YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

No voi harmi Pinkkis :hug: Jos ei isänpäivälahjaksi, niin ehkäpä sitten joululahjaksi tärähtäis plussa :heart:

Onnea Manskulle !



).( Tänne ei kuulu kummempia. Olen laihtunut kilon. Ilmeisesti jumpassa käynti alkaa vaikuttaa... Kp on 24: ei oireita, joten jouluun täälläkin vois alkaa tähdätä. Se keskenmennyt plussattiinkin vuosi sitten jouluksi; sai alkunsa mun synttäripäivänä ;)
 
Pinkkis :hug:

Itselle ei ihmeempiä. Ovis ohi ja nyt sitten vaan odottelua reilu viikko. Ja oireiden kuulostelua, vaikka tiedänkin sen turhaksi aikaisempien kokemusten perusteeella :headwall:

Mukavaa isänpäivää kaikille ja toivotaan, että meillä kaikilla on ensi isänpäivänä yksi syy lisää sitä viettää!
 
Heipsan!
Nopeesti tulin vilkasee kuulumiset kun ehdinkin jo torkahtaa itsekkin rankan työpäivän jälkeen kun pikkuneitiämme nukutin iltasadun merkeissä :heart:
Eilisen töissä mulla nippaili, oikeastaan koski tuonne oikeelle puolelle koko päivän ja illan, oisko ollut munikseen, en tiedä ja vessassa käydessä oli hieman punertavaa limaa, oiskoohan ollut jo ovis :eek: No, nyt sit jännäillään et tuleeko täti tämän kuun lopulla vaiko ei ja kun tuo yöimetyskin on nyt ns. historiaa. Neiti on nukkunut jo kolme yötä putkeen ettei ole tarvinnut edes tassutella tai muuta ja muutenkin tuosta tulee tänään 2vkoa täyteen kun aloitin tuon yöimetyslakon.

Pinkkis :hug:
Neeanäiti Mikä on vointisi?
Rva Pikkumyy korjaatko kp.ni eli lisää 2pv eli tänään kp 14, kiitos. Ihanasti on kyllä arvosi nousseet ja ihanaa odotusta sinulle :hug:

Annemaarit peukuttelen ja jännittelen puolestasi että plussan saisit testiin kun testailemaan pääset =)

Huomenna onkin jälleen kiireinen päivä. lupasin et haen aamulla jo klo 7 työkaverin punttisalille ja uimaan ja sit pitää viedä pikkuneiti sen jälkeen työkaverille muutamaks tunniks hoitoon kun poikkeusaamuvuoro pätkä kun illalla vanhempainilta koulussa
Yritän sit illalla päästä lukemaan kuulumisenne ja nyt menne katsomaan josko mies jaksais vielä pupuilla näin isänpäivän kunjaks, mut jotenkin epäilen kun kattoo näin myöhään viel telkkaa ja aamullla töihin menos :ashamed:

Jaksuja kaikille

 
Isänpäivää vietetty, kun isukki vihdoin heräs, kun ollu yötöissä. Lauloimme ja lapset antoi kortin, jonka tehneet itse. Sai myös sukat, alkkarit ja suklaata, ne perinteiset. :D

Iltapäivällä käytiin sitten appiukkoa tervehtimässä ja illalla oltiin mun kotona. :heart:

Lapset piti kovaa meteliä, paikalla oli kaksi 5-vuotiasta ja kaksi 2-vuotiasta. Melu oli huumaava. Välillä piti toppuutella. :D |O

Mua on vihlonut kovasti, kun vauva oikein myllertää. Supisteluja silloin tällöin.

Lauantaina olin käyrillä ja olivat hyvät. Virkeä ja todella liikkuva vaavi, kuten edellinenkin neiti oli. :heart:

Kiitos kysymästä pikkukakkosen haaveilija: Olotila alkaa olla aika tukala ja yöt pätkittäin nukuttuja. Neea tulee joka yö viereen. Nukkunut nyt taas rauhallisemmin.

Tiistaina menen taas äitipolille kontrolliin, ellei sitä ennen synnytys lähde. Saa nähdä mikä tilanne silloin on. Nyt taas supistaa lujaa, kun tätä kirjoitan. Mulla yleensä ollu supisteluja jo aika varhain, silti ei meinaa vaikuttaa kohdunsuulle. Paikat kahdelle sormelle auki viime viikolla, toivottavasti auennut lisää että ensi viikolla jo pääsisin synnyttämään. :heart: :hug:

Vien huomenna lapset aamulla hoitoon, että saan vielä hieman levätä ennenkuin alkaa kolmen kanssa rumba. :heart:

Jaksuja kaikille odottajille, pian meitä viedään osaa ainakin! :heart:

Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 37+5 :heart: :wave:
 
Huomenta vaan kaikille!

Kuinka täällä on isää juhlittu kovasti? =) Meillä ei niin kovasti ole juhlittu,kun tytön isä asuu muualla (kaukana n.400km päässä).Lähetettiin kortit tytön isälle,papalle ja ukille. :heart: Sen verran kuitenki juhlittiin että tytön kanssa lämmitettiin glögiä ja sitä sitten pipareitten kanssa nautittiin..Tyttö myös soitti isällesä. Täällä taas piinaviikko alkamassa.Tuleeko menkat vai ei.. :kieh:



Rva Pikkumyy komian näkönen plussa on.. :heart: Tsemppiä odotukseen! :heart:

Pinkki69 :hug:

happihyppy meillä on menossa sama kp..(eli kp 25 tänään) =)

Neeanäiti et uskokkaan kuinka jänskättää.. :heart:

Mukavaa Maanantaipäivää kaikille! :wave:
 
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille, jos päivityksessä Ongelmia, kp:den suhteen ilmoitelkaa vaan :heart: Ajattelin , että voisin päivitellä tämän alkuraskauden ajan, kunnes on tietoa raskauden kulusta enemmän. :heart:

Pahoinvointi jatkuu edelleen eniten aamuyöllä alkaa jatkuen iltapvään, illat on helpompia ja silloin tekeekin mieli syödä vaikka mitä :D

Jännää viikkooa kaikille niin ovisten kuin sen jälkimaininkejenkin merkeissä jokaiselle! :heart: :flower:



Lähden kävelylle , se helpottaa oloa vähän :heart: Iltavuoroon töihin sitten taas, en ymmärrä, miten selviän aamuvuoroista ti-to :headwall: , kun oksettaa koko ajan;=)

Neeanäidille: Tsemppiä loppuodotukseen

Meillä isänpäivää vietettiin täällä kotona, lahjojen ja lasten kanssa :heart: yhdessäoloa. :heart:

Mukavaa päivää kaikille

 
Kp3 täällä, eikä fiilikset ole muutenkaan korkealla. Elämässä aika rankka viikko takana, joten en ole jaksanut tänne kirjoitella. Onnea plussanneille, mulla on jo toivo hiipunut senkin suhteen ihan totaalisesti, elämä paiskoo kunnolla meidän perhettä tänä vuonna, on tapahtunut paljon ja isoja asioita. Suhteemme on kunnossa, siitä ei ole kyse, mutta kun paljon kaikkea tapahtuu, niistä kasvaa suuri vastus, joka kärjistyi viime viikolla. En tiedä, kamalaa edes ajatella miten mä jaksan enää kantaa tätä elämän taakkaa. Lapset ja mies onneksi antavat voimia.
 
annisofiille :hug: voimia ja pahoittelut menkoista.
annemaarit pistin sulle yv:tä.Odotan perjantaita ja ekaa neuvola käyntiä.Jos sitten jo uskaltais uskoo,että oon raskaana.
Plussatuulia teille kaikille,jotka tarvitsevat sitä.
 
Äiti-Kengu Mukavaa neuvolakäyntiä perjantaille! Millaisia oireita sinulla oli ennen plussaa? Kyselen kun itsellä on taas tätä jännäilyä ja tietenki saan taas pettyä.. :ashamed:

Täällä lämmöt 37,3..Palelua,"öklöä" oloa ollut vähän,alaselkä kipeä,nippailuja ja särkyjä(pääkipua ym).Semmoisia repäisykipuja on myös ollut..Varsinkin öisin kun vaihtaa asentoa tai muuten venyttelee..Tiedä sitten mitä tämä taas on.. Hermostuttaa!!! :headwall: :ashamed:

Mukavaa päivää kaikille! :wave:

 
Taikakuu:väsymys,kuvotus ja vilu olivat alku oireita.Toivottavasti testi näyttää sulle :heart: :heart: Kyllähän nuo sun oireet sopis "taudin"kuvaan.
tänään taas tullut verta :'( Kyllä tässä hermoja koetellaan,kun koko ajan saa pelätä keskenmenoa.
 
Voi Äiti-Kengu! Toivotaan nyt vaan parasta,että ei tulis keskenmenoa.. :hug: :heart: Oliko sinulla ollenkaan menkkakipuja ennen plussaa..? Minulla on välillä tuntunut vähän menkkakipujakin..Saa nähdä tuleeko taas pettymys..Sinulle nyt toivon parasta,että kaikki olisi hyvin.. :heart:
 
Kävin taas äitipolilla tänään ja kohdunsuu nyt kolmelle sormelle auki ja 2-3 cm synnytyskanavaa jäljellä ja vauva laskeutunut alemmas. :heart:
Hyvä sydänäänikäyrä.

Ultrassa vaihtelevia virtauksia ja synnytyssuunnitelmaa tehtiin.

Odotellaan ainakin ens ti 18.11. kontrolliin synnytyksen käynnistymistä ja jos ei käynnisty, sitten käynnistellään, eli pian pääsen tosi toimiin. :D Voi olla että käynnistävät tipalla, kun kohdunsuu jo auennut ja tableteilla rajumpi tuo käynnistys. Mulla tuli niillä viimeksi parissa tunnissa tyttö maailmaan. :D

Vauvan painoarvio vähän yli 2 kg, pieni on. Jospa vielä sais hetken kasvaa. Eihän sitä lopullista kokoa vielä tiedä, kun liikkuu niin pirteänä, että vaikeaa saada yleensä mitään mittoja tai virtauksia.

Lääkärin papereissa lukikin että eriryisen pirteä sikiö, normaalissa lapsivedessä ja hyvin liikkuu kaikin puolin. Tekee hengitysharjoituksia usein.

Eilen oli käytössä kaikki kolme s:ää ja tais siellä kohdunsuulla jotain tapahtua, kun supisteli yöllä aika kovaakin, mutta rauhoittui sitten. Tänään taas supisteli enemmän sisätutkimuksen jälkeen. Tässä alkaa olla jännät paikat!

Äiti-Kengu :hug: Toivotaan että vuoto vaaratonta, mulla oli prenalla huonekaverina äiti, jolla tiputteli tummaa vuotoa ja ollu supisteluja, mutta rauhoittui osastolla ollessa. Rv:t tais olla 34+. Pääsi kotiin kasvattelemaan vaavia vielä. :) Odotti toistaan.

Sitten oli myös tuttu joka rv 12 ja hematooma kohdussa eli vuoti ihan kirkasta verta ja tilanne myös rauhoittui osastolla ja pääsimme samaan aikaan lähtemään kotiin. Kolmatta kans odotteli. Lääkäri sanoi että lepo tekee usein ihmeitä, kuten mullakin virtaukset normalisoituvat osastolla ollessa.

Taikakuu: Plussaa peukutan ja muillekin jännääjille! :heart:

Lapset nukahtivat jo ja ovat väsyneitä kun ollu paljon ohjelmaa. Ovat viihtyneet hyvin hoidossa ja ainakin tän viikon ovat vielä siellä. Saan vielä vähän huilailla ennen synnytystä, kun sitten alkaa kolmen kanssa varmaan aikamoinen pyöritys.

Oikein mukavaa illanjatkoa teille, anteeksi jos en jaksa kommentoida kauheasti, ajatukset pyörii nyt lähestyvän synnytyksen ympärillä. :heart: :wave:

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 38 tänään! 2 viikkoa laskettuun aikaan. :heart:
 
Äiti-Kengu :hug: ja jaksamista sinulle. Toivotaan että tuo on aivan harmitonta vuotoa.

Taikakuu hyvältähän tuo kuulostaa, toivotaan että tähän pinoon pian plussan tuot :heart:

Neeanäiti sinulla sitten h-hetki on jo tosi lähellä, täällä kovasti tunnelmissa jännäillään mukana. Pääasia kai, että vaavisi on pirteä vaikka pieni onkin :heart: Ja olen kyllä kuullut, että kovastikin voivat nuo arviot vauvan koosta mennä pieleen.

Täällä vain piinallista odotusta... Kovasti yritän olla liikaa tuntemuksia tutkailematta, mutta eihän toi oikein onnistu :headwall: Ja vielä viikko pitäs jaksaa :ashamed: Onneksi töissä niin kiirettä ettei siellä ainakaan ehdi kauheesti mitään ajattelemaan :kieh:
 

Yhteistyössä