Kiitos teille kaikille, olette ihania!
:hug: :heart:
Lapset kävivät anopin kanssa, ihana tuki on tuo mummi.
Toi mulle ihania ruusuja ja toscaleivoksia, nam!hyviä, mutta vähän meinaa jo närästää tuo makean syönti.
Mummi on itse vielä täysillä työelämässä, mutta eilen meni meille ja oli yötä ja on vielä huomiseen. :heart:
Joo, äkkiä löytyi kunnallinen hoitopaikka lapsille, vuorokaudessa. =) Minnekäs lapsia saiskaan, kun isä on ens viikolla aamutuurissa. Viikonloppuna ei nyt sitten mennytkään töihin. Sanoikin että pienempi on jatkuvasti sylissä. Onhan se selvää, kun olen koko ajan ollut lasten kanssa ja nyt täällä, että nyt isi kaikkein tärkein.
Lapset tosiaan kävivät ja pienempi kävi taputtamassa vauvamahaa, kun olin justiinsa käyrillä, kun tulivat. Kuuuntelivat kiinnostuneena pienimmän sydämen sykettä ja ihmettelivät konetta, oikein hyvillä mielin olivat. Mummin kanssa viihtyvät ja tykkää kovasti lapsista. Sitten halattiin ja vilkutettiin ja ymmärsivät hyvin, kun selitin että äitin pitää olla vielä vauvan takia täällä. Pienempikään ei enää arastellut mun vaatteita, eikä pyytänyt koko ajan pois huoneesta, kuten viimeksi. Reippaita lapsia. Ikävähän heitä tulee iltaisin, soitellaan yleensä ja on kaiutin päällä.
Mies tänään jo sanoikin, että hän on ihan turvallisella mielellä ja hyvää kuulemma kannattaa vähän odottaakin.
Mummi oli ollut lasten kans sukulaisen 50-v juhlilla ja oli riittäny tälle päivälle puuhaa. Oli tytölle ostanut ihanan tunikapaidan ja poika oli saanut uuden prätkähiiren. =)
Ens viikolla lapset menevät sitten hoitoon ja siellä on ennestään Neean ikäinen tyttö. Kiva kun on vähän tekemistä, varmaan viihtyvät, sitä en edes epäile. Huomenna isä vie tutustumaan hoitopaikkaan.
Puhelin soi mun huoneessa usein ja kysellään kuulumisia. Ihanaa, kun on ihmisiä jotka välittävät ja elävät mukana.
Tammikuulla saavaksi myös kolmattaan, hänkin kävi tänään 2-vuotiaan tyttönsä kanssa. :heart: Eilen tuli 2-vuotta siitä, kun tutustuimme vauvojemme kanssa S-marketissa ja olemmekin sydänystäviä. :heart:
Oikein hyvää yötä teille ja palaillaan!! :heart: