*** Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa***

Heips!
Toivottavasti en taas kohella tän koneen kans taas, et kaikki tulee lihavoinnilla taas. No, sopii mun tyyliin alan olla pian lihava itsekin!!! :LOL:
Marleena83 Toivottavasti pikkuneiti saa pian puhtaat paperit ja elämä helpottuu!
Riine Tervetuloa tänne! Onneks olkoon plussasta! Et ole ensimmäinen paniikoiva täällä :ashamed: .
Irtosora Hienoo kun paikat pehmenee ja h-hetki lähenee. Mahtava seurailla kaikkia eri raskaus vaiheita täällä! Ja lepoa sulle, pistä vaan ukkos työskentelemään. ;)
MyAngels Tuo hymiö oli loistava mun tilanteeseen. Nauroin kamalasti! Joo, täytyy yrittää olla välittämättä anopin vouhkoomista. Miehelläkin oli hauska ilme ku se kummissaan katso sitä menoa :kieh: . Onhan se ihanaa kun pienokaista jo innolla odotetaan, mutta taidan tosiaankin olla kuuntelematta liikaa. :whistle:
AE. Juu luulin jo et sua vietiin... Sorge! En kerenny onnittelemaan, joten sen teen sit kun on aihetta. Minä jo tosiaankin jännäilin täällä :headwall: . Höpsö taidan olla. :ashamed:
Nimra Ihanalta kuulostaa potkimiset. Mulla vaan muljahtelee... Kerkeehän sitä vielä monotustakin varmasti kuunnella ihan tarpeekseen kun on aika.
(.) Mulla tuli ylläri postia tänään. Viime viikolla kun oli siel tutkailtavana ne olivatkin hoksanneet et mulla on virtsis!!! Ei oo ollu oireita ollenkaan! Paitsi mitä nyt sillo 3-4vkoo sitten oli kipuja selässä. Sillo ne eivät mitään löytäneet. Siis taas antibiootti kuurille! Tää on jo toinen tähän raskauteen. Pelottaa jo nyt valmiiksi et iskee taas hiiva! Helvattu sentään! Ne eivät anna täällä käyttää niitä puikkoja, joten rasvaa vaan. Ja se rasva ei tehoa!!! Sit saan taas vältellä miestäkin (tai käyttää kortsua) ettei se sille tartu! :kieh: Mukavaa....
Itse olen kans tuolla käyny joulumammoja katselemassa ihan vaan sen takia et tiedän minkälaisia tuntemuksia on. Takas aina vaan palailen tänne. Tykkään teidän jutuista enemmän!!! :heart:

NullPoints + Tirri 15+5
 
mymmyryy: MyAngels kirjoitti mulle, että tuo "viuh viuh" voi hyvinkin olla se pikkunen. Mulla ainakin kuullostaa välillä juuri tuolta. Laitetta kääntelemällä saan välillä hetken verran kuulumaan "laukkaavaa hevosta", mutta heti kun kaiffa taas liikkuu, muuttuu ääni enemmänkin tuon tyyliseksi. Jos se on selkeästi nopeampaa kuin oma sykkeesi niin uskon sen olevan sun pieni vauvan alkusi =) Kuulemma muuttuu myöhemmin "naputtavammaksi" ääneksi kun pieni kasvaa ja äänet kuuluu vahvemmin. =)

Toive81 ja laukka/viuhti mini 15+2 :heart:
 
Tervehdys!

Onnittelut uusille tulokkaille :heart: :flower: ja voimahalit niitä tarvitseville :hug: .

Täällä on ehtinyt tapahtua tosi paljon vajaassa kahdessa viikossa. Oltiin perheen kanssa lomalla ja sen jälkeen olenkin itse sairastanut keuhkokuumetta. Nyt sitten saa pelätä, että pikku ihmisellä on kaikki masussa kunnossa. Esikoista odottaessani sairastin parvorokon ja ukkeli sairasti sen myös mahassa ja se oli yhtä painajaista. Nyt vain toivoo, että kaikki menisi hyvin.

Eilen käytiin ultrassa ja kaikki oli ok, pikku ihmisellä oli hillitön meno päällä koko ajan. Ultraaja meinasi, että meille olisi tulossa poika. Varmaahan se ei voi tietenkään olla, mutta eiköhän se varmistu kun on niin monta ultrausta vielä edessä

Myangels
muista nyt ihan oikeasti levähtää jotta kaikki meni hienosti loppuun asti. :wave:

Toive 81
olet minun kanssa miltei samoilla päivillä menossa. Meidän kaikkien pitää nyt vain jaksaa uskoa siihen, että saadaan nämä pikku ihmeet jokainen syliin, kun aika koittaa.

Täältä palstalta saa itselleen voimia, kun saa lukea muidenkin samoista peloista mitä itsellä pyörii päässä. Omassa kuukausi pinossa voi aina vaihtaa kuulumisia raskauden sen hetken tapahtumista.

Aurinkoisia kesä päiviä kaikille B)

T: Hemuli ja masuasukki 15+4
 
Heissan!

Tulin ilmoittamaan et meidän tyttö syntyi 5.7.2008 :heart:
Tytöllä oli syntyessään painoa 3740g ja pituutta 52cm
Synnytys oli helppo ja nopea.
Tuun joku toinen päivä kirjoittelemaan lisää, mut nyt pitää mennä laittamaan vanhin tyttö päikkäreille =)
 
Tervehdys taasen! :flower: Taitaa mennä hetki ennen kun oikeen pääsen perille missä vaiheessa kaikki tässä pinossa menee, antakee anteeks. ;) Muutaman nimen tunnistan tuolta km:n jälkeen kuumeilijoista. En ole mikään kova kirjottelemaan, mutta luen kyllä ahkerasti. Tietty tyyli voi nyt muutta tämän plussauksen jälkeen. :)
On jotenkin höhlä olo. En oikeen tiedä miten pitäis olla, että pitäiskö olla jotenkin erilainen nyt kun tietää että masussa ehkä saattaa uutta elämää kasvaa??? Vaikee selittää. Fyysisestihän tässä on erilainen, kun koko ajan on krapulaolo ja tissit tulessa. Mutta entäs henkisesti? Että sellasta tässä pohtinut... :D
Vitamiineista yms. kysymys. On tullut tavaksi nauttia joka aamu Berocca+ poretabletti ja kaks omega-3 kalaöljytablettiia, onko noista jotain haittaa raskausaikana. Ajattelin myös aloittaa Multitabsin raskausvitamiinit. Voikohan sitä ja Beroccaa käyttää samanaikasesti,vai tuleeko jo liikaa kaikkea? Se Berocca on vaan niin hitsin hyvää... :p
Missä vaiheessa olette kertoneet raskaudesta esim. vanhemmille ja ystäville. Mä jo eilen kerroin parille hyvälle ystävälle plussauksesta. Tietävät mitä viimeks tapahtu ja että kovassa vauvakuumeessa on siitä asti oltu. Myös vanhemmat tietää nää asiat, varsinkin äiti ja huomenna saavat hekin tietää kun tulevat kylään. Ajttelin, että on sitten helpompi olla ja kertoa jos jotain ikävää tässä tapahtuu. Äidillä on kokemus pahasta kohdunulkosesta ja noilla kavereilla kaikilla ollut useampikin keskenmeno ja/tai ongelmia raskautumisessa. Ja tietty sit on mukavaa, jos kaikki menee hyvin loppuun asti. Ovat tässä sitten mukana alusta asti.
Mutta sellasta tälläkertaa. Aurinkoa kaikille!!
:flower:

Riine ja Rokkitoukka 5+1 :heart:
 
Heipsan!
Täältä taas töiden lomasta kirjoitellaan.. On se kumma juttu kun on enemmän aikaa viikolla töistä kirjoitella kuin viikonloppuna :D

Gatsulle onnea uuteen tupaan
Onpa varmasti mukavaa päästä ihan omaan kotiin vauvaa odottamaan. Jaksuja loppuodotukseen!

Riinelle tervetulotoivotukset ja onnittelut plussasta!
Noihin sinun kysymyksiisi; minäkin kerroin parille ystävälle heti alkuun, tiesivät keskenmenosta ja tiestin että jos jotain tämänkin raskauden kanssa käy, niin kerron heille senkin. Vasta viime viikolla kerrottiin vanhemmille ja minun veljelleni ja hänen vaimolleen. Pari kaveria on jo arvannut tilanteen ihan itse ja eilen sitten paljastettiin vielä muutamalle. Mutta aika varovaisesti nyt on lähdetty tietoa jakamaan. Vielä tärkeimmille olisi uutinen paljastamatta, eli tuleville isoille siskoille. Ovat nyt olleet viimeisen viikon kyläreissussa ja heti ensi viikolla np-ultran jälkeen kerrotaan heille (tiistaina). Tottahan se on kerrottava, kun nyt muutkin alkavat tietää. Eivät ole olleet tekemisissä nyt sellaisten ihmisten kanssa, jotka tietävät. Jännitän ihan kamalasti tuota np-ultraa, olen siitä jo muutaman kerran painajaistakin nähnyt, joten siitäkin huomaa miksi haluttiin vasta sen jälkeen tytöille kertoa.. :|

Mindalle onnittelut tyttösestä!!!


Hemulille kovasti voimia keuhkokuumeen kouriin!
Toivotaan, että vauvelilla on kaikki hyvin.

(.) Eilinen lekurikäynti sujui ok. Kaikki ihan kunnossa, ja kyllähän ne sydänäänetkin kuuluivat! Lääkäri epäili, että tuskin heidän masiinassa riittä tehoja, mutta siellä se viuh viuh viuh vaan kuului! Vauvin sydän jumpsutti sataa kuuttakymppiä. :heart: Kyllähän siinä tippa tuli silmään! Oli ihan mukava lääkärikin ja käynti oli huomattavasti positiivisempi kuin se eka neuvolakäynti. Saman yllärin sain kuitenkin kuin Nullpoints eli viime viikon labrakokeista oli löytynyt virtsatientulehdus.. Mutta lääkäri oli niin perinpohjainen että määräsi tällä viikolla vielä menemään uudelleen, että varmistuu, ettei vaan tarvitse syödä ab-kuuria turhaan. Nyt kun miettii, niin onhan tuo varmaan ihan tosi juttu, vaikkei mitään kipuja tms. ole. Olen vaan laittanut tämän raskauden piikkiin että juoksen vessassa koko ajan


Jep, ehkä nyt lopetan nämä jorinat tähän, ettei mene kokonaista sivua minun juttuihin.. :)
Palaillaan


Luminia 11+5 (kyllä se odotettu täysi 12 sieltä lähestyy.. =) )
 
Kiitos tsemppauksesta kaikille :) Maanantaina onnistui se istukkanäytteenotto. Se kuullostaa kyllä pahemmalta, kuin oikeastaan onkaan, mulla ainakaan ei sattunut, tuntui vähän epämiellyttävältä, mutta oli nopeasti ohi. Lääkärikin oli todella mukava ja kertoi koko ajn, mitä tekee. Nyt sitten odotellaan taas, 10-14 päivää menee vastauksissa, joten ensi viikolla toivottavasti saan kuulla, mitä meidän vauvanalulle kuuluu. Toivon niin,että hyvää...

Fleur, huomenna 14vk
 
Gatsu,
tsemppiä sektioon, kyllä se hyvin menee vaikka tiedän jännityksen tunteen liiankin hyvin!
meillähän asuu täällä kans perätila-poika :wave: joka syntyi maailmaan lopulta sektiolla.

Riine, tervetuloa!!! ja ONNEA!

toivomme parasta Fleur :hug:
 
terve, meinas hermo mennä kun ei tänne päässy ollenkaan.....

pikasesti nyt vaan käväsen, laitan huomenna tarkemmat neuvolakuulumiset ja kommentoin paremmin
neuvolassa kaikki kunnossa, mutta sen jälkeen alko tajuton jomotus ja kipuilu tuolla alapäässä ja on siitä lähtien tullu vähän ruskeeta tuhrua, limansekasta ja ihan pieniä veripisteitä, en tiä sit mistä johtuu, vai onko toi sitä kuuluisaa limatulppaa jota en oo koskaan ennen bongannu, supistuksia ei oo että kai viä uskalletaan vaan kattella tilannetta, vai mitä mieltä ootte??
jos tää nyt lähtöä meinaa niin toivottavasti menee aamuun asti ennenkun alkaa, ois pikkusen helpompaa toi lastenhoitojärjestely noin päiväsaikaan =) mut sais pieni kyllä vielä masussakin olla, heti tietty aattelin että eikai istukka vuoda mut kai sit olis kipuja ja kunnon vuotoa....
no katsellaan tilannetta

gatsu onnea uuteen kotiin, kiva kuulla susta =) niin mikä päivä sulle se leikkaus on varattu vai kerroitko jo ja ohitin koko jutun.... sekin on mahdollista jos vaikka sit nähdään, juu päivänkakkara napinläpeen :D

AE hyvä että kaikki kunnossa, vai että lääkärin mielestä ois lepoon pitäny jäädä, ei kai nyt enää :D

riinelle vielä lämpöiset tervetulotoivotukset ja onnittelut plussasta =)

palailen aamulla asiaan, öitä :wave:

eliisa ja pikkuruinen 36+6
 
Eliisa: kovasti tuo kuulostaa limatulpalta,ja siitä synnytykseen voipi mennä vielä joku tovi...
mulla sitä on irroitellu jo viikon verran..
ihan sellaista tuoretta vertahan sitte EI saa vuotaa, silloin pitää lähteä jos sellaista reisille asti tulee...
Mutta hyvin limatulppamaiset "oireet" kuulostaa olevan.

Mulla tänään on masu toiminu vähän liiankin hyvin, tekeeköhän vauva tiet itselleen?? :eek:
neuvolassa oli kaikki hyvin, vauvan pää on jo kiinnittynyt erittäin tiukasti, kuulemma...
Mie vaan sanoin neuvolatädille että kun kysyi alanko olla jo väsynyt raskauteen, niin että mulla on positiivinen asenne tähän, kunhan syntyy tämän vuoden puolella, muuta toivetta ei oo :LOL: mies kyllä sanoi että pitäis tapahtua hänen kesälomansa aikana (tämä viikon jälkeen vielä kaks viikkoo lomaa)

mutta nyt Diilin pariin, aamulla lisää...

AE ja ukkeli 36+6 (38+6)
 
AE juu sitä mäkin epäilisin että olis, täytyy nyt kattoo jatkuuko jos vaikka soittelis neuvolaan että mitä se sanoo, aamulla viidestä kuuteen tuli kipeitä supistuksia, mutta sit ne lopahti ja nukahdin viä hetkeks, jänskää tää kyllä jos tässä lähiaikoina lähtö tuliskin =)
mullekkin sanottiin neuvolas eilen että hvyin on vauvan pää kiinni ja alhaalla
uskaltaisko tässä touhuilla normaalisti kun eilen kvut ja vuoto alko kun siivoilin ja keräilin leluja, kyykkyyn ylös siis... kyllä kai sitä voi normaalisti elää
mun mies on kans sitä mieltä että kai se nyt kahden viikon sisään tulee, no katsellaan... =)

mindalle suuret onnittelut pienestä tyttösestä :heart: :flower:

marleenalle jaksamisia, onneks tauti jo helpottamaan päin, inhottavaa kun noin pienelle tulee tollanen :hug: ihana nimi muuten pikkusella =)

fleurille voimia tulosten odotteluun :hug:

luminialle onnittelut sykkeestä :heart: =)

Riine mäkin kerroin heti plussauksesta muutamalle ystävälle, ne oli se mun tukijoukko niin hyvässä kun pahassakin, saa ainakin puhua peloista ja tuntemuksista =)

nyt täytyy lähtee viemään koirat ulos ennekun ne lirittelee lattialle :wave:

eliisa ja pikuruinen 37 tasan =)
 
Toive: Voi kiitos paljon sanoistasi

Lämmittää sydäntä ja mieltä noin kauniit sanat

Ja kiitos peukutuksista



Frizzante: Kiva että doppleri tuli

Mites on pelittänyt?


Kärppä: Mites vuodon laita?
Toivottavasti on helpottamaan päin!



Gatsu: Siellähän sinä oot!
Sua jo niin kaivattiin

Onnea uuteen kotiin!!



Aurinkoenergiaa
se siellä on vielä yhdessä koossa

Jaksamista!



Mymmyryy: Elä vielä panikoi

Kuuntelitko ihan nivusista sydänääniä? Noilla viikoilla kun se kuuluu tosi tosi alhaalta - mulla kuulu aina vasemmalta puolelta. Jos tosiaan se viuhviuh-ääni oli nopea, yli 120/min niin kyllä se sitten oli pikkuisesi

Istukan lyöntitiheys oli mulla vajaa 100/min.


Nimra: Kiitos tsempeistä

Oih, ihana kamala pahoinvointi

Ainakin saat paljon vitamiineja kun hedelmät maistuu

Viinirypäleet ovat nyt tosi hyviä

Heh, niitä mieheni juoksutti mulle alkuraskaudessa saunan lauteille kun nälkä yllätti kesken saunomisen, eikä mikään muu mennyt alas kuin viinirypäleet

Pikaista paranemista jalan kanssa!

Kumpa se olisi vain pahasti nyrjähtänyt,
ettei vaan olisi jänne poikki



Irtosora: Hyvä hyvä että paikat pehmenee...siitä se lähtee sitten!!



Nullpoints: Kurja että selvis pissatulehdus

Toivotaan ettei hiivaa tule

Mä oon ihmeen onnekas ollut noitten suhteen, en oo eläissäni saanut VTI:a, enkä hiivaa. Töissä olen niitä hoitanut moneltakin. Varmasti ovat kurjia molemmat pöpöt



Hemuli08: Pikaista paranemista!

Toivotaan ettei keuhkokuume ole vaikuttanut pieneen ihmeeseen sisälläsi

Onnittelut hyvistä ultrauutisista!!

Mä jouduin ramppaamaan alkuraskaudessa reilu 2kk:n ajan (2 viikon välein) labrassa otattamassa parvorokon vasta-aineet, koska sitä oli lähiympäristössä liikkeellä. Joten sekin suurenti keskenmenon pelkoa

Onneksi kuitenkin vältyin etten rokkoa saanut

Paljon tuli silloin luettua tietoa kyseisestä rokosta, ja pelättyä sitä että jos saan sen "vaarallisilla" viikoilla



Mindalle onnittelut pikku prinsessasta!!



Riine: Höhlä-olo kuuluu asiaan!

Mä oon kysynyt Teratologisesta tietokeskuksesta noista vitamiineista, ja sanoivat että Beroccaa eivät suosittele (olikohan liiallisen a-vitamiinin vuoksi) ja että he suosittelevat käytettäväksi just tuota RASKAUS MULTITABSIA 2tbl/vrk jonka mainitsitkin. Se takaa että saa kaikkia vitamiineja yms. tarpeeksi mutta ei liikaa. Ite oon syönyt tuota ja lisäksi aloitin tuossa joskus rv 15 aikoihin MULTITABS RASKAUS OMEGA-3 KALAÖLJYVALMISTEEN 2tbl/vrk.

Me kerrottiin molempien vanhemmille ja lähimmille ystäville raskaudesta heti. He tietävät miten kaksi edellistä raskautta päättyivät ja ovat olleet suurena tukena meille, ja olivat myös poikamme hautajaisissa mukana.
Ajattelimme että jos menetämme tämänkin, emme kuitenkaan osaisi emmekä haluaisi olla noille rakkaimmille ihmiselle sanomatta mitään menetyksestä, joten jaoimme ilouutisen heidän kanssaan heti plussan saatuamme

Jaettu ilo on paras ilo!

Vaikka toki se menettämisen pelko kulkee mukana vielä pitkän pitkän aikaa


Vähän vieraimmille ja ulkopuolisille ihmiselle ei me eikä läheisemme puhuttu raskaudesta mitään, vasta sitten rakenneultran jälkeen. Mulla tuo rajapyykki oli se ultra, että jos sieltä tällä kertaa tulisi hyviä uutisia niin sitten alkaisin "julkisesti" odottamaan

Masu oli kuitenkin jo niin iso niillä viikoilla että kyllähän sen moni näki jo ennemmin.


Luminia: Onnittelut lääkärikäynnistä
ja sykkeen kuulemisesta!

Kurjuus että sullakin pissatulehdus

Hyvä että lääkäri haluaa olla täysin varma ennen kuurin määräämistä



Fleur05: Voimia tulosten odotteluun!!!

Se on piinaavaa aikaa, tiedän kokemuksesta



Eliisa80: Oon joskus lukenut, että kun limatulppa irtoaa niin siitä 1-10 vrk:n kuluttua vauva syntyy. Eli jännitystä jännitystä!!



ON: Tänne ei ihmeitä. Kipeitä supistuksia tulee pari päivässä/yössä, ja kivuttomia ihan liikaa...


Rinnoista on alkanut tihkuttamaan maitoa, ja pikkujätti punnaa välillä pyllynsä niin pystyyn
että maha on ihan hassun näköinen!

Eilen sain kahteen kertaan kiinni pikkuisen kantapäästä

Linea negrakin on ilmestynyt masuun


Siinäpä varmaan tärkeimmät!




:MyAngels ja pikkujätti rv 27+6
(ultra 28+1)

 
iltaa!

Eliisa: joko kivut on hellittäneet?
taitaa olla "alapääjomotukset" yleisiä nyt...tuntuu kun tuo alapää olis TULESSA... :/
tänään olen kyllä trimmerillä ottanu etu ja takapihan nurtsin reunat yms. (mies onneksi työnteli tuolla moottorittomalla nurmen..) , imuroinu koko huusollin, kopistellu matot(hakannu niitä siis :D ), pesin kaks mattoo tuolla pyykkituvalla ihan perinteiseen tapaan, pesin kolome ikkunaa (nyt on kaikki pesty :whistle: ), nyt pitäis vielä pestä vessat ja pyyhkiä pölyt (mun pölyjen pyyhkiminen kun kattaa sen että seinät pestään puolesta välin alaspäin ja kaikki pinnat oli ne miten päin vain, pestään kunnolla) ja vielä lattian luuttuaminen...sitten olis koti siisti edes vähän aikaa, jos vaikka synnyttämään joutuu...
Eliisa: sitä piti mun vielä sulta kysymäni, että onko sulla iso vai pieni masu? :D

Nyt täytyy mennä jatkamaan siivousta ettei jää tekemättä...

kohta puhki kulunut AE ja Vilho 37 tai 39
 
heip :wave:

määkin tulin nostelemaan ketjua ekalle sivulle ;)

eliisa ja ae jännityksellä seuraan teidän vanavedessä tilannetta ;) peukut on pystyssä molemmille, toivottavasti menee kivasti kaikki!

mindalle onnea pikkuisesta!

(.) olo onpi hyvä, vauvakin reippaana punkeaa ilmeisesti kantapäitä vasempaan kylkeen jatkuvasti ja muutenkin muljahtelee masussa, joten sielläkin varmaan voidaan tosi hyvin. myangels mullakin maha välillä ihan toispuolinen, muksun selkä on napani oikealla puolella kovasti työntymässä jonkun jumppaharjoituksen edestä :LOL: ja sit välillä navan vasemmalle puolelle työnnetään ehkä peppua.
öisin oon saanut nyt nukkua hyvin, tänk juu, beibe :D näläkä ja jano vaan on aina vieraanamme, joten syötyä tulee paljon, ja tirsoillekin jotenkin kaatuu, yhtäkkiä vaan tulee väsymys ja vie. mutta tuo kaikki on vaan luonnollista, joten näillä mennään tällä hetkellä :)

kaikille oikein superhyvää viikonloppua! :)

irtis ja 36+2
 
heh osasin, ton kokonen se AE on et aika pienihän se kai sitten, tuli väähän tolleen vinoon kun neiti otti kuvan =)
kivut on hellittäny vähän, illalla taas sattu niin ettei tienny mitenpäin olis, siis aivan tajuton paine ja kipu just tuolla alapäässä, ihan kun vauvan pää olis just tossa... mut mulla oli pojankin synnytyksessä alapää niin kipee etten avautumisvaiheen loppupuolella pystyny käveleen yhtään, nyt vaan jännittää että tuleko kiire lähtö jos meinaan jo avautumista tapahtuu...
no kyllähän nää selviää, oot sitten oikeen ahkerana ollu =) täytys kans tänään vielä jatkaa tota siivousta vaikka se onkin ikuisuusprojekti :D

myangels juu eiks oo hauskan näköstä kun maha menee puolelta toiselle, nyt se vaan välillä jo sattuu kun pienellä on voimaa jo niin paljon =)

missäs muuten kaikki luuraa, hiljaselta vaikuttaa, tulkeehan nyt sieltä lomien keskeltä jotain jutusteleen =)

nyt vois mennä tekeen jotain hyödyllistäkin

eliisa ja pikkuruinen 37+1
 
perjantaita...

Kylläpä täällä on hiljaista...
eliisa: miten saat ton kuvan näkymään tuossa? mä en osaa :(

taidan kokeilla jos saisin sen profiiliin...
Kyllä sulla Eliisa on pieni massu, mun kumpuun verrattuna :D

me oltiin kaupungilla tänään 4tuntia ja olo on sen mukainen...
viime yönä oon nukkunu ehkä 3h, koska nyt on ruennu valvottaan mua joku...heräsin tunnin päästä siitä kun olin menny nukkumaan, ja valvoin kaks tuntia ja sitten puol tuntia unta ja taas ylös...kurjaa..ku päivällä sitte väsyttää..
kaipa se luonto nyt totuttaa siihen valvomiseen :kieh:

nyt pitäis lähtä mummilaan (miun äidin luo) tikuttaan herneet, jotteivät ihan kaatuile...

mutta kirjoitelkaahan jotakin...tulen illalla taas lueskelemaan...

AE ja vilho 37+1 tai 39+1
 
arskan kanssa täällä keskenämme höpötellään :D
sain ton kuvan näkyyn niin et ensin latasin sen sinne aijaan sivuille ja sit kopioin sen kakkosrivin, siis vetää sen tekstin siniseks ja painat hiiren oikeeta painiketta ja siitä klikkaat kopioi ja sit tuut tänne ja painat taas hiiren oikeeta painiketta ja siitä klikkaat liitä, sillain sain sen näkyyn ja olin hyvin yllättyny itekkin =) kokeile nyt niin nähdään sunkin masu :D

soitin neuvolaan tänään ja kysyin tosta vuodosta niin sano että luultavimmin just limatulppaa että on hyvin todennäköstä että vauva syntyy pian =) eikai, sen verran osasin itekkin päätellä =) mutta siis jos vuoto lisääntyy tai alkaa enemmän sattuun niin pitää soittaa synnärille ja kysellä ohjeita, voi olla että huomenna soittelen kun eikai se ihan normaalia oo että tollasta vuotaa monta päivää....

no mutta palailen taas :wave:
 
Heippa arvatkaas kellä alkoi LOMA B) . Yes, nyt aurinkoa kehiin...
Palailen huomenna, nyt meen viimeistä kertaa nukkumaan näin aikaisin loman aikana. Väsyttää niin vietävästi |O , kun piti herätä jo 5.15. Ja pestä ekana vessa, kun poika oli käynyt yöllä vessassa ja pissinyt vähän sinne ja tänne... Ja sitten töissä oli viimeiset puristukset.
Voimia kaikille!
 
Eliisa: Laitoin sen kuvan tuonne profiiliin...
kokeilen huomenna osaisinko sitte sen jonku aijaan kautta laittaa tänne, täällä nostaa isoja ukkospilviä niin pitää laittaa kone kiinni ja vetää töpselitkin seinästä...

huomenna siis lisää..
taidetaan todellakin olla eliisan kanssa ainoat jotka palstaillaan.

Ae ja vilho
 
Heips! Minäkin nyt kirjoittelen. On ollut niin saamaton olo muutaman päivän....
Riine Me oltiin tosi hitaita kertomaan tällä kertaa. Pikku hiljaa rv 12 jälkeen aloimme avaamaan suumme... Kukaan ei tietäny ennen sitä. Emme halunneet huolestuttaa muita, oli aivan kestämistä omassakin...
Luminia & MyAngels Taisin hätissäni lukea sen kirjeen väärin. Se olikin munuaistulehdus!!! Nyt oon popsinut noita penisiliineitä. Tuntuu et munuaiset tulee nyt selkärangan kautta läpi, ei ollu tuollaista ennen noita tabuja. Sit väsyttää ja janottaa. Kurja olo! :(
Outoo tosiaan et ei ollut mitään oireita. Kuulemma useasti voi olla oireeton. Pirullinen juttu. :x
Fleur Toivottavasti ens viikon tulokset olisivat normaaleita. Peukut pystyyn!!! :hug:
Eliisa Onpas sulla pieni masu... En tiedä miltä minä tulen näyttämään noilla viikoilla, mutta tuskin noin sirolta :eek: . Limatulpasta. Mulla ei tullu esikoisen kans ollenkaan. Tai sit en huomannu? Mut siis ei todellakaan mitään veristä näkyny. Menin päivälleen LA milloin ne mua käynnistelivät ja loppu on historiaa...............
AE Onpas sulla tosiaankin energiaa. Huh, huh! Teillä varmasti paikat nyt kiiltää. Voi peilailla itseäsi joka paikasta :LOL: :LOL: :LOL: Minä laiskana pyysin anoppia apuun. Vieraita pian tulossa ja esikoisen synttäri juhlien hommailua...
Mymmyryy Nauti lomastasi. Voih, kun olis ihanaa olla lomalla... :ashamed:
(.) Omia juttuja.... Laiskana en ole vaihtanut miehen sukunimeen vielä kaikkia papruja. Tänään sit laitoin auton alle ja menin vaihtaa mun ajokorttia. Sit ajelin n 2 tunnin päähän moottoriteitä (kaahasin toisten ohi...) suurlähetystöön anoo passia. Vanha on ummessa, joten en kovin pitkälle sit pääsisi. Sit kävelin kaupoissa ettii lisää vaatetusta, kun isonen silmissä.... Sit oli ruuhka-aika liikenne kun takas päin taistelin. :(
Eikä sit kotiin päästyäni ole kauheesti rauhaa. Lapsoselle oli tapahtunu onnettomuus hoidossa. Sormet olivat jääneet oven väliin. Onneks mies oli puhelimen varressa, koska mä olin tosiaankin liikenteessä. Olivat tyttöä käyttäneet lääkärissäkin. Onneks ei mitään ollu murtunut... Sit kun muut lapset olivat sillä aikaa menneet puuhapuistoon, sinne ne sit olivat meidänkin lapsen sit vieneet. Muuten olisi tietysti ollut surullinen tyttö, kun muut pääsevät ja hän ei. :(
Nyt oon niin piipussa ettei ajatus enää luista.....

NullPoints + tirri 16+1
 
Heissan vaan kaikki, hiljasempaa ollu täällä. Yritän nyt tälläsellä modeemiliittymällä kännyn kautta kun mies tälläsen mulle hommas kesäks kirjottaa tän päiväset kuulumiset =) auttamattoman hidas niin jää nyt muut kommentoinnit väliin... :ashamed:

Tänään oli tosiaan se kauan pelätty ja jännitetty np-ultra. Edellinen ultrattava oli perunut aikansa ja päästiin tulokasta tutkimaan puoltuntii aikasemmin :) jäi sitten hyvin aikaa :saint: Pelkäsin ihan hirveesti mennä siihen tutkimuspöydälle kun jännitti niin paljon, jouduin ihan pakottamaan itteni siihen :| Heti kun rupes ultraamaan niin nähtiin ekaks pikkusen pomppiva sydän :heart: ja kun pikkunen hiffas että sitä tutkitaan alko sellanen melskaus mahassa, ettei kätilö saanut kertaakaan ensimmäisen vartin aikana pysäytettyä kuvaa niin että jotain sais mitattua :D Pikku taistelija näytti kyllä kaikki temppunsa =) vilkutteli, haukotteli, potki ja heitti kärrynpöyrää :heart: Sitten kun saatiin ensimmäinen mittaus tehtyä saatiin pituutta niin paljon, että laskettu aika heitti 2 viikkoa, ja uusiks meni sekin koska viikko sitten vastasi viikkoja. Jossain vaiheessa kätilö näki niskapoimun ja sano, että vilaukselta näin ettei sitä ole paljoa :heart: tässä vaiheessa tipahti ensimmäiset kyyneleet :ashamed:

Mittausten tuloksena saatiin 3 päivää pidempi vauvan alku (5,32mm), jonka pää vastaa täysin viikkoja ja sitä pelättyä niskaturvotusta oli vain 1,8 mm :heart: Piti jo vatsanpäältä ultrata kun ei ollu sen hetkeä paikoilla, että toisella ultralla olis perässä pysyny :LOL: :heart:

Saatiin aivan ihania ultrakuvia mukaan, niin täydellisesti näkyy pikkusen profiili nenänpäätä myöten :heart: toisessa kuvassa heiluttaa kättään vinhaa vauhtia ja potkii pikkusilla jaloillaan.

Tästä on aivan mahtava jatkaa lomaa, kerettiin jo mökille takasin ajaa :D ei maltettua olla sen hetkeä kotona ku hyviä uutisia saatiin :heart:

Kaikille oikein mahtavaa heinäkuun loppua :wave:

Orchid ja pikku taistelija 11+2 (11+5 ultra) :heart:
 
Eliisalla on kyllä sievä ihana masu



Ja Arskaenergiaalla hieman isompi ihana masu



Mymmyryylle hyvää lomaa!



NullPoints: Voi ei... Pikaista paranemista!!



Orchidille suuret onnittelut ultrasta!!

Vilkas on teidän pikku taistelija




Ja nyt muutkin sieltä kirjoittelemaan ettei koko pino huku johonkin z-avaruuteen!





ON: Tänne ei ihmeitä. Pikkujätti on taas liian pitkään istukan takana, joten liikkeet on vähäisiä

Mies yllätti eilen laatikollisella kotimaisia mansikoita, ja niitä olen tässä popsinut!

Mä voisin elää pelkillä tuoreilla mantsikoilla



Voisin laittaa uuden masukuvan, eli rv 28+0







:MyAngels ja pikkujätti rv 28+1 (ultra 28+3)
 
Moikka pienen taukoilun jälkeen.... :wave:

my angelsilla upean ihana masu!!! sulla ei ainakaan ylimäärästä oo tullut =)
elisalla kanssa upea pikkuvauvamasu vaikka jo kohta on h-hetki... kyllä kelpaa =) =)

heiii..te kaikki kaivelkaahan muistianne ja muut joilla ekat liikkeet tuntuu esikoisesta..niin voiko ne olla näitä...liikkeet siis??? mulla on tuntunu jo viikon ajan sellanen muurahainen kävely masussa...kutittaa hieman, mutta en pysty sanoon onko kyse liikkeistä??!! nyt 17+5 että hyvin vois kai olla...mutta mua nyt kutittaa millon mistäkin kohtaa, enkä osaa erottaa vielä onko liikkeistä kyse. Kai sen vasta varmasti tietäää kun saa kunnon potkun? Kauankohan siihen menee..? MIllon esikoista oottavat ootte alkanut tuntee liikkeitä??
Tää kyssä on kyl varmaan jo useasti esiintynyt täälläki... :whistle:

Ja joo..sitten mielialaan..en tiedä miksi tosiaan tuntuu että itku on herkässä just nytkin koko ajan..oon jo tunnin pillittänyt ja se lähti siitä kun oltiin miehen kans kävelyllä ja jostain asiasta eri mieltä, mä koin sen riidaksi ja mies vain pienenä kinana, halattiin ennen kuin se lähti töihin ja jäin itkeen tänne läheisyyden kaipuuta ja yksinäisyyttä, vaikka en halua ketään tavatakaan, mutta oman miehen oisin mielellään ottanut viereeni. Ja sitten itkin sitä etten saa tarpeeksi huomiota ja hellyyttä ym. ym. ja nytkin fiilis on ihan nollassa. Mies on kyllä aika ihana tyyppi, mutta tuntuu ettei ihan käsitä mun seurallisuuden tarvetta, ja eihän tietty voi odottaa että toinen täyttäis kaikki haaveet, mutta mulla on vaan ollu sellanen olo että suhteestamme puuttuu jotain... halusin kuulla paljon että mies rakastaa ja tekee tekoja jotka sen osottaa ( kuten joskus aamuisin kahvinkeitto!!! oon keittäny jokaikinen aamu myös lomallani meille aamukahvit...)
välillä oon ihan kypsä koko äijään ja välillä tarvitsen sitä enemmän kuin mitään, mutten kuitenkaan koe saavani häneltä sitä mitä tarvitsen, aikaa... kiinnostusta ja läheisyyttä. :'(
Sori tää meni ihan valitukseksi ja oman purkamiseksi, vaikka täälläkin on tapahtunut vaikka mitä..

mymmyryy ihanaa kesälomaa!!! tosi hyvät kelitkin nyt B) kyl kelpaa!!
mindalle onnittelut!!! :flower: :heart: pieni ihme saapui teidän elämään :saint:
my angelsille voimia loppuun asti!!! kohta koko "uurastus" palkitaan!!!
irtikselle kanssa lopun alkua ilmassa...siis ihanan lopun ja ihanaa alkua... superjempit myös sinne!!! :saint:

noo kyllähän tää helpotti kun sai purkaa tuntojaan..taida vielä miehelle kirjoittaa pienen kirjeen,jossa yritän rakentavasti kertoa omista tunteista ja toiveista ja kysellä hänen toiveitaan ja ajatuksiaan..unelmoin vain onnellisesta avioliitosta ja perhe-elämästä, jonka täyttäisi pienet tepsuttelevat jalat...
mitään rikkauksia en toivo, kunpa kaikki menisi hyvin....... :ashamed:
joo liikkismielellä ollaan täällä, no palailen kertomaan kirje-efektin sitten!!

katherine ja kultanen 17+5
 

Yhteistyössä