YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Pikkukakkosen haaveilija tekee myöhäistä vuoroa, saatko nukkua aamulla pidempään?

Minua vaihteeksi närästää;=)
Kun tiedän, ettei ole aamulla kiir minnekkään, en malta vielä ihan nukkua :D

Kaikille kuitenkin oikein kauniita unia! :xmas:




 
Huomenta!

Täällä pakkasaamu,lunta ei ole ollut enään muutamaan päivään..Nyt aamulla peräti
-6 astetta pakkasta.. Ja aamu meillä ollut tosi kiireinen,ei periaatteessa minulla,mutta tytöllä.Tyttö nukkui pommiin,kännykkä ei herättänyt. Ensin sanoi että ei ollut muistanut laittaa herätystä,että oli nukahtanut mutta sitten muistikin että oli laittanut herätyksen.Herätys oli klo 6.10 ja heräsi 7.30.Arvatkaa vaan oliko neiti kiukkunen.Aamulla kuulemma olisi ollut paljon vielä tekemistä,liekkö jäänyt läksyjä aamuun.Luki eilen kokeisiin niin osa läksyistä varmaan jäi aamuun.Tänään siis biologiankokeet ja huomenna äidinkielen.Jäi vähän huono fiilis itsellekki..Kiukkunen olo tarttui minuunkin.Yöllä piti nousta vessaan ennen klo 2.00,mutta hyvin nukahdin uudelleen.. Flunssaa meinaa pukata,kun nenä vuotaa jatkuvasti,lämpöä 37,1.. :ashamed: Tämmöistä aamua meillä.. Tänään olis hammaslääkärikin klo 13 (tarkastus) ei kiva. :eek:



Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Heippaus kaikille! :heart:

Mitäspinolaisille tänään kuuluu?

Ainakin on kaunis talvinen ilma tänään, aurinko paistaa ja on lähellä - asteita mittari.

Minäkin tästä alan valmistautumaan iltavuoroon lähtöön, päättyy sitten 21 aikaan :heart: :D

Nukuin jo 1,5h päiväunet , että vähän on virtaa enemmän;=)

Heissan ja PLUSSAILUONNEA kaikille!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
hiljaista on mutta eikö se ole niin että tyyntä ennen myrskyä. Olkoon kyseessä tällainen pinon oma plussamyrsky.

Itselläni tärkeät päivät meneillään, koska tässä vaiheessa se kiinnittyminen on joka kerta epäonnistunut...ne mun kuuluisat haamuplussat.

Yritän ottaa rauhallisesti- saikulla kun olen- ja mulimeniä olen napsinnut tukemaan tuota kiinnittymistä.

plussa puhuria siis puhaltelen.

:whistle: :p |O ja vielä suurella suulla


ikävä lumi-marjaa ja hibiscusta

mimmimamma
 
Piiitkästä aikaa kirjauduin. Oli ihan pakko, mimmimamma, tuon sun viestisi vuoksi! Olin oikeasti jo ajatellut häipyä kokonaan palstalta, koska kuumeilu kävi niin stressaavaksi ja palstailu pitää ehkä liikaakin kiinni haaveissa, jotka ei ehkä koskaan voi toteutua... :headwall: Mutta nyt sitten, tosiaan pitkästä aikaa, piipahdin katsomaan palstakuulumisia... En tosin ole lukenut vielä muita sivuja, kuin tämän 32:n... Luen niitä läpi ajallaan... Suokaat anteeksi omanapaisuus tällä kertaa!

Mulle sit kävi niin ikävästi, kuin vain käydä voi, eli km. Itseni kylmetin ja työnsin kivun jonnekin niin syvälle, että sieltä se ei takuulla tuu silmille. Helevetti. Tänne en asiasta kirjoittanut, ja syy on mitä ihmeellisin: mä en kestä ollenkaan pahoitteluja! Se on mun luonteessa oleva vika. Vaikeilla hetkillä lähden pakosalle, mutta en komeroon piiloon, vaan sinne missä hibiscukset kasvaa. Niin tehtiin nytkin. Kaksi viikkoa kaukaisella saarella teki oikein hyvää... Unohtui koko samperin km. :xmas:

Mutta nollassahan tässä nyt sitten taas ollaan. :headwall: Alusta aloitetaan, hammasta purren. Oli asenteeni sitten väärä tai oikea, niin näin mennään. Sen toki ymmärrän, että 44-veen muniksista suurin osa on jo heikkolaatuisia, mutta sitä en, ettei onnistuminen olisi millään muotoa mahdollista. Pessimismiin ei saa sortua, koska ajatuskin on energiaa. :whistle:

Voipi kuulostaa vähän masentavalta tämä viestini, mutta kyllä tässä ihan tasapainossa ollaan jo, taas. Mutta nyt lueskelemaan sivuja taaksepäin...

Ja kaikille kaikkea hyvää nyt!!! :heart: :hug: Ja pahoittelut, että raukkamaisesti olen pysytellyt poissa... Mutta pliis, rakkaat palstasiskot, unohtakaa tuo mun km. En halua sitä itsekään enää muistaa/muistella! :heart:
 
aivan ihan kuulla sinusta. Vaikka tällainenkin uutinen. No comments!!!! Ihana pakomatka....kaukaisille saarille. Mikä sen parempi tapa unohtaa menneet. Tästä ei ala kun elämän positiivinen nousu. Tavalla tai toisella :) niin kuin itse sanoit negatiivinen energia ei tee keholle hyvää. Ei missään mielessä ja muodossa.

Sielun siskoa ei voi unohtaa ja mielessäni olet aina.

Lämpimät halit Mimmimamma
 
Iltaa, terveisiä iltavuorosta! Väsynyt olen ja pian nukkumaan kömminkin taas! :xmas:

Oi, kuinka kiva Hibiscus, että olet jälleen täällä, varmaan oli ihana loma siellä jossain lämmössä! Minä täällä palelen koko ajan. :headwall:

Kaikille ihanaa iltaa tasapuolisesti! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :flower:

 
Vieläkö joku on hereilllä? Tänään kävin taas äitipolilla ja lääkäri sanoi että virtaukset normaalit ja kohdunsuu edelleen parille sormelle auki, mutta ei enää aivan takana ja reunaa on jonkin verran. :heart:

Vauva on erinomisesti liikkuva ja pirteänä uiskentelee, normaali määrä mulla lapsivetta, painoa mulle tullut n. 3-4 kg vain.

Kun tilanne näin hyvä, annetaan vaavin vielä kasvaa, kun on niin pieni, edelleen n. 2 kg painoarvio, sitä en tiedä onko todella niin nyt vain odotellaan jospa synnytys lähtisi itse käyntiin. Niin itsekin toivon. Illalla ja yöllä supisteli kovaa, mutta ei ollut avannut enempää kohdunsuuta.

Vein lapset iltapäivällä hoitoon ja siivoilin tänään hieman ja laitoin paperipinon pöydältäni järjestykseen. Olikin kauheasti kertynyt kuitteja, joita mapitin kaikessa rauhassa.

Supisteluja jonkin verran, mutta eivät kuitenkaan kauhean kipeitä.

Viime yönä nukahdin vasta puoli 4 kun supisteli niin lujaa ja Neeakin nukkui levottomasti vieressä. Aamulla supistelut rauhoittuivat ja tänään ollut vähemmän.

Hain lapset hoidosta n. klo 21 ja matkaa meillä hoitopaikkaan n. 20 km, eli nukkumaan suoraan menivät, molemmat nukahtivat autoon. Mies iltavuorossa ja kohta tuleekin kotia. :heart:

Oikein hyvää yötä ja plussatuulia!!

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 37+2 :heart:
 
Huomenta!
Illalla nukahdin ennen yhdeksää kun piti nukuttaa pikkupimu, en tiedä kumpi meistä nukahti ensin ja nyt si vuorostaan uni ei tule silmään ja aamulla kiire niin kävin laittaa kuivausrummun ja pesukoneen samalla päälle yösähkölle pyörimään.

Neeanäiti ihana lukea hyviä äippäpolikuulumisia ja kiva että pääsit vielä kotiin :) Toivotaan että supistelusi helpottaisivat ja vaavi haluaisi vielä kasvaa hieman aikaa masussa, kovasti jaksuja :hug:

mimmimamma kovasti peukuttelen että kiinnittyminen nyt onnistuisi ja saisit sen oikean plussan testiin :hug:

Rva pikkumyy mulla nuo iltavuorot ovat tosi lyhyitä ja varsinkin kun vielä teen osa-aikaa tämän vuoden loppuun niin pääsen arkisin jo klo 22.00 pois et kyllä sitä jaksaa sit nousta viim. klo 6 aamulla paitsi viiikonloppuaamuisin yritän nukkua 7 asti, riippuen miten pikkupimu heräilee =) Välillä kun on oikein väsy niin käy kuin eilenillall eli nukahdan ennen yhdeksää kun vapaata paitsi et nyt pitäis saada illoiks lisäenergiaa et pitäis alkaa noita peittoja pöllyttää kun tuo ovisaikakin alkaa kolkuttaa ovea :p

Jospas mä nyt hetkeks lähtisin vielä tuonne makkarin puolelle, päätäkin tuntuu taas alkavan särkemään :ashamed:

Mukavaa päivää ja alkavaa viikonloppua kaikille ++++plussatuulia testeihin =)

 
Huomenia kaikille!

Heräsin 4 aikaan pissalle ja 5n aikaa uudelleen, mutta tällä kerralla myös huonovointisuuteen ja nälkään, eli nyt on aamupuuro syötynä :p


Lähden ennen 7ää verikokeeseen, jotta pääsen nopeasti, kun aikaa en ole varannut.

Paleltaa, vaikka kaipa täällä lämmin on ;=) :heart:

Heissan taas ja voikaapa oikein hyvin ja Ovisaikaan paljon PöllytysOnnea ja Raskautesteihinkin toivon kaikille Onnea! :heart: :flower: :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Perjantaita kaikille!
Ihana lukea raskautuneiden kuulumisia. Ikäviä kirjoittamaan joutuneille pahoittelut.
Täällä sellaista, että testi polttelee kaapissa. Kävin eilen tuon meidän rempatun marketin avajaisissa ja tajusin, etttä myydäänhän niitä testejä sielläkin...

En vaan viittinyt vielä aamulla testata, kun mies menee tänään työhaastatteluun, niin eipä tartte siellä olla ajatukset sitten mahdollisesti jossain muualla. Mutta katellaan josko isänpäiväaamuna vaikka. Palelee ja eilen jouduin istumaan työkaverin auton takapenkillä, niin tuli tosi paha olo. Tuota mulla oli ekassa raskaudessa ja mun oli aina pakko ajaa tai olla etupenkillä. Sellaista, etäpäivä ja pakkailemaan pitäisi alkaa parin viikon reissua varten...
Viikonloppua ja kivaa sellaista kaikille!
 
Mukavaa perjantaiaamua kaikille!
Raikkaita pakkasaamuja ja ihanan aurinkoisia päiviä on täällä pääkaupunkiseudullakin tällä viikolla ollut. Pysyisi kelit samanlaisena vielä viikonlopunkin niin pääsisi ihanassa säässä kunnolla ulkoilemaan!

mimmimamma kovasti onnea sinulle tuon kiinnittymisen kanssa, toivottavasti kohta tuot meille iloisia uutisia.

pikkukakkosen haaveilija onnea sinulle ovisaikaan, koitahan nyt jaksaa siellä vällyjen välissä touhuta.

ON: Parina edellisenä iltana olen ovisplussan tikutellut ja eilen illalla ja tänä aamuna jotain ovistuntemuksia on ollut, joten eipä ole viime päivien ahkera peittojen heiluttelu ainakaan hukkaan mennyt.
Meillä on onneksi mieskin ollut tässä kierrossa yhtä innokkaana yrityksessä mukana (pari edellistä kiertoa valitteli väsymystä ja milloin mitäkin, että joutui oviksen aikaan melkein väkisin punkkaan raahaamaan), joten nyt on ainakin kaikki voitava siltä osin tehty:D

Pikkumyy mitataanko sinulta tuo hcg? Toivottavasti se on komeasti nousussa, ainakin nuo oireesi siihen viittaavat.

Ihanaa viikonloppua kaikille!


 
Testi tosiaan poltteli kaapissa ja oli sitten pakko testata...kaksi viivaa tuli samantien!!!!
Ihanaa, LA laskurin mukaan 14.7. Pitääkin laittaa neuvolaan sähköpostia ja varata aika, niin pääsee sitten noihin lääkäritutkimuksiin ja muihin....voihan jee, siis en tiedä mitä ajatella. Onneksi mies perui Kiina matkan...saadaan kesävauva jos kaikki menee hyvin ja meidän pikku ukosta tulee isoveli 1 v 10 kk nuoremmalle.

Muuten, Neeaäiti, tutkittiinko sua raskauden aikana tuosta pienuudesta?
Mulla ei kanssa noussut paino ja se sf mitta juuri lainkaan, joten kävin useammankin kerran ultrissa niistä. Tsemppiä sulle raskauden loppuunasti viemiseen!

Tälläistä, taidan askarrella tuon testin isänpäiväkorttiin...
 
AnnemaaritKuvan laitosta
Tuossa ainakin yksi osoite jota minä käytän ja Kiitos Rva Pikkumyyn joka jossain ketjussa joskus neuvoi =)
http://www.glitter-graphics.com
Kun ensin klikkaat jotain aihetta ja löydät sieltä kuvan niin tuplaklikkaat sitä, Huom. mulla ainakin ns. kaksi sivua silloin auki eli tämä ja sit tuo glitter.
Alas tulee kaksi laatikkoa jossa tekstiä ja klikkaat kerran sitä alempaa jossa lukee url....jne. paina vasempaa hiirinäppäintä ja klikkaa kopioi,
tulet tänne ja klikkaat taas sitä vasenta hiirinäppäintä ja liitä.
Aluks on pelkkäää tekstiä mut kun lähetät tuosta tuon viestin että vastaa niin sit näkyy kuva
 
Onnea Mansku72! Toisesta lääkärineuvolasta asti käyny äitipolin kontrollissa, sf-mitan ja vauvan painoarvion takia. Mulla aina ollut aika pieni sf-mitta. Esikoisestakaan ei ollut viimeisilläni ollessa kuin 34 ja painoi 4,2 kg ja oli 53,5 cm. Edellisessä tyttöraskaudessa, tyttö 3,5 kg ja 51 cm, oli kans pienet mitat. Mun oma paino ei yleensä nousekaan paljon. Esikoisen aikana tuli n. 8 kg ja kuopuksen aikana n. 6,5 kg ja nyt tullut vielä vähemmän eli n. 4 kg.

Meillä on suvussakin mun puolella pienikokoisia, siskoni, hänen tyttönsä ja äitini, eli voi saada sieltä geeneistäkin pienuutensa. Ultrattu ja virtauksia katsottu tässä raskaudessa viikoittain ja osastolla ollessani päivittäin. Tätä vaavia on nyt sitten ultrattu eniten kun ketään muuta. Papereissa luki että on erittäin pirteä sikiö ja hyvin tekee vartalonliikkeitä ja hyvässä normaalissa lapsivedessä. :heart:
 

Yhteistyössä