*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

kiitos myangels ja katherine =)

myangelsilla aivan ihana masu ja arskallakin

katherine kyl voi tuntua liikkeet tolta ja kyllä kohta alkaa tuntua kunnon tömähdyksetkin =)
ymmärrän hyvin ton sun olotilan, mulla oli ihan samanlainen olo kun esikoista odotin, välillä on nytkin mutta ei niin paljon kun nyt on noi lapset joilta myös saa paljon hellyyttä niin kaikki ei jää miehen harteille =) ja muutenkin on erilaista kun mies on tietty enemmän kotona kun sillon kun ei ollu viä lapsia, mut kirje on varmasti hyvä juttu, ei ne aina tajua ennenkun vääntää rautalangasta :D

mymmyryylle ihanaa lomaa =)

orchidille onnittelut ihanasti menneestä ultrasta :heart: ja hauskaa mökkeilyä

nullpointsille pikaista paranemista

viime yönä supisteli yli kaks tuntia melko kipeesti ja aattelin jo että tänään päästään lähteen mutta niin ne vaan hiipu, ihan hassua kun ei kummastakaan oo tällasta ollu, aamulla oli niin turhautunu olo että.... mut kävin sitten koirien kanssa kävelyllä ja sain takas sen mielialan että kyl se sieltä, jotenkin vaan toi vuoto huolestuttaa kun voiko se nyt näin kauan se limatulppa vuotaa sellasta vaaleenpunasta se edelleen on, täytyy varmaan soitella sinne synnärille jossain vaiheessa ja kysellä sieltä, vaavilla on kyl ainakin kova meno päällä =) inhottavaa vaan kun kävely on tosi vaikeeta kun sattuu tonne alas niin paljon... ja sit jännittää sekin että koska se lähtö tulee että kuka tänne tulee jos yöllä täytyy lähteä, kyllähän tänne joku saadaan, mut ettei poika kauheesti säikähdä jos herää yöllä ja äiti ei ookkaan paikalla, no turha näitä olis murehtia etukäteen mutta en mitään ittelleni voi =)
tänään saatiin sentään järkättyä makkari ja kasattua pinnasänky, vaikka vieressä kuitenkin nukutan, onpahan ainakin näön vuoks :D

mutta vointeja kaikille :wave:

eliisa ja pikkuruinen 37+2
 
Onpas ihania masukuvia täällä, niin sileitä ja pyöreitä! :D Mulla on niin reilusti ylipainoa että saas nähdä millon alkaa mitään näkymään. Tosin nyt jo iltasin on sellanen pallo turvotuksen takia et vois luulla olevansa jo ihan melkein loppusuoralla. :LOL: Vähän jänskättää mitä neuvolassa sanovat tästä ylimääräsestä läskilöllöstä... :ashamed: Ekan neuvola-ajan jo varasinkin, reilun viikon päähän sain ja sillon olis rv7+0. Nyt vielä pohdin varhaisultraan menoa. Varmaankin sen maanantaina tilaan.
orchidilla olikin ihania ultrakuulumisia! :heart:
katherinen juttua kun luin niin alko ihan itkettää... :'( Hormoonit!! :p Täällä ihan yksin kans kotona olen, kun isäntä lähti viikonloppureissuun. Tosin ei musta varmaan kauheesti vknloppuseuraa oliskaan, kun oon koko vknlopun töissä ja muuten vaan makaan sängyssä puolikuolleena (tai roikun täällä plussalla :) ) . Olo on hyvin krapulainen ja koko ajan väynyt. Mut eiköhän tää tästä, en viitti valittaa kun kerta tähän tilaan on päästy! :D
Hyvää viikonlopunjatkoa kaikille!! :flower:

Riine & Rokkitoukka 5+4
 
Heips!
Orchid Hieno homma kuin ultrassa kaikki oli loistavasti!!!!!!!! Jee, lisää ultra vilkutuksia! :wave:
Katherine. Täällä kans kuulostelen välistä onko tuntemuksia. Muutamana päivänä on tuntunut aivan kuin raapimisia. Mikähän pitkäkyntinen sieltä on tulossa??? :saint: Muutama viikko sit oli perhosenlentoa. Odottelen innolla kun alkaa ne kunnon liikkeet tuntumaan... Sulla on ihan oikeus olla herkkänä ja vaikka v-mäisenä. Se menee hormoonien piikkiin kaikki! ;) Mä olin kans muutaman viikko sit tosi herkällä tuulella, suunnilleen kaikki itketti. Nyt on jotenkin tasaantuneempi olo. Saa nähdä miten kauan sitä nyt jatkuu :/
MyAngels. Toinen kaunis masu kuva! Mulla kans pullistuu, mut olisko sit enemmän läskiä kuin vauvaa se... :ashamed:
Riine. Mulla oli kans turvotusta alussa. Sit se alkoi pikku hiljaa pullistumaan. Kiloista muute. Olin aika normaali ennen esikoista. Sit sen raskauden aikana tuli 25kg. Eli olin mahtavan kokoinen. Oon suht koht pitkä, joten pystyin sen kantamaan, mutta raskasta oli meno. Eli jos sul ei aivan kamalasti nouse paino, niin eiköhän se siitä. Monet mun suuremmat kaverit eivät itseasiassa isontuneet kummasti raskauden aikana. Yks jopa laihtui, koska hänellä oli aivan karmee pahoinolo. ;)
Kysymys. Millon teille on tullu toi Linear negra???? Mulla oli esikoisen aikaan tosi paksu alhaalta ylös, mutta en muista milloin se tuli. Nyt on tosi haalee viiva ollut jo viikkoja. Sekin on koko masun mittainen, mutta ei sitä melkein ees huomaa. Eli muuttuukohan se vielä? Silleen aivan sama, mutta ihan mielenkiinnosta vaan kyselen.......
(.) Sit iski se hiiva. No, nyt yritän sitäkin taistella pois. Oon siis aivan kuin apteekin hylly...........Kaikki lääkkeet löytyy. Lopetin nyt raudankin syönnin muutamaksi päiväksi, ku se huonontaa lääkkeiden eli penisiliinin imeytymistä. :|
Noiden munuaisten kolotuskin on nyt loppunut. Elämä voittaa.

NullPoints + Tirri 16+2
 
Heloups!

Taas piti tulla notkumaan tänne kun jäin yksin...en jaksanutkaan kirjottaa miehelle kirjettä, meni kai ohi tuo pahin surkutila ja kun olin tänne purkanut niin oli paljon helpompi olo jo, se siis riitti. Sain eilen jalkahieronnan ja tänäaamuna paljon muutakin... ;) joten nyt taas tasautunut fiilis :saint:
nullpoints pikkunen siellä sua raapiskelee...aika hauskasti ilmaistu tuo pitkäkyntisyys :D
mulla ei tänään oo tuntunut juuri mitään..ja oonkin heti että :eek: mutta yritän kuulostella illemmalla ja luoda siihen uskoa että myöhemmillä viikoilla ne on vähän säännöllisempiä nuo liikkeet.
Nyt on menos 17+6, mutta menkkojen mukaan vast 17+1..että jos pari viikkoa vielä malttaa niin kai ne sit alkaa viimestään kunnolla tuntemaan??
Mua o alkanut jännittää toi rakenne-u...joka on 2 viikon päästä, ei hitto, onkohan kaikki hyvin......... ja sit ihan vähän sekin et joko nähään kumpi sieltä ois tulossa, me kun halutaan tietää se...voi jotenkin alkaa varautumaan ja vauva saa enemmän persoonallisuutta itelleen.. anoppi on kyl jo satsannu tyttövauvaan, ostanu sille sopivia ja sano toivovansakin tyttöä! :whistle: en kyllä itse ilmaisisi toivettani ääneen jos hänen roolissa olisin, appiukko puolestaan sanoi että ei mitään väliä kunhan on terve!! no niinpä, entä jos ei oo...... :ashamed: mä sanoin siihen että pääasia että on ELOSSA! :) ja se sit et niin niin tietysti.. en tajua miks ihmiset aina hokee tota "pääasia et on terve!" huh huh, sieltä tulee mitä luoja antaa ja siinä ei mielipiteet vaikuta.
Jaa..jatkaisko sitä vähän keittiön siivousta kun eilen alkuun pääsin, kävin astiat läpi, mitä pois ja järjestelin muutenkin paikkoja, ehkä tarve tehdä tilaa kotiin konkreettisesti pienelle..koko ajan sellanen "siivousmeininki" :D

mukavaa sunnuntainjatkoa naiset, pitäkäähän huolta itsestänne :saint:

katherine ja kultanen 17+6
 
Onpas tosiaan hiljaista!
Kiva nähdä teidän pidemmällä olevien masukuvia. :) Laitoin profiilin omani tältä päivältä, rv 15 tasan. Onhan siinä jo pieni vauvamasu, onhan...?! :eek: :LOL:

Nyt täytyykin menää joten tuli miniviesti - hyvää viikon alkua kaikille!
:heart:
 
katherine: juuri tuolta uskoisin pienen tunutvan! Mä tunsin ekan kerran hentoa "kuplinta-värinää" jo 14+3 ja nyt kun meneillään 16+0 on tänään tuntunut jo monet kerrat. Ihana tuntemus! :heart: Jännittää koska alkaa tuntumaan ihan selviltä liikkeiltä, tuskin vielä viikkoihin.

NullPoints: mulle ilmestyi tuo viiva jo rv9 ja on aavistuksen tummentunut. Ihmettelin aluksi, mikä kumma se on, mutta sitten bongasin myöhemmin vaukirjasta tuon linea negra jutun ja sain "ahaa" elämyksen :D

Mä koitan kans lisätä tuon vauvamasu kuvan tänään kunhan saan miehen kuvaamaan. On kyllä kovin pienoinen vielä, mutta eiköhän se siitä vaan kasva :)

Toive81 ja "kurlaava" mini 16+0

P.S. torstaina "pitkästä" aikaa jälleen neuvola, en olekaan 3 viikkoon heitä häirinnyt :LOL: Ja tää on ihan virallinen :D
 
Sateista huomenta!
MyAngels sulla on ihana masu.
orchid onnea hyvistä ultrakuulumisista :flower: .
Onnea muillekkin hyviä uutisia saaneille :flower: . :hug: niille, jotka sitä tarvitsevat.
(.) Loman ekan päivän nukuin ja otin arskaa, kun oli niin hyvä ilma. Jaa niin laitoinhan mä mansikoita pakkaseen pari lootaa. Eilen nousin horroksesta ja siivosin esikoisen huoneen kunnolla. Jätesäkillinen tuli roskaa. Tänään olis ohjelmassa pojan huone. Ajattelin siivota pakolliset alta pois heti ja sitten loppuloman saa ottaa rennosti. Varasto ja portaiden alusta olis ohjelmassa huoneiden siivouksen jälkeen. Pyykkiäkin on kertynyt kiitettävästi. Ajattelin, että lauantaina ois saanut pestyä korit tyhjiksi, mutta meidän taloyhtiön kotiäiti valloittaa aina ton pyykkitelineen ja kuivattaa samoja pyykkejä aina kolme päivää, niin muilla ei oo mitään mahiksia pistää pyykkejä sinne kuivamaan. Nytkin se kuivattaa sateella noita lakanoita, jotka ois ollu kuivia jo eilen :headwall: . No tulipas maristua...
Kai se ois nyt mentävä siivoon, jos tähän jumittuu, niin tästä ei pääse pois.
 
tervehdys kaikille!
Mut vois lisätä listaan. Odotan siis 3. lasta. Kotona on -04 poika ja -06 poika on enkelinä taivaassa. Kävin tänään varhaisultrassa ja siellä pikkuinen köllötteli :heart: Viikkoja on nyt kasassa 8+1 ja LA 28.2

Kaunista alkavaa viikkoa kaikille!

Tuulen Sydän + pikkuinen 8+1
 
frizzantella ja toiveella ihanat vauvamasun alut =) :heart:

nullpoints hyvä että olo helpottaa ja lääkkeet tehoaa =)

katherine sulla alkaa olla ilmeisesti se keskiraskauden energiapuuska, ota kaikki irti siitä, se voi loppua millon vaan :D hyvä että oot jo paremmalla mielellä

riine lepää nyt vaan, eihän tän parempaa syytä siihen voi olla =)

eilen käytiin ideaparkissa ja käveltiin siellä kolme tuntia, eikä yhtään supistusta, järjettömät alapääkivut kyllä, löysin ittelleni kahdet imetysliivit ja tytölle eskarireppu ja pojalle kerhoreppu... kivaa siis muuten oli mut kävely kyllä tosi hankalaa, no tänään on taas supistellu kipeestikkin, ihan hassua. tää kyl varmaan syntyy kuun viimenen päivä kun mummu täyttää sinä päivänä kuuskymmentä =) meiän neitihän synty samana päivänä kun miehen isä täytti viiskymmentä =) miehelläkin on omat suunnitelmansa millon pitäs syntyä mut luulen että näillä ei oo paljon vaikutusta :D on tää kanssa kun mikään muu ajatus ei pyöri päässä ei mahdu mitään muuta
niin juu ja vuotokin jatkuu edelleen, vähäsenä kylläkin jepulis mutta jatketaan odottelua =)

AE ja irtis nyt kans tänne jakamaan näitä olotiloja joko ootte malttamattomia =)

vointeja kaikille

eliisa ja pikkuruinen 37+4
 
heip :wave:

kuin eliisan käskystä hän pyyhältää tänne :D huuh, sulla alkaa jo olla melkosta kärvistelyä näinä päivinä: lähtee, ei lähde, lähtee, ei lähde... ihan hilkulla on, koska pääsette sairaalaan ja me muut jäädään tänne pitämään teille niin kovasti peukkuja, että joudutaan siirtymään 8-sormitekniikkaan näppiksellä =) tuleepi paljon typoja sillä aikaa, kunnes tuut kertomaan, miten hienosti kaikki meni :)
mulla oli tosi kiva viikonloppu ja sain ajateltua ihan muita ku vauvajuttuja, ja välillä tuli jopa fiilis, että apua, oonko nyt unohtanu pitää huolta vauvasta. vaan kun tuo pötkylä pysyy yksiössään hyvinvoivana ilman huolehtimistakin :LOL: pieni potkii, hikkaa ja punkeaa ahkerasti, joten hyvin menee.

tuulen sydän tervetuloa meitin riveihin! oikein hyvää odotusta sinulle :flower: ajatella, että jo helmikuisia vauvoja ootellaan :) itellä menossa loppusuora ja aivot ovat nyt vasta tasaantuneet joulukuun alun ihanasta hälytyksestä, että plussaa tuli :D

toive ja frizzante ihan selevät alkuaikojen vauvamasut! mullakin oli pieni masu omasta lähtötilanteesta johtuen, oikeastaan ihan alussa se melkein oli isompi kuin teidän viikoilla, sillä alussa oli tosi paljon turvotusta. sit vasta myöhemmin saattoi puhua vauvamahasta. muotohan siinä muuttuu selvästi, vaikka kokoa ei viel ole hirmusti. eli riine kanssa, kyllä se masu sieltä pömpähtää, plops vaan käy joku päivä ;)

jaaha, intiaanineito "viikkosiivoaa-vessan" lähtee tästä askareisiinsa. muuten varmaan tänään vaan kokkailen ruuat itelleni ja luen liza marklundin dekkaria, alotin uuden viikonloppuna. vauvakirjoja pitäs varmaan opiskella näin ensikertalaisena, mutta, hmm, ei vaan huvita. ei tuu niin kauhia ressi, kun lukee muita opuksia, sit aina välillä fiiliksen mukaan kevyesti jotain vauvaopasta. ja pikkutsysteri tulee tsekkaamaan meidän kamat/neuvomaan keskiviikkona, niin ehkä mun ei tarvii niin paljon oppaita lukeakaan ;)

voikaahan hienosti, neidot!

irtis ja 36+5
 
huomenia!

kyllä taas väsyttää...klo1-7 8-10 minuutin välein supisteluja..kipeitä..mutta siihen 7 loppuivat!
Nyt oon aika kuitti...
eilen en kyllä oikein muuta teheny, ku oli ystäväperhe syömässä, ja sitten syönnin jälkeen paistoin lettuja, ja illalla poika säikäytti, tippui kerrossängyn yläsängystä pää edellä lattiaan, ja oli sen jälkeen oudon väsynyt, joten päivystykseen piti kiirehtiä..jossa sitten todettiin lievä aivotärähdys...sekö sitten lie ressannut niin paljon että rupes suppailee tosi kipeesti..
mies yritti "hivellä" selästä mutta sekin teki pahaa, siitä tiesin että nää olis jo jotain...mutta EI niin EI :kieh:

Että Eliisa, ei kehuttavia tunnelmia ainakaan tänä aamuna...
Jos ei koko ajan suppailis, niin mikä tässä odotellessa...musta vähän tuntuu että Eliisa ja Irtiskin ehtii käydä hakemassa nyytin ennenkuin mie saan mitään aikaseksi...


Nyt pitäis keksiä jotain mikä piristäis..pitäisköhän käydä vähän kävelemässä...

AE ja vilho 37+4 tai 39+4 (<-kun noistakaan ei nyt ota selvää....)
 
Hellou taas!
Pojan huone siivottu! Koko talo imuroitu ja roskat viety ulos. Lattian pesu seuraavana ohjelmassa, mutta pitää huilata, kun alaselkä rupesi vihottelemaan. Nyt on hyvä hetki syödä mammam tekemää kaalilaatikkoa puolukkahillon kera, nam :p . Mua ärsyttää, kun mies makaa kuin kuollut lahna, eikä voi yhtään auttaa :kieh: . Mä mietin tossa äsken, että kumpihan meistä on raskaana? Hormoonit taas pääsee oikeen valloilleen :saint: . Mutta syömään ja jatkamaan hommaa.
 
irtis kiitos ihanan kannustavasta viestistä :D ja hyvä et sä ees oot rauhallisella mielellä vielä, vaikka muistaakseni mäkin ootin kyl ihan rauhassa sillon kun esikoista odotettiin, ei sitä osannu sillon hermoilla =)

AE hui kauhistus, onneks ei pahemmin pojalle käyny, varmasti vaikutti säikähdys sunkin oloon
ja ihan sama tunnelma et mikäs olis ollessa jos ei olis supistuksia ym kipuja, tää päivä on kyl siinäkin mielessä ärsyttävä että sataa kaatamalla vettä ja kökitään sisällä keskenämme lasten kanssa, mutta jospa se tästä....

tervetuloa tuulen sydän ja suuret onnittelut =)

mymmyryy just tänä aamuna aattelin että tekis mieli kaalilaatikkoa, jospa sais ittestään irti sen verran että sitä vaikka huomenna vääntäis

jaahas ja jatkan möllöttämistä =)
 
Katherine: Onnittelut liikkeiden tuntemisesta!

Kyllä ne muurahaisen tassuttelut liikkeiltä kuulostavat

Eiks oo ihanaa?

Mä tunsin esikoisen aikana liikkeet rv 14+0 lähtien. Kohta ne muuttuvat kunnon potkuiksi, ei mene enää kauan

Mulla oli tosi herkkä mieli johonkin rv 19 asti. Itketti milloin mikäkin musiikki ja tv-ohjelma, ja halusin mieheltäni huomiota enemmän. Sanoinkin hänelle, että mulla on hellyys-, ja halipula



NullPoints: Linea negrasta kyselit. Kun odotin esikoistamme, linea negra tuli synnytyksen aikana, eli rv 23.... Ennen sitä ei ollut mitään viivaa mahassa. Nyt tässä raskaudessa huomasin viivan tuossa viikko sitten, eli rv 27+



Frizzante ja Toive: On siinä teillä vauvamasut, on on!
Pikkuiset vauvat, siitä ne kasvaa kohisten



Tervetuloa Tuulen sydän

Pahoittelut menetyksistäsi
ja onnittelut plussasta!!




ON: Voih mikä ilma, kun KOKO AJAN SATAA

Mutta ei se mitään!


Tänään oli kontrolliultra vauvan sydämestä,
ja kaikki hyvin!!


Tämä oli jo 13.kerta kun ultrattiin, ja nyt on ihan oudon ihanaa ajatella
ettei enää tarvitse pelätä ja jännittää pikkujätin sydäntä

En olisi ikinä uskonut että tämä päivä koittaa!

Ei tokikaan ole pelottanut enää niin paljoa kun rakenneultrasta ja 4D:stä tuli hyvät uutiset, mutta kyllähän se pieni pelko oli mukana kun tämän päiväiseen ultraan menimme...

Näillä viikoilla nähtiin jotkut pienimmät suonet yms, mitä ei ennemmin olla voitu katsoa.

Ja voih, meidän pikkujätti voi hyvin!! Nyt ei ole tiedossa enää kuin yksi ultra oman neuvolalääkärin luona viimeisessä lääkärikäynnissä loppuraskaudessa


Pikkujätti painaa 1500g ja oli edelleen pää alaspäin

Tosi kova meno oli pikkuisella, jalat monottivat tosi kovasti ja nyrkit heiluivat



Lääkäri tutki tuon alakerran, ja mikä hienoa, supistukset ei ole avannut paikkoja enempää. Jee!



Kuvitella miten paljon tähänkin raskauteen on mahtunut...

Niin tuhottoman monta kertaa verta vuotavana kivuissani jouduin ultraan, ja pelkäsimme pahinta - mutta siellä tämä pieni vain heilutteli

Tämä pieni on osoittanut sinnikkyytensä monta kertaa, ja nyt tuntuu uskomattomalta ajatella, että pikkuisen sydän on kunnossa, hänellä on kaikki hyvin!


Mun pitää hehkuttaa teille mun miestäni, se on niin ihana

Se on niin ihanan huomaavainen, antaa jalka-, ja hartiahierontaa, tuo kaupassa käydessään vauvalle aina jonkun yllärin, esim. tikkarin, mansikoita, jätskiä, karkkia, tms.


Sunnuntai on ainoa vapaa päivä miehelläni, ja olen yrittänyt nousta aiemmin että tekisin meille aamupalan, mutta niin siinä vaan taas kävi, että mies tuli herättämään mut ja oli laittanut aamupalaa

Oli raasu puristanut itse appelsiinimehuakin


Eilen hän meni käymään firmassaan, ja oli tulomatkalla poikennut kukkakaupassa. Toi mulle 10 ihanaa ruusua


No joo, jospa nyt lopettaisin löpinät

Vointeja kaikille!!



:MyAngels ja pikkujätti rv 28+3
(ultra 28+5)
 
Heipsan ihanaiset mamuskat!!

Takasin sivistyksen parissa ollaan :wave: kauheesti ootte tekstiä saanut aikaiseksi. Päivitin tiedot, kiitos kaikille hyvistä merkeistä että huomasin ne helposti :flower:

yritän huomenna ehtiä lukea juttujanne ajan kanssa että pääsen takaisin kärryille, tai sitten en :LOL: Mies palasi tänään töihin ja mä jäin kotiin :D Toooosi reilua :p
Äippäpaketti tuli tänään ja sitä näpräilty + laitettu 10kg mansikkaa pakkaseen!
Mutta täytyy mennä, huomenna sit ajan kanssa tuun tänne!!

Ihanaa olla takas :heart:

T. Miikkis ja masukki 29+1
 
MyAngels: IHANAA että kaikki on hyvin! :hug: Ja sullahan on aivan fantastinen mies, oikein kateeksi veti ;) Ei kait, oma mies on kans aika mussukka. Muistaa kans välillä kukkakimpulla kun tietää, että niistä tykkään =) Meilläkin saisi kyllä tuoda herkkuja enempi minul...siis minille, mutta kun piru vie niin urheilullinen ettei anna joka päivä herkutella, ehkä hyvä niin niin ei lähe vaaka lukema mahottomaan nousuun ihan vielä :D

Mun mies taas lähtee sunnuntaina töihin ulkomaille ja tulee pitkä paussi ettei nähdä :'( Hältä jää rakenneultrakin kokematta ja mua kun se jännittää jo ihan mahottomasti! :| Miehen sisko tulee henkiseksi tueksi, mutta ei se omaa rakasta korvaa sitten millään :( Voi olla, että meitin jälleen näkeminen tapahtuu vasta lokakuussa kun jään ensin lomalle ja siitä sitten varhennetulle äippälomalle eli tulee mullekin muutto eteen. Ja synnytys ulkomailla, apua! :/ Onneksi muutto ei ole lopullinen vaan palataan jälleen keväällä kotiin omaan taloon ja mitä suurimmin toivein, pienen tuhisevan nyytin kera =) :heart:

-Toive81 ja rakas "rapsutteleva" mini 16+1

P.S. tänään mini on oikein urakalla mua rapsutellut, ihanaa! Koskakohan tuntuu ekan kerran oikea ensimmäinen kunnon liike/potku?!? :wave:
 
Helou naiset...

sataa ja paistaa vuoronperään, mitä ihmettä? oltiin kaverin kans kävelyllä (koska lenkistä ei todellakaan voi puhua....) niin johan alko ropiseen ja ukkostaan!! no happea ainakin saatiin |O

my angels kyllä teillä ollut koettelemuksellinen odotus...ja kaikki palkitaan vaikkei niitä tietenkään ole ollut kiva tai tarve kokea...mutta ihanaa kuulla että teidän suhde miehen kanssa on hyvällä mallilla, sillä juuri siltä toi kuulostaa, oikein unelmalta!! :) :saint:

toive kurjaa että rakenneU jää mieheltä kokematta,mutta onneks on synnytyksessä sitten mukana ja sulla tukihenkilö siellä...ootte ilmeisen läheisis väleissä ton miehen siskon kanssa? =)

miikkis kiitos muuten taas kun jaksat pävittää meitin pinoa... :hug: ja nauti kotonaolosta kun vielä saat omaakin aikaa oikein olan takaa... :saint:

mua on alkanut vähän ahdistaa mun painonnousu.. täällä tuntuu niin monella olevan oikein passeli vauvamaha, ja otin itekin kuvia omasta digikameralla... aika kookkaalta näyttää viikkoihin nähden eikä muutenkaan erotu ihan selkeenä "pallona"... :ashamed: tiedän toki kaikki vaikuttavat seikat, ja oon ajatellut vaan nauttia raskaudesta, mutta kyllä se kuitenkin vähän mietityttää..syönkö liikaa ja herkkuja kai sit myös..olin ennen raskautta ihan normipainoinen ja aika tyytyväinen itseeni, mutta mikä tässä on kun ruoka tai siis HERKKUhalu tuntuu olevan jatkuva...oma vika...ei vielä edes ihan puoliväli ja komiat 8 kiloa tullut :eek: luin joidenkin joilla 2 tai jotain tullut näillä viikoilla?????? :eek: nyt haluankin emaptia tukea niiltä joilla myös tullut vähän enemmän jo painoa :attn: siis ihanat naiset, tukekaa tällähetkellä itsesäälissä ja syytöksissä pyörivää palleroa! Kiitos :flower: pitäs varmaan ommella vetoketju suun eteen ettei menis tätä tahtia evästä siitä sisään :$

no joo.. sohvalle odotteleen miestä iltavuorosta kotiin, siinä on mulla oikea kilostop, ei paljon herkut heilu jos se hänestä on kiinni :x

katherine ja kultanen 18+0
 
Heips!
Täälläpäs on vilinää! Ihanaa!!! =)
Frizzante ja Toive Hienot masut molemmilla!!!
Katherine Ei kannata huolia, et oo ainoo jolla maha kasvaa kohisten. Ekan kans tuli tosiaankin ne maagiset 25kg, jos nyt pääsen vähemmällä, niin kiva on... ;) Tosiaankin se on kasvanut nyt viikon aikana kamalasti ja kasvu kipuja on ollut. Eikä se ole herkuttelun ansiota. Entistä vähemmän oon syöny makeaa ja jopa ruokaa. Ei oo mitenkään erikoisen nälkä ollut, joskus vaan outoja mielihaluja. Eli :attn: :attn: :attn: ET OO AINOA!!!!!!!!!! Pitäskö mun muuttaa mun nimimerkki Pullataikinaksi??? :LOL:
Tervetuloa Tuulen Sydän !Täällä on meitä monenlaista nähneitä, joten porukkaan mahtuu!!
AE Kauhee säikähdys varmasti oli et poika tippu. On ihme ettei sulla menny vedet siinä samassa rytinässä. Taitaa pikkuinen haluta aivan oman huomion??? :heart:
MyAngels Mukavaa on aina kuulla ihanista ultra näkymistä. Olen itse harkinnut et ehkä meen yksityiselle yhteen extraan, muuten ei sitä pientä niin montaa kertaa saa nähdä. :(
MyAngels ja Toive Jännä miten noi Linear Negrat tulee tosiaankin noin eri aikoihin! Niistä voi kuulemma joskus sanoo et onko poika vai typy. Sen takia ihmettelen muuttuuko... Koska toi on nyt erilainen kuin viimeks. On tietty tosi paljon aikaa vielä, et vaikka muuttuis miksi. Punainen viiva pikkuvarpaasta otsaan asti? No thanks!
Toive Vai sulla rapsuttelee kans! Samoilla viikoilla ollaan, joten samat kujeet taitaa olla menossa. ;)
(.) Sen verran omia vaan et töissä oli yks omistajista kysyny mun pomolta et oonks mä raskaana. Eli ei mun peittelyt enää onnistu!!! Toivottavasti mun pomo kertoo muillekin omistajille pian, niin voin minäkin sanoo muille työ kamuille. En tiedä onko ne tosiaan niin sokeita, vai ovatko vaan hienotunteisia etteivät oo kyselleet. :headwall: Mut siis aivan oikeesti pakko on pian "paljastaa" muillekin.
Onneks on kiva pomo, joku toinen olis voinu sanoo pahastikin. Mä kun olin jo raskaana, vaan en tajunnu ku tuolla aloitin. Onneks siis kaikki on ok. Toinen juttu on se et se on mun unelma työ, joten tulis pitkä itku jos sen menettäisin. Täällä kun vaikka on laki takana, niin kyllä potkitaan ihmisiä pihalle kun ne tulevat raskaaksi. :/
Sit se et onneks on istuma työ. Esikoista odottaessa jalat olivat kuin tukit, kun tein seisoma työtä opiskelujen ohessa. Todellakin suonet pullistelivat... :eek: Sit oli pakko lopettaa se kun olin n 6kk raskaana. :wave:
Nyt lopetan turinat... Innostuin taas liikaakin... :x Me, Myself and I!

NullPoints + tirri 16+4
 
heip :wave:

toive mulla kanssa enempi sun ukkelin tyyppinen mies, että vahtii herkkuja, grr, voisko myangelsin mies kurssittaa meidän karjuja? :saint: muuten hän on kyllä vain ihana, ja on tehny mm. plättyjä pahimpaan odotusahdistukseen, joten täydet pisteet saa hän :)

ja myangels aivan ihana kuulla, että pikkuisen sydän on kunnossa! :heart: täysin purjein vaan eteenpäin, hemmottelun keskellä!

eliisa ja ae: elokuisten ketjuunkin juur kirjoitin tästä eli eikös juu, että me kolme metsästetään leijonia? ;) eli huomisestahan alkaa horoskoopissa leijonavauvojen aika :D

(.) huonosti "nukuttu" yö, valveillahan tuo vaihteeksi enimmäkseen meni :/ vatsassa joogattiin ihan koko yö ja maha painoi raskaana aina eri suuntaan, mihin halusin itse kääntyä. isoissa valtamerilaivoissahan on sellainen paarlasti, erillistä painoa, joka pitää aluksen vakaana ja pystyssä vaikka myrskyäisi, niin mulla tää paarlasti kyllä nyt yrittää pitää mua vaan hereillä ja vasemmalla kyljellä. byääh.
vaan ei auta, päivä otetaan hissuksiin, kunnes saan tirsoilla tasoitettua väsymyksen, simple as that :) nyte taas dekkaria jatkamaan sängylle kissan kanssa...

irtis ja 36+6
 
myangels ihanaa että kaikki hyvin :heart: on kyllä ollu koetteleva raskausaika teillä, mutta onnkes teidän pikkujätti on sitkeä taistelija joka haluaa äitin ja isin syliin =) ja nauti vaan kun mies hemmottelee =)

mun mies on sellanen jörö =) ei kauheen useesti tunteistaan puhu mutta näyttää ne sitten sellasilla arjen pikkuasioilla, just kans tuo kaupasta jotain herkkuja mistä tykkään ja touhuaa nyt lasten kanssa tosi paljon että saan levätä ym sellasta =) kyl se välillä osaa pöntöstikkin käyttäytyä mutta niin kai me kaikki :D mutta siis oikeen tyytyväinen olen =) :heart:

irtis juu leijonaa metsästetään :D mun äiti ja mieskin on leijonia, ihan hyvät luonteenpiirteet on ainakin näillä leijonilla =)

yöllä taas supisteli mutta ei tarpeeks kipeesti..... ja sadekkin jatkuu vaan, toivottavasti loppuviikon säätiedot pitää paikkansa

eliisa ja pikkuruinen 37+5

ai juu miikkis tervetuloa takaisin =)

huomenna viimestään palailen neuvolakuulumisten kera :wave:
 
Heipsis!
Oltiin taas viikonloppu muissa maisemissa, joten en ole ehtinyt kuin pika pikaa lukaista viestit läpi. Tervetulotoivotukset Riinelle ja Tuulen sydämelle!

Pakko siirtyä saman tein omanapaisiin juttuihin. Tulin äsken np-ultrasta ja on edelleen tunteet pinnassa. Niskaturvotusta oli 0,7mm eli ei huolestuttavaa. Veriseulan ja tuon mittauksen yhteistulos tulee 2-3 viikon päästä, soittavat kotiin jos huolestuttavaa. Muuten ei kuulu mitään. Vauveli oli kasvanut vauhdilla, vastasi kooltaan viikkoa enemmän kuin nyt on eli ultran mukaan oli 13+4. Mittaa huimat 73,9mm.
Laskettua aikaa eivät siirrä, ellei eroa ole 10pv.
Muuten oli kaikki mallillaan, mutta vatsalaukun kokoa kätilö mittaili tosi tarkkaan ja sanoi sen olevan normaalia suurempi. Siinä vaiheessa kun lähti näyttämään kuvaa ja mittaustulosta lääkärille, tuli itku.
Tottakai tuo ultrakerta oli sellainen, mihin mies ei mitenkään saanut itseään järjestettyä mukaan. Jännitin tuota ultraa ihan kamalasti ja ensin jo helpotti, kun niskaturvotusta ei löytynyt. Sitten kun kätilö tuli takaisin ja sanoi lääkärin todenneen, että olisi hyvä varmuuden vuoksi tulla rakenneultraan (täällä ei kuulu normaalisti tarjottaviin) niin repesin täysin
Kätilö yritti sanoa, ettei kannata huolestua, on törmännyt vastaavaan monta kertaa eikä ole tarkoittanut mitään. Mutta tietysti itse ajatteli pahinta mahdollista. Kätilö sanoi, että voi olla, että vauva on vain niellyt lapsivettä ja maha on siksi turvoksissa ja jos pidempään ultrattaisiin voisi vatsa olla pienempi ja virtsarakko suurempi. Ei ollut kaksiosainen tai näkynyt muuta vatsalaukussa kuin se että on suurempi. Mutta ihan kamala juttu silti. Rakenneulta-ajan sain vasta viikolle 21, eli melkein kahden kuukauden päähän! Onneksi älysin shokiltani pyytää uutta ultra-aikaa tuohon väliin. Näkyisi edes, jos oli vain nyt niellyt vettä mahan pullolleen. Kätilö ja lääkäri sanoivat, etteivät pysty vielä parin viikon päästä sanomaan sen enempää kuin nytkään, jonka tottakai ymmärrän, mutta sanoin että pimahdan jos joudun odottamaan kaksi kuukautta. Onneksi sitten antoivat sen ylimääräisen ajan parin viikon päähän. Mutta olo on ihan nuijittu, tulin suoraan kotiin, töihin en pystynyt menemään. Nyt petiin, pää on julmetun kipeä. En kyllä suostu enää menemään yhteenkään tutkimukseen ellei mies ole mukana, kauheaa oli myös se että oli tuolla yksin. Onneksi sai jo järjestettyä itsensä seuraaville kerroille mukaan.
Tällaista tänne.


Toivottavasti Helmitaustailijan ultrakuulumiset huomiselta ovat mukavampia. Eikös sinulla huomenna se ole?

Luminia 12+4 (tai 13+4)
 
Huomentapäivää...

sitä ollaan taas valvottu yö..supistellen..tympiää
ja niin ne vaan taasen loppuivat..tosin nyt aamupäivästä on ollu sellaista menkkajuilintaa ja hartia särkyä...pitää toivoa että olis jotain teheny..ja tekis yhä ;)
mitähän synnytystä ennakoivia oireita niitä on?
alkaa muuten usko loppua tästä hommasta.. :|

Mitenkäs Eliisa?? joko alat olla lähtökunnossa?
mitenkä musta tuntuu edelleen että Irtiskin käy ennen mua nyytin hakureissulla...

Laitoin lapset vesiväreillä maalaamaan, kun on niin KURJA ilima taas ulkona...
vähän väliä käyvät tässä näyttämässä hienoja maalauksiaan :heart:

tuolla elokuisten pinossa oli eilen sellainen linkki akupunktiopisteistä, joilla voi tehostaa suppareita..kokeilimmepa niitä miehen kanssa yöllä ja kyllä ne antoi jotain potkua, mutta eivät siis käynnistäneet synnytystä...
Nyt vaan todella kipeet hartiat ja menkkajuilinta tuolla alhaalla...

MyAngels, ihanaa että pikkujätillä oli/on kaikki kunnossa!! :heart:


Väsyneisiin tunnelmiin AE ja Vilhokki 37+5 tai 39+5
 
Eliisa ja Irtis vielä, hikkaileeko teidän vauvat??
meillä joka päivä monta kertaa..nytkin taas...välillä taas pelottanu että onkohan Vilhokki kääntyny taas väärin päin, mutta nikotus tuntuu ihan tuolla alhaalla, häpyluun alla, ni kai se on oikeen päin??
 

Yhteistyössä