YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Neeanäiti, ihana ku sää pääset aina välillä netissä käväseen ja kertoon kuulumisia. Hienoa että teillä on siellä kaikki hyvin. Nyt vaan vielä jaksuja ja jaksuja ja pitkää pinnaa. Ei taatusti oo kiva kököttää siellä päivätolkulla ku muu väki on kotona. Rutistus ja halaus sinulle :hug:

Mikä Äiti-Kengulla on tilanne?

Terkkuja tasapuolisesti kaikille.
 
Lämpimät onnittelut kaikille uusille plussanneille :heart: :heart: :heart:
-aivan ihanaa...olen ihan täpinöissäni teidän puolesta =)

Joku kysyi meidän koira vauvasta...-juu, se on tuommoinen iso terrieri =) Aika isokokoinen se tosin jo on, vaikka on vasta puoli vuotias. Luonteeltaan aivan "kakara" ja tosi hellyttävä. Änkee väkisin syliin, vaikka painoa on jo melk. 20 kg. No mamman kultahan se tietysti on, -tänäänkin juoksi pihalta kurasilla tassuilla suoraan olohuoneeseen vaalealle matolle...ja siihen jäi somat tassun jäljet :x no ne oli niin selvät kuviot, että en voinut muuta kun nauraa :LOL: että hyvin sopivat kuviot koiraperheeseen...Isäntä ei oikein innostunut minun huumoristani B) . No pakko täällä välillä on nauraa, kun vähä väliä sattuu tai tapahtuu jotain, kun iso perhe on...Ei sitä muuten kestä,,,jos kokoajan pinnaisi kaikesta.

Tosi kiva, kun tuo Neeanäiti pitää yhteyttä tänne meidän ketjuunkin, niin saadaan yhdessä jännätä hänen kanssaan :flower: . Minulla ilmeisesti täti kolkuttelee loppuviikosta, -tällä kierrolla en ole pahemmin ovista laskeskellut, eli se olisi ihmeitten ihme, jos jotain "uutta" ilmaantuisi. Nyt täytyy palata taas pyykkivuoren kimppuun, mutta hurjasti plussa onnea kaikille !!!!!!!!! :wave: :wave: :wave:
 
Neeanäiti:toivottavasti pääset välillä lomille.Kiva,että lapset ovat hoidossa viihtyneet.Masukille ja sinule hyviä vointeja.
Vuotoa ei ole toistaseksi tullut ja toivottavasti tilanne näin pysyneekin.
Kiitokset teille kaikille myötäelämisestä :heart:
 
Heippaus kaikille!

Eilisen iltavuoron jälkeen olin aivan poikki, jalat särki ja nukutti kovasti, nukahdin ennen 22 ja heräsin 1:n aikaan siihen, että nyt tulee oksennus!! :headwall: Nousin ja menin pissalle,olo helpottui vähän söin kuningatar piltin ja join kaakaon, olo helpottui, menin nukkumaan, mutta uni tuli vasta 3:n aikaan , eli 5 aikaan herätys jo töihin, eli aika väsy olen ollut tänään! :saint: :ashamed:

No oireet ei haittaa minua, olen niistä todellaonnellinen, jotenkin tuntuu, että asiat silloin paremmin kohdussa :heart:

Töissä teimmepomon kanssa työaika järjestelyjä minulle pyynnöstäni,eli teen useammin iltavuoroja 16-21jaylipitkiä pvvuoroja muulloin 6-16, työtunnin tasaantuvat tällöin :heart:

Eiilen olin Hcg mittauksessa jaarvo oli 198, arvon tuloksen sain tänään ja se oli kuulemmaoikein hyvä! :heart: Viikon päästä jälleen uusi mittaus :heart:

Äiti-KenguKovasti toivon, ettei vuotoa enää tule ollenkaan sinulla!!

Nukuin juuri kahden tunnin unet siis;=)) :heart:

Kaikille toivottelen edelleen plussaOnnea kovasti kierroissanne
!

Kiitos amati paljon onnitteluistasi!!

Ihanaa iltaa kaikille!



Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps :Neean äidille hyviä vointeja myöskin! :heart: :flower:

 
Heippa kaikille :wave: Olen käynyt usein viime aikoina teidän juttujanne lueskelemassa ja vaikutatte juttujen perusteella niin mukavalta porukalta, että ajattelin josko mukaan mahtuisi.

Ikää on kertynyt 37 vuotta ja toista lasta kuumeilen. Ennestään 3-vuotias poika, jolle kovasti sisarusta toivottaisiin. Yksi keskenmeno takana tämän vuoden elokuussa ja sen jälkeen nyt yk 3 menossa. Tuolla km:n jälkeen kuumeilevissa olenkin tähän asti ollut :ashamed:

En tiedä päivitelläänkö täällä noita kiertopäiviä mihinkään, mutta mulla tällä hetkellä kp 3/24-28 menossa. Tuolla viikon 43 pinossa olin, mistä Pikkumyy ja Äiti-Kengu onnellisesti plussasivat, onnea vielä kerran teille :heart:

Nyt toivottelen hyvät yöt kaikille! |O
 
Huomenia kaikille!

Tervetuloa mukaan Annemaarit!! Paljon PlussailuOnnea sinulle!
Tämä päivitys on tuolla ekalla sivulla;=)) :heart:


Kiitos vielä onnitteluistasi! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi rv 4+3 :heart:

Hetki ylhäällä, puuron söin miehen kanssa samaan aikaan, kun kuopus lähtee kouluun, minä menen takaisin unten maille! :xmas: Talo hiljainen silloin, sitä ennen pyykit kuivumaan ja tiskikoneen luukku auki, jotta astiat kuivahtavat :D

Yöni meni melko hyvin , heräsin kellon soittoon 5:n aikaan, kaipa pissalla kävin yöllä, mutta nukuin aika hyvin ja ilman osettavan olon herättämistä. Kiva kun oksettaa kuitenkin, olen niin onnellinen oireistani!! :heart: :D

Plussarikasta aikaa niin ovistesteissä, kuin raskaustesteissäkin kaikille!! :heart:

Tänään tulee oltuakin koneella vähän enemmän, kun vasta illalla menen töihin :heart:

Kodin siivousta, sauvakävelyä, mankelointia luvassa tänään täällä :heart: Niin ja lepoa paljon myöskin! :xmas:

Ihanaa aamun avausta kaikille!! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Täällä alko vatsannipistelyt ja limailut. H-hetki lähestyy, toivottavasti. Taktiikka on tässä kierrossa jtp, joten eilen oli toimintaa, tänään ei, huomenna taas joo. Tikuttele nyt en, vaan mennään ihan arpapelillä.

Terkkuja kaikille!
 
Siis kp 24 ja illalla ennen nukkumaanmenoa TAAS sellainen viiltävä kipu alavatsassa ettei hyvä tosikaan.
Voisiko nämä olla kiinnittymiskipuja? Voiko ne olla näin karmeita? Torpedoinko kiinnittymisen kun otin pari buranaa? :/

Kyllä naisen elämä on sitten kummallista.

:wave:
 
Siirisisilisko; Minä tunsin kiinnittymisen kipuna , aika kovana viikko ovulaatiosta, en usko että torpedoit kiinnittymistä buranalla, itse kärsin kaikki mahdolliset kivut lääkkeittä, varsinkin nyt kun tiedän olevani raskaana :heart:

Mukavaa pvn jatkoa kaikille
!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Siirisisilisko; Minä tunsin kiinnittymisen kipuna , aika kovana viikko ovulaatiosta, en usko että torpedoit kiinnittymistä buranalla, itse kärsin kaikki mahdolliset kivut lääkkeittä, varsinkin nyt kun tiedän olevani raskaana :heart:

Mukavaa pvn jatkoa kaikille
!!

Oukkidoukki. Hyvä tietää. Kiitos Pikkumyy :heart: . Toivossa sopii siis vielä elää. :D Mä olen yrittänyt olla lääkkeittä muutenkin (siis vaikken ole raskaana), mutta nyt oli ihan pakko kun en meinannut saada puhuttua saatikka hengitettyä.

Minkäköhänlainen äiti minustakin tulisi kun akvaariokalatkaan ei tahdo pysyä hengissä. :LOL: Taas tänäaamuna sai onkia yhden kuolleen veijarin.

Onko täällä hiljaista vai olenko taas jättänyt jotain lukematta? Onkos kellään rapisteluajat? Haluaa taas nähdä kuvia haamuista ja haamujen haamuista. :hug:
 
Hei!

Mitäs kaikkea tänne kuuluu? Ei ole tullut nyt kovin aktiivisesti palstaa seurattua :ashamed:

Neeanäidille nyt ainakin kovasti jaksuja sinne sairaallaan. Et olekaan tainnut tänään kuulumisia kirjoitella eli ehkä olet päässyt kotiin lomalle rakkaiden luo. Toivottavasti siellä kaikki hyvin! :heart:

Katsoin tuota meidän pinon päivitystä ja huomasin, että Hibiscus oli keskenmenon kokeneiden joukossa. Ei voi olla totta :'(
Onko minulla jäänyt uutinen väliin tältä palstalta vai onko tieto tullut päivittäjälle muista pinoista? No jos luet Hibiscus tätä pinoa vielä niin: olet ajatuksissani :hug: Sain paljon lohtua kannustavista sanoistasi minulle ja toivottavasti palaat joukkoomme vielä.

Ja Siirin akvaariokalajuttu...juu...kun tässä itsekin esikoisesta haaveilee ja äitiydesta ei ole kokemusta niin monta kertaa on käynyt mielessä, että kylläpä se pienokainen ehkä hiukan skarpimman mamman ansaitsisi kun minä...vanhuudenhöperökin vielä :LOL: Mutta lohduttaudutaan sillä, että ainakin olisi toivottu lapsi, mikä lienee tärkeintä :heart:

Mulla on tällä viikolla viimeiset labrakokeet kierron kartoituksesta. Tulosten läpikäynti onkin vasta muutaman viikon päästä kun ei saanut lääkärille aikaa aiemmin. Ihan kohta kärsitään sitten jo "virallisesti" lapsettomuudesta kun tulee yritystä vuosi täyteen :ashamed:

Mutta toivotaan, että siellä on iloisia uutisia jollakin valmistumassa ja plussapino kasvaa!

Pinkkis
 
Mukava kuulla, että äiti-Kengulla ja rva Pikkumyyllä menee hyvin.

Itse täällä ihmettelen, että miten tässä taas näin kävi, että vaikka piti ottaa rennosti ja ei yrittää raskautta, niin eilen illalla sitten heiluteltiinki peittoja kiertopäivällä (joo piti seki nyt sitte katsoa kalenterista:whistle: ) 12 ja nyt sitten alkoi jo jänskättään, kun on ovisoireita, että jos nyt tärppäiski :headwall:
 
Happihyppy.toivottavasti peiton heiluttelusta oli hyötyä :heart:
Tänään ei yhtään tahraa =)
Pinki69: :hug: toivottavasti tulokset olis positiivisia.
siirisisilisko. :D no varmasti olet hellä ja huolehtivainen äiti.
Kaikille kuumeilijoille plussa onnea.Odottajille mukavaa odotusta =)
 
Rouva Pikkumyy on taas jaksanut päivittää pitkän listan! Kiitos! Minun kierron pituudeksi voisi merkata 28-31.
Tultiin juuri keskimmäisen pojan kanssa lumilyhtyarpoja myymästä. Hän pelailee salibandyä ja joukkuuen varoja näin kartutamme.
Tuolla aiemmin huomasin, että tässä pinossa on paljon pieniä koiranpentuja. Meiltäkin sellainen löytyy. Meidän vauveli on nyt 3kuukautta vanha pikku söpöliini. Teki kyllä ihan hyvää minulle vauvakuumeiselle saada edes jotain tyydyttämään ylitsepursuavia äitiyden tarpeitani. Aluksi olikin jännä huomata, miten aistit taasen herkistyivät ja olin öisin pissittämässä pentua kun vauvaa konsanaan. Sanoinkin miehelle, että minulta varmaan alkaa kohta maitoa valumaan, kun pentu vikisee.
Siirisisilisko, minä muistan ed. raskaudestani, että minulla tuli myös tollainen älytön vihlaisu jonkin ajan kuluttua oviksesta. Toivotaan, että se olisi sitä kiinnityskipua
:heart:
Neeanäidille paljon jaksuja sinne sairaalaan. Toivottavasti kaikki on siellä teillä hyvin. Minäkin jo odottelin kovasti kuulumisia sieltä.
Rouva Pikkumyy sinulla on kyllä niin ihanan positiivinen asenne noistakin raskausoireista, että tollaisen toivoisi jokaisen omaavan. Tottahan se on, että oireet ovat merkki siitä, että raskaus etenee ja hormoonit hyrräävät :)

Annemaaritille
tervetuloa. Tämä pino tosiaan on niin täynnä mukavaa naisenergiaa, että minäkin olen ihan jäänyt koukkuun tälle palstalle.

Kaikille paljon plussatuulia ja odottajille ihanaa odotusaikaa :heart: :heart:
 
Heissan , iltavuorosta palattu;=))9 ja pian pääseekin nukkumaan :xmas:

Laitoin listan kokonaan takaisin etusivulle eli sivi nro 1:lle :heart:

Päivitän kikkara tietosi :heart: Kiitos asenteeni arvostamisesta

Äiti-Kengu:Hyvä, ettei vuotoa ole tullut!! :heart:

Happihyppy
Onnea, jotta tärppi kävisi!! :heart: :heart:

Siirisisilisko: Hyvä äiti sinusa tulisi!! :heart:

Pinkkis : Onnea kaikkiin tutkimuksiin ;=) :heart: Laitoin yvtä.

Onkohan Neeanäiti tänään synnyttänyt, kun missään pinossa ei olehänen kirjoituksiaan tänään ollut, toivottavasti kaikki on hyvin!! :hug: :heart: :heart:

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille tasapuolisesti, huomenna taas 6:lta töihin :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Pikkumyylle kovasti kiitoksia päivityksestä. Ja itse lupaan ainakin yrittää suhtautua noihin raskausoireisiin yhtä positiivisesti jahka niistä taas joskus pääsen kärsimään :LOL:

Hienoa Äiti-Kengu että tuo tuhruttelu loppunut :heart: Voin vain kuvitella miten tuollainen säikäyttää :(

happihyppy ihme tauti tämä vauvakuume. Munkin oli tarkoitus tässä kierrossa ottaa vähän etäisyyttä tähän palstailuun ja siirtää ajatuksia vähän muualle, mutta yllättäen löydän täältä itseni aina tilaisuuden tullen :whistle: Ja tää rennosti ottaminen onnistuu ihan varmasti vaan tän alkukierron, kohta sitä taas tikkujen kanssa metsästetään ovista ja heti perään kuulostellaan raskausoireita. Vaikka mun pitäis kyllä jo tietää ettei mulla ennen sitä plussaa nyt vaan ole mitään selkeitä oireita :headwall:

Kaikille paaaaaljon plussia toivottelen!!!!
 
Ihana lukea, kun täällä jo kaivattu, tuntuu tosi hyvältä :heart:

Pääsin kuin pääsinkin tänään lomille. =) Virtaukset lähes normaalit ja lähdin ruoan jälkeen kotiin.

Yhtenä kappaleena olen vielä ja tänään kätilö sanoi, että sulle ei puhuta mitään käynnistyksestä ainakaan toistaiseksi, kun kaikki ok! Vauvan annetaan vielä kasvaa.

Menin lasten hoitopaikkaan ja Neea katsoi silmät pyöreinä mua, eikä meinannu tajuta kuka siinä oikein onkaan. Lopulta tuli sentään syliin, mutta kun iskä tuli hakeen, meni heti iskän syliin.

Mukava hoitopaikka ja ennestään tuttuja ovat. Kahviteltiin, kun poika vielä nukkui. Mies lähti toisella autolla jo kotiin ja me jäimme odottelemaan veikan heräämistä, lopulta Neea herätti veljen 4 aikaan ja sitten lähdettiinkin kotiin. Tehtiin ensin hoitosopimus ja saamme pitää lapset hoidossa ainakin 14.11. saakka vaikka pääsisin kotiinkin ja tarvittaessa vielä senkin jälkeen.

Lapset ovat viihtyneet hyvin hoidossa, syöneet hyvin ja nukkuneet ja touhunneet. :D

Nyt pakko mennä nukkumaan, miehen kainaloon on jo ikävä.

Perjantai-aamuna klo 9 jälleen osastolle, olen lomilla siihen asti. =)

Kiitos teille kaikille myötäelämisestä sairaala-aikana ja kerron kyllä jatkossakin kuulumisia.

:heart: Neeanäiti ja Pikkiriikkinen prinsessa rv 36+1 :heart: :wave:
 
Kotihoidontuki lakkaa kun lapset ovat päivähoidossa, mutta onneksi saimme hoitopaikan.

Mies on huomenna vielä aamutuurissa ja mä lasten kanssa nyt kotona ja pe sitten on vapaalla. Yöksi pitää mennä ja toivottavasti anoppi kerkee meille tai pitää hätyyttää mun äiti hoitoapuun.

Hyvää yötä teille! :heart:
 
Hienoa Neeanäiti että siellä kaikki hyvin =) Varmasti ihana olla taas perheen kanssa, toivottavasti sinun ei perjantaina tarvitse jäädä sairaalaan. Minäkin olen jo junkun aikaa taustalta seuraillut sinun kuulumisiasi...
 
Kopioitua tekstiä odottajajien pinosta : Minä voin sitten muidenkin edestä huonosti tänään, ensin aamulla kello 5 oli "makea" olo, ihmeellinen, söin puuroa ja lisäsin vähän enemmän suolaa, että se makea olo häviää, teki huonoa jo silloin se.
Pääsin töihin kello 6, yökks, mikä olo alkoi heti kun menin sisälle :headwall: avasin ikkunan , se helpotti vähän :heart: sitten ananasta huuleen, se helpotti ja nopeasti kierrokselle heti kun vaan pystyi lähtemään, ulkona olo oli hyvä! :D Asiakkaiden luona heti aina ikkuna auki, että pystyn olemaan, onneksi tänään ei ollut haavahoitoja!!
Ruokatauolle menin iloisena, kun oloa yleensä helpottaa syöminen, mutta tällä kerralla tuli niin huono olo, että ajattelin pian oksentavani :headwall: naama kalpeana siellä olin ja sitten alkoi päänsärky!!En halua mittään lääkettä ottaa, en riskeeraa tätä kolmatta raskautta millään lääkkeellä.. :heart: Minun oli pakko kertoa pomolle jo nyt asian laita, koska tiesin , että joudun lähtemään oloni takia, ennen kuin määrä olisi, hän oli kovasti innoissaan puolestani ja nyt peukkuja kovasti pitää ylhäällä puolestani-puolestmme, hän siis tietää helmikuun ja elokuun keskenmenon ja ymmärtää hyvin ajatuksiani. :saint:

Omaa autoa ei ollut ja jos olisin mennyt linja-autolla tai taksilla kotiin , ihan varmaan olisin alkanut oksentamaan, eli ei sitä vaihtoehtoa. :headwall: :headwall:

Ainut ratkaisu oli , että kävelin kotiin 14km, ihan rauhallisesti kylläkin, olo on hyvä ulkona ja nyt vielä kotonakin, söin leipää , kaakaota ja vähän jäätelöä, pian menen nukkumaan! :xmas:

Minulla tänään myös ollut niitä repäisykipuja ja noita em oireita , sekä vilutusta myös. :heart:


Ihanaa pvn jatkoa kaikille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:





 

Yhteistyössä