YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.3

Ei tullut hyviä uutisia ultrasta. Ilmeisesti tuulimuna, lääkäri ei voinut sitä ihan varmaksi sanoa. Käski odotella rauhassa vuotoa. Ihan kiva ohje muuten. Mulla on ollut ennenkin tuulimunaraskaus ja vuoto alkoi rv 12.
 
Yritän päästä huomenna mittauttamaan raskaushormoonin, jos ne sitten tk:sta lähettäis vaikka gynenpolille. Lääkäri oli hyvin ystävällinen. Hänestä luonto hoitaa ja se on naiselle parasta. Näinhän se varmasti on, mutta minun mielenterveys ei kyllä siihen riitä, että odottelisin keskenmenoa viikkotolkulla.
Siellä näkyi, ehkä pieni syke, mutta ei varmasti. Sitä me pitkään katsottiin lääkärin kanssa. Siksi hän ei voinut ihan varmaksi sanoa, että on tuulimuna. Käski olla pessimistinen raskauden jatkoon.
 
Hei!

Uusi haaveilija anoo jäsenyyttä....

Olen jonkun aikaa seurannut innostuneena tätä teidän pinoanne...ja käynyt kurkkimassa tuolla yli 40-vuotiaidenkin pinossa :ashamed: ...eipähän yks syntymäpäivä asioita muuta...samassa veneessä jo ollaan.

Ja missäkö veneessä? Avon kanssa päätettiin aloittaa kummallekin ensimmäisen yritys viime vuoden lopulla ja tulosta ei vieläkään ole syntynyt. Ei haamun haamua...plussista puhumattakaan :(

Virallisesti ei tässä vaiheessa mihinkään lapsettomuustilastoihin tietenkään pääse, mutta oma pääkoppa kiusaa minkä kerkiää ja vertaistuelle olisi tarvetta...

Terveisin Pinkki69
 
a-alisa Kuulostaa minusta tosi epäinhimilliseltä tuon lääkärin toiminta, vaikka kuinka olisi ollut ystävällinen. Siitä huolimatta, että luonto varmasti on paras hoitamaan asiat, on väärin ja julmaa jättää potilas viikoiksi arvailemaan, mitä tapahtuu, ja odottelemaan jotain mahdollisesti hamassa tulevaisuudessa alkavaa vuotoa. Toivottavasti pääset tk:n kautta jatkotutkimuksiin, että asia selviää.
 
a-alisa Paha tilanne
. Sanattomaksi vetää. Nyt en muista millä viikoilla olet, millä? Heti ensimmäiseksi tuli mieleen kun tekstiäsi luin, epäusko... että lääkäri erehtyi. Oliko ultraus neuvolassa? Meilläpäin neuvolassa on niin huono ultra, että sillä ei kovin varhaisessa vaiheessa tee yhtään mitään. Eli välttämättä siellä ei vielä näy mitään, vaikka kaikki olisikin hyvin! Toivon todellakin, että näin olisi! Pääsetkö mitenkään toiseen ultraan, tarkistuttamaan tilannetta? Tuota kuvan antamistakin kyllä ihmettelen! Ei yhtään outoa?!!!


En omanapaa haluaisi tähän tilanteeseen vetää, mutta tulee niin kamalalla tavalla mieleen oma tuulimunakokemus vuoden takaa. Se oli kauhea järkytys, kun kuitenkin jo eli odotusta. Viikkoja oli jotain 9 muistaakseni. Kolmella eri ultralla katsottiin, että tuulimuna tosiaan oli. Yhdessä ei näkynyt mitään ja toisessa pieni haituva. Raskaushormonit mitattiin, ne olivat tosi koholla, mihin yksi lääkäri kiinnitti huomiota. Mutta ei auttanut mikään...
Mutta kuten kanella sanoi, on julmaa jättää potilas epävarmuuden tilaan! Itse en tosiaankaan olisi kestänyt odottaa, että "se" tulee itsestään pois. En yhtä ylimääräistä päivääkään...


Pinkki69 - tervetuloa! Ei vielä kannata hermostua, nythän teillä on aika vähän vasta yritystä takana. Kyllä se plussakin sieltä vielä pärähtää!


Taikakuu minä olen tilaillu noita testejä halpatesti.fi:n kautta viime kuukaudet. Maksan verkkopankin kautta aina heti pois, ja se rahan siirtyminen toisen pankkiryhmän pankkiin kestää 1-2 päivää. Heti kun raha näkyy niitten tilillä, tulee s-postiin viesti, että tilaus valmis lähetettäväksi, ja sit vielä viesti, kun tilaus lähetetty. Yleensä menee 3-4 päivää, kun paketti on perillä, joskus 5, riippuen kai postin toimitusnopeu...siis hitaudesta
. Mutta aina posti on perille tuonut rapisevan kirjekuoren. Digitaalisia ovistestejä olen tilannut, mutta r-testeihin en ole satsannut, halvat liuskat saa kelvata.


Lumi-Marja -hyvä, nyt pelottelet sen akan punaisella Sierrallaan niin kauas kuin pippuri kasvaa!
Kuinka ihana tosiaan olisi kevätvauva... Tai minkä vuodenajan vauva hyvänsä, tietysti.


Omanapaa.. loppukiertoa kohden menossa, eikä ole taaskaan järin toiverikas olo. Menkkajuilintaa ja ylimääräistä kiukkuilua on jo kiitettävästi ollut, joten kaipa se Sierra tuolla nurkan takana kuopii...


Mutta kohta on kesä... kärpäset... aurinko... paljon hyviä asioita edessä, meille kaikille! Toiveikkaana kylvin ruiskaunokinsiemeniä, mutta varovasti vain ruukkuihin :). Parin tunnin päästä taivaalta poksuikin rakeita!
 
ja a-alisa toivotaan että lääkärin analyysi olisi ns. huti ja ei olisi tuulimuna :)

Pinkki 69 tervetuloa mukaan

itselläni uusi työpaikka imee työpäivänä kaikki mehut pois joten ei kerkeä kuumeilla. Täti tuli kylään lauantaina kp 29 onneksekseni. Teki tiukaa lumi-marja odotella niitä menkkoja sen tutkimuksen jälkeen. Mutta hyvä että menin niihin kun faktat tällaiset tästä kierrosta.
ja nyt varmaan kp 4 meneillään ja täti häädetty jo kaksi päivää (kp 2) sitten pois nurkilta. Tosi mini-tädistä tällä kertaa oli kysessä. No ehkä se enteilee sitä vaihdevuosioireilua.

plussa halit kaikille.
:hug: :hug:

mimmimamma
 
Kivaa kun pääsee keskustelemaan.oon luonteeltani perussosiaalinen ja alkaa tällainen "umpioelämä" ahdistamaan. Ei olla kerrottu yrityksestä vielä kenellekään (ehkä hiukan arka paikka molemmille) ja en ole päässyt purkamaan tuntojani kenellekään.

Täällä on siis yk 7 alkanut.kp 5/29-30 menossa ja Täti Punainen siis pakkailee pikkuhiljaa laukkujaan. Ei ole meikäläisen(kään) suosikkisukulainen tuo täti.tulee vaan turhan uskollisesti vieraisille.

Kävin tuossa alkukeväästä gynellä ihan rutiinitarkastuksessa ja siellä todettiin kaiken olevan ultrassa muuten ok, mutta lääkäri arveli että toinen munikseni ei välttämättä toimi puhui jostain kystisyydestä. Siinä kierron vaiheessa ei asiaa kuitenkaan voinut varmistaa.arvella vain.

Olen sitten parissa kierossa tikuttanut ovista ja ekalla kerralla en (Ovulan-testi) saanut kunnon plussaa näkyviin ollenkaan. Viime kuussa meinasin etten ehdi olenkaan testailla kun olin työmatkalla, mutta sieltä tullessani tein testin koemielessä digitestillä parina päivänä ja sain molemmista plussan (enempää en viitsinyt testejä tuhlailla). Mitä tuokin sitten kertoo.ovis tuloillaan vai jonkin häiriö? Oletteko testailleet kuinka kauan teillä plussa näkyy?

Siinäpä kuvaus tämänhetkisestä omasta tilanteesta. Ensimmäisten yrityskiertojen ajan oli kuuppa tosi kovilla, kun olin toivonut pikaista tärppiä.sitä ei sitten tullut ja nyt olen vaipunut asian suhteen ehkä jo jonkinlaiseen apatiaan. Onneksi on tosiaan kevät ja kesäkin tulossa eli huomio siirtyy muihinkin asioihin. Normaalia elämäähän tässä täytyy jatkaa vaikka tällainen projekti onkin menossa.

Ja monenlaista tarinaa tälläkin foorumilla on parhaillaankin menossa. Kyllä on itsekin saanut lääkäreiltä aika töröä kohtelua monissa asioissa, mutta tuo a-alisan tapaus kyllä nosti niskavillat pystyyn. Koita jaksaa ja onhan onneksi vielä mahdollista, että asia kääntyy parhain päin. Tekniikka on hienoa, mutta sekin joskus pettää.

Terveisin Pinkkis
 
Tänään miehen kans käytiin ja kaikki näytti olevan hyvin, viikotkin vastasivat hyvin mittoja, 12+0 näytti. Niskapoimu 1,2 mm eli normaali ja verikokeissa ei hormoneissa mulla mitään löytyny, ikäriski 1:160 mutta en luvannut mennä jatkotutkimuksiin, kun mitään hälyyttävää ei ollut, ne verikokeetkin laskevat jotain riskilukuja ja ne lisääntyvät iän myötä. Pää-perämitta 51 mm.

Kovasti vauva liikkui, saatiin silti hyvin mitat. Varattiin aika rakenneultraan, joka olis sitte 11.7. miehellä silloin kesäloma. :)

Mummi hoiti meillä kotona lapsia ja kun oli yhteistä aikaa käytiin vielä kahdestaan syömässä Pizzeriassa ja kyllä maistui hyvältä ja mukava mennä valmiiseen pöytään syömään. :D

Että näin mukavia uutisia meillä!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 12+0 :heart:
 
Tänään miehen kans käytiin ja kaikki näytti olevan hyvin, viikotkin vastasivat hyvin mittoja, 12+0 näytti. Niskapoimu 1,2 mm eli normaali ja verikokeissa ei hormoneissa mulla mitään löytyny, ikäriski 1:160 mutta en luvannut mennä jatkotutkimuksiin, kun mitään hälyyttävää ei ollut, ne verikokeetkin laskevat jotain riskilukuja ja ne lisääntyvät iän myötä. Pää-perämitta 51 mm.

Kovasti vauva liikkui, saatiin silti hyvin mitat. Varattiin aika rakenneultraan, joka olis sitte 11.7. miehellä silloin kesäloma. :)

Mummi hoiti meillä kotona lapsia ja kun oli yhteistä aikaa käytiin vielä kahdestaan syömässä Pizzeriassa ja kyllä maistui hyvältä ja mukava mennä valmiiseen pöytään syömään. :D

Että näin mukavia uutisia meillä!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 12+0 :heart:
 
a-alisa, toivotaan nyt, että kaikki olis hyvin. Paljon jaksamista tuohon epävarmaan tilanteeseen :hug: Muistan niin elävästi, kun 2000 vuonna tuota mun raskautta käännettiin ja väännettiin, tuulimunaksi vannottiin kolmeen kertaan, mutta minä en antanut keskeyttää. Sit tilanne meni siihen, että ennettiin keskeytysaika kehden viikon päähän ja jos vuoto alkaa sitä ennen niin sit näytille et kaiiki on tullut pois. No minä en luovuttanut toivosta ja menin kahden viikon päästä. Ultratiin ja kas kummaa, syke näkyi. Raskaus oli kaks viikkoo myöhemmässä vaiheessa ja mun "tuulimuna" on nyt 7v pojanvesseli :) Toivottavasti sulle kävis samoin, etä syke vielä löytyis. Sitä toivon todella paljon :hug:

Pinkkis Tervetuloa joukkoon mukavaan kuumeilemaan :wave: Plussapallero kuorman kippaan sulle :flower:

Eipä tässä mitään uutta kuulumista. Kohti uutta yritystä mennään ovistikut valmiudessa ja kuumemittari sängynvieressä :D Luonnollisesti isäntää kiusaten ja viritellen tulevaan maratoniin :snotty:

 
Heippa, en päässyt tuonne viimeiselle sivulle, palsta tökkii. Eli mihinköhän tämä vastaukseni mahtaa mennä!?


Pinkki , minäkin olen testannut joskus digitaalisella ja on tullut kahtena pvnä plussaa, se on normaalia, että ovis saattaa näkyä useampana pvnä. Nyt taas minullakin tilauksessa siis digiovistesteri, mahtaneeko jo huomenna tulla? Maanantaina sitten alan taas testaamaan ja varmaan jo tiistaina viimeistään tuleekin se sarvi siihen testeriin.

Onnea kaikille Kierrossanne!

ja Plussapinoa korkeammaksi tehkäämme!
 
Huomenia taas kaikille!


Täällä suunnassa satanut vettä yön aikana, muuallakin?

Mitäs kivaa keksitte taas päivän aikana kirjoitella? Mukava taas lukea töistä palattua.


Tänään olisikin illalla miehen hiusten leikkuuta ohjelmassa ja omien hiusten värjäystä.


Huominen pv meneekin koulutuspvn ja rentoutuksen merkeissä töissä, loppupvstä on saunaa tarjolla ja omia eväitä saapi ottaa jos haluaa.


Tulisipa vähän lämpimämpää viikonlopuksi taas!


Mites tiedättekä, veikö halla kukkianne, marjojen tai puiden satoa? Itse en tiedä, en ole käynyt katsomassa tilannetta, liian pitkä matka takapihalle!


Mukavaa pvn jatkoa kaikille toivotellen Rva Pikkumyy

 

Yhteistyössä