YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Rouva Pikkumyy :flower: :wave:

Äiti-Kengu :flower: :wave:

Mahtavaa ja pikkuisille paljon, paljon, paljon liisteriä matkaan!! :heart: :heart:

Terkkuja kaikille pinoon! :wave:

Kävin eilen ultrassa ja vauva kasvanut viikkojen mukaisesti eli ainakaan vielä ei ole raskausdiabetes aiheuttanut liikakasvua. =) Vielä kuitenkin viikkoja edessä ja insuliinia pistän ateriat + pitkävaikutteinen illalla. Aamupaastosokeri ei pysy alhaalla. :ashamed:
Vauva kuitenkin liikkuu ja kasvaa siis hyvin! Hänen potkut näkyvät jo masun pintaan ja hauskaa on, kun iltaisin seurataan porukalla liikkeitään. :heart:
Työviikotkin vähenee ja vauhti hiljenee masuni kasvaessa. =)

Mukavaa viikonloppua kaikille! Plussa onnea jokaiselle! :flower: :wave:

mantana ja pikkuinen "Toivo" rv. 25+0 :heart:
 
Huomenta!

Rva Pikkumyy iso :hug: Onnea :heart: Pienelle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa :heart:
Äiti-Kengu Onnea haamun vahvistumiselle :heart:
Tädin piinaamille :hug: ja Onnea seuraavaan kiertoon :heart:

Eilen särki ja tänäaamunakin tuntunut oikeella puolella alavatsas kipuiluu, sellaista pientä poltetta, oisikohan menkkaoire :( Jos oviksen perusteel laskis niin aikaisintaan pitäis tulla kuun vaihtees vaik huomenna olis päivät täys tuon vanhan kierron mukaan. Toivottavasti jättäis täti mut rauhaan ja menis ihan muualle, hys,hys

Meidän pikkuneiti heräs sit pariin otteeseen viimeyönä tissille. En ymmärrä mikä sillä on, liekö hampaita tulossa vai huvikseenko vain haluaa lutuuttaa. Mä niin kuvittelin et jättää itse sen pois ettei tarvitse vierotusta tuosta yötisust :/ Eilen illalla muutenkin heittäyty oudoksi, ensin leikki normisti mut sit yhtäkkii syliin ja eikä yhtään pois. Heti kun laitoit pois sylistä niin kieri ja itki, kiukutteli et syli oli se paras ja nimenomaan äipän syli.

Mutta nyt mentävä, pikkuneiti heräs =)
Mukavaa viikonloppua kaikille :wave:

 
Onnea Rouva Pikkumyy ja Äiti-Kengulle myös onnittelut haamusta :heart: :flower:
Toivotaan, että pikkuiset pysyy kyydissä!

Ja uusille kuumeilijoille tervetuloa pinoon! :wave:

Leppoisaa viikonloppua kaikille ja plussia +++++++++++

Pinkkis
 
Torstain kontrollin jälkeen lääkäri passitti prenalle. Virtaukset napanuorassa korkealla ja ottivat sisälle. On ollut aikamoista rumbaa, isäntä opetellut lasten oloa lasten kanssa kahden ja äiti osastolla. :eek: Mummi tuli auttelemaan viikonloppuna onneksi. Tilanne on kaikille uusi ja täytyy nyt yrittää sopeutua ja lapset ovatkin olleet reippaita ja hyväksyneet tilanteen hyvin.

Mun tilanne on sellainen, että virtauksia seurataan, vauva on pienikokoinen edelleen ja käyrillä olen pari kertaa päivässä. Vauva liikkuu hyvin ja on oikein vilkas. Mitään hätää ei tunnu olevan ja äskenkin normaalit virtaukset. Jonkinasteista istukan vajaatoimintaa taitaa silti olla, kun virtaukset pätkivät välillä. Meitä seurataan nyt tarkasti ja toistaiseksi olen osastolla.

Olen sanonut kuitenkin lääkäreille, että mun äiti on pieni n. 145 cm ja pikkusiskoni ja hänen lapsensa myös. Osittain voi olla geeneistäkin johtuvaa pienuutta. Vauva on hoikka ja pienikokoinen. Huomioivat myös mun puolelta tulevat pienikasvuisuuden. Seuranta jatkuu siis täällä ja kovin usein en pääse koneelle, mutta yritän välillä heittää kuulumisia.

Onnea plussauutisista! Pikku Myylläkin vasta kierto lopullaan, ei se heti välttämättä vahvana plussana näy, mutta plussalta vaikuttaa jo kuitenkin. Hieno juttu! Tarrasukkia sulle ja Äiti-Kengulle.

Anteeksi, etten kerkee kauheesti kommentoida. :ashamed:

Ens viikoksi sain jo lapsille hoitopaikan ja vielä meidän perheen tutulle hoitajalle saatiin, on mun vanhempien hyvä ystävä. :heart:

Käytännön järjestelyjähän tällainen yhtäkkinen osastolle jäänti vaatii ja puhelimella on soiteltukin ahkeraan. Viikonloppuna on onneksi anoppi miehen apuna. Lapset ovat hienosti sopeutuneet ja ovat käyneet katsomassa mua eilen ja tänäänkin tulevat. Isä tuntuu olevan nyt tärkeä. Itse olen saanut levätä ja sitäkin olen kaivannut.

Seuranta jatkuu ja jos vauvalle tulee joku hätä, sitten vaan synnyttämään, kohdunsuun tilanteen mukaan mennään. Muuten eivät hätäile, jos vauva hyvin voi ja äiti myös. :heart: Oloni on pirteä ja lepo saanut ihmeitä aikaan jo parina päivänä, ystävät soittelevat ja kyselevät usein kuulumisia ja jotkut käyneet katsomassakin.

Terkuin: :heart: Neeanäiti ja pikkuprinsessa rv 35+4 :heart: :wave:
 
Lapualta sain heti hyvin tilapäisen hoitopaikan lapsille, mies sai ens viikon yötuurin vaihdettua aamuun, eikä tarvinnu yöksi viedä lapsia hoitoon. Sekin olisi järjestynyt, kaupunki olisi järjestänyt. Vuorotyöläisille on hoitopaikkoja kans hyvin tarjolla. :heart:
 
Tsemmppiä Neeanäiti! Mun kaksoset syntyi viikolla 31, joten sulla on jo kuitenkin ihan hyvin viikkoja kasassa. Voi olla, että joudut hätäsektioon. Se pienikokoisuushan ei (kai) vaikuta onneksi kehkojen kypsyyteen. Millasen painoarvion ne on antaneet vauvalle?

Onneksi olet siellä sairaalassa tarkassa seurannassa.

Kaikkea hyvää!

t. happihyppy
 
Neeanäiti :heart: :heart: :heart: Ymmärrän sua niiin hyvin. Keskimmäisen tytön takia jouduin ambulanssilla suoraan OYS:aan, viikkoja oli 32+5. Paikat olivat auki 5 cm. Eli eri asia siis kuin sinulla, mutta se sairaalassaolo. Tosiaan hyvää siinä on se, että saa levätä, rankkaa on muksujen kanssa suuren mahan kanssa pyöriä ja tehdä arkiaskareita. Ja lapsethan ovat mitä parhaiten sopeutuvia, aikuiset monasti enemmän miettivät ja huolehtivat asioista. lapsethan ovat niin viattomia. Ihania siis!
Olen onnellinen puolestanne, koska olette saaneet auttajia!!! Niitä on niin harvassa meillä ainakin. :hug:
Sulla on hyvät viikot, lapsihan on jo melkein täysiaikainen..
Itse makasin sairaalassa 36 viikkoon saakka, tyttö syntyi sitten 37+1 puolessa tunnissa
=) Pääsin siis kotisairaalaan synnyttämään, kun viikkoja oli 36 täynnä.
Kaikkea hyvää ja ihanaa loppuajan odotusta sinulle ja perheellesi tahdon toivottaa!!
:heart: :heart: :heart:
 
Kiitos teille kaikille, olette ihania! :D :hug: :heart:

Lapset kävivät anopin kanssa, ihana tuki on tuo mummi. :) Toi mulle ihania ruusuja ja toscaleivoksia, nam!hyviä, mutta vähän meinaa jo närästää tuo makean syönti. ;) Mummi on itse vielä täysillä työelämässä, mutta eilen meni meille ja oli yötä ja on vielä huomiseen. :heart:

Joo, äkkiä löytyi kunnallinen hoitopaikka lapsille, vuorokaudessa. =) Minnekäs lapsia saiskaan, kun isä on ens viikolla aamutuurissa. Viikonloppuna ei nyt sitten mennytkään töihin. Sanoikin että pienempi on jatkuvasti sylissä. Onhan se selvää, kun olen koko ajan ollut lasten kanssa ja nyt täällä, että nyt isi kaikkein tärkein.

Lapset tosiaan kävivät ja pienempi kävi taputtamassa vauvamahaa, kun olin justiinsa käyrillä, kun tulivat. Kuuuntelivat kiinnostuneena pienimmän sydämen sykettä ja ihmettelivät konetta, oikein hyvillä mielin olivat. Mummin kanssa viihtyvät ja tykkää kovasti lapsista. Sitten halattiin ja vilkutettiin ja ymmärsivät hyvin, kun selitin että äitin pitää olla vielä vauvan takia täällä. Pienempikään ei enää arastellut mun vaatteita, eikä pyytänyt koko ajan pois huoneesta, kuten viimeksi. Reippaita lapsia. Ikävähän heitä tulee iltaisin, soitellaan yleensä ja on kaiutin päällä.

Mies tänään jo sanoikin, että hän on ihan turvallisella mielellä ja hyvää kuulemma kannattaa vähän odottaakin.

Mummi oli ollut lasten kans sukulaisen 50-v juhlilla ja oli riittäny tälle päivälle puuhaa. Oli tytölle ostanut ihanan tunikapaidan ja poika oli saanut uuden prätkähiiren. =) ;)

Ens viikolla lapset menevät sitten hoitoon ja siellä on ennestään Neean ikäinen tyttö. Kiva kun on vähän tekemistä, varmaan viihtyvät, sitä en edes epäile. Huomenna isä vie tutustumaan hoitopaikkaan.

Puhelin soi mun huoneessa usein ja kysellään kuulumisia. Ihanaa, kun on ihmisiä jotka välittävät ja elävät mukana.

Tammikuulla saavaksi myös kolmattaan, hänkin kävi tänään 2-vuotiaan tyttönsä kanssa. :heart: Eilen tuli 2-vuotta siitä, kun tutustuimme vauvojemme kanssa S-marketissa ja olemmekin sydänystäviä. :heart:

Oikein hyvää yötä teille ja palaillaan!! :heart:
 
No niin..Nyt taas olen ollut monta päivää nettipimennössä.. Eilen kotiuduin ukkokullan luota..Ja neiti kotiutui tet-jaksolta Rovaniemeltä..Neiti oli melkein koko päivän koneella,niin ei päässyt käymään..Ei kyllä olis ehtinytkään..Ollut kaikenlaista..Ruoaksi tein karjalanpaistia ja muusia..Nam! =) Lueskelen teidän jutut tässä pikapuolin,ahkeria olette taas jälleen olleet..
 
Kiitoksia kaikille Onnitteluistanne! :hug: :heart: :flower:
Pisuhädän yllättämänä vielä varmistus nyt yöllä Apteekin omalla raskaustestillä. :heart:



Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart:

Luen aamulla, pvllä tekstejänne paremmalla ajalla, nyt pian takaisin nukkumaan :xmas: :wave:

 

Kuka astuisi Plussajunaan mukaan? :heart:

Tämän hetken mahdollisia uusia plussaajia, paljon onnea testauksiinne
! :heart:

pikkukakkosen haaveilija ...28/28?..yk 1..
vilmaville................................35/28 -30
amati.....................................37/18-28 yk 1


Tätähän kaikki pinossa olevat toivomme
: :heart:

 
Neeanäiti:toivottavasti kaikki sujuu sairaalassa hyvin.Kyllähän nuo lapsukaiset ovat hyvinkin sopeutuvaisia.Nopeasti järjestyi onneksi hoitopaikka.Voimia ja jaksuja!
Plussa uutisia lopuilta pinossa olevilta odotetaan =)
Itse tein tänään testin ja kyllähän tuo viiva selkeempi oli =)
Kuvotusta on piktin päivää,joka pikkunapostelulla lievenee.
Mukavaa sunnuntaita kaikille =)
 
Ihanaa : Onnittelut Äiti-Kengu plussastasi!! :heart: Sama täällä pieni mandariinin palakin auttaa huonoon oloon, nyt söin aamupuuron, mutta jatkuva ns "kestokrapula" olo on, mutta se on hyvä merkki :heart:

Taikakuu: Trevetuloa takasin ukkokultasi luota, toivottavasti aika siellä oli antoisaa monessakin suhteessa :heart: Nyt sinulla alkaakin oviksen tikutteluaika pian, eikö? Onnea oviksen löytämiseen, sen hyödyntämiseen ja raskaustestiplussaan sen jälkeen! :heart: Ja kiitos onnitteluistasi minulle ja miehelleni!! :flower:

Neeanäiti
: Hyvä , että olet tarkailussa sairaalassa, ettei pienokaiselle satu mitään, saat avun nopeaan synnytykseen jos tarva vaatii, Kuitenkin mukavaa loppuodottelua sinulle sinne, olet luotettavissa käsissä :heart: Mukava, että kunta löysi nopeasti hoitopaikan lapsille, heille varmaan jännää, mutta samalla mukavaa uusi kokemus viettää päivähoidossa :heart:

Annisofii
: kiitokset onnitteluistasi! :flower:

Pikkukakkosen haaveilija: Onne raskaustestin teossa, jos sellaista lähipäivinä olet suunnitellut tekeväsi! :heart: ja kitos näistä sanoistasi! :
Rva Pikkumyy iso Onnea Pienelle kovasti tarrasukkia ja vauvaliimaa

Pinkkis: Kiitoksia Onnitteluistasi :flower:

Mantana: kiitos Onnitteluistasi!! :heart: :flower: Sinulle edelleen ihanaa raskausaikaa toivottelen! :heart:

Kaikille PlussaOnnea tasapuolisesti toivottelen lopuksi, ja happihyppy, laitetaanko listaan kp? ja jotain muita tietoja, kuinka monta lasta entuudestaan jne?? Tervetuloa mukaan pinoon!! :hug: :heart: :flower: Ja PlussailuOnnea sinulle! :heart:




OnniEmmimme laskettu aika 4.s heinäkuuta 2009 :heart:
 
Rouva Myylle ja Äiti-Kengulle.

Minut voipi poistaa listalta. Käyn ensi viikolla kirjoittamassa sopimuksen työharjoittelusta.
Vauvakuumeilu on siis meidän osalta ohi.
En enää jaksa kytätä oireitani ja kuulostella mikä kierron vaihe on meneilkään. Tämä on toinen ns. pitkä kierto. Testata en aio. Kyllä minä sen sitten olossani tiedän, jos olisi tärpännyt.

Terveisin matkaa jatkava vilmis

Terveisin


 

Yhteistyössä