YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

NEEANÄITI

Pienoiset kädet, suu ihan suppu.
Syntynyt uusi ruusunnuppu.
Se ihmeeltä suurelta silmissä näyttää.
Sydämen kokonaan onnesta täyttää..

Sydämelliset onnittelut koko perheelle pikkuprinsessasta! :heart:

 
Kiitos teille kaikille, olette ihania :heart:

Käyn imettämässä keskolassa pikkuprinsessaa kolmen tunnin välein ja yöllä lypsän maidot. Tyttö imee rintaa posket lommolla, kun vain äidillä maito jo pian nousisi. On nyt vähän hidasta nousu, kun en ole imettänyt yötä päivää vieressä.

Pienihän hän on, mutta niin suloinen suppusuu. :) Lääkäri jo vähän lupaili vierihoitoon, mutta happisaturaatio ja sokerit vähän laskivat, eli en vielä ainakaan tänään saa vaavia viereeni. Muuten pirteä pikkuneiti. :D

Sisarukset tulevat tänään pikkusiskoaan katsomaan, saa nähdä mitä tuumaavat. Poika ei ole oikein ottanut vielä kantaa asiaan. Neea on hieman nuhainen ja saa nähdä vauvan vain lasin takaa, mutta näkee kuitenkin.

Toivon edelleen plussia ja ihania lopputuloksia jokaiselle syliin asti. :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta-tyttönen n. 1,5 vrk ikää :heart: :wave:
 
Mukava piipahtaa täällä ja lukea Neeanäidin ihanat kuulumiset :). Vaikka olenkin nyt kaikista käänteistä aika autuaasti tippunut, niin silti olette mielessä aina silloin tällöin :). Kuulumisiakin olen aika ajoin käynyt kurkkimassa. Pikkumyy hienoa, että raskaus on edennyt hyvin! Pahoinvointi voi toki olla kamalaa, joten nyt en kyllä taida heittää tähän sitä klassista "nauti raskaudesta"-kliseetä. Itselläni silloin 100 v. sitten oli tosikamalat raskauspahoinvoinnit, ei oikein mikään sisällä pysynyt, paitsi joku korppu ja piimä, mitä join että mahassa olisi ollut täysinäinen tunne :x . Ja sen jälkeen ei ikinä! Mutta jos tuntemuksia on, niin silloin on ainakin 100%:n hyvin kaikki! Lohduttaisko tää edes vähän...? ;)

Taikakuu Onnea uudesta työpaikasta! Kyllä se niin on, kuten joku kirjoitti, että muutokset piristävät aina! Jotkut nimittävät niitä haasteiksi :D.


happihyppy Toivottavasti kaikki on hyvin - kyllä ihan varmasti on, jos kerran viivakin vahvistuu! Järkytyin kun luin km-kokemuksestasi. Olen pahoillani! Mulla on samantyyppinen aika tuore kokemus valumisesta "julkisessa tilanteessa" (olin varautunut ), silloin se on jotenkin erityisen kauheaa. Kaikki ympärillä jatkuu normaalina, mutta pitäisi teeskennellä iloista (minun piti ). Mutta enivei, en sitä asiaa halua muistella, ollutta ja mennyttä. Mutta on se ihan selvää, että tuommoiset kokemukset jää mielen peikoiksi pelottelemaan! Vaikka se niin turhaa onkin! Yritähän nyt vain levätä ja hemmotella itseäsi, ja unohtaa ne peikot!

Omanapaa...Tehohoidoissa (ivf ) ollaan, piikkejä paukuteltu mahaan niinku mikäki narkki! :LOL: Tai no, ei tämä kamalasti naurata. Rahaa palaa ja mistään ei oo mitään takeita. Mutta tähän leikkiin ajateltiin ryhtyä, ettei sitten "mummona kaduta" :LOL: Tai sanotaanko, puolen vuoden päästä, jolloin mua ei ikäni takia hoitoihin enää edes huolittaisi. Mutta en jaksa siitä huolta kantaa. Jos ei yhteistä lasta siunaannu, niin sitten ei. Sille asialle ei oikein lääketiede sitten enää mitään voi. :headwall:

Kaikille toivotan vain kauhean paljon kaikkea hyvää, onnistumisia, plussia...! ]


JK. Mimmimamma ja Lumi-Marja myös teitä olen miettinyt ihan erityisesti! :hug: :heart:
 
Ihan hirmuisesti onnea Neeanäidille Pikkuprinsessasta :flower: :heart:

Ja Taikakuu...mahtavaa, että sait työpaikan. Minä olen vastaavia hommia tehnyt opiskeluaikana ja mukavia olivat. Nykyään on työni ihan jotain muuta, mutta aika-ajoin on mielessä käynyt, että oisko sittenkin pitänyt hoitoalalle suunnata :)

Ja onnea ja jaksuja toivotan Hibiscukselle hoitoon :hug: Rankkoja varmaan ovat, mutta palkintokin voi olla sitten aika mahtava.

Itsellä vähän samanlaiset ajatukset ilmassa...saimme ensimmäisten tutkimusten tulokset ja niissä ei mitään vikaa löytynyt. Minä ovuloin ja miehen "tuotokset" on loistokunnossa :D Mutta ikä on tietysti tehnyt tehtäväänsä ja kyllä mietitytti kun lääkäri näytti raskautusmisprosentteja (luomu-sellaisia) iän mukaan. Niihin nähden tämä pino on kyllä harvinaisen hedelmällinen!! Käppyrät nimittäin oikein romahtavat 35 ikävuoden jälkeen.

Mutta toivoa ei ole vielä heitetty menemään. Minulle tehdään vielä tuubien aukiolotutkimus seuraavassa kierrossa..tähän kiertoon ei enää ehdi. Eli toistaiseksi vain luomuillaan. Lääkäri antoi "kotiläksyjä" eli kovasti ahkera pitäisi oviksen tienoilla olla :p

Mutta kaikille kovasti onnea kuumeiluun. Minä pyörähtelen täällä aina ajoittain, mutta kauheasti en nyt varmaan ehdi palstailla :)

Pinkkis :wave:
 
Oih Pinkkis, Kiitos! Heti kun olin tuon viestini postannut, muistin sinut ja sen, ettet ole hetkeen tänne kirjoittanut (en ole ainakaan huomannut ). Kiva kuulla sinusta! Susta muistui heti mieleen etenkin mahtava huumorintaju - säilytä se, aina, jooko! :D

Teillä on asiat oikein hyvin, kun kerran tutkimusten tulokset on noin suotuisat! =) Aivan varmasti onnistutte vielä! :hug: Eikä tuo sun ikäsi ole vielä mitään! Lapsettomuusklinikalla edes mun ikäinen kääkkä (44 ) ei ole mikään kauhistus. Mulle ei onneksi kukaan niitä käppyröitä ole esitellyt, enkä niitä halua nähdäkään, masentaisivat vain. Mutta yhdelle ystävälle niitä oli näytetty, ja luomuonnistumislukema oli ollut tyyliin 3 prosenttia. Mutta mitä sanoi ihana lääkäri? "Kuka on sanonut, että SINÄ ET OLISI sen 3 prosentin joukossa". Tällä asenteella menen itsekin mieluummin, kuin jatkuvalla "realismin" tuputuksella. Kyllähän sitä realismiakin maistettu on, ihan riittämiin. :snotty:

Pinkkis, toivon, että teillekin suotaisiin luomuplussa, mutta ei ainakaan tämä eka ivf ole tuntunut niin rankalta kuin odotin... Joten ei kannata pelätä- paitsi rahanmenoa! Mahdollista pettymistä en halua vielä ajatella. :heart:
 
Neeanäidille: Tännekkin ihanat Onnittelut pikkuprinsessan syntymän vuoksi! :heart: :flower:

Ihana kuulla myös sinusta Hibiscus ja paljon Onnea nyt pistelyihin ja sitten alkion/alkioiden saantiin kohtuun kasvamaan ja sitten PlussaOnnea! :heart: :flower: Koska on punktiopv, ja siirtopv? :heart:
Juu olo ei ole kehuttava, mutta onnellinen olen edelleen, toivon, että kolmannella kerralla kaikki sujuisi hyvin! :heart: :saint:
Ultraus tosiaan vähäön yli viikon kuluttua. :heart:

Pinkkis: Kiva, että alustavat tulokset siellä tosi hyviä! :heart: :flower: Aukiolotutkimus tekee monelle ihmeitä ja hedelmöitys onnistuu luomuna :heart: PlussaOnnea hirmuisesti sinullekkin! :heart:

Täällä lunta eka kerran tänä vuotena, tuli aivan joulu mieleen. :heart: :xmas:

Ajatelkaa maanantaina jouluun enää kuukausi aikaa
:xmas: minulla eka neuvola silloin.

Minulla ei ole varsinaisia mielitekoja, kaikki tekee ajatuksena pahaa, mutta naudan lihaan olen vähän mieltynyt :D ja maksapateihin, mutta en sitä syö kyllä, olen aina inhonnut sitä. :headwall: En tiedä, mikä siinä miellyttää, tuoksuukin niin hyvälle,

kahvin haju, tupakan haju, hajusteiden, saippuiden haju , roskapussien haju,tunnen kyllä ihmeellisiä hajuja, niin ja kun joku lämmittää taloaan se haju on ihan!! :headwall: :headwall: :x :x

Aika on mennyt aika nopsaan lauantaina tietoista raskautta 4vkoa :heart:

PlussailuOnnea kaikille! :heart: +++++++++++++++++++++ :whistle:


 
Heipsan!
Ajattelin samalla vähän nostella kun oltiin jo kakkossivulle tipahdettu :/
Eilen oli poikkeuspitkä työpäivä, 11,5h et kyllä tuntuu kun on nyt tehnyt noita muutaman tunnin vuoroja ja ensviikolla varmaan oonkin aikasta poikki kun koko viikonloppu tulee olemaan aikasta kiirettä töissä kun nyt on alkanut tuo pikkujoulukausi :xmas:

Täälä testit polttelee kaapin päällä mutta tarvitsee vain malttaa oottaa tiistaille tai keskiv. kun täti kurvaa kuitenkin paikalle maanantaina niin harmittaa vain turhaan saada se yksi viiva :ashamed: Täälä nyt ei tuntemuksia suuntaan/toiseen, pientä nippailua välillä mut ootellaan, ensviikolla se sit nähdään.

Annemaarit kävin vaklaamassa tuolta toisesta pinosta, pahoittelut :hug:
ja kaikille muillekkin tädin riivaamille :hug:

Rva pikkumyy Onnea maanantaille ensimmäiseen neuvolaan :heart:

Nyt mentävä siivoamaan ja hakemaan puita, muuten mä jäädyn jos en laita takkaan tulta. Pikkuneiti päikkäreillä, sippasi punttisali ja uimalareissulla ;)
Mukavaa viikonloppua kaikille ja plussapuhureita +++++ :whistle: :wave:
 
Neeanäiti ja koko perhe!

Taikakuulle onnea uudesta työpaikasta!


(.) Se mun hcg arvo oli kai aika hyvä: 1144 (4+5?). Pönttö lääkäri ei osannut sanoa muuta kuin, että jos on yli 5, niin on raskaana.:headwall: Tänä aamuna tuli pikkasen verta, sellasta vanhaa ruskeeta ja hermostuin ihan sikana enkä mennyt edes töihin. En halunnut että taas hulahtais kesken tunnin housuihin. Kävin uudessa verikokeessa, jonka tuloksen saa vasta maanantaina ja sitten menin nukkumaan ja olen nukkunut koko päivän. Taitaa flunssakin yrittää.

Pahoitteluni Annemaaritille :hug:
 



Onnittelut happihypylle hyvästä HCG tuloksesta, olinkin jo huolissani, missä olet?? Onnittelut siis!

Annemaarit: Pahoittelut menkoista, mutta Joulun kunniaksi sitten PlussaUutisia!!! :hug: :heart: :flower:

Pikkukakkosen haaveilija : testailuOnnea!! :heart: :flower: Kiitos neuvolaan meno onnitteluista, mutta lähinnä papereiden täyttöä, verikoe ja virtsanäyte, mutta aikaa menee yli 1,5h :heart:

Eilen illalla alkoi päänsärky ja kauhea jano, koko ajan sain juoda vettä. :p Aamulla pää vielä särki, mutta kun heräsin päikkäreiltä särkyä ei enää ollut :heart: Pahoinvointia on kyllä koko ajan, mutta siihenkin vähän tottuu :heart:

Ihanaa perjantai iltaa kaikille vaan! :heart: :flower:

 
Annemaarit: :hug: :hug: :'( Plussa onnea uuteen kiertoon :heart:
Pikkukakkosen haaveilija: Plussa onnea testaukseen.
pinkki69: Plussa tuulia yritykseen.
hibiscus:voimia ja onnea hoitoihin.
Väsymystä ja kuvotusta omassa olossa.
Mukavaa viikonloppua kaikille =)
 
Kiitos teille kaikille onnitteluista! :heart: :flower:

Pikkuneiti on vieläkin keskolassa. Muuten kaikki ok, mutta nyt sitten keltainen eli arvot nousivat sinne asti että valohoitoa tarvii. :ashamed: No, hyvä että on hoidossa niin päästään joskus kotiinkin. Pienikokoinen on siitä ei mihinkään pääse. Hoikat raajat, en ole ikinä nähnyt hoikempaa vauvaa. Omani ovat olleet isoja aikaisemmin, mutta hän on nyt tällainen pieni ja hoikka, mutta ihanampaa vauvaa ei olekaan. :heart:

Itsekin olen vierihoito-osastolla edelleen, en millään malta lähteä ilman pikkuistani. No, nyt on vasta 3 vrk syntymästä, eli eiköhän me joskus kotiuduta. :)

Sain just muilta äideiltä palautetta siitä kun jaksan olla niin positiivinen ja energinen täällä osastolla ja ilahdutan muita pirteydelläni. :heart: :D

Mukavaltahan tuo tuntui saada positiivista palautetta, kun olen aikoinani ollut koulukiusattu ja kärsinyt siitä. Olen vain aito oma itseni, en osaa näytellä.

Hihkuin innosta kun eilen vihdoin maito nousi ja sain lypsettyä n. 70 ml neidille keskolaan, aamupalalla siitä piti hehkuttaa. Siitä palaute lähtikin. Ykskin äiti sanoi että ei uskoisi että olen hiljattain synnyttänyt. ;) No, olo on mitä parhain, tänään kyllä sain antibioottia, vuodossa jotain hajua joka viittasi tulehdukseen ja kuuri päälle. En antanut sen masentaa kuitenkaan, sainhan siihen hyvät lääkkeet. :D Alapäässä ei kipuja, kun ei repeämiä eikä leikelty, kuten edellisissä raskauksissa. Pystyn istua normaalisti, se vasta juhlaa. :heart:

Anteeksi etten voi kommentoida teidän juttuja, kohta meen taas keskolaan pikkuprinsessaa imettämään. Huomenna varmaan mies tulee antamaan vauvalle lisämaitoa pullosta, koska sitä joutuu antaa, kun ei rinnasta vielä saa tarpeeksi, vaikka hyvin nyt maitoa tuleekin. Oloni alkaa olla imetysten välillä tukala, lypsämään pitää taas lähteä. :)

Voikaa hyvin ja kaikkea hyvää teille! Kun neiti nyt saisi lisää painoa ja keltaisuus aisoihin vois jo mennä kotiinkin. :heart:

Rouva Pikkumyy Maksaa saa käyttää vain rajoitetusti raskausaikana. Pari siivua maksamakkaraa tais olla pv:ssä enintään tai pateeta.

Olen käynyt n. kolmen tunnin välein imettämässä ja sylittelemässä vauvaa ja aina vain enemmän siihen kiintyy. Ihana oma pikkuinen. :heart:

:heart: Neeanäiti ja Netta 3 vrk klo 18.36 ;)
 
Kiva, että neeanäidillä kaikki hyvin ja pikkuisella prinsessalla myöskin! :heart: :flower:
Juu en syö maksalaatikkoa, ja maksapateeta vaikka mieli tekisi, en aio sitäkään syödä, ihmeellisiä himoja vaan sellaisiin tuotteisiin mitä en syö kun en ole raskaana. :headwall: :D

Heippaus taasen! :heart: :wave:
 
ihana kuulla hienot uutiset. Voimia sinulle ja pienelle tytölle.

Tarrasukat pienelle happihyppy. Nuo hcg lukemat vaikuttavat hyvältä mutta vasta maanantain tulos kertoo että onko hcg nousussa. Voimia sinullekin viikonlopuksi.

Tädintulo halit annemaarit :hug: :hug:

Hibiscukselle lämpimät peukutukset tähän yritykseen. Ihana että vielä jaksatte yrittää:)

mimmimamma
 
Ihanaa, että synnytys meni hyvin ja nyt teillä ihana pikku prinsessa! Eikö vain olekkin ihana tunne, kun ei tarvitse renkaan päällä istua ja voi liikkua normaalisti synnytyksen jälkeen. Toivottavasti pääsette pian kotiin nauttimaan ihanasta vauvantuoksuisesta elämästä!
Taikakuulle onnittelut uudesta työpaikasta! Mukavaa, että sait haluamaasi työtä.
Hibiscukselle tsemppiä hoitoihin! Varmasti raskasta aikaa, mutta toisaalta myös toiveikasta ja jännittävää! Toivon sydämmeni pohjasta, että hoito tuottaa teille ihanan oman nyytin!
Happihyppy, hyvä, että jäit kotiin lepäilemään. Toivottavasti sinun vuoto ei ole jatkunut. Toisaalta monelle tulee yhdet tai kahdet menkat vaikka onkin raskaana ilman, että siitä on mitään haittaa, Sinulle lähetän jätti-ison tarrasukan!
Pinkki69 Oli varmasti rohkaisevaa kuulla, että ovuloit ja miehesi siipat ovat hyvissä voimissa! Nyt kovasti plussatuulia teille luomukiertoon!
Pikkukakkosen haaveilija sinulla on töitä riittänyt Toivotaan, että työntouhinassa myös miehesi simpat ovat olleet yhtä ahkeria ja saaneet teille pienen yllärin aikaiseksi! Se on kyllä totta, että ne testit todella polttelevat, jos niitä on etukäteen hankkinut. Toivotaan, että ensiviikolla plussa tulee!!!!
Rouva pikkumyylle mukavaa neuvolakäyntiä! On se varmasti ihanaa saada neuvolakortti ja jutustella maailman ihanimmasta aiheesta!
Annemaaritille :hug: ja onnea uuteen kiertoon!

Minulla se testi poltteli liiankin kanssa tuolla kaapissa ja tyhmä, malttamaton sen negan sieltä katsoin! Plääh ja pöh! Tosin eilen kun testin tein, oli vasta kp27, joten eihän sitä tiedä, mutta jotenkin kuitenkin tuntuu, ettei tässä kierrossa mitään tarttunut mukaan! Toisaalta tahdoin varmistua, koska juhlimme sitten illemmalla synttäreitäni ja otin mieheni ja äidin kanssa pari lasia viiniä. Nyt se sitten tärähti lasiin se maaginen 37v!!! Eli nyt jos sattuisi niin suuri onni kohtaamaan, että vauva saisi alkunsa, niin olisi riskiraskaus, mutta toisaalta eihän sellaisia kannata liikaa alkaa pohtimaan.
Alamahalla menkkatuntemuksia on ja rinnatkin nyt hieman kipeytyneet, tosin ihan ihmeen vähän muihin kiertoihin verrattuna! Josko ne hormoonitasot laskivat kertaryssäyksellä kun vuosi vaihtui...
Kaikille mukavaa lauantai-illan jatkoa! Lähden tekemään salaatin. Mies halusi kokata tänään, enkä pannut kyllä yhtään vastaan!
 
osui silmiin....
niin ja kun joku lämmittää taloaan se haju on ihan!! :headwall: :headwall: :x :x

eilen illalla tuoksui ilma tosi ihanalle. Joku lämmitti taloaan. Kuiva koivunhalon tuoksu. Äsken vasta luin tuon pikkumyyn viestin....olisiko se raskautta enteilevää. Minulla siis testit heittää häränpyllyä ja pahoinvointia on pitkin päivää. Hedelmät ja jugurtit ovat in ja tavis ruoka out.
Tuohon 40 ? pinoon liimailin eilen noita apteekin omia testi tuloksia ja tänään liimailen tuon cb testin. Koska en uskonnut noita apteekin omia niin piti testata tuolla cb. Kokemusta minulla siitä on.
Joten tässä testi

http://www.aijaa.com/v.php?i=3130959.jpg.

Viiva ilmestyi siihen sellaisena minuutin sisällä ei leveämpänä ei niin kuin pikku myyllä. Ensi ajattelin ja toivoin että on se oikea plussa. Mutta :headwall: :headwall: vähän rasittaa nuo testit. Onneksi ei ole testannut kun neljä testiä viikon sisällä oudon fiiliksen takia vaikka menkat siis olivat kunnolliset. Minä kuumeilen???? ainakin hourailen

mimmimamma

 
Huomenia kaikille tasapuolisesti! :heart: :flower:

Ensimmäiseksi, etten unohda Missä vaiheessa Hibiscus sinä olet? Jännittää sinun puolestasi, Onnea ihan hirmuisesti hoitoihin!! :heart: :flower:

Kikkara: Juu on neuvolaan meno mukavaa, nyt siis ensimmäinen neuvola ja jokainen neuvolakäyntihän on oma kokemuksensa. :heart: Toivotaan , että testi vielä plussaksi muuttuisi sinulla! :hug: :flower:

Mimmimamma: Ompa hienon näköinen testi sinulla, kyllä tuo ihan plussaa on! Niin edelleen olisi mukavaa, jos kävisit veritesteissä, niin tietäisit/tietäisimme, minkä HCG arvon tuollainen antaa! :flower: =) *yllytyshullu olen* :D :heart: Kun vertaa tuota testiäsi minun testiin , minkä olen tehnyt 27/30, niin sinulla paljon vahvempi kyllä!http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=136, 30/30 tekemäni oli tälläinen: http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=138
ja viimeinen isänpäivän aamuna tehty, eli olikohan rv 6+1 silloin?
http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=139


Oikein ihanaa aamu kaikille ja ihan hirmuisesti PlussaOnnea! :heart: :flower: :saint:



Ps sain tuolla "kaaoksen"aikaan kun kysyin odottajien puolella: uskaltaako hiukset värjätä rv 8? No itse kaikkia lähteitä luettuani, päätin, etten värjää ennenkuin rv 12 on täyttynyt, selviän kyllä näillä hiuksilla siihen asti! :D Eli näissä tutuissa "turvallisissa pinoissa" uskaltaa kysyä , mitä vaan, mutta sitten kun mennään yleisemmälle tasolle saa ryöppyjä vaikka millaisia vastaansa. Asiahan oli vain mielipidekysymys ja jos jollain virallista tietoa asiasta olisi, no antaa olla. Oma päätökseni on tehty ja se pitää. :D :heart:


 

Yhteistyössä