YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Voi kun jännää Neeanäiti. Mulla on sitten kp 2, vaikka vuodon vähyys kyllä ihmetyttää. Se alkoi siis eilen, mutta olis mahtunut pikkuhousunsuojaan. Tänään ei vuotoa ole ollut. Rinnat on hiukan arat, muttei niin paljon, että olis merkki raskaudesta. Lämmötkään ei ole koholla, on vain 36,6. Vai paljonko pitää olla koholla? Riittäiskö 0,2 astetta =) Ei väsytä, ei okseta, ei kipuja missään muualla kuin selässä (kuuluu yleensä menkkoihin), ei siis mitään ihmeellstä. Voisko mun kohtu olla vielä topilas, vaikka leikkauksesta jo 4 kk? Muistaakseni edelliset menkat oli kyllä runsaammat, vaikkei yhtä runsaat kuin mulla yleensä on. Ja kaavinnankin jälkeen toivuin nopeammin. Voiko niukat menkat johtua siitä, ettei ovuloi?

Testausonnea Taikakuulle. Minä jään odottelemaan, josko nuo menkat tuosta runsastuis :|
 
Vihdoin pääsin koneen ääreen vähäksi aikaa. Laitoin juuri pizzataikinan kohoamaan ja sitä odotellessa ajattelin muutaman rivin naputella.
Ensinäkin Rouva Pikkumyylle sylin täydeltä onnea synttäreiden johdosta! Väöhän olen myöhässä, mutta kuitenkin :flower:
Neeanäidin kuulumisia olisi kiva lukea! Toivotaan, että pian pääsemme fiilistelemään uutta ihmettä!
Kanellalle kiitos tiedoista. Olen kaivellut tietoa röntgensäteistä enkä ole niistä enää huolissani ja eihän sitä edes tosiaankaan tiedä, että onko edes tärpännyt.
Mites Happihypyn vuoto? Onko loppunut tai lisinnyt. Omituisen niukoiltahan nuo menkat kuulostivat. Toivotaan, että olisi vain sellainen valevuoto kyseessä!
Mukavaa, kun Äiti-Kengu, rouva pikkumyy ja Mansku72 jaksavat käydä vielä tällä palstalla. Se jotenkin pitää toivoa yllä!!!
Taikakuulle pidän peukut pystyssä testaukseen. Toivotaan, että plussa tulee!
Täällä aika kuluu taas hitaasti odotellessa, että olisiko nyt tärpännyt. Oireita ei kummosemmin ole. Yleensä tässävaiheessa kiertoa jo rinnat aristavat ja ovat turvoksissa, mutta nyt ei ole niissäkään mitään tuntemuksia.
Nyt pitää lähteä pizzaan täytteitä kasaamaan. Oiken mukavaa ja rentouttavaa lauantai-illan jatkoa ja suuren plusspilven puhallan täältä iahn teille kaikille kuumeilijoille ja oikein erityisen onnellista raskautta kaikille raskautuneille ja Neeanäidille tsemppiä synnytykseen!!!!!!
 
Mukavaa lauantai-iltaa kaikille!

Missä kaikki tänään :wave: hiljaista on :whistle:

Taikakuu kovasti täällä puolestasi jännäilen, tulehan ilmoittelemaan itsestäsi :wave:

Miten muut jännäilijät, onko kukaan testaillut?

Neeanäidillä vasta jännät paikat onkin. Pian sinulla jo ihana käärö sylissä :heart:

 
Pikkukakkosen haaveilija ja kikkara meillä näköjään samat kiertopäivät menossa. itse tosin hieman lyhyempää kiertoa odottelen joten alkuviikosta ajattelin hätäpäissäni jo testailla :ashamed: Keskiviikon tienoilla menkkoja odottelen.
 
Täällä vieläkin yhtenä ollaan. Äsken keinutuolissa istuessani supisteli vähän ja ajattelin että joko pääsen lähtemään. :p Ei mitään, supistelut harvenivat. Kysyin synnäriltä, sanoivat että sitten kun säännöllisesti supistelee n. 5-10 min välein, kannattaa lähteä tai menee vedet. Hyvin oli tylynoloinen ja ykstotinen kätilö puhelimessa.


Mulla matkaa n. 45 km ja ambulanssilla menty ennenkin. Supistelut lakannu yleensä synnärille päästyä ja sitten avitettu synnytystä kalvojen puhkaisulla ja tipalla ja toisen käynnistivät.

No odottelen että en enää kotona pysty olla ja sitten menoksi. Anoppi on luvannut tulla lasten kanssa, jos yöllä tulee lähtö. Mies on yötöissä, onneksi on ihan lähellä siellä päässä. :) Sanoi tänään että vauva on tilattu ens viikolle, niin, jos ei nyt viikonloppuna synny. :heart:

Palelee ihan kamalasti ja hikoiluttaa samalla, katsotaan nyt koska alkaa tapahtua.

Neea nukahti jo puoli 9 aikaan ja poitsu valvoo vieläkin. Lapset heräsivät aamulla samoihin aikoihin, kun hoitoon lähdössä eli n. 6.30. Nousin sitten itsekin.

Poitsu piirteli lohikäärmeitä aikansa ja nyt meni vihdoin maate. =)

Taikakuu Mitä kuuluu?

Oikein hyvää yötä teille kaikille! Jännäily jatkuu toistaiseksi. :D |O

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 38+4 :heart: :wave:

 
No niin täällä päässä ei ole enään mitään jännitettävää..Menkat alkoi tänään..Siis kp1.Masentaa niin kovasti.. :ashamed: :'( Kuinka kauan tämmöistä jaksaa?? :headwall: Tämä tuntuu joka kera pahemmalta ja pahemalta sulattaa.. :headwall:

 
Pahoittelut menkoista taikakuulle! :hug: :hug:
Toivotaan, että vuoden viimeisessä kierrossa sitten tärppää ja onni on myötä! :hug: :heart: :flower:

Kaikille tasapuolisesti PlussailuOnnea! :heart:

Neeanäidille: Vauva varmaan syntyy tällä viikolla, mukavaa saada pinoon uusi vauva! :heart: :flower:

Minivuoroon taas töihin.. :heart: :wave:



Hibiscuksen kuulumisia olisi kiva kuulla taas! :heart: :flower:
 
Pahoitteluni Taikakuulle. Olin ihan varma, että plussaat. :'(

Mulle sattui tänään jotain aivan uskomatonta. Tein nimittäin testin, kun nuo rinnat on edelleen hiukan arat, ei paljon, mutta vähän, eikä niiden kuuluisin enää menkkojen jälkeen olla. No sieltä tuli plussa, kun kaikkein vähiten sitä odotin http://www.aijaa.com/v.php?i=3093917.jpg

Ne mun menkat oli kyllä oudot: kesti vain päivän ja oli niin niukat. Viivan vahvuus nyt kyllä huolestuttaa. Eikö sen olis jo pitänyt olla vahvasti punainen? Mietin sitä raskaushormonin mittaamista. Miten sen saa ja mistä, neuvolasta vai lääkäriltä vai terkalta vai työterveydestä? Auttakaa huolestunutta... Pelottaa....

t. Happihyppy + (ehkä) Voitto)
 
Hei! Happihypylle isot onnittelut yllätys plussasta! :flower: Taikakuulle :hug: tädistä. Pikkumyylle myöhästyneet synttäri onnittelut :flower: :heart: ON: Miul tuntuu kuin ovu olis kahden viikon välein, tai on menkkamaista koilinta ja kipuja m.sarjassa vähän väliä... No peittoja tuli heiluteltua tässä taas parina päivänä :D vaikka välil ukko jättää hommat kesken, taitaa sitä välil alkaa pelottaa jos vaik raskautuis :LOL: :LOL: et semmosta...
 
Aamulla vein pienet ( paitsi vauva ) äidilleni yö kylään valmiiksi kun huomenna olisi mentävä sairaalassa käymään kontrollissa vanhemman pojan kanssa. Aamulla sitten vien vauvan sinne kans hoitoon. Samalla reissulla vein kun isompi poika kävi rippikoulua varten kirkossa, ei tarvii montaa reissua ajella. Illalla olisi taas tanssitunti =)
 
Onnea plussasta happihyppy, raskaustestissä ei viivan paksuudella ole merkitystä, ei ne yleensä näytä raskautta, ellei ole raskaushormoonia. Mulla oli Aconin testissä suunnilleen yhtä haalea viiva. En muuta testannutkaan. Tarrasukkia vauvalle :heart: :hug:

Täällä tilanne jatkuu jännittävänä, iltaisin ja öisin supistelee, mutta ei säännöllisesti, että olisin kiiruhtanut sairaalaan. Eipä sen puoleen, eihän raskaus ole vielä lasketussa ajassa ja mulla menny yleensä yli sen. Supisteluja voi olla jo aika paljon ennemmin.

Saapa nyt nähdä mikä tilanne on tiistaina ja käynnistetäänkö synnytys silloin. :)

Nyt päivällä ei juuri ole supistellutkaan. Iltaisin yleensä on. Oon kellottanu supistuksia, mutta eivät ole muuttuneet mitenkään säännöllisiksi ainakaan vielä.

Laitoin just saunan päälle ja täytyy taas kokeilla onko tehoja. ;)

lapset tykkää saunoa ja saunoisivat ja kylpisivät varmaan joka päivä jos voisivat. Unet jäi vähiin viime yönä, mutta eiköhän se tästä taas. Valmistelua yövalvomisiin tässä treenataan. Sitä onkin jatkunut taas muutama vuosi. :D |O

Huomenna olis tarkoitus mennä leirikeskukseen viettämään lasten hoitopaikan joulujuhlaa. Ihan kiva mennä. =)

Tässä vaan nyt odotellaan, katsoin edellisiä raskauksia, eikä näillä viikoilla ole tapahtunut juuri mitään muuta kun käyty jokunen kerta käyrillä supistelujen takia. Sitten tultu kotiin ja jatkettu synnytyksen odottelua. Sitten yleensä olen mennyt ambulanssilla varsinaiseen koitokseen. :heart:

Juttelin äsken miehelle, että vaikka lääkärit sanoneet että tyttö tulossa, olis hauska tilanne, kun tulokas oliskin poika. Sen näkee sitten.

Mukavaa pyhäpäivän jatkoa! :heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 38+5 :heart:
 
Lapset leikkii jo kovasti keskenään ja viihtyvät toistensa seurassa. Eilen äänitin kun Neea lauloi Ihahaan, kerron ja säkeistön osaa laulaa, hauskan kuuloista kun kirjaimia puuttuu. Puuttuneet kirjaimet korvaa into laulaa. :heart:
 
Neea on nuhainen ja oksenteli limaa aamulla, kun oli niin kova yskä. Toivottavasti tauti ei enää tuosta pahene. :eek: Kurja kun nyt just kipeenä, kun pitäisi itse mennä pian synnärille ja lapset jää iskän ja mummin kanssa kotiin.
 
Amatille: Hauskaa tanssituntia illalla :saint: Kiva, kun lapset pääsevät yökylään, varmaan heistä oikein mukavaa! :heart:

Annemaarit: PlussailuOnnea testiin! :heart:

Kaikille tasapuolisesti oikein mukavaa iltaa, alamme täällä juhlia triplasynttäreitä :heart: , :heart: , :heart:




 

PLUSSAILUONNEA!!
Annemaarit.............................22/24-28
Sinderella...............................28/32..yk 5
kanella....................................30/28
amati.....................................57/18-28 yk 1
:heart: :heart: :saint: :flower:
 
Ihania uutusia tänne oli tullut! Kovasti onnea plussasta happihyppy :heart:

Taikakuulle oikein iso :hug:

Pikkumyy mulla tänään jo kp 22, huomenna aamulla varmaan testaan tai sit vasta ti... päätän aamulla kun herään :ashamed: Pelottaa niin, että joutuu pettymään...
 
Heippa!

Nyt on tanssitunnilla käyty. Tulipas hiki kun ei heti alusta ollut ilmastointia päällä
Olisi jopa mahdollisuus osallistua esitykseen jouluavajaisissa :) mutta taidan jättää väliin kun pitäisi käydä toisen ryhmän kanssa harjoittelemassa ja muutenkin on just harkkojen aikaan muuta tekemistä. Eihän nuo askelkuviot ole kovin kummoiset mutta kyllä ne saa menemään sekaisin etenkin jos yleisöä on :LOL:

Kyllähän nuo pienet intona mummolle ovat aina menossa, jo 2viikkoa sitten kyselivät että milloin pääsevät mummolle yöksi =) lupasin ne nyt sinne ja vissiin saavat mennä taas 2viikon päästä uudelleen kun olisi pikkujoulut tiedossa
Itellä kans " mukavaa " kun välillä saa vähän rauhallisemman illan viettää ilman noita villeimpiä lapsosia :LOL: ostinkin sipsua telkkarin kattelua varten illaksi

Annemaarit testaukseen

Itte en ole nyt kehdannu testailla kun se on kuitenkin ihan turhaa :ashamed:

:wave:
 
Happihypylle sylintäydeltä onnea ja tuhatmäärin tarrasukkia mukaan!!!!Tosi ihanaa, että sinä plussasit! Ne oli sittenkin valemenkat!
Taikakuu pahoittelut mokomasta tädistä! Tiedän tunteen... Mutta pää pystyyn ja kohti uutta kiertoa! Vuoden loppuun paljon plussia tähän pinoon!
Annemaaritille plussailu onnea. Kaikki peukut pystyyn sinulle!
MItäs Sinderellalle ja Kanellalle kuuluu? Teilläkin siellä jännät paikat. Toivottavasti tuotte meille mukavia uutisia!
Amati, minulla ihan sama juttu. Tässä kuussa on ollut jo useampi ovisepäily. Ihan selviä tuntemuksia alavatsalla ja muutenkin. Tarttis varmaan minunkin ostaa niitä ovistestejä. Olen tosin nyt niin innoissani, kun tämä minun niiiiiiin pitkään jatkunut kuumeilu on nyt ihan luvallista, kun mieskin on näyttänyt jo vihreä valoa, että kuvittelen joka nippauksen ja suolien liikkeiden olevan oviksia... Mutta oikeasti eilen oli ihan ihan selvä tuntemus ja minulla yleensä on ollutkin aina aika myöhään kierrossa se ovis. Kaiklta kolmelta lapselta on laskettua aikaa siirretty eteenpäin kahdella viikolla joten siitäkin olen ajatellut, että ovis tulee myöhään. Mutta hyvä niin, eipähän ole ne röntgensäteetkään tehneet töllöntöitään.
 

Yhteistyössä