Pikkumyy - Sulla on kyllä ollut nyt rankka vuorokausi. Miten ihmeessä oletkin kaiken tuon jaksanut ja kestänyt, fyysisesti ja psyykkisesti. Oot kyllä urhea! Lattealta tuntuu sanoa, mutta sanon kumminkin: voimia!!! :hug: Omanapainen muisto: minäkin valitsin silloin tm:n kohdalla lääkkeellisen tyhjennyksen, mutta käskettiin mennä osastolle ja kiltisti menin. Joku lääke (jonka nimeä en muista ) piti napata jo kotona. Kukaan ei kertonut, mikä lääke se oli, enkä tyhmä etsinyt netistä tietoa
. "TYhjennyslääkehän" se. Vuoto ja kipu yltyi jo kotona niin kauheaksi, että oli pakko soittaa miehelle töihin ja pyytää hätiin, vaikka tuntui nololta. Sairaalan osastolla olin sitten kai turhaan, mitään ei enää sisällä ollut, ei riekaleen riekaletta. :ashamed:
Aurora - Ehkä se toinen testi ei vielä näytä raskautta, ja siksi tuli nega. Älä lannistu, eiköhän se plussa ole! :hug:
SiiriSisilisko Ei sinne lapsettomuuspuolelle kannata mennä, jos on vähänkin herkässä mielentilassa. Ei ainakaan mun kannattanut. Olin niitä juttuja luettuani hetken tosi maissa ja tunsin itseni täysi-idiootiksi, koska en ymmärtänyt puoliakaan porukan käyttämästä terminologiasta. Mutta kunnioittaa pitää heitä, ja heidän sisuaan, yrittämistä vuodesta toiseen...
Taikakuu Jo oli korkea aikakin siirtyä tikuttajien maailmaan :kieh:. Mutta varo, siihen jää aika herkästi koukkuun! :kieh: Itselläni olleet käytössä digitaaliset ClearBluet silloin kun on... :heart: Ovikseksi minäkin tuota toispuoleista kipuilua vahvasti veikkaan. Eli nyt olisi oikea aika touhuta!!
Pinkki69 Juuri tuota samaa olen pohtinut mitä oviksesta ja LH-huipusta kirjoitit ja aivan sama kysymys on pyörinyt mielessä - eli näyttääkö ovistestin plussa (LH-huippu ) myös muniksen irtoamisen? En tiedä, mitä uskoa! Gyneni väitti, että testit eivät näytä LH-huippua, jos ovista
ei tule. Eli LH-huippu=ovis hänen mielestään. Mutta jos näin on, niin sitten ainakin mulla LH-huipun ja muniksen irtoamisen välissä
voi olla yli vuorokausi
. Tämän näin itse omin silmin, kun viimeksi ultrattiin. LH-huippu oli torstaina, mutta munis oli tiukasti asemissaan vielä perjantaina...
Muuten, kystaa pelkäsin itsekin, ja olin ihan ihmeissäni kun mitään ei näkynytkään. Olin jo melko varma
. Eli ei näitä kroppansa tuntemuksia aina oikein osaa lukea! Tuo on kyllä varmasti totta mitä kirjoitat, että kysta voi olla muniksen kehittymisen tiellä. Mutta jos on, niin sittenhän LH-piikkiä+ovulaatiotakaan ei ehkä tule (?). Ihanaa spekulaatiota tämä. :headwall: Eikö sun kannattaisi marssia gynelle tutkituttamaan tilanne...? --- Tallille? Ihana harrastus
. Itse joskus silloin tällöin olen käynyt, mutta nyt en taas
vuoteen ! Vaikka mieli tekis...
Ja nyt tutkimaan Myyn linkkiä, mitä siellä oikein on....
:wave: