alkaa?

MyAngels, ihanaa että kaikki on hyvin! Ei mene enää kauankaan, että saatte nyyttinne kotiin. Ja miehesikin vaikuttaa todelliselta helmeltä. On kyllä omanikin monessa suhteessa, mutta tuliaisten tuomisessa vähän huono...

Miikkis, heippa taas ja kiitti päivityksestä!

Toive, teillä onkin jännää kun tulee vielä muutto ennen synnytystä? Muutatkos jonnekin "länsimaihin" vai onko jotain eksoottisempaa tiedossa?

Luminialle haleja - epätietoisuus on piinaavaa, mutta uskon että kaikki on hyvin!
:hug:

Findgirl, onnittelut ultrakuulumisista! Sain varattua meille rakenneultran ja se on vasta kuukauden päästä... Mitenkähän jaksaa odottaa...

Helmis, tsemppiä huomiseen, kaikki menee hienosti!
Ja ailille myös tsemppiä huomista varten.

Ja sitten 3x loppusuoralla kärvistelevät, henkeä pidätellen täällä odotellaan kuka katoaa ensin linjoilta!
:LOL: :LOL:

).( Täällä on ollut doppleri käytössä joka ilta ja on se vaan ihana laite. En tiedä onko siksi vai muuten vaan, mutta nyt oon ekan kerran alkanut ajatella, että ehkä kaikki meneekin ihan hyvin. Tilasin jopa pari 50-56cm vaatetta Tanskasta! Ne tuli tänään ja on IHANIA! Harrastattekos muut netistä krääsän tilailua...? Petollista rahanmenoa, mutta täältä kotikonnuilta on ainakin lähes mahdoton löytää unisex-pikkuvaatteita. Joo mutta hankintoihin voisin sanoa samaa kuin edelliset: ei tulis mieleenkään vielä ajatella mitään isompaa. Noiden vaatteidenkin suhteen salaa ajattelin, että voihan ne sitten antaa jollekin lahjaksi jos... Meilläkin on yks kaveripariskunta, jotka tässä kohtaa oli jo ostanut vaunut ja kaikki. Kääk! Itse mietin, että ehkä joskus loka-marraskuussa...

frizzante 15+2
 
Tiistulia :wave:

ekaks heti omaa napaa kun tapahtui ihan ihmeitä tänään.. Olin menossa kylille hoitamaan asioita ja yx kaks ku salama kirkkaalta taivaalta alkoi sattumaan ihan sikana masuun alavasemmalle, kärvistelin siinä paikoillani hetken ja pelkäsin jo pahinta. Sinnittelin kaupalle asti, että sain juotavaa että sain Panadolin alas, alkoi sit hetken päästä tuska helpottamaan ja kun pääsin kotiin niin suoraan sänkyyn. Kuuntelin heti sydänäänet, jotka kuuluivat kyllä voimakkaana. Olin että WHAT? Ja siis kipu ei tuntunut nivusissa ja vaan alavattassa... No nyt on nivuset hellänä liitoskivuista, että oisko tuokin ollut sitten sitä? :/ Lisäx hörpin päivittäin Magnesiamaitoa suonenvetoon ja pökkyläjalkoihin niin vattakin elää ihan omaa elämäänsä :headwall: Muuten masukki voi hyvin, potkii niin kovasti että välillä sattuu ja oikeesti, mutta eipä haittaa :D
Masua kiristää niin kovasti että tuntuu että ratkean kohta :LOL:

katherine: Onnittelut liikkeistä :heart: Kyllä se voi hyvinkin tuntua myös tuollaiselta. Ja :heart: voi mennä päiviä, ettet tunne mitään ja sitten taas sekin edestä... Elä muru mieti tuota painonnousua, se nousee minkä nousee sanoi mulle terkka neuvolassa. Kuulin että yx tuttu odottaja oli lihonnut 36kg raskauden aikana joten toi siun muutama kilo tuossa vaiheessa on ihan normitahti :hug:
Itellä taas paino noussut sen 8kg tähän mennessä, eli ok, mutta kun tuttavat näkevät masun ja kysyvät että milloin syntyy ja sanon että 2,5kk päästä niin kauhistuvat, koska olen NIIIIN ISO!!!! Se vasta ärsyttävää on :saint: :saint:

eliisalla on söpö pikku masu :heart: Mun masu taisi olla kk sitten tuon kokoinen jo :LOL: Ideaparkista tuli mieleen että mä tyhjensin siellä sen vauvan ja lastenvaate liikkeen, oisko ollut Exit joku.. todella ihan vaatteita löytyi meidän pikkumiehelle :D Tsemppiä jännäilyyn että milloin lähdette, olen täällä hengessä mukana :wave:

Luminia: No voih! :hug: Luotetaan siihen että kaveri oli vain ollut janoinen ennen ultraa että turvotti kovasti. Pari kuukautta on pitkä aika ja onneks sait väliin ultran, jaksamista :hug:

Mindalle ja hänen perheelleen onnittelut tyttärestä :heart:

Fleurille voimisia pitkään odotteluun :hug: :hug: Täällä pidetään peukut ja varpaat pystyssä ja uskotaan ja luotetaan että tulokset ovat hyviä :heart:

Orchid: Hui kamala miten paha tilanne, Luojan kiitos teitin pikkuinen sinnitteli siellä ja näytti vielä parasta osaamistaan mamuskalle ja iskälle ;)

MyAngels: Hienoa, että kontorilliultrassakin kaikki oli hyvin :heart: Kyllä teitin pikkujätti on jo kerännyt elopainoa ympärilleen kuten meitinkin :heart: Todella söpö masu siulla :heart:

Ainii.. tuli Kelaltakin vihdoin mammalomaraha päätös, sitä saikin odotella kuukauden parin soiton jälkeen kun rupesivat kinuamaan jotain helvatun lisäselvityksiä, soitin sinne että mix tarttee tälläisen paperin, niin sanoivat että olisivat laskeneet tämän vuoden tuloista. Sanoin että laskekaa kuule vaan 2006 verotietojen mukaan eikä minkään tän vuoden mukaan. Mulla tänä vuonna sen verta noita sairaslomia ja nyt kotosalla "työttömänä" niin olisivat hitto varmaan maksaneet vähemmän kun 2006 vuoden tietojen mukaan |O |O |O Aina sen firman kanssa saa tapella :saint:

Nyt syömään... T. Miikkis ja masukki 29+2
 
aili heii...nyt kun luin sun viestiä, niin höpö höpö, ei sulla oo yhtään liikaa tullu, johan nyt 4,5 kg tulee kymmenes viikossa!! :saint: ja nyt yritän itekin olla taas miettimättä. Ja sulla jo puoliväli..ja seittemän ja jos tulee se toinen seittemän ni sehän on ihan normi vähäinen määrä raskaudesta! :saint: =)

miikkis no tasan on ärsyttävää jos noin kommentoidaan et vasta 2,5 kk.n päästä syntyy ja isoks katotaan. Huh huh!!! muutenkin mua on alkanu ärsyttää kun on raskaana ni on muka jontenkin "yleisesti arvosteltavissa" mahoineen päivineen , ihastellaan ja kauhistellaan ja muuta..voi helv...tti. ihan kun muutenkaan toisten mahoja arvioitais, kellä onk asvanu ja mitenkä paljon...

joo tää oli pikakommentit ja nyt sinne ulkoilmaan!!

katherine ja kultanen 18+1
 
Heips!

Täällä yksi kadoksissa ollut ilmoittautuu. =) Me ollaan reissattu ympäri Suomenniemeä, vietetty vähän lomaa. Sateista säätä lukuunottamatta loma menikin mukavasti ja kaikki nauttivat reissusta.

Täällä on loppusuoralaiset eläneet jänniä aikoja, tsemppiä teille!

Ja uusille tervetuloa mukaan minunkin puolestani!

Orchidille onnea sinnikkäästä masukista, toivotaan että sinnittelee jatkossakin yhtä hienosti! Huh kun säikäytettiin teitä!

Ja säikähtipä Miikkiskin kipuilua, jospa se oli kuitenkin viatonta!

Minä kävin eilen kuuntelemassa neuvolantädin luona sydänääniä, ai kun ne on ihanaa kuultavaa. :heart: Nyt on viikkoja sen verran kasassa että uskaltauduin tilaamaan netistä pari äitiyspaitaa kokeitavaksi... Täytyy varautua töiden alkuun, elokuussa koittaa taas työarki eikä vanhoissa venyneissä t-paidoissa kehtaa töissä olla. =)

Kaikille tasapuolisesti halauksia ja mukavaa heinäkuista viikonjatkoa, sorry kun en ehdi nyt kommentoimaan enempiä. Täytyy rientää kotihommiin, niitä riittää kun reissusta on just palattu.

:heart: Tuuliska ja Pieni 14+2 :heart:
 
Iltaa ladyt!

Ihanaa, aurinko hieman pilkahtaa pilvien välistä =) Ja huomiseksi luvattu kaunista ilmaa, joten varaudun toisen vapaapäivän pötköttelyyn kotipihalla biksut päällä B) Jos vaikka sais vähän väriä valkoiseen nahkaan...

frizzante, muutetaan melkein naapuriin joten ei kovin kauas =) Vähän jänskättää kun en ole mikään hirmuinen kielinero, että miten sitä pärjää, mutta onneksi englanti sujuu tyydyttävästi niin eiköhän sitä pärjää =) Ja samoilla linjoilla kuin sinä:kotidoppler jyrää! aivan ihana laite! Mekin ollaan nyt joka päivä kerran kuunneltu minin jumpsutusta ja aina se saa onnen tipat silmiin!

Tuuliska mäkin kävin aiemmin välillä neuvolassa kuunteluttamassa ääniä, mutta kun loma loppui ja alkoi arki niin meni hankalaksi. Sitten uskallauduin tilaamaan sen kotidopplerin ja voin täysin sydämin suositella sitä! Jos ei halua omaksi niin sitä voi kuuntelevauvaa.fi sivuilta myös vuokrata. Tosin siihen jää kyllä koukkuun niin taitaa tulla halvemmaksi ostaa omaksi :D

aili: sama täällä...vaikka kuuntelen päivittäin sydänääniä niin väistämättä mietin jo rakenneultraa ja etukäteen jännitän saanko sieltä hyviä uutisia... :/ Täytyy vain luottaa ja uskoa, että kaikki menisi hyvin!

helmitaustailija: :hug: Täällä pidetään kovasti peukkuja, että saat hyviä uutisia! Ja sähän saat niitä!!! Näin uskotaan!!! Mua jännitti ihan hirmusti oma np-ultra kun en ikinä ollut aiemmin edes päässyt niin pitkälle. Miesparan käsi oli vitivalkoinen kun puristin sitä niin lujaa kun tiirailin näkyykö kaiffalla sykettä...Ja mikä kamala päänsärky oli ultran jälkeen! Jännitys kun laukes niin olo oli ihan kuin pahoinpidellyllä. :/ Voin vaan uskoa mikä olo on rakenneultran jälkeen...Äh, ei pysty/uskalla vielä edes ajatella niin pitkälle! Mutta huomenna saadaan lukea sulta hyviä uutisia! Et näin!

-Toive81 ja rakas mini 16+2
 
tere!
lomalla ja reissussa! (tai no virallisestihan olen hoitovapaalla...eli siis vaan reissussa
sitten kait enemmän ns. lomalla kun miehellä sitä on.

anyway, tänään on tullut kierrettyä lasten kanssa korkeasaari! huh ihmeen hyvin nuo jaksoivat 4,5 tuntia siellä seikkailla. Onnistunut päivä sillä eläimet olivat aktiivisia ja kerittiin nähä vaikka ja mitä.

täällä "vieraalla" koneella en nyt viiti tän enempää, paneudun kotipuolessa sitten taas teidän juttuihin. mutta kivaa kun on paljon juttua mitä lukea :D

:wave: hui, jo viikolla 22+
 
En ole juuri kirjoitellut, vaikka melkein joka päivä olen lueskelemassa juttuja käynyt, en vain ole saanut aikaiseksi. Ja nyt ei sitten edes tarvi ajatella kirjoittamista, koska kesken tämäkin raskaus on mennyt... :'( Ma oli ultra, pieni lakannut kasvamasta jo kaksi viikkoa sitten, melkein heti ultran jälkeen, jossa kaikki oli hyvin. Huomenna mennään sairaalaan tyhjennykseen. Välillä vain miettii, että montako kertaa tämän jaksaa käydä läpi... Tämä on jo neljäs km, kolmas vuoden sisään. Ehkä meidän ei ole tarkoitus saada lapsia, kun tämä on niin pirun vaikeaa.

Joten Miikkis poistatko minut listalta, taas kerran.

Hyviä jatkoja kaikille.

Viuhtis
 
Viuhtis...
Ei voi olla todellista, kyyneleet silmissä täällä ollaan :'( Olen niin pahoillani puolestanne, että tämäkin teidän piti vielä kaiken päälle kokea, eikö teitäkin ole jo koeteltu ihan tarpeeksi :hug: :hug: Voimisia suruun lähetän ja huokauksia yläkertaan että vielä jonakin päivänä te saatte oman nyyttinne syliin tuhisemaan. Vain aika parantaa haavat :heart: Pääsettehän te nyt tutkimuksiin kun tämä oli jo neljäs km??
 
viuhtis :hug: :hug: voimia.
MyAngels ihanaa, että kaikki oli ultrassa kunnossa :heart: .
Täällä on tapahtunut vaikka mitä, en nyt muista mitä oli sattunut kenellekkin, luen paremmalla ajalla.

(.) Neuvolassa käyty. Niinhän siinä kävi, ettei kaksi tätiä, eikä kaksi doppleria saanut meidän pikkuista kuuluville, istukan ja mun syke oli niin voimakkaana, että ne peitti Toivon. Aina välillä doppleriin tuli lukemat 120-140, mutta se aina karkas alta pois. Istukka on etuseinämässä, joten sekin vaikuttaa. Huomenna lääkärille ja uusi yritys. Ne tädit lohdutti, että pelko pois, koska doppleri oli kuitenkin rekisteröinyt sen 120-140 sykkeen. Mutta varmistetaan huomena asia kuitenkin. Nyt maha kipeenä kun kaksi ronkki puoli tuntia sinne ja tänne... Ehkä se levolla menee ohi.
Aurinkoa vaan ottamaan, nyt kun se vielä paistaa B) .
mymmyryy ja Toivo 15+3
 
Viuhtis suuret pahoittelut myös minulta. :hug: Mäkin olen ollut tässä pinossa vähän taustailija, käynyt lueskelemassa kuitenkin. Saanko viuhtis kysyä, oliko sulla mitään merkkejä siitä, että osasit pelätä/epäillä noin käyneen? :( Ei sillä, että se sun oloa varmastikaan helpottais ja ei ole pakko vastata. ...omanapaisista syistä kyselen.. :ashamed:

Mulla siis oli tuossa 8+ viikolla ruskeita tuhrutteluja. Nyt on ollu jo viisi kokonaista täysin vuodotonta päivää, mutta en vaan osaa rentoutua. Mun kroppa on panttaavaa laatua, sitä tuulimaakaan se ei meinannut millään antaa pois. Joten en osaa turvautua siihen, et vuodot loppui, kaikki ok.

Varasin uuden ultran itselleni maanantaiksi. Syvin pelko on se, että kaikki on jo ohi ...mutta toisaalta koitan lohduttautua sillä, että jos on, en sille olisi voinut mitään tehdä. Vaikka helvetin epäreilulta se tuntuisi (kuten varmasti myös Viuhtiksella) ja kipeetä tulee tekemään.

Mutta katsotaan. Peukut vielä pystyssä, että kaikki on ok.

Onnea mymmyryylle Doppler-kuulumisista. :)

T. Kärppä rv 8+4
 
Heip!
Viuhtikselle heti alkuun kovasti pahoitteluja!
Kyllä voi elämä olla epäreilua! Kovasti jaksamista sinulle! Toivottavasti tiesi vie kuitenkin vielä takaisin tälle listalle.

Kiitokset kaikille tsemppaajille! Mieli alkaa tänään olla kovasti rauhallisempi kuin eilen tähän aikaan.. Täytyy vain uskoa uutisten olevan hyviä. Toivottavasti vauvelin massu ei pullota enää parin viikon päästä. Kätilö vakuutteli kovasti, ettei syytä huoleen ole, mutta tottahan sitä toivoo, että kaikki olisi 100% hyvin eikä mitään epäselvyyttä jää. Onneksi mies on tyyni kuin viilipytty, rauhoittaa kummasti minunkin reagointia.. Onneksi pääsee jatkossa mukaan.

Täällähän on meno selkeästi vilkastunut, kun viikonloppu on taas takana ja lomalaisetkin ovat palanneet tai ainakin kurkkivat kuulumisia reissun päältä.


Findylle onnittelut hyvistä rakenneultrakuulumisista!

Kuinkas Helmitaustailijan ultra tänään sujui? Entäs Ailin neuvolareissu? Kärppikselle tsemppiä ultraan maanantaille. Toivotaan, että siellä on kaikki kohdallaan!

Enää muutama tunti töitä ja sitten kotiin. Alkaisi se aurinko vaan jo paistamaan, pakottava tarve päästä lenkille! Alkuviikon vesisateessa ei ole paljoakaan huvittanut nenää ulos työntää. Noh, jospa ne kesäkelit viimein tulisi


Luminia 12+5
 
Viuhtis: VOI EI!!! :'( :'( :hug: :hug: En pysty edes kuvittelemaan tuskasi määrää. Mulla takana 2 keskenmenoa ja tuntui etten niistäkään meinannut selvitä henkisesti, mutta sun tuskaa on vaikea edes arvailla :( Me mentiin toisen keskenmenon jälkeen väestöliitolle tarkempiin tutkimuksiin, mutta mitään syytä ei löydetty. Tässä raskaudessa otin clomifenia, jotta ovulaatio tapahtuisi "kuin normaalilla" naisella ja lisäksi aloitettiin keltarauhashormoni kuuri, jota söin 9+4 asti. Tiedä sitten oliko niistä yhdessä, mitään apuja. Keltarauhasen vajetta ei koskaan tutkittu, mutta sen ottamisestakaan ei ole mitään haittaa. Mua ainakin osalta helpotti ettei mitään syytä löytynyt, mutta toisaalta pelotti, että mistä ne kaksi johtui...Mutta teillä on ainakin nyt viimeistään oikeus päästä tarkempaan syyniin!!! VOIMIA!!!
 
:heart: Meille syntyi 16.7.2008 kultaakin kalliimpi miehenalku :heart:

Mitat olivat 4010g ja 51,5cm. Nyt opetellaan ihanaa ja ihmeellistä vauva-arkea Elviksen tahtiin :)
Sektiosta toivuin todella nopeasti ja kätilötkin ihmetteli kuinka hurja tapaus olin. Kipulääkettä otin viimesen kerran ekana yönä ja sängystä olin valmis nousemaan samaisena iltana kun päivällä leikattiin. Elvis vietti ekan yön lastenosastolla naristelun takia joka johtui alhasista verensokereista mutta pääsi seuraavana päivänä jo äipän hoiviin :heart:

Imetyksestä olin ihmeissäni kuinka vaikeeta se teknisesti olikaan mutta nyt tuokin sujuu jo ihan komiasti :D

Nyt kuuluukin suu jo napsaavan sängyssä joten aika avata maitobaari =)

Kovasti onnea kaikille odotukseen ja nauttikaa masuistanne :heart:

Gatsu & Elvis 7vrk
 
Moikka moi mammat mahankasvattajat.
Täällähän tapahtuu...Meillä koneessa on joku ihana näyttöhäiriö enkä meinaa päästä koneelle millään.Nytkin on monta pvää et en päässy ollenkaa...
en meinaa pysyy mukana teijä jutuissa ollenkaa.
Suunnilleen Kaikilla taitaa masu kasvaa kohisten...ONNEKSI.Muutama on harmillisesti pudonnut pois...hmmh....voimia teille. :heart:

(.) täällä kasvatellaan..ja doblerilla kuunnellaan edelleen...viimevkolla kävin neuvolan lääkärilläki ja se tuumasi ett paikat on kunnossa ja kiinni niin kun pitääkin..eikä vuotoa enää näkyvissä.Eikä sitä ole kyl sen jälkee tullukkaa...ONNEKS.

Mulla on etinen istukka...Muilla kokemuskia miten vaikuttaa raskautee jne..???Mitä poikkeevuutta on semmosee raskautee mis istukka sijaitsee muualla...

Muuten menny ihan kivasti..mitä nyt mahaa särkee jos nostaa liikaa painoo...tai rehkii kauheesti...kohdun pohja on navassa asti melekee.Pari senttiä vajaa...ei kyl mitattu ollenkaa.Olo on hyvä...huonoo oloo ei oo eikä nii kauheeta väsymystä ku aikasemmi.
Et aika mainio... :D :heart: :heart: :heart: Liikket tuntuu välillä usei ja välillä ei nii usei...vaihtelevasti.Mieliki pysyny suunnillee kasassa.Ja pikkuhilijaa uskoo pienen tuloon.Pieni epäusko välillä kyllä hiipii...mut sen saa nujerrettua aina jotenki...

Gatsulle onnea...pääsit loppuun asti..ja sait maaliman ihanimman nyytin syliin.Mäki tahon päästä samaan nyt täs raskaudessa.Onnea :heart: :heart:
Huomenna otetaa seulakoe..ja haen ne helvtn sokeri mittarit...hoh hoijaa..ajatuski kiristää.On se nii vmäistä....hmh.Mut pakko yrittää hillitä ittesä vaik tiiän et hermo menee monesti sen kans...huoh...
Mut etee päi...Pia ollaa puolesvälis...

Onnellinen Daizz ja ihmelapsi sydänkäpynen vkot jtn 16 kieppeillä.
 

Yhteistyössä