YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Supisteluja ollut aika paljon ja vatsan toiminta on huonoa. :ashamed: Huomenna lääkärineuvolassa onneksi ultraus ja näkee mitä vaaville kuuluu. Potkiskelee ainakin kovasti ja on aktiivinen liikkuja kaikin puolin. Paino vaan ei mulla nouse. Toiset murehtii nousua, mulla yleensä tullu vähän painoa, nyt ei vielä ole yhtään noussu. Kaipa se vauva siellä silti hyvin kasvaa, syön kyllä, mutta en mitenkään tavallista enempää. :heart:

Rouva Pikkumyylle kovasti voimia... :hug: Olet ajatuksissa! :heart:

Kiva nikki sinulla Neeanäiti.. :heart:

Tuli sitten kuitenki tilattua ovistestejä (ihan ekaa kertaa). Kuinka kauan siinä menee kun mahdollisesti tulevat?? Millaisia nuo Babyplussan ovistestit ovat,niitä tuli tilattua.. Nyt on muutaman päivän kovastikki juilinu tuolta oikealta puolelta..Mutta kun välillä juilii toiseltakin puolelta mutta vähemmän.. :|

Siirisisilisko: :hug: ..Voi sinua..millaisia oloja on , onko yhtään sellainen olo, että voisit plussata? :heart:

Taikakuu: Itse käytän vain babyplussan ovistikkuja, silloin kuin käytän, ilm tämä eka kierto mennään nyt ihan luomuna jälleen. :heart:
Tikut tulevat yleensä 2:ssa-3:ssa arkipvssä, uskon, että kipuilusi on oviskipuilua, munasolun/solujen kasvua, varmaan ovisplussaa ihan lähipvnä tai jopa jo tänään sinulla! :heart: Onko hyödyntämismahdollisuuksia!? :saint: tästä pvstä-koko loppu viikon ajan suosittelisin! :heart: Pidän peukkuja, jotta plussaa pärähtäisi!! :heart: :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Rouva Pikkumyy hyödyntämismahdollisuudet menee viikonlopulle (pe-su) asti.. Ja muutenkin,kun minulla on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta,johon on kyllä lääkitys joka ei luultavasti ole vielä ihan kohillaan.. Lääkäri soittaa 4.9 sitten tietää saako lääkitystä nostaa.. Mutta yritys on kokoajan päällä... :wave:

Heips.

Töistä juuri kotiuduttu ja täällä sataa (vaihteeksi) vettä...

Jaksuja Rouva Pikkumyylle.

Hibiscus: Joo...noiden epämääräisten munasarjakipujen vuoksi en ole ollenkaan varma ovuloinko vaikka ovistestiin plussan sainkin. Eihän se LH-huippu sitä tarkoita, että munis välttämättä irtoaisi. Jotkut kystat/endopesäkkeet saattaa olla tiellä jne. Jonkun rakettipiikin minäkin varmaan tarvitsisin :headwall:
Siksipä en jaksa uskoa, että tässäkään kuussa muuta ilmaantuisi kuin se täti taas vaan :ashamed:

SiiriS...näpit irti lapsettomuusketjuista!! Nojoo. Käynhän minäkin siellä kurkkimassa epätoivon hetkinä ja muutenkin taidan olla aikas huono lohduttaja kun oman napani surkeutta olen viime kuut vain parkunut. Nythän meidän pitäisi olla kauhean toiveikkaita kun äijiämme on viikonloppu höykkyytetty ja kun piinapäivät ovat vasta alkamassa. Sinnitellään :hug:

Väsyttää aivan järkyttävästi kun nukun nykyään niin huonosti. Taitaa olla hiukan työstressiä ja nämäkin asiat painavat mieltä. Herään monta kertaa yössä enkä meinaa saada uudelleen unta. No eipä hyödytä asin tiimoilta mihkään lääkäriin mennä kun en tässä(kään) tilanteessa mitään lääkkeitä kuitenkaan halua ja parempi tapa olisi ratkoa unettomuuden syitä ja karsia häiriötekijöitä.

Mutta kohta lähden tallille. Pääsen ratsastamaan ja heppoja halimaan :heart: :heart:

Toivotaan Auroran plussan putkahtavan vielä kuitenkin esiin...varhaiset kiertopäiväthän sulla on vasta menossa eli ei välttämättä testeissä näy! Taikakuulle myös ovisplussia toivottelen ja kaikille muillekin testailijoille++++++++!

Pinkkis :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Siirisisilisko: :hug: ..Voi sinua..millaisia oloja on , onko yhtään sellainen olo, että voisit plussata? :heart:

Kiitos FrauPikkumyy ajatuksistasi. Ei kai tässä vielä mitään sellaista. Vastahan minä viikonloppuna sitä ukkoa höykyytin. ;) Sitpaitsi päätin, etten mieti moista asiaa ennenku ovulaatiosta on kulunut se kaksi viikkoa, siis jossei tätiä sitä ennen kuulu. Saapas näkee, kenkä tietää. Eli 1,5 vkoa vielä. Emmie nyt missään syövereissä ole, kunhan välillä kiukuttelen.

Ketäs me seuraavaksi jännätään tässä pinossa? Haluaa kuulla iloisia uutisia....

:heart: :heart: :heart:

Pikkumyy - Sulla on kyllä ollut nyt rankka vuorokausi. Miten ihmeessä oletkin kaiken tuon jaksanut ja kestänyt, fyysisesti ja psyykkisesti. Oot kyllä urhea! Lattealta tuntuu sanoa, mutta sanon kumminkin: voimia!!! :hug: Omanapainen muisto: minäkin valitsin silloin tm:n kohdalla lääkkeellisen tyhjennyksen, mutta käskettiin mennä osastolle ja kiltisti menin. Joku lääke (jonka nimeä en muista ) piti napata jo kotona. Kukaan ei kertonut, mikä lääke se oli, enkä tyhmä etsinyt netistä tietoa :eek:. "TYhjennyslääkehän" se. Vuoto ja kipu yltyi jo kotona niin kauheaksi, että oli pakko soittaa miehelle töihin ja pyytää hätiin, vaikka tuntui nololta. Sairaalan osastolla olin sitten kai turhaan, mitään ei enää sisällä ollut, ei riekaleen riekaletta. :ashamed:

Aurora - Ehkä se toinen testi ei vielä näytä raskautta, ja siksi tuli nega. Älä lannistu, eiköhän se plussa ole! :hug:

SiiriSisilisko
Ei sinne lapsettomuuspuolelle kannata mennä, jos on vähänkin herkässä mielentilassa. Ei ainakaan mun kannattanut. Olin niitä juttuja luettuani hetken tosi maissa ja tunsin itseni täysi-idiootiksi, koska en ymmärtänyt puoliakaan porukan käyttämästä terminologiasta. Mutta kunnioittaa pitää heitä, ja heidän sisuaan, yrittämistä vuodesta toiseen...

Taikakuu Jo oli korkea aikakin siirtyä tikuttajien maailmaan :kieh:. Mutta varo, siihen jää aika herkästi koukkuun! :kieh: Itselläni olleet käytössä digitaaliset ClearBluet silloin kun on... :heart: Ovikseksi minäkin tuota toispuoleista kipuilua vahvasti veikkaan. Eli nyt olisi oikea aika touhuta!!

Pinkki69 Juuri tuota samaa olen pohtinut mitä oviksesta ja LH-huipusta kirjoitit ja aivan sama kysymys on pyörinyt mielessä - eli näyttääkö ovistestin plussa (LH-huippu ) myös muniksen irtoamisen? En tiedä, mitä uskoa! Gyneni väitti, että testit eivät näytä LH-huippua, jos ovista ei tule. Eli LH-huippu=ovis hänen mielestään. Mutta jos näin on, niin sitten ainakin mulla LH-huipun ja muniksen irtoamisen välissä voi olla yli vuorokausi :eek:. Tämän näin itse omin silmin, kun viimeksi ultrattiin. LH-huippu oli torstaina, mutta munis oli tiukasti asemissaan vielä perjantaina... :eek:

Muuten, kystaa pelkäsin itsekin, ja olin ihan ihmeissäni kun mitään ei näkynytkään. Olin jo melko varma :eek:. Eli ei näitä kroppansa tuntemuksia aina oikein osaa lukea! Tuo on kyllä varmasti totta mitä kirjoitat, että kysta voi olla muniksen kehittymisen tiellä. Mutta jos on, niin sittenhän LH-piikkiä+ovulaatiotakaan ei ehkä tule (?). Ihanaa spekulaatiota tämä. :headwall: Eikö sun kannattaisi marssia gynelle tutkituttamaan tilanne...? --- Tallille? Ihana harrastus :). Itse joskus silloin tällöin olen käynyt, mutta nyt en taas vuoteen ! Vaikka mieli tekis... :D

Ja nyt tutkimaan Myyn linkkiä, mitä siellä oikein on....
:wave:

Meillä taisi tämä kierto mennä harakoille. Jouduin hakemaan antibioottikuurin, josta sanotaan Pharmacassa, että se saattaa lisätä keskenmenoja eikä sitä tulisi käyttää raskaana olevilla. Lääkärin kommentti asiaan oli, että käytetäänhän sitä lapsillakin... Pahoin pelkään, että ei ainakaan edesauta alkion kiinnittymistä ja matkassa pysymistä tuo lääke. Harmittaa todella, etten vielä opintojen tässä vaiheessa voi itse kirjoittaa reseptejä. Muutenkin oli ensimmäinen kerta, kun törmäsin kollegaan, joka ei kuuntele mitään, mitä hänelle sanoo. Se tästä kierrosta. Ja niin kun ovista tikutettiin ja moneen kertaan hyödynnettiinkin.

Oviksesta: Sanotaanhan että ovistesti näyttää LH huipun ja sen jälkeen on vielä 12-36h aikaa käyttää sitä hyväkseen. :heart:

Vieläkin ihmettelen, miksi sain kp 12 kesäkuussa sen Pregnyl pistoksen ,koska ei ollut vielä mitään ovistuntemuksia, ja en usko sen muniksen olleen vielä kypsä irroitukseen, mutta niin se sitten vaan irroitettiin , tosin nolla tuloksin.

Minulla LH huippu on useimmiten ollut kp 13-14 aikana, joskus vain hetken näkyvissä, joskus 2 vuorokauttakin.

Tästä plussakierrosta en tiedä, laskureiden mukaan viimeinen mahdollinen hedelmöityspv oli kp 16 ja silloin rakastelimme, sekä kp 12, mietin kuinka äkkiä ne siittiöt uivat munasolun luokse?? Tietääkö kukaan aikaa keskimäärin noin?

Olin kävelyllä, olo on hyvä, vaikka tietty herkkä. :ashamed:

Vuodon määrä vaihtelee.

Heissan taas rva Pikkumyy :heart: :wave:

Pikkumyy Kiitos muistutuksesta! Tuo on kyllä totta, noinhan niissä ovistestipaketeissa taitaa lukeakin...en muistanut ollenkaan... Saman olen huomannut; joskus ovis näkyy kahtena perättäisenä päivänä. Mutta yleensä vain yhtenä päivänä. :heart: Heräsi kysymys: kun sulle kesäkuussa Pregnyl-piikki "määrättiin", niin eikö samalla ultrattu muniksen tilanne? Jos ei, niin kumma juttu. Mistä sen muuten tietää, onko piikin aika vai ei...?

Simppojen uintinopeudesta en tiedä, ehkä joku tietää...?

Kiitos Myy muuten tuosta linkistä, josta aukesi hyödyllinen muistilista ;). Piti laittaa se oikein suosikkeihin.

kanella Jos olisit raskautunut, niin mahtaisiko kuitenkaan antibiootti vielä noin alkuvaiheessa mitään vaikuttaa...? :hug:

Nyt kaikille hyvät yöt!!! :heart:

Olin jo menossa nukkumaan kun vessassa käydessä tuli mieleen testata noilla ovulaatioliuskoilla. Monesti on täällä ollut puhetta että ne näyttävät myös raskauden.
ja sehän näytti selkeän plussan.. :eek: :eek: mitä ihmettä..ei kai se ovulaatiokaan voi olla?? Kp32/35 tänään jo. Viiva oli jopa vahvempi kuin kontrolliviiva. Viime yönä jo näin unta näistä testien tekemisestä..lienee jo hiukan neuroottista :D
Oireita tällä hetkellä on: ei kuivaa kautta ollenkaan..vaan todella kosteat paikat. Nännit hieman arat. vihlaisuja alavatsalla joita minulla on ollut ennenkin. Nuha meinaa tulla..se kyllä voi olla oikein oikea nuha.. :D :D
Öitä kaikille.. :wave:

Hibiscus En usko, että antibiootti alkiota vahingoittaisi tässä vaiheessa, mutta pahoin pelkään, että kiinnittymisen se estää tai aiheuttaa varhaisen keskenmenon. Mulla siis oli ovis maanantaina, joten kuuri tuli juuri pahalla hetkellä.

Aurora Sulla on tosi jännät hetket. Mulla tuli keskeytyneessä raskaudessa samanlainen viiva ovistestiin kuin muutama päivä myöhemmin herkkään raskaustestiin. Siitä mä rupesin epäilemään ekan kerran, että tärppi olisi käynyt. Voi kun sulla olisi kyse juuri siitä!

Huomenia;=) :flower:

Hibiscus: Juu munasolujen koko ultrattiin, mutta koosta gyne ei sanonut mitään ja yleensähän se LHhuippu on vasta tosiaan kp 13-14 minulla ollut, mutta ei se haittaa, jos vaikka meni vikaan se Pregnyl, koska samaan aikaan mieheni kärsi niin kovista siitepölyoireista ja lääkityksestä., että nukkuin vain. |O Ikävää kun omaa sellaisen allergian, onneksi siitepölyallergia n tällä erää taas ohitse!! :heart:

Auroora: Kyllä sinä ihan varmasti olet raskaana!! Onnittelut!! :hug: :heart: :flower:

Minkäniminen antibiootti se on kanella? En ole koskaan kuullut , että antibiootti estäisi kiinnittymisen ja alkuraskauden , siis ihan alun kanssa voi olla rauhassa, rv 4-rv5, näin uskoisin.
Eli kyllä minä sinulle tärppiOnnea toivottelen! :heart:

Oma napa: Yön aikana kivut kovenivat ja aamulla heräsin kello 4:30 ottamaan Ibumaxin ja nyt otin myös Paratabsin, nyt vuotoa on runsaasti ja on tummaa, paksua, anteeksi kuvaukseni! Mutta lämpöä ei ole, eilen samaan aikaan oli 37,4 , tänään vain 36,4.

PlussailuOnnea kaikille! :heart: +++++++++++++++++++++++ :whistle:

Toivotavasti, et Lumi-Marja pahastu, että lainasin päivitystäsi tähän! :hug: :flower:

28.8.2008[/code]

Ebony.....36v..... 5lasta 6.s toiveissa
Touhu tenava.....45v.....Kymenlaakso, 5 lasta 4-17v. 6.s toiveissa
Hibiscus.....43v....1 tytär, mies 1 lapsi 1. yhteinen toiveissa
vilmaville.....9.s haaveissa
kuumetta...35v......ensimmäinen yhteinen toiveissa
elina67..40v...............ensimmäinen toiveissa
pikkukakkosen haaveilija...37v..tytöt-92,-94 ja -07...4.haaveissa
Taikakuu...39v........tyttö -93.....haaveissa 1. yhteinen
Aurora72....35v......4. haaveissa...1. yhteinen
AnniSofii....36v....3 lapsen äiti.....4. haaveissa
Pinkki69................1. haaveissa
AinoEmilia..............4.haaveissa 2. yhteinen
Sukulaku...38v.......2. haaveissa
Ruujakengu..?............? haaveissa
HannaG ......................toinen/miehelle ensimmäinen
a-alisa 36v........................6.s haaveissa
kanella.........................1. haaveena
SiiriSisilisko, 37v.. 1. haaveena
Lumi-Marja....36v.....2 tyttöä ja 3 poikaa 6. haaveissa, 2. yhteinen[/code]
Rva Pikkumyy..43v, 3lasta,miehellä 2lasta1. yhteinen haaveissa

kp=kiertopäivät[/code]

Rva Pikkumyy.........................*2/32..yk 1..km2/08,tm8/08*
mimmimamma........................5/27
kuumetta...............................5/n.21-25..........yk 27
vilmaville.................................9/28
touhu tenava..........................11/27-30 .......yk 6
Taikakuu................................13/27-32
a-alisa....................................14/28 yk 3
AinoEmilia...............................15/ 31-34
kanella....................................15/28
Lumi-Marja..............................*kp18/28-30..yk1*
ebony.....................................19/28-30
Pinkki69..................................20/29-30......yk 10
Hibiscus...................................21/27-31
SiiriSisilisko...............................25/31.....tk 6
Aurora72..................................33/34-39
HannaG ...................................35/28
Ruujakengu .............................40/28
Sukulaku...................................100/28
Lumi-Marja.................................?/28-30
elina67.......................................?/?
pikkukakkosen haaveilija...........?/?[/code]

Plussanneet:
HÄMY 71
PUELLA
KRIISI
amati 18.6.2008 poika, onnea!
Kehäkukka
Jane70
Fenix
senjuska
Lumi-Marja :hug:
Rouva Pikkumyy :hug:
mimuli :hug:
viidettä haaveillen
OnniMaija

Vuoden 2008 plussat

TeSuLah
Minnihiiri68
nevi
surusydän
a-alisa :hug:
kanella :hug:
Nokko
Minni-07
diddlina :hug:
Mantana
mimuli
Rouva Pikkumyy :hug:

ONNEA!!!! [/code]

BFP=big fat positive
Haamuja! Onnea vahvistumiselle! :heart:

Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.1
http://kaksplus.fi/keskustelu/t567318
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol.2
http://kaksplus.fi/keskustelu/t877428,1300#m9929375
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 3
http://kaksplus.fi/keskustelu/t972875,1175
Yli 35-v KUUMEILIJAT vol 4
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1048919
[/quote]

Huomenta kaikille!

Hibiscus kyllä minä tikuttanut olen ahkerasti,jäänyt kyllä koukkuunkin.. :ashamed: Mutta ensikertaa tilasin netin kautta ovistestejä..Ei muka voinut mennä yhtä kiertoa ilman niitä.. :ashamed: Jos ne nyt sitten kerkiää tulla.. :headwall:

Tärppi onnea Kanellalle! :heart:

Taikakuu :wave:

Yhteistyössä