Lumi-Marjalle: Jaksamisia ja voimia tuleviin päiviin. :heart: :hug:
Laitan jatkossa tuonne odottajien puolelle neuvola- ja äitipolitietoja. En viitsi moneen osioon samoja laittaa.
Tässä nyt kuitenkin jotain. Eilen kävin äitipolilla ja vauvan kokoarvio oli nyt 1,6- 1,9 kg, eli kasvanut on.
Olin myös sykekäyrillä ja ne olivat aivan kunnossa. Ensin ei saatu käyrää, kun vaavi liikkui anturin alta pois koko ajan, otettiin uusi, joka kelpas jo lääkärillekin.
Mulla meni äitipolilla melkein 3,5 tuntia!
Lääkärin piti mennä suorittamaan keisarileikkausta ja jouduin odottelemaan.
Anoppi oli meillä siis yötä to ja pe yön ja lähti lasten kanssa pe aamupäivällä jo ajelulle. Kävivät hampurilaisilla ja isomummun luona kylässä. Toi sitten lapset mulle Seinäjoelle, kun pääsin äitipolilta. Tavattiin Prismassa ja jatkoi siitä sitten matkaa. Mieskin oli kotona, remontoi saliaan. Anoppi mielellään otti lapset. Olivat saaneet joitain uusia lelujakin. =)
Taikakuu : Oikeinko sulla kunnon menkkavuotoa?Toivoin niin kovasti, että olisit raskaana. :hug:
Lääkäri oli mies ja teki sisätutkimuksen ja ultras siis eilen. Paikat edelleen tiviisti kiinni ja sanoi että ennenaikaisen syntymän vaaraa ei ole.
Ei se mua häirinny, vaikka mies olikin. Oli pätevä lääkäri. Huolestui hieman, kun vauvan vartalonympärys ei ollut kasvanut ja käski tulla heti ma klo 10 käyrille. Toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin. Mittausvirheitä voi kuulemma herkästi tulla.
Vauvan kasvua ja oloa seurataan nyt tiuhaan tahtiin. Nytkin vain 3 pv aikaa kasvaa lisää.
Laskettu aika ei kuulemma voi paljon heittää, kun np-ultrassa ollut jus ne viikot mitkä menossa.
Sf-mitta oli nyt lääkärin mittaamana 26 cm, eli 3 cm heitto neuvolan mittaukseen keskiviikkona. Kuopuksen aikana näillä viikoilla oli 25 cm.
Mies lähti tuomaroimaan joitain kisoja Mänttään ja olen taas vaihteeksi lasten kanssa. Illalla menemme ystäväperheen tytön synttäreille, täyttää 5 vuotta. :heart:
Oikein mukavaa päivänjatkoa teille ja plussatuulia!! +++++ :heart: :heart:
:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 34+4 :heart: