YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Huomenta kaikille!

Kyllä nyt masentaa, menin sitten aamulla negan testaamaan :'( Kuvittelin, etten tässä kierrossa niin masentus, mut mites sitten kävikään...
Tiedän kyllä, että saattaa olla vielä liian aikaistakin mitään näkyä, mutta en tosissani usko, että se tuosta muuksi muuttuisi. Miksi pitääkin itseään kiusata testailemalla liian aikaisin, kun ensin saa pettyä kun tulee nega ja sit kuitenkin vähän toivoo ja sit putoo taas kun alkaa menkat :headwall:

Että tallainen vuodatus maanantai aamuun. Onneksi te ihanat ihmiset olette olemassa, niin saa teille purkaa pettymystään ja tietää että te ymmärrätte :heart:
 
Huomenta vaan kaikille!

Kiitoksia paljon teille kaikki ihanat ihmiset tsemppauksista ja pahoitteluista..mutta tämä kerta tosiaankin oli kaikista pahin kestää (kun menkat sitten kuitenki alkoi).Ottaa niin kovasti päästä.. :headwall: Mutta kai sitä tästä vaan on noustava taas.. :(



Mukavaa Maanantaipäivää kaikille! :wave:
 
Taikakuu :hug: Olen pahoillani puolestasi. :'( :hug: Uskothan... plussa tulee, kun sitä vähiten osaa odottaa! Sinulle sitä erityisesti toivon ja plussatuulia puhkun, jotta saat voimia uuteen koitokseen! :flower: :wave:

Toivon, että tämä meidän pikkuisen "Toivon" odotuksen ihme toisi teille kaikille plussaa yrittäville lisää TOIVOA! Plussat tässä pinossa ovat lisääntyneet, joten tsemppiä kaikille!!

happihyppy Onnea plussasta!!! :heart: :wave:

Täällä kävin vähän kirjaamassa...


mantana ja pikkuinen "Toivo" rv.28+3 :heart:
 
Illalla supisteli pari tuntia n. 5 minuutin välein ja ajattelin että jospa pääsen pian synnyttämään. En kuitenkaan lähtenyt minnekään, kun oli vielä siedettävä olo.

Supistelut laantuivatkin sitten ja menin nukkumaan n. puoli 1 yöllä. Tänään taas ei ole juuri tuntunut. Yleensä alkavatkin illalla kun on rauhoittunut. Jos ei ensi yönä tule lähtö synnyttämään, huomenna menen äitipolille odottelemaan josko käynnistävät jo synnytyksen. :heart: Toivottavasti kohdunsuu jo niin kypsä ettei paljon tartte käynnistelyä.

Oikein mukavaa illanjatkoa! :heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 38+6 :heart: :wave:
 
Huomenia kaikille!

Pahoittelut Annemaarit negan testaamisesta, toivotaan, ettei vielä vaan näkynyt Plussana! :heart:

Amatille:Kannattaa aina toisinaan testata kuitenkin testaamisen ilosta! :heart: :flower:

Taikakuulle :Tsemppiä nyt uudessa kierrossasi! :heart: :flower:

Kikkaralle: OVisOnnea myöskin! :heart: :flower:


Mantana: Niin se Toivo vauva kovasti kasvaa siellä, Onnea loppuraskauteenkin! :heart: :flower:

Kaikille lopuksi plussatuulia puhaltelen! :heart: +++++++++++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy

 
Huomenta!

mantana kiitos paljon! :heart: Kaikkea hyvää loppuraskauteen! :heart:

Neeanäiti tsemppiä tälle päivälle! :heart:

Täällä "täti" alkaa pakkailla kamoja..Ärsyttää että tuli koko täti kylään.. :kieh: Kyllä nyt on niin eri fiilikset aloittaa taas alusta.Kai tässä pitäis gynelle tilata aika..Kuinkahan kallista se on? Ja mitä kaikkea se voi tutkia?? :ashamed: Minulla on varmaan kroppa jotenki sekasi..en tiedä.. :ashamed: Stressihormoonia liikaa.. :LOL: Voi,voi..

Joo pitäis lähteä valmistautumaan työhaastatteluun..Heippa! :wave:

Mukavaa päivänjatkoa!

 
Mukavaa tiistaiaamua kaikille!

Taikakuu etkö pääsisi jonnekin julkiselle puolelle tutkimuksiin, on niin kalliita noi yksityiset ainakin jos jotain enemmän tutkitaan. Kannattaisi varmaan kysyä.
Ja kovasti onnea sinulle työhaastatteluun!

Neeanäiti kovasti jännittää puolestasi tämä päivä. Onkohan teitä jo kaksi kun seuraavan kerran käyt meitä moikkaamassa :heart:

Pikkumyy miten sinulla on raskaus edennyt? Vieläkö voit yhtä huonosti? Ihanaa odotusta sinulle :heart:

Itsellä kovasti menkkamainen olo, joten eiköhän ainakin tuhruttelu pian ala :ashamed:
 
Neeanäiti, tsemppiä ä.pojille :) mitä siellä sit päättävätkin odotuksen suhteen. Olisihan pikkuisen vielä hyvä kasvaa vaikka ne muutamat päivät jos vaan mahdollista ja jos vaan jaksaa ootella itsekseen käynnistymistä ;) Taikakuu, nyt vaan innolla uutta kiertoa kohti. Tutkimusten hinnoista en tiedä mut kannattaa mennä jos ei tärppää... Ja peukkuja työhaastatteluun! Meillä kaikki avaimet kadoksissa :eek: Ulos pääsee vain saunan kautta :headwall: auton avaimissa on kotiavaimet mut nekin on liikenteessä.... Pojan piti lähteä isän autolla kouluun ja uusien talvirenkaitten ostoon kun omassa oliki nii huonot renkaat että ne ratkeili sivusta parin viikon ajon aikana... renkaat on ollu autossa vissiin jo vuodesta -92 ni ihmekkö tuo jos ovat huonontuneet :| iskä lähti sit "minun" autolla kun ei tänään onneksi minul ole menoa. Eilen vein pikku-ukon mummolle ja isomman kans sairaalaan kontrolliin. Piti vielä pois tulessa käydä terkkarilla nieluviljely ja sydämfilmi ottamassa. Ja samalla oli pikkusen 5kk nla. Hyvin oli ukkeli kasvanu. Rokotti pientä,ei yhtään itkeny.... Tänään tulee sit ne viljely tulokset ja tarkastuttaa pitää vielä ens kuussa lääkärillä kun turvoksissa oli rauhaset ja filmi siks ku alapaineet koholla... Koulussa pitää sen sit käydä verenpaineet joka viikko ottamassa ja seurata asettuuko ne kuukauden aikana kun lääkäri sit tarkistaa tulokset... Hauskaa päivän jatkoa kaikille, meillä ainakin nyt talvinen ilma :wave:
 
Annemaarit tk:n/neuvolan kautta varmaan gynelle tilaisin ajan,en ajatellut yksityiselle lähteä,se on todella kallista..

No niin työhaastattelussa on käyty..Huomenna saan tietää klo 10.00 jälkeen,että pääsenkö töihin.Vähän jännittää..Taitaa mennä sitten kaikki suunnitelmat uusiksi. :eek:
 
Kiitokset onniteluista. Mulla on kyllä ihan sellanen olo, ettei siellä ole ketään kyydissä :'(
Sain labralähetteen ja kävin tänään verikokeessa (kesti 2 tuntia, kun lääkäri oli laittanut mulle väärän lähetteen!!!!) mittauttaan hormonipitoisuuden. Huomenna kuulen tulokset...

Nyt ramppaan koko ajan vessassa tarkistamassa, että onko verta. Ei oo kiva, jos keskenmeno tulee kesken tunnin pidon luokan edessä. Mulla on jo yks sellanen kokemus, tosin en ole ihan satavarma, että se oli keskenmeno, kun mulla oli muka menkat just alkamassa ja side pöksyissä, mutta verta tulvahti yhtäkkiä niin, ettei side riittänyt. Siitä sitten äkkiä tunti pakettiin ja kipi kipi vessaan lorisemaan pöntölle. Ei, sellasta en enää halua! :| Nyt siis kuljen tummissa housuissa kaikenvaralta siteen kanssa. Pitääkin käydä tänään ostamassa lisää siteitä.

Pidän täällä muuten peukkuja Taikakuulle työpaikan takia.

Huolesta himmeenä: Happihyppy
 
Heippaus kaikille!
Raskaus on tietääkseni edennyt hyvin, jos sitä mitataan pahoinvoinnin määrässä ja alavatsan turvotuksesta!? :headwall: :heart: Rinnat kasvaneet kuppikoon ja todella kipeät.
Eli kyllä siellä nyt luultavasti joku asustaa oikeasti, ainakin niin luulen, uskon ja toivon! :heart: Mielialan vaihtelut ovat hirmuisia :saint:

En pahemmin jaksa edes koneella olla., mutta kylläse sitten aikanaan helpottaa, rv 12-14 jälkeen , toivottavasti sinne tällä kerralla päästään ja kaikki menee muutenkin hyvin..Kaksoisepäilyäkin on ollut, mutta itse luulen odottavani poikavauvaa, siitä rajut oireet :heart:

Kaikille kaikkea hyvää ja plussaOnnea! :heart: :flower:




Happihyppy: Toivottavasti kaikki on Hyvin sinulla*peukut pystyssä täällä* :heart:
 
Testasin aamulla uudelleen, kun mielestäni rintojen arkuus on vaan vähentyny. Lääkärin pitäis soittaa tänään iltapäivällä hormonitulos ja ajttelin, että olen paremiin valmistautunut huonoon lukuun, jos testi näyttää aamulla negaa tai tosi tosi haaleaa viivaa. No, mitä vielä viiva oli vain vahvistunut! Oon ihan ymmälläni. Oireet senkun heikkenee ja viiva vahvistuu. Ärsyttää, kun toivo alkoi heräämään. Tähän asti olen ollut ihan varma, ettei kyydissä ole ketään. Nyt pitää vaan odotella soittoa. Argh. Pikkumyy vois pistää mulle vähän omia oireitaan, niin saadaan tasattua tätä tilannetta puolin ja toisin :D
 
happihyppy :hug: Hienoa kuitenkin, että viiva oli vahvistunut, joten eiköhän toi verikoekin ole samansuuntainen. Kovasti sinulle peukuttelen, että kaikki kunnossa :heart: Tulehan kertoilemaan kun kuulet tulokset.

Pikkumyy hienoa, että sinulla kaikki oireiden osalta kunnossa :heart:

amati toivottavasti teillä pojalla kaikki kunnossa ja loppuu pian toi tarkastuksissa ja kokeissa ravaaminen.
Meillä myös pojan sairastelut vaan jatkuu, eilen käytiin taas lääkärissä :ashamed:

 
Moikka!
Ajattelin vaihteeks kirjoitella muutaman rivin, päivittäin kyllä luen =)
Kp 24 tänään ei oireita suuntaan tai toiseen ja tälläkertaa pessimistisenä odotan tädin saapuvan maanantaina kylään :ashamed:

Annemaarit vielä on toivoa, eikös sulla ole kp 25 menossa kun muistaakseni meillä on tuo päivän ero et tuun päivän perässäsi. Kovasti peukuttelen sinulle että plussan saat testiisi :hug:
Neeanäiti jokohan on eilen saanut nyytin kainaloon kun ei ollut illalla käynyt täällä :heart: Kovasti Onnea jos näin on :heart:
Happihyppy täälä myös peukutellaan puolestasi :heart:
Rva pikkumyy ihanaa odotusta oireistasi huolimatta :hug:

Kaikille mukavaa päivää!

Taikakuu Onnittelut uudesta työpaikasta
 
Pikkukakkosen haaveilija joo kp 25 menossa ja tänään kovasti menkkoja odottelen, eilisestä asti on ihan menkkamainen olo ollut ja vessassa ramppaan katsomassa joko on alkanut :ashamed: Tosin kyllä täällä maanantaisesta negasta huolimatta pieni toivo elää niin kauan kun vuoto ei ole alkanut :headwall:
Plussaonnea myös sinulle loppukiertoon :heart:
 
kanella: :hug:
Annemaarit:toivottavsti täti pysyy poissa.Parantavaa tuulahdusta potilaalle.
Amati: Pikkuiselle parantaa tuulahdusta.
Taikakuu: Onnittelut työpaikasta.Tsemppiä uuteen kiertoon =)
Happihyppy:hyvä,että viiva on vahvistunut.Jospa se lääkärikin antaa hyviä uutisia sinulle.
pikkukakkosen haaveilija:toivottavasti täti sinullakin pysynee poissa.
Mitäs neeanäidille kuuluu?
 
Happihyppy: Onnittelut viivan vahvistumisesta! :heart: :flower:
Annemaarit PlussaOnnea ja lapselle paranemistoiveita! :heart: :flower:
Taikakuu: Onnittelut työpaikan saamisesta , hienoa!! :heart: :flower:
Pikkukakkosen haaveilija: PlussaOnnea! :heart: :flower:
Kanella; Pahoittelut menkoista, mutta nyt häälahjaksi sitten PlussaOnnea! :heart: :flower:

Neeanäiti: On ilmeisesti synnyttämässä? Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin , tai menee hyvin ja pian saamme ihania, pikkuprinsessan syntymäuutisia lukea! :heart:

PlussailuOnnea ihan kaikille! :heart: :flower:

 
Meille on syntynyt pieni prinsessa tiistaina 18.11 klo 18.36. Vauvan mitat 2070 g ja 45 cm. =) Oikein virkeä tyttönen ja syntymäpisteet 8, 9, 10.

Aivan ihana pieni nyytti ja paino oli pienempi kuin arvioitiin, napanuora tosi lyhyt. Mutta vauvalla kaikki hyvin, lämmöt ja verensokeri vähän matalat, mutta nyt jo keskolassa nekin tasaantuneet.

Tiistaina siis kävin ensin kontrollissa ja laitettiin melkein heti n. klo 14 saliin ja tipalla käynnistettiin. Oli aika rankkaa, kun kohdunsuu oli parisen tuntia auki sen 4cm ja synnytys ei edennyt, supistelut kovenivat kun tippaa suurennettiin ja mulla vain ilokaasu apuna, vihdoin sain spinaalipuudutuksen ja ei mennyt kauaa kun paikat täysin auki ja sain ponnistaa.
:heart: Tyttö syntyi yhdellä supistuksella ja ponnistus kesti minuutin :LOL:

Tosi helposti pikkuneiti sieltä tuli ja parkaisi heti tullessaan tervehdykseksi. :heart:

Olemme tosi onnellisia kun kaikki meni näin hienosti ja nyt meillä ihana prinsessa :heart: :D

Olen käynyt imettämässä tyttöämme ja maito alkaa vasta nousta, eilenkin sai jo rinnasta vähän imettyä. Haikeaa oli jättää tyttö keskolaan, kun itse olen vierihoidossa, mutta siellä hän saa kasvaa ja vahvistua. Eilen oli jo lämmöt ja verensokerit normaalissa, mutta pienen kokonsa vuoksi joutuu siellä vielä olla ja käyn siellä n. 3 h välein imettämässä.

Salissa sain jo heti vähän imettää, ennenkuin vietiin lämpöön.

Synnytyksen jälkeen olin tosi hyvässä voinnissa itse ja kävelin suihkuun ja osastolle. Verta menetin vain n. 250 ml ja hb oli 122, eli olin elämäni kunnossa, enkä voinut tajuta että olin juuri synnyttänyt. ;)

Palaan paremmalla aikaa ja kiitos teille kaikille vielä ihanasta myötäelämisestä ja tuesta! :heart: :D

:heart: Neeanäiti ja Netta-prinsessa
 
Isommat sisarukset eivät ole vielä käyneet pikkusiskoaan katsomassa, tänään ilmeisesti tulevat. Mieheni oli mahtava tuki synnytyksessä. Synnytyksen kokonaiskesto n. 4 h.

Ihana anoppini jäi lasten kanssa ti-ke yöksi ja mieheni jääkin sitten isyyslomalle. :heart:
 

Yhteistyössä