YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Ihanaa aamua kaikille, hyvin nukuin uudelleen ja nyt tee juotu ja leipä syöty ja koulutukseen lähtö.... :heart:

PlussailuOnnea kaikille! :heart: :flower:

Edelleen huhuilen Hibiscusta: Mitä kuuluu!?

Amati: Kiitos, toivotaan näin! :heart:

Sinderella: Tervetuloa aktiivisempaan kirjoitteluun!

Tervetuloa, Äiti-kengu ja happihyppy mukaan kuumeilemaan mukavaan leppoisaan pinoomme!PlussaOnnea! :heart:

Nyt pittää mennä, että ehdin, kun paikka on tuolla suuressa kaupungissa, eli matkaa on :LOL:

Hei, ja kirjoitelkaa, palaan illalla lueskelemaanj uttujanne!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Vitsit miten ihana haamu-uutinen Frau Myy.

Täällä vain ovistestissä heikkoja viivoja. Vahvistuis ny pian, ukko lähtee taas vkonlopuksi reissuun. Pitää varmaan heilutella peittoja vaikkei vahvistuiskaan. Pitää ja pitää...

Jatkan koulutehtävieni tekemistä -työaikana. :saint: Boss on antanut luvan. Ihana boss minulla.

t. SiiriS
 
tämän päivän uusi oire kuvotus :D aamusta pahempana.
PikkuMyy :heart: toivottavasti tuo viivas vahvistuu.
SiiriSisilisko:toivottavasti viivat vahvistuu ennen viikonloppua.
Kaikille tasaisesti plussa onnea.Plussanneille tarrasukkia matkaan.
 
Kiitos teille kaikille, toivotaan nyt , että viivasta tulee vahva ja raskaudesta kolmannella kerralla onnistunut ja vauvasta vahva :heart: :saint: (siis tässä iltatähtihaaveilussa kolmannella kerralla) :heart:

Ihanaa iltaa kaikille....illemmalla ehkä tulen vielä, mutta minun pittää mennä päikkäreille;=))

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

PlussailuOnnea jokaiselle ja kaikkien mahdollisten haamujen vahvistumisia! :heart:
 
Huomenta.
Ja tervetuloa uudet kuumeilijat.

Minun ovisviivani katosi kokonaan. Eli olin sitten varmaan ovuloinut jo viikonloppuna (vyöhyketerapia on tod.näk. lyhentänyt kiertoa, joka minulla on nyt pikkuhiljaa vain pidentynyt ja pidentynyt...). Noh, ei se mtn. Tuli käytettyä hyväksi. :p

Onkos jollain muulla kokemusta siitä vyöhyketerapiasta "vauvakuumeilun hoidossa"? Pitäisköhän mun mennä kurkkaamaan tuonne lapsettomien puolelle, jos joku olisi tällaista hoitoa kokeillut.

Hyvä(n) tuulista päivää kaikille.

SiiriS
 
Mää kävin kahesti vt:ssa sillon ku tahkottiin nelosta. Mulla nimittäin tuhrut alko aina alle 10 päivää oviksesta. Eka käynti autto sillai että tuhru tuli paria päivää ennen tätiä, toka käynti lopetti tuhrut kokonaan! Sitte meni viitisen kiertoa niin plussa pamahti. Ja yhteensähän nelosen tahkoaminen kesti puolitoista vuotta. Vt:sta täyty olla apua!
 
Heissan kaikille terveisiä koulutuksesta loppupäivä meni ihan penkin alle kun aloin voimaan huonosti ja pää alkoi särkeä, sekä välillä sain ottaa pöydän reunasta kiinni, kun niin huimasi! :headwall:

PlussailuOnnea kaikille edelleenkin!'

Huomen illalla siis lähdemme risteilemään, voi olla aika kokemus se merenkäynti tässä huimausolossani :ashamed:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
Huono oloni tulee varmaan jatkumaan viikkoja , mutta olen onnellinen siitä, tässä aamuinen tulokseni :heart: Kp28/30

Ihanaa perjantaita kaikille ja PlussailuOnea jokaiselle! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy ja kohdussa kasvava-kehittyvä OnniEmmi
:heart: :heart:

 
Siivet enkelin suojaksesi sulkeutuu,
se tähtiin kirjoittaa unelman,
se luoksenne tuodaan, toteutuu.
Laps lahja Luojan on,
se teille vihdoin suotakoon.
Tulee rakkaus näkyväksi,
ikuisesti kestäväksi.
Äidin ja isän hellään huomaan,
pieni ihmistaimi annetaan.

Paljon onnea koko perheelle ja pienelle OnniEmmille suotakoon kaikki parhain mahdollinen, että hän kasvaisi vahvaksi vauvaksi. Kesätuulen vienosti henkäillessä, luonnon puhjetessa kesäasuun hän saapuu syliinne. Tulkoon elämästänne kaunis ja onnellinen :hug:

Lämmöllä, Lumi-Marja

 
Äiti-Kengu: Kiitokset Onnitteluistasi ja tarrasukista :flower: :flower: Onnea sinulle myös haamuviivasta, kyllä se siitä vahvistuu!! :heart:

SinderellaKiitoksia :flower:

Lumi-Marja:Paljon onnea koko perheelle ja pienelle OnniEmmille suotakoon kaikki parhain mahdollinen, että hän kasvaisi vahvaksi vauvaksi. Kesätuulen vienosti henkäillessä, luonnon puhjetessa kesäasuun hän saapuu syliinne. Tulkoon elämästänne kaunis ja onnellinen , kiitokset onnitteluistasi, toivotaan, että OnniEmmimme on vahva

:heart: :saint:


Lähdemme tänään siis risteilylle, mitenköhän sopii pahoinvointi , huimaus yhteen hurjan merenkäynnin kanssa, koska myrskyää? :saint: :heart: No ihana mennä meillä kuukauden päästä 1-vuotis hääpäivämmekin! :heart: + :heart: =3

Rva Pikkumyy ja OnniEmmi kohtuasukas :heart: :wave:

 

Yhteistyössä