YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Mukavaa maanantaita kaikille!

Mukavaa Neeanäiti kun ehdit käydä välillä kertomassa kuulumisia ja hienoa, että kaikki hyvin =)

Me käytiin sitten pojan kanssa eilen lääkärissä ja löytyihän tolta pikkumieheltä korvatulehdus ja keuhkotkin rahisivat siihen malliin ettei sielläkään kaikki ole kunnossa :( Lääkekuurit saatiin ja nyt sitten toivotaan että auttavat ja poika pian paremmassa kunnossa. Onneksi oma kipeä olo meni ohi, johtui varmaan vaan väsymyksestä, kun on pojan kanssa noita öitä joutunut valvomaan.
 
Oltiin pienimmäisen kanssa kahdelleen anopin luona hemmoteltavana viikonlopun ja ei ole tullut netissä käytyä.
Kiva oli lukea Neeanäidin kuulumisia. Voin ihan sieluni silmin nähdä ne kaikki vauvat joista kerroit ja tuntea sen ihanan jännityksen mikä lähestyy kun synnytyksen aika lähenee.
Minä taas eilen, kun oli hetki luppoaikaa, menin peiton alle töllöttämään nauhotettuja synnytyssairaalan jaksoja. En kyllä ikinä niihin kyllästy. Ajettelin jo, että pitäisikö käydä lukemassa kätilöksi. Sitten olin silmät turvoksissa, kun mies kotiutui lenkiltä. Kyllä se taas pyöritteli päätään minulle. Minä vaan jotenkin niin eläydyn niihin synnytyksiin. Ponnistan suurinpiirtein mukana ja sitten tulee onnenparku, kun vauva on syntynyt.
:p
Että sellaista täällä.
No nyt palaan sorvin ääreen. Kaikille raskautuneille oikein ihanaa ja onnellista odotusta, Neeanäidille mukavaa loppuodotusta! Oviksen bongaajille onnekasta pölyytystä, jännääjille plussatuulia, tädin yllättämille uutta potkua uuteen kiertoon ja sairaille lapsille pikaista paranemista!!!
 
Mukavaa viikonalkua kaikille!



Siirisisilisko :hug:

amati pikaisia paranemisia pojalle!Meillä neiti (15v) kotona tänään,ollut monta päivää huonovointinen ja aamulla oli kurkkukipeä ym.

Annemaarit pikaisia paranemisia myös sinne pikkumiehelle.. :hug:

Tuli eilen käytyä shoppailemassa keskisen kyläkaupassa (Tuurissa).Ja kyllä oli porukkaa..Perjantaina siellä oli ollut joulunavaus.Ja oli avattu joulumaa.. =) Rahaa meni ihan mahoton,kun kaikki oli kaikki. :( Junalla menin ja pääsin ukkokullan kyytissä pois kun hirvimettältä tulivat.Siellä sitten menikin koko päivä.Juna lähti 12.30 ja kotona olin noin 18.00.

Ovis on ohitettu.. Pupuilua oli kp3,kp5,kp13 ja kp15.Ovista tikuttelin koko viikon ajan,vahvimmillaan viivat oli kp14 ja kp15.Tikuttelin ovista kp14 kahdesti, aamulla näytti negaa,mutta noin klo 15 oli jo tummempi viiva ja kp15 oli tumma viiva (kontrolli) klo 10.00 ja pupuiltiin iltapäivällä.Lauantaina ovistesti oli nega ja lämpöä 37,0.

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 
Pahoittelut menkoista Ebony, kovasti sinullekkin sitä Plussaa toivon, aivan kuin kaikille muillekkin! :heart: :flower:

Annemaarit: Hyvä, että löytyi syy pojan sairasteluun, korvtulehdus on varmaan lapsille tosi kipeältä tuntuva, itsellä kun ei ole koskaan ollut korvatulehdusta, lapsilla sen sijaan kyllä.


Taikakuulle: Nyt jänniä hetkiä kuullosteluun, josko plussaa ropisisi tässä kierrossa myös raskaustestiin! :heart: :flower:

kaikille tasapuolisesti Ihanaa iltaa, olen aika väsynyt töiden jälkeen , vaikka nytkin jo nukuin 1,5 h päikkärit, mutta se on nää hormoonit, mutta olostani nautin, tuntuu ainakin, että olen raskaana, kun on oireita :heart: :saint:

Heissan! :heart: :wave:

 
Heipsan!

Tulin kurkkimaan et joskos Neeanäiti olisi ehtinyt käydä kertoilemassa kuulumisiaan mutta toivotaan että kaikki hyvin :hug: Kovasti jaksuja, olet ajatuksissa :)

ebony Pahoittelut tädistä :hug:

kuumetta tsemppiä huomiselle :hug:

Rva Pikkumyy ihanaa odotusta ja kovasti jaksuja :heart: Koskas sinulla onkaan se ensimmäinen varhaisultra?

Eilen illalla olimme mieheni kanssa elokuvissa, käytiin katsomassa "MammaMia" eli tehty ABBAn biiseihin, aivan ihana. Me ainakin tykättiin kovasti ;) Pikkuneiti oli kotona isosiskojen hyvässä hoivassa ja itse asiassa toinen neideistämme sitä ehdottikin että menisimme sinne elokuviin kun luki lehdestä ja olin jo aikaisemmin puhunut et haluaisin nähdä sen elokuvan :)

Öitä, taidan mennä kääriytymään itsekkin peiton sisään :wave:
 
Tänään lääkäri ultras osastolla ja sanoi että virtaukset erinomaiset ja erittäin vilkkaasti liikkuva tyttövauva siellä on. Kysyin vielä sukupuolta näkyykö ja sanoi että tyttö on. :)

Painoarvio on nyt pikkuprinsessalla n. 1,9 - 2,3 kg, kasvanut on, mutta pieni edelleen. Kaikki kuitenkin hyvin ja pääsin tänään kotiin. Kohdunsuu on jo kahdelle sormelle auki, saa nähdä koska alkaa tapahtua vai käynnistetäänkö. :heart: =) Viikko sitten oli paikat aivan kiinni ja sairaalassa oloaikana on auennut jo vähän. Supisteluja on ollut tuntuviakin, mutta satunnaisesti.

Hain lapset hoidosta illalla ja jäin vielä iltapalalle itsekin. :D Neea jo nukkui, mutta Niko ilahtui kun näki mut. Oli kuulemma ollut jo kovasti ikävä. Reippaita lapset ovat olleet erosta huolimatta.

Torstaina menen kontrolliin taas äitipolille ja katsovat sitten mitä tehdään.

Nyt täytyy mennä nukkumaan ja palaillaan taas! Öitä kaikille!! Kiitos tuestanne ja myötäelämisestänne! :flower: :heart:

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 37+0 tänään! :D :heart:
 
Huomenia kaikille!

Kuumetta
:Kiva, kun pääsette IVF:n suunnitteluun, varmaan jännittää, mutta lääkäit asiantuntijoita ja opastavat ja antavat hyviä neuvoja asian läpiviemiseksi ja sitten toivommekkin , että saamma kaksosodotuksen tai yhden vauvan odotuksen kohtuusi kasvamaan! :heart:

Pikkukakkosen haaveilija: Kiva, kun pääsitte elokuviin kaksin ja pkkuneiti oli isompien kanssa kotona, ns laatuaikaa aikuisten kesken. :heart: + :heart:
Niin se ultra on TYKS:ssä 1.12.2008, eli ei ole enää ihan varhasultra, mutta alkuraskauden ultra kylläkin, sitten olen miettinyt menenkö vielä sitä ennen yksityiselle, en ole päättänyt, minua jännittää ultra ihan sikana, sen tuulimunaraskauden jälkeen!! :headwall: :ashamed:
No on ainakin ollut kunnon pahoinvointia ja migreeniä, niin se ehkä on toivottavasti hyvä merkki ja HCG on noussut hyvin, sinne HCG tarkistukseenkin haluaisin vielä :heart:
No seuraan tilannetta, miten teen;=)Eilisiltana unohdin laittaa luget, no ne olisivat loppuneetkin jo to iltana olisi menneet viimeiset ja minullahan ei ole ongelmana koskaan ollut alkuraskauden vuodot vaan aivan muut ongelmat, mutta jospa tämä 3.s kerta menisi onnekkaammin, sitä niin kovasti toivomme! :heart: :saint:

Neeanäiti: Kiva kuulla sinusta, että kaikki hyvin ja pian sieltä syntyy ihana pikkuprinsessa ja saamme varmaan hänenkin kuvansa tänne aivan pienenä jo! :heart: Hyvää vointia sinulle ja kirjoittele kuulumisia! :heart: :flower: :D

Lopuksi kaikille PlussaOnnea ovisten kuin raskaustestiplussienkin muodossa
:heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Oikein mukavaa aamua kaikille!



ebony :hug:

Tsemppiä kuumetta!

pikkukakkosen haaveilija meillä neiti (15v) on käynyt myös katsomassa "MammaMian", mutta Englannissa (kielikurssi reissulla) Pyysi ostamaan sen kaupasta kun se on nyt tullut kauppoihin.. Vielä en sitä ostanut,kun ostin "sinkkuelämää elokuvan".

Neeanäiti mukavaa kuulla että kaikki hyvin ja prinsessa tulossa.. :heart: Teillä on ihanat nimet lapsilla..itseasiassa olen mietiskellytkin että jos minulla olisi joskus poika, se olisi Niko.. =) :heart:

Oikein mukavaa päivänjatkoa kaikille! :wave:
 
Nean äidillä ja pääsit kotiin.

Itselläni lievä alavireys enkä kauheasti ole jaksannut kommentoida mitään. Lukennut olen kuitenkin.

Hyvin nousussa nuo rva pikku-myyn hcg arvot. Nyt peukut pystyssä että 3 kerta toden sanoo.

Ja tädin kokeneille voimahalit. :hug:

mimmimamma
 
Neeanäiti oli kiva kuulla, että siellä kaikki hyvin ja pikkuprinsessa pirteänä potkiskelee. Voi kumpa pian pääsisi itsekin tuntemaan noi pienten jalkojen potkut mahassa, sitä niin kovasti edellisessä raskaudessakin odotin, mutta valitettavasti sinne asti ei ikinä päästy :'(

Pikkumyy kaikki täällä varmasti peukuttelemme sinulle, että kaikki menee hyvin loppuun asti tällä kertaa :heart:

Eilen alotin taas oviksen tikuttelun ja todella haalea viiva ilmestyi, joten taitaa olla vielä ainakin muutama päivä ovikseen. Ollaan kyllä miehen kanssa aloitettu varmistelut jo hyvissä ajoin :D

Mukavaa tiistaita kaikille!
 
Kiitos mimmimamma ja annemaarit!Kyllä se toivottavasti niin onkin , että tämä 3.s kerta paremmalla onnella , ainakin jo oireet todella hyvät! :heart: Annemaaritille oviksen hyödyntämisOnnea ja plussaa rtestiin kahden viikon päästä myöskin! :heart:


neeanäidille edelleen hyvää vointia! :heart:

TaikakuullaJännät paikat kun saa kuullostella, josko olisi tärpännyt, toivon , että niin olisi käynyt! :heart: :flower:


kaikille hyväonnista päivää, tänään minulla vielä aamuvuoro sitten onneksi torstaina ja perjantaina iltavuorot 16 - 21:00 :D

Mitäs muille pinolaisille kuuluu?


Heissan! :heart: :wave:

 
Kivaa keskiviikkoa kaikille.
Täällä täti pari päivää myöhässä, maantaina odoteltiin kylään, ei ole vielä tullut. Pikkasen mua kiukutti viikonloppuna, eli menkkaoireita, mutta ei sitten muuta. Palelua on kyllä ollut viikon verran, että oisko raskausoire vai johtuisko kylmenneistä ilmoista. Tiedä häntä, ei siis mitään selkeää...testejä ei ole kotona, apteekkikaan ei satu matkan varrelle tässä loppuviikon aikana.
Yritetään reippaasti odottaa ens viikkoon testailun kanssa. Mulla oli tuosta ekasta yrityskerrasta jo viikon myöhässä, joten eipä auta tässä liikaa intoilla.

Lähdetään pe pariksi viikoksi reissuun, joten aika siten onneksi menee nopsaan.

Mukavaa marraskuuta!
 
Mantanan prinsessalle 4-vuotis synttärionnittelut!
Hyvää vointia loppuraskaudeksi edelleen!

Manskulle:peukkuja plussan saamiseksi! :heart: :flower:

Neeanäidille:Edelleen hyvää raskausaikaa! :heart: :flower:

Taikakuulle: JÄnniä aikoja loppukierron ajaksi!

Pinkkikselle
:Kivaa iltaa myöskin!


Kaikille ihanaa iltaa, nyt päikkäreille! :xmas:

Rva Pikkumyy

:heart: :wave:

 
Moikka.

Nostellaas pinoa ku meinataan jo tokalle sivulle pudota. Ei mulla kyllä mitään asiaa ole :LOL:

Jännätään kylläkin Manskun puolesta!! Kuinka ihmeessä onnistut kiertämään apteekin ja välttelemään testaamista?? Minä olisin jo tuossa tilanteessa paketin tai kaksi kuluttanut...

No mullakaan ei ole ainuttakaan testiä kotona, mutta eipä ole tarvetta testatakaan. Tätiä odottelen kiltisti :( Oli toimintaa makkarissa tässä kuussa niin vähän, että jos ei ole vuodessa tärpännyt niin kyllä olis ihmeiden ihme jos nyt olis :ashamed: Ja eipä ole mitään oirettakaan...ihan normi pms-setti vain. Voi blaah.

Mutta muille parempia plussatuulia :whistle:

Pinkkis
 
Mantanan pikkuneidille mukavaa 4v. synttäriä


Manskulle täällä peukuttelen että plussa testiin pärähtää :heart:

Neeanäiti tääälä ainakin kovasti jännittelen jo puolestasi, ihanaa loppu odotusta :heart:

Voi Pinkki :hug:

Rva Pikkumyylle ihanaa odotusta ja kyllä mä ainakin uskon että nyt kaikki menee loppuun asti hyvin :hug:

Mukavaa iltaa kaikille, itse lähden tästä töihin :wave:
 

Yhteistyössä