YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Onnea Mimuli!! :flower:

Kyllä täällä on nyt jännät paikat kun yks jos toinenkin "oireilee" :D

Me olemme mennä viipottaneet pitkin Helsinkiä koko viikonlopun kun on ollut niin hienot ilmat ja oli tuttuja käymässä paikkakunnalla (eivät kuitenkaan meillä vaan majoittuivat muualla). Kotona on hommat tekemättä, mutta niitäpä joudan ensi viikolla urakoimaan kun mies menee jo töihin, joten ei ainakaan viikolla reissata.

Mulla on nyt meneillään se kierron tylsin vaihe eli odotellaan vaan. Ovis oli mahdollisesti viime viikolla ja mitään oireita ei kai vielä kuuluisikaan olla. No munikset jomottelee vieläkin hetkittäin, mutta sitä samaa on ollut näissä lukuisissa negakierroissani. Onpa tylsää kun ei pääse mukaan nippailu-,valkkari- ja äklötysgalluppiin :LOL:

Unohtakaa nyt kaikki pyhät lupaukset ja rapistelkaa testejä!! Mimuli vois ainakin tehdä taas parit ja laittaa kuvia. Josko se tuottaisi hyvää onnea meille muillekin :saint:

Pinkkis :wave:
 
Huomenia! :flower:

Kukaan ei olekkaan tehnyt päivän avausta pinossa, joten minä teen! :D
Nukkumaan menimme noin 23-24 aikaan ja voi kauhistus kello soi jo 5:00, mies kun aloitti tänään työt, minä nautin vielä viikon ajan lomasta! B) Eli pian 3 tuntia olen ollut hereillä, 1 koneellinen pyykkiä pesty, laitettu kuivumaan, nyt toinen kone jo käynnissä :D

Kyllä vähän väsyttää, täytyy myöntää.

Taitaa tästäkin viikosta tulla yhtä helteinen, kuin viime viikostakin!? B)

Mukavaa alkavaa päivää kaikille ja PlussailuOnnea jokaiselle! :heart: +++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Heissan kaikille :wave:

Mimuli, mielettömästi onnea ja tarrasukkia matkaan :hug:

Mulla kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin, olo on todella hyvä, eikä mulla ole ollut mitään ikäviä vaivoja tms. pientä suonenvetoa lukuunottamatta. Masukin on vielä melko pieni, vieläkään ei ole tarvinnut äitiysvaatteita käyttää.

Ja lauantaina viimeinkin tunsin vauvan liikkeet ensimmäistä kertaa, sellasia muljahduksia tuntuu tuolla masussa :) Kyllä tätä onkin jo odotettu! Toivottavasti kohta potkut tuntuu myös ulospäin, mies jo viikonloppuna kovasti yritti kuulostella liikkeitä, mutta vielä ei tunnu mitään.

Mulla on siis taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka tuossa kohdun etuseinässä, siksi liikkeitä ei ole aikaisemin tuntunut. Mutta hyvää kannatti odottaa :saint:

Keskiviikkona olisi sitten 4D-ultra Helsingissä, pikkasen jo jännittää että miltä se meidän vaavi näyttää :) Ja saadaan sitten varmistus siihen vauvan sukupuoleenkin, rakenneultrassa kätilö ennusti tyttöä, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa mitään tyttöjen vaatteita, kun se ei ollut ihan varmaa :) Nyt löytäis vielä alennusmyynneistä halvalla vaatteita ensi kesäksi, joten täytyy heti ultran jälkeen suunnata ostoksille.

Ja kesäloma alkaa reilun viikon kuluttua ja Kreikan matkaankin on aikaa enää kaksi viikkoa, jee B)

Plussaonnea kaikille, toivotaan että useampikin teistä pääsee kohta siirtymään tuonne odottajien puolelle ;)
 
Moikka teille kaikille!
Ihanaa mulla on lomaa tämä viikko ja ensi viikolla aloitan työt päiväkodissa.

MIMULI:Onnea todella kovasti :flower:

Mulle tuli suru-uutinen ystävältäni Tanskasta eilen.Kummityttöni,pikku andrea joka täytti toukokuulla 2-vuotta on kuollut,nyt tulee hautajaisiin lähtö Tanskaan.Andrea on ollut vaikeassa tapaturmassa ja kuollut heti,mitään ei ole voitu tehdä.Olen valtavan surullinen,kaverini toivoi kovasti lasta ja lapsettomuushoidoilla saivat pikku Andrean ja nyt on tyttö kuollut,itkettää muakin.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille!
 
Huomenta!

Rouva Pikkumyy jo kukkuu hereillä! |O
No minäkin heräsin 7:30 kun mies heräsi ja lähti töihin. Meillä siis hiukan armeliaampi aamuherätys ja loman loppuminen kun siellä teillä =)

Ei kyllä lomallakaan ole unirytmi ihan mahdottomaksi päässyt. Aika aikaisin on herätty ja siten päästy ajoissa liikkeelle ja kesäpäivistä nauttimaan.

Tällä on aamukahvit juotu ja lehti luettu. Mutta saisinkohan minäkin ryhdyttyä mattopyykille tässä lähipäivinä. Se on niin hauskaakin! Ja voi sitä ihanaa puhdasta tuoksua kun ne pestyt matot saa lattialle. Kai meidät suomalaiset on pienestä pitäen kasvatettu mäntysuopa-addikteiksi :LOL:

Tänään mulla on iltapäivällä kampaaja. Onkin kuontalo päässyt loman aikana melkoiseksi "mopiksi", mutta eiköhän kampaaja siitä taas jotain kelvollista saa muokattua. Mulla on kiva vakiokampaaja ja kyllä ne kampaajakäynnit menee osittain myös terapian puolelle eli piristystä niin pääkopan sisä- kuin ulkopuolellekin luvassa!

Aurinkoista päivää kaikille lomailijoille ja töissä puurtajille työniloa!

Pinkkis :wave:
 
Lumi-Marja: tuohan on selvä haamu! Toivon ihan valtavasti, että se vahvistuu!
Rouva Pikkumyyllä on myös niin vahvat oireet, että eiköhän sieltä plussa tule.

Lumi-Marja: älä ihan vielä laita mua plussanneisiin, olen kovin varovainen tällä kertaa. Tein kyllä aamusta jo yhden testin taas ja tässä kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=2424614.jpg
mutta viiva ei ole mikään supervahva, joten odotellaan keskiviikkoon. Teen sitten vielä varmennukset ja toivottavasti ne menkat pysyy poissa. Oireita ei kamalasti ole, vain oksennuttaa - tämä on oire, jota mulla ei ole ollut nuorempana ollenkaan. En oikein uskalla uskoa tätä todeksi.

Gitte: tännekin pahoittelut sinulle surullisista uutisista ja voimia.

Minnihiiri68: varmasti on ihanaa tuntea nuo liikkeet. Onnea odotukseen edelleenkin.

Mulla alkoi työt hiljakseen tällä viikolla - tälläinen pehmeä lasku on kiva.

Mukavaa päivää kaikille.

 
Gittelle: Tännekkin puolelle :hug:

Mimuli: Onnittelut, kyllä se on plussaa sinulla! :flower:

Minnihiiri68, kiva kuulla sinunkin kuulumisiasi! :D

Lumi-Marja: Onnea, selvä haamu tuo, toivon sen vahvistumista! :flower: Kyllä siellä joku pieni pesää yrittää rakentaa! =)

Nyt pitäisi tosiaan muutama matto pestä sillä ihanalla mäntysuovalla! :D

Arvatkaapa , väsyttääkö minua? Juu , kyllä niin tekee =)

Kävin pyörällä jo hautausmaalla ja ruokakaupassa samalla matkalla.

Plussauutisia, lisää kiitos! :D :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
mimuli hei, sulla on selvä plussa, eihän sun kierto ole vielä edes lopussa, samoin näkyi mulla, kun sulla alakuvassa. Ei se näy ellei ole raskaana. Onnea! Haamuja ei olekaan, on vain plussia tai negoja. Testit ei näytä viivoja, ellei ole raskaana. Itse en testannut kuin sinä päivänä, kun olis pitäny alkaa. Tietenkin voi näkyä hipaisutkin ja sit alkaa vuoto, toivon sydämestäni että vaavi pysyy lujasti kiinni. :heart:
 
Minnihiiri68 Muistan miten ihana ne liikkeet on tuntea. :heart: Onnea ultraan, itse en ole koskaan käynyt 4D-ultrassa se on varmasti ihana kokemus.

Gitte Todella hirveää :hug: Tuollainen vetää ihan sanattomaksi. Voimia...

Mimuli ONNEA :heart: Paljon tarrasukkia matkaan.

Lumi-Marja Kyllä siinä viiva näkyy, toivottavasti nyt onnistuisi ja pikkuinen pysyisi matkassa kevääseen saakka. :heart: Sinulla on ollut menetyksiä niin paljon.

Itse odottelen ovista. Hailakka viiva tuli testiin ja pikkuisen nippailee. Harjoitukset on aloitettu, eiköhän ovis tule hyödynnettyä jos se nyt edes tulee. Ahkerasti olen käynyt lenkillä ja vihdoin uskalsin mennä uimaankin. Pikkuiset ovat tulleet kipeiksi, räkä roikkuu ja yskittää. Täytyy jättää siis uiminen hetkeksi.
Esikoinen soitti tohkeissaan, että oli nähnyt unessa minun odottavan kaksoispoikia. Toivottavasti oli enneuni. :saint:

 
Kiitos Lumi-Marja, pieni nukahti justiin sohvalle. Oli aamulla mun kans asioilla ja jäi uni vähiin, nukkui pienet päikyt autossakin. Tänään ei aivan niin lämmintä kuin on ollut.
Sulle pidän peukkuja, plussalta näyttää.

En tiedä miten tän talon sais viikonlopuksi synttärikuntoon, on kyllä aikamoinen kaaos jatkuvasti. |O Roinaakin on niin että pitäis viedä kirppikselle, jospa täs syksyllä vielä jaksais hinnoitella ja viedä tavaraa myyntiin.

Meilläon tuossa 3 km:n päässä kotiparturi-kampaaja ja kävin tänään lasten kanssa vähän leikkuuttamassa hiuksiani. Kyllä se aina piristää.
gitte :hug: :'( Itselläni samanikäinen tyttö, vetää hiljaiseksi.

Minnihiiri68 on ne uskomattomia ne vaavin ekat liikkeet, sitten on mukava seurata, miten touhuaa vatsassa. :heart:

Rouva Pikkumyy toivotaan ettei tätiä tuu piiitkäään aikaan, että nyt on plussaa ja pysyy! :hug: :heart:

Mukavaa illanjatkoa teille kaikille! :heart:
 
Moikka!
Kyllä on mullakin ollut kyyneleet silmissäni hyvän ystäväni tyttären ja oman pienen kummityttöni Andrean kuoleman takia.Andrea oli suloinen pieni pellavapää,ehti käymään viime kesänä Suomessa ja nyt Andrea on kuollut.Lähden nyt viikonloppuna Andrea tytön hautajaisiin Tanskaan,joten olen nettipimennossa ke-su välin ja ensi viikolla sitten aloitankin työt päiväkodissa.

Pikku Adrean kuolema sai minut taas miettimään,että miksi Jumala haluaa viedä pienen viattoman lapsen,2.vuotiaan pienen lapsen jonka vanhemmat ovat käyneet pitkät lapsettomuushoidot läpi saadakseen pikkuisen Andrean maailmaan,niin nyt Andrea on kuollut.

Oma napa:Täti punaista odottelen kylään loppu viikosta ja toukovauvaa sen jälkeen yrittämään alulle.

Peukkuja ja plussatuulia teille kaikille++++++++++++++++++ :whistle:
 
TeSuLah:Minullekko tarkoitit, että olisi plussaa ja pysyisi pitkään? Ajattelin, kun en ole edes testannut vielä,enkä kyllä testaakkaan kuin vasta loppuviikolla, jos aihetta on! :saint: Kiitos kuitenkin Toivomuksesta, ettei täti tule piiiiitkään aikaan! :D :flower:

Istun täällä collagetakki t-paidan päällä ja caprit jalassa, kun olen niin viluinen! :headwall: ja väsyttää vieläkin, hetken kyllä yritin tosiaan pvllä torkahtaa, mutta ei siitä mitään tullut! :D

Tänne on vähän siunaantunut pilviä taivaalle! B)

Yhden maton pesin pvllä, huomenna jatkan, jos kelit sallivat!

Kävin myös vakio sauvakävelylenkeistä yhden ja kuntosalitemppujakin tuli tehtyä! :D

Onko Lumi-Marja sinulla jotain oireita raskauden suhteen? Toivon kovasti, että nyt viiva vahvistuu ja pieni pitää lujasti kiinni! :flower: :heart:

Pitäisköhän tänään mennä aikaisin nukkumaan? :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
gitte
Minun tyttö sanoi 6-vuotiaana että, jos hän kuolee hänestä tulee enkeli. Pieni enkeli jolla on kultaiset siivet. Jumala valitsee kaikkein ihanampia lapsia seurakseen taivaaseen.

Ne sanat ovat lohduttaneet minua, kun olen pelännyt pahinta tai kohdannut vanhempia jotka ovat menettäneet lapsensa tai lapsi on ollut saattohoidossa.

Tytöllä oli tuon sanoessaan 10% mahdollisuus selvitä silloisesta sairaudestaa.

Voimia sinulle hautajaisiin ja ystävien tukemisiin. :hug:

 
Lämmin osanotto Gittelle. Tuollaisessa surussa menee kyllä aivan sanattomaksi...

Ihania kuvia tikuista ootte taas saaneet aikaiseksi. Toivottavasti siitä tummenevat. :hug: Lisää näitä kuvia, kiitos B)

Oma olo on aivan nuutunut. Ensimmäinen työpäivä loman jälkeen olikin aika rankka. Vedin1,5 tunnin päiväunet kotiin tultuani. :whistle: Täytyy mennä ajoissa nukkumaan, että kääntyy rytmit takaisin.
 
Hei pitkästä aikaa..

en ehdi näin lomalla koneella juuri käydä. Saa sitten taas töissä istua koneen edessä senkin edestä.

Mulle voi laittaa kp2. Kuukautiset oli tällä kertaa tosi kivuliaat..mistähän johtuu. Mulla kun ei yleensä ole kipuja lainkaan. Ei pystynyt eilen kävelemään kunnolla..ja yöllä hikosin aivan märkänä. Tänään sitten jo parempi olo.

Yhdessä tapahtumassa oli selvän-näkijä ja minä uteliaana menin sen juttusille. :D
Siltä sai kysyä yhden kysymyksen johon halusi vastauksen. Noh..tietenkin kysyin saadaanko me lapsia nykyisen miehen kanssa. Se laittoi kätensä minun käsien päälle ja sulki silmänsä..oli hetken hiljaa ja sanoi että ette saa luonnollisella tavalla. Miehessä kuulemma vikaa. :eek: Keinoputkihedelmöityksellä kuulemma ainoastaan mahdollista. En nyt näihin sillai usko että paniikkiin menisin, mutta jos nyt ei ala kuulumaan niin tietenkin mennään miehen kanssa yhdessä lääkäriin. Sittenpähän tietää missä mättää.

Onnea raskautuneille ja toivottavasti tulee lisää plussia pinoon. B)
 
Pikaisesti Pikkumyylle vastaan, ennen sänkyyn kömpimistä. Kysyit oireista. Onhan niitä ja tänään vahvistui ainakin rintojen kipuilu. Imuroidessa teki kipiää, kun käsivarsi osui vähänkään niihin. Repäisykipuja alavattalla, jomotusta joka säteilee nivusiin. Hirvittävä väsymys. Nukahdin tänään sohvalle istualtani ihan huomaamattani. Silmät vain painui kiinni, kun siihen hetkeksi istahdin. Sit tuo hiiva, en ole varma johtuuko se nyt kuitenkaan siitä suolijutusta, vaikka kaikki kehon myllerrykset sen mulle tekeekin. Mulla on ollut hiiva jokaisessa raskaudessa ennen plussausta. Kuumeinen olo, palelee, kuumetta ei ole. Vähän sellainen höntti olo. Nyt pitäisi olla migreeni pahana kierron suhteen, kun se mokoma tulee ihan tasan tarkkaan tähän aikaan. Sitä ei nyt ole ja pääkipu muutenkin hellittänyt. Mies huomautti, että olen ollut niin kovin hyvällä mielellä, että minnes mun "rähinäviikon" nalkutus on unohtunut? Tosiaan, en ole ollut sillä tuulella, että olisin mistään jaksanut nalkuttaa. Yleensä olen muutama päivä ennen menkkoja kärttyinen kuin mikäkin, nyt en. Tänään olen ollut lähinnä surullinen ja puuhastellut puutarhassa, sivonnut, pessyt täkit, tyynyt ja petarit, ne mitä nyt yleensäkkin niistä voi pestä...yrittänyt unohtaa mikä päivä tänään oli. Testaan vasta loppuviikosta uudemman kerran, jos tosiaankin tällä kertaa tuo haamu vahvistuis. Uskomatonta, että heti toinen haamuilu peräjälkeen. Ei tahdo mennä jakeluun.

 

Yhteistyössä