Heippati!
Neeanäiti siulla ei olekkaan enää pitkään odotusta edessä =) kohta jo uusi vauvveli sylissä =) :heart:
Kiitos pojan ajokortista onnitttelijoille
kyllä se nyt rällää pitkin kyliä ihan pikku asiastakin että saa ajella
Pahoittelut tädin yllättämille :hug:
Eilen käytin pojan 3v. neuvolassa. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kun olisi pitänyt housut riisua punnitusta varten, ei millään suostunu riisumaan. Minun piti sitten ne riisua houkutellen näyttämään nla-tädille kalsonkien kuvioita.
Paino sitten mitattiin ekaksi poika minun sylissä ja sitten minun paino ja niiden erotuksesta sai pojan painon kun ei suostunu mittarille hän
Sama juttu pituuden mittauksessa. Ei suostunut seinää vasten seisomaan mittarin alle. Piti sitten pöytämittarilla selälleen mitata ja se olikin hankalaa kun varpaat suorana vänkäsi vastaan
Tänään sitten aamusta vein pojan pissi näytteen labraan varuilta josko jtn tulehdusta olis, arveli nla-täti ja samalla vähän täydennystä jää kaappiin.
Olikin sitten ihan ranskanperuna-lihapulla-makkara ruokapäivä tänään
Viime viikolla kun tuli kova halu saada pitkiä tikku ranskiksia, mutta just silloin en kuitenkaan raaskinu niitä ostaa...
No maanantai aamuna testasin sitten negan :/
siihen voi varmasti keksiä montakin ( teko ) syytä:
viallinen testi
liian aikainen testaus
ei tarpeeksi herkkä testi ( jtn 100 herkkyys
tavallista pidempi kierto
.........
.........
jne
ja suurin syy EI OLLA RASKAANA
ON: mitään ihmeempää ei edelleenkään täti rintamalla ole tapahtunut. Vähän tänä aamuna tuntui niin kuin täti olisi ovia koputellu mutta eihän tuo vuotamaankaan alkanu.
Nyt on pää kipeä ja otin pienet torkut tuvan sohvalla ja kiukkua pukkaa koko ajan päälle
Meillä ukko on tehdas-töissä ja palkka suht hyvä mutta menot onki sitten aika isot :/
Ja minä olen ollu koko ajan kotona, paitsi opiskelemassa välillä olin....
Eikä olla milloinkaan varauduttu säästämällä ennakkoon.
Ukko valmistautuukin jo tuolla yö-vuoroon...
Pitääkin tästä taas lähteä huilimaan pikku-ukon hoidon välissä
Plussa tuuulia kaikille!!! ++++++++++++