YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Mimmimammalle: pahoittelut menkoista, mutta nyt sitten parempi kierto ja PlussailuOnnea sinulle! :heart: :flower:

Kanella: Tiedot korjattu, sorry! :heart: :flower:

Neeanäidille: rauhallista odotusta edelleen! :heart:

Amati, : Minäkin olin kova tyttö leikkimään kampaajaa pienenä, oli monasti kullanvaaleat hiukseni, vaikka millä leikkauksin koristeltuna, saman saivat kokea serkkuni. :D

Huono olo palasi jälleen, joten nukkumaan, kauniita unia kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Hello kanssasisaret! Nyt tarvitsisin teiltä neuvoja. Minulla oli ehkä ovis viikko sitten, en ole varma. Silloin oli kova vihlasu ja jomotus alavatsalla. En ole tikutellut joten en varmaksi tiedä. Kuitenkin, olin tänään hammaslääkärissä ja siellä piti ottaa kaksi röngenkuvaa hampaasta. En saanut sanottua, että vauvaa yritetään, kun hammaslääkäri ja hoitaja olivat molemmat tuttuja...ja nyt iski paniikki ja harmitus, että jos kuitenki olisin raskautunut...Onko teillä siis tietoa, olisiko siitä ollut jo haittaa jos olenkin raskaana. Toisaalta minulla on nyt ollut parina päivänä lämpöä ja rinnat tulleet kipeäksi, että en ole oikein varma tuosta oviksestakaan. Mites ne lämmöt ja muut olikaan oviksessa??? Peittoja on pöllyytelty tasaseen tahtiin pitkin kuukautta.
Anteeksi, kun vaan tälläkertaa pelkkää omaa napaa, mutta en saa tätä pois mielestä.
Mukavaa loppu iltaa kaikille!
 
kikkara Kuvattiinko sulla pelkkää hammasta vai otettiinko koko hampaistosta kuvia? Säteily kohdistuu pään alueelle hammaskuvissa, joten en usko siitä olleen mitään haittaa tässä vaiheessa, vaikka olisit raskaana.
 
kikkara Raskaudesta kysytään aina varmuuden vuoksi, koska tarpeettomia tutkimuksia ei raskauden aikana tehdä eikä turhia riskejä oteta. Säteilyannos siis on kyllä hyvin pieni ja säteilytettävä alue kaukana alavatsasta. En siis usko, että mitään vahinkoa on voinut tapahtua. Naisellahan joka tapauksessa rutiinisti suojataan genitaalialue, jos säteilyä voi sinne päästä.
 
Tervehdys!
Pakko oli tulla lukemaan kuulumiset ja onko plussailut onnistuneet muilla tai Neeanäiti lisääntynyt. Ei sitten vielä.
Täällä vietetään oireetonta odotusta, sen verran oireetonta, että kävin jo ostaan apteekin testin, joka siis tietty näytti plussaa. Neuvola on viikon päästä ja ultra-aika varmaan 23.12. sillä silloin alkaa vko 12 ja eikös se 12 vkolla pitänyt tehdä. Ei taida joulupäiviä olla ultraajia.

Sellaista piti sanoa, että mulla jäi varmaan 15 kpl noita ovistikkuja, jos joku haluaa, niin voin lähettää. Tai jos pikkukakkosen haaveilija vaikka innostuu niitä käyttämään ja ehditään tässä törmäillä?
Tämä on ollut pitkästä aikaa ainoa nettiyhteisö, jossa on ollut jotain "lukemista" itselle. Niin mieluusti nuo jollekin lähetän. Laitelkaa vaan yv:tä.
Plussatuulia ja onnistunutta odotusta plussanneille.
 
Neeanäiti myöhästyneet Onnittelut veljesi tytölle!

amati kyllä ne vaan lapset keksii kaikenlaista ja kun niillä tahtoo olla sitä mielikuvitusta niin paljon.Ja matkimallahan ne myös paljon tekee..Niin kuin minun veljen tytöt kiipeilevät puihin ym.



Täällä ei vielä ole menkat alkaneet,odotin että olisivat alkaneet nyt aamusella tai nyt näihin aikoihin..Ei vielä ainakaan näy..Lämmöt eilen aamulla ja illalla 37,2 ja tänä aamuna 37,2. Saa nähdä mitä tapahtuu.. :eek:

Mukavaa alkavaa viikonloppua! :wave:
 
Mansku72 niin minäkin olen sieltä mammaksilta viimeksi tilannut,mutta ajattelin että jos tilais taas vaihteeksi babyplussalta..Tykännyt niistä enemmän..Jos niitä nyt tarvii..Menkat ei vielä ole alkanut..Hermostuttaa!! Odotin/odotan että tänään olisi alkanut..
 
Heipsan!
Kiva kuulla sinustakin Mansku Kiva kun ajattelit minuakin noilla tikuilla, olenhan mä kiinnostunut niistä ja laittelinkin yv.tä. Nyt kyllä tarvii ehtii kaffetella ja vaihtaa nämä reilun vuoden kuulumiset =)

Taikakuu sulla on ihanan jännät paikat. Kovasti peukuttelen että plussatestin saat tehdä lähipäivinä :heart:

Neeanäiti ihanaa loppuodotusta ja kovasti jännittelen koska sen pienen nyytin syliisi saat :heart:

Meillä on nyt kolmas viikko menossa ilman yöimetystä ja neiti onkin alkanut nukkumaan koko yön heräämättä =) Päiväimetystä olen edelleen jatkanut.
Saa nähdä olisiko ovis ollut viimeviikon loppuna vaiko ei, mutta sen näkee nyt tulevaisuudessa mut epäilen että imetys vaikuttaa edelleen. Laskeskelinkin jo että jos tästä kierrosta ei vielä tärpppää niin seuraavasta kierrosta jos onnistuu niin saisin testailla jouluviikolla :xmas: :xmas:

Mutta nyt mentävä ruoan laittoon, jaksuja kaikille
 
Täällä edelleen yhtenä. Paikat reilusti auki, mutta mun elimistö ei tajua sitä :LOL:

Siivosin tänään lasten huoneen leluvuorta ja istuin lattialla. Ei mennyt kauaa kun alkoi olla kova nivuskipua tai häpyluun kipu mikä lie ja melkein löi oikean jalan alta. Hain lapset hoidosta, enkä meinannu päästä kivulta kävelemään. :( Makoilu vain pahensi tilannetta.

Kun tulin lasten kanssa kotiin, jatkoin sitkeästi siivousta ja sain kuin sainkin imuroitua ja pölyt pyyhittyä ja lelut järjestykseen. Sen verran kipu helpotti. Kauaa eivät lelut laatikoissa pysy, mutta sainpahan edes siivottua muuten. :D

Perussiivot tein asuntoon viikolla ja onpa hetken edes siistiä. Muutaman päivän. :D

Supisteluja on ollut satunnaisesti, eivät voimakkaita kuitenkaan. Vauva tuntuu olevan kyllä jo tosi alhaalla, ellei sitten kiinnittynyt, kun kipuili niin kovasti.

Olisin valmis jo synnyttämään, olotilakin alkaa olla niin hankala, nukkuminen hankalaa, vaikka nyt viime yönä kyllä nukuin pitkästä aikaa tosi hyvin, Neeakin tuli vasta ennen 4 meidän viereen.

Kiitos kun jännäätte mukana,olotila suht ok! Kipukin helpottanut näin koneella ollessa. :D Ehkä ei kannata noustakaan kokeilemaan tuleeko nivuskipu uudestaan, oli sen verta kamalaa kipua. Vihlomista on kans aika paljon, mutta sehän kuuluu asiaan, kuten tietty muukin kipuilu näin loppumetreillä.

Taikakuu Peukutan että sulla tärpännyt.

Oikein hyvää yötä ja kerron taas kuulumisia huomenna, ellei sitten tule lähtö synnyttämään yöllä. :heart:

 
Neitokainen nukahti jo n. 19.30 ja mies nukkuu myös, on menossa töihin yöksi. No, hälytän sitten jos lähtö tulee, onkin jo lähellä valmiiksi. :D

Poitsun kans olemme vielä hereillä, saa valvoa vähän myöhempään näin viikonloppuisin. :)

Öitä!!
 
Tsemppiä Neeanäiti! :hug: :heart:

Täällä vielä nyt illalla lämmöt 37,2..Pikkusen mahaa jomottaa tällä hetkellä.Kyllä odotin menkkojen alkavan tänään..Kauhulla odotan jos huomenna sitten alkaa.. :ashamed: Kun niin olin asennoitunut että eilen tai tänään alkaa menkat.. Voi,voi..Kun onhan oviksenkin pitänyt tapahtua kun lämmötkin nousi jne.. :headwall:

Tiistaina olisi työhaastattelu klo 10.00..

Mukavaa iltaa kaikille! :wave:

 

Yhteistyössä