YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Ei vaan pikkiriikkinen prinsessa, Neea on isosisko :heart: Tytöltä on näyttänyt, jos nyt sitten on. Luulisi jo tietävän, kun ollaan näin pitkällä.

Saatiin pienemmän kans saunottua, isompi kattoo Junioria ja menee kans kohta kylpyyn, saunan jo sammutin, kun ei sinne kerenny. Mies on iltatuurissa. Tulee 11 aikaan.
 
Heippati!

Neeanäiti siulla ei olekkaan enää pitkään odotusta edessä =) kohta jo uusi vauvveli sylissä =) :heart:

Kiitos pojan ajokortista onnitttelijoille :D kyllä se nyt rällää pitkin kyliä ihan pikku asiastakin että saa ajella :LOL:

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:

Eilen käytin pojan 3v. neuvolassa. Kaikki meni ihan hyvin siihen asti kun olisi pitänyt housut riisua punnitusta varten, ei millään suostunu riisumaan. Minun piti sitten ne riisua houkutellen näyttämään nla-tädille kalsonkien kuvioita. :LOL: Paino sitten mitattiin ekaksi poika minun sylissä ja sitten minun paino ja niiden erotuksesta sai pojan painon kun ei suostunu mittarille hän :LOL: Sama juttu pituuden mittauksessa. Ei suostunut seinää vasten seisomaan mittarin alle. Piti sitten pöytämittarilla selälleen mitata ja se olikin hankalaa kun varpaat suorana vänkäsi vastaan :LOL:

Tänään sitten aamusta vein pojan pissi näytteen labraan varuilta josko jtn tulehdusta olis, arveli nla-täti ja samalla vähän täydennystä jää kaappiin.

Olikin sitten ihan ranskanperuna-lihapulla-makkara ruokapäivä tänään :)
Viime viikolla kun tuli kova halu saada pitkiä tikku ranskiksia, mutta just silloin en kuitenkaan raaskinu niitä ostaa...

No maanantai aamuna testasin sitten negan :/
siihen voi varmasti keksiä montakin ( teko ) syytä:

viallinen testi
liian aikainen testaus
ei tarpeeksi herkkä testi ( jtn 100 herkkyys ;)
tavallista pidempi kierto
.........
.........
jne
ja suurin syy EI OLLA RASKAANA
:LOL:


ON: mitään ihmeempää ei edelleenkään täti rintamalla ole tapahtunut. Vähän tänä aamuna tuntui niin kuin täti olisi ovia koputellu mutta eihän tuo vuotamaankaan alkanu.
Nyt on pää kipeä ja otin pienet torkut tuvan sohvalla ja kiukkua pukkaa koko ajan päälle


Meillä ukko on tehdas-töissä ja palkka suht hyvä mutta menot onki sitten aika isot :/
Ja minä olen ollu koko ajan kotona, paitsi opiskelemassa välillä olin....
Eikä olla milloinkaan varauduttu säästämällä ennakkoon.

Ukko valmistautuukin jo tuolla yö-vuoroon...

Pitääkin tästä taas lähteä huilimaan pikku-ukon hoidon välissä



Plussa tuuulia kaikille!!! ++++++++++++ :whistle:
 
Huomenta!

Amati kyllä hymy tuli kun luki sun listausta testin negasta, anteeks :ashamed: uo oli vain niin ihanasti kirjotettu mutta älä vielä menetä toivoa, peukuttelen että täti pysyy poissa ja saat sen plussan testiin vielä ;)

Rva Pikkumyy Oikein mukavaa lomaviikkoa sinulle =)
Itselläni on ensiviikko kun meidän opiskelijalla ja koululaisella lomaviikko.

Omaa;
Nyt en ymmärrä meistäni yhtään :( Viime viikolla oli tosi virtuaali, jaksoi lähes päivittäin ja oli jopa aloitteen tekijä mut kun vaan ei sitä ovistakaan vielä ollut enpä tiedä onko nytkään vaik kp onkin jo17 niin mies on tehnyt täydellisen stopin :eek: Ei jaksa, väsyttää |O Kysyinkin et mikä vika muhun nyt yhtäkkiä on tullut mut on vaan väsynyt eikä aina voi haluta :( Vaik kuinka olen yrittänyt lämmitellä niin ei mitään :x ja siitähän mulla meinaa tulla :'( ja hiljaksiin nyyhkytellyt et mikä mussa nyt on vikana, typerä minä :headwall: En mä pelkän vauvautumisen takia halua vaan ihan muutenkin :ashamed:

Anteeks tämä purkaus mut olis kiva tietää et onko joidenkin muiden miehillä samanlaisia väsymys jaksjoa :eek:

Mukavaa päivää jokaiselle ja tuokaahan nyt joku plussa tähän pinoon iloksemme :heart:

 
Huomenia;=)

Neeanäiti: Ok eli teillä on siellä kotona jo Neeaneiti :heart:

Amati:pahoittelut negan testaamisesta, mutta jos ei oikein tiedä, milloin ovis oli, voipa se hyvinkin plussaksi muuttua vielä! Ainakin sitä toivon sinulle! Negan syyt lista oli minusta mukava, varmaan se tosiaan , että testi oli viallinen!! :wave:

Pikkukakkosen haaveilija: Meillä joskus ollut samanmoista , että minun olisi tehnyt mieli, mutta miestä on väsyttänyt, tai hänellä on ollut muuta ajateltavaa....samoin minä olen kokenutsen ikävänä, ajatellut ja ihmetellyt, miksi en kelpaa! :headwall: Mutta oikeasti mies haluaa olla usein kanssani pupuilemassa, joten se on vaan sen hetken ajatustani ja tuntojani...Sinulla kyllä luultavasti se ovishuippu ehkä mennyt jo, huomaatko mitään eroja limoissa esim, ovatko vähentynee-loppuneet vai millaista on tällä hetkellä? Jos täällä saa tälläisia limajuttujakin jutella :D

Lopuksi kaikille toivon oikein Plussakasta kiertoa, saisimmepa taas plussan ja plussia tässäkin kuussa!

Ihanaa aamua kaikille, täällä taitanee tulla aurinkoinen pv ja saatan lähteä, isommille kaupoille pyörän kanssa, 10 km on matkaa yhteen suuntaan, edelleen etsin itselleni mieleisiä vapaa ajan kenkiä, maanantaina töistä tullessani kun en löytänyt isosta kauppakeskuksesta :headwall: :D
Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Heipsan taas....

Ehkä todellakin olen liikaa painostanut miestäni ja siksi vetoo väsymykseen jne Nyt vain pitää ottaa rauhallisesti ja jos nyt ei ole tärpännyt niin ehkä ensi kierrossa kun en oikein ota tuosta oviksesta selvää kun parin päivän tikuttelupaussista tikutin niin ovistikku näytti jälleen samanlaista viivaa jota on näyttänyt jo pari viikkoo eli hieman hailakampi kuin testiviiva :eek:

Rva Pikkumyy; Limoista, kerran viikonloppuna oli pyyhittäessä sellainen isompi pallomaisempi ehkä kellertävämpi klimppi mutta muuten oli aikasta niukkaa niin et silloin tällöin paperissa huomas jotain limaisuutta. Nyt vasta ollut lievää valkkarivuotoo et on tullut alkkareihin asti kun taas juuri ennen noita menkkoja oli kunnon valkkarivuotoo et jouduin ihan suojaa käyttää ja siinä yhteydessä sain ihan tikutettua sen oviksen mut nyt en ole saanut vahvistunutta versiota :ashamed:

Toivon että tämän nallen myötä joku toisi edes plussan tähän pinoomme :heart:

 
Neeanäiti minun nuorimmaiseni (nyt 10v) painoi syntyissään vain 2435g ja pituutta oli 44 cm. Tosin siinä hauskaa oli se että kätilö arvioi ennen synnytystä painoksi noin 3500g!!
Kun sain lapsen syliini, ajattelin, että eihän tämä mitenkään voi olla samankokoinen kuin esikoispoikani (3480g)... Ihana nyytti, niiiiiiin pikkiriikkinen!! :heart: :heart: :heart:

Voi, että kun saisin vielä kokea sen saman syntymisen ihmeen, meillä alkaa syysloma ensi viikolla, olen itsekin lomalla koko viikon, harmi vain, että ovisaika sattuu vasta seuraavalle viikolle.
No, päätimme mieheni kanssa oikein "paneutua" lepopuuhiin lomalla silti, pistetään penskat pellolle ja kölllitään ja hellitään!! :LOL: :LOL:
 
Hei!

Pitihän se maanantai iltana vielä korvapuustit leipoa että sai taas herkutella :D

Täällä ei tätiä vieläkään näy
tiijä ähntä milloinka se sitten hyökkää...

Jotain juilintaa m.sarjojen kohdalla ollu ja v.vuotoa edelleen

Kun tuosta negasta ei nyt sitten tiijä, voisko se nyt siitä vielä muuttua... ( ? )

Sauna lämpiämässä, ukko taas harjoittelee kitaralla ja pojat seurustelee vauvan kanssa. Meitin pojilla on nyt sysloma menossa niin ovat kotona vauhtia pitämässä


Pikku-ukko kääntyy jo kivasti itse mahalleen, johan tuo kohta on 4kk niin oli jo aikakin. Osa minun vauvoista on kääntynyt jo 2.5kk ikäisenä niinkuin itekkin olen kiirettä pitäny vauvana :LOL:

Jaahas, alhaalta kuului huuto saunaan...
ja plussia kaikille!!!


se on moro!

 
muutuivat kp 1... tuntuu siltä että aina vaan uudestaan toiveet katossa ja sitten tipahtaa tosi rajusti. Mutta taitaa nuo systeemit vielä toimia vaikka muikset ovat jo vanhoja eikä jaksa sinnitellä. Ehkä vielä tulee se kunnon munis joka vaan odottanut tätä seesteistä aikaa elämässäni. Ja antaa kokonaisen viivan mitä ei tarvitse tulkita. En aio vielä lopettaa toivomisen koska siitä on muodostunut elämän tapa. Eipä tarvitse ehkäisyä miettiä. Varmaan terveelinen elämäntapa tällainen luomuilu :)

Peukut pystyssä kaikille.

Siitä työjutusta sen verran että uusinnaksi meni tuo hakuprosessijuttu. Eli tyypit eivät osaa päättää, joten uusinta kierros hastatteluissa tulee jossain vaiheessa. Hain muuten toista työtä, jossa palkka on 1200 ? korkeampi ...iik. Ja hetimiten 2 päivän sisällä hausta kutsuttiin haastatteluun. Palkka on kohillaan, mutta aika raadollista työtä se oikeasti on. Joten en tidä korvaako se sitä elämänlaatua, mitä tässä vaavinhankkeen myötä olen yrittänyt hakea, mutta ota ei vielä meille annettu.

muoks... sillä tulolisällä saisi varmaan tuollaisen ivf tuolla ulkomailla nopeasti säästettyä kasaan....minä en ole materialisti vaan jotain muuta hyötyä tuloista pitää olla. Kuinka monta kuukautta pitäisi tehdä töitä että sen- ivf:N- saisi säästettyä? Eli nettona voisi saada 700 ? (verrattuna nykytilanteseen 50 % verotuksella ylimenevästä osasta)


mimmimamma
 
Täällä taas! :wave: Palasin "ukkokullan" luota tänään.. =) Menkkoja ei ole vielä tullut,odotin että olisi eilen alkanut.. Olin meinaan aika kipee..Maha oli aika kipee ja muutenki ihmeellinen olo..Sitten kun söin tuli parempi olo ja sitten käytiin illalla koirien kanssa lenkillä niin helpotti.. Tänään myös on ollut maha kipee,mutta ei niin kipee kun eilen.. Semmoista painontunnetta ollut vatsalla.. :ashamed: Saa nähdä mitä tämä nyt meinaa.. En ole uskaltanut testailla.. :ashamed: Pitää myöhemmin lukea teidän juttuja ja kommentoida niitä sitten.. =) :heart:
 


Neeanäiti ei kyllä ole enään pitkäaika kun saat syliisi oman ihanan "nyytin".. :heart: Tänne tuli myös mätkyjä..Ei ole pitkään aikaan niin käynyt ja odotin nytkin palautuksia..mutta yllätys,yllätys tulikin mätkyjä..Ärsyttävää! :(

amati onnittelut esikolle ajokortista! Minun tyttö sai huhtikuulla mopo/traktorikortin.

AnniSofii pahoittelut tädistä! :hug:

Rva Pikkumyy kuinkas loma on sujunut? =)

mimmimamma voi harmi,olen niin pahoillani tädistä! :hug:

Hyvää Yötä! :wave:
 
Huomenta!

mimmimamma pahoittelut tädistä :hug:
Taikakuu täälä peukuttelen että pian saisit plussan testiin, koskas olet ajatellut testailla :heart:

Meillä ilm. jokin rokko pikkuneidillä!
Soitin eilen neuvolaan kun neitillä on joka paikassa pientä punaista näppyä, eniten jalkaterän päällä, selässä ja peppu on aivan järkyttävä Rasvasin jo tuolla natusan baby kun neiti selkeesti hiero sitä mattoa vasten, ilmeisesti kutittaa. Eilen ei kunnolla syönyt, tissitteli vain. Isommat näpyt muistuttaa finnejä ilman valk. päätä
Neuvolassa sanottiin et voi olla sitä viirusperästä rokkoo et suussa on näppyy jne. mut lääkettä siihen ei ole mut mennään tänään tarkastuttaa. puhuiko jostain entororokosta??? On sillä ollut muutaman päivän jo muutama näppy mut en ole niin paljoa kiinnittänyt huomioo kun aatellu et reagoi johonkin uuteen ruokaan paprikaan tai ruisleipään niin en sit ole antanut niitä...

Viime yö oli aikasta rikkonainen, neiti nukkui meidän välissä ja tuskissaan potkiskeli osan yötä vaikka laitoin illalla suponkin mut kuume ainakin laski Näppylät kyllä hävinneet puolella et jospa helpottaa nyt mut tosiaan mennään klo 11.00 neuvolaan näyttää et saadaan varmuus et mikä on.

Näin meillä mutta mukavaa päivää kaikille

 
Huomenia kaikille! :heart:

Taikakuu:tervetuloa takaisin "ukkokultasi" luota! :D :flower:
Milloinkas sinä uskallat testata, mikä pv se ovis olisikaan ollut? siitä joko 14-16pvää menee jos menkat alkaa ja jos eivät ala, niin Plussaa tiedossa sinulle toivottavasti!! :heart: :whistle:
Kiitos kysymästä lomani on mennyt kivasti touhuten mitä milloinkin eilen pyöräilin pitkän matkan kenkäostoksille ja illalla kävelin 6km sauvakävelylenkin ja kuntosalijutut siihen vielä päälle :D Tänä aamun aoli ohjelmass tälläistä 6:n jälkeen;=)
, siis eivät tule meidän mahdolliselle tulevalle vauvalle, vaan olivat tilauksessa :heart:

Pikkukakkosen haaveilija:Uskon, että on kys siitä enterorokosta pikkuneidillänne, on kauhean kivulias, kun ja jos niitä rakkoja myös suussa!! Tiedän tuon aftakokemukseni jälkeen:=/Toivotaan, että nopeasti paranee!

Mimmimamma:pahoittelut menkoistasi!! :hug: Jospa se plussa nyt tulisi kunnolla tässä kierrossa koko tikkuun!! :heart:

Ihanaa päivää kaikille, mitäs kuuluu sinderallalle ja muille plussajonossa oleville??




Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Juuri tulimme neuvolasta ja varmistui että on sitä entororokkoa,
No, nyt ei muuta kuin ootellaan et näpyt häviäisivät pikkuhiljaa ja suussahan niitä kyllä kans oli aikasta monta et eipä tartte ihmetellä kun maistuu ainoastaan tämä tisu suurimmaks osaks. Voi kun pystyis edes puolella helpottamaan neitin oloa mutta kun ei vain ole keinoa :ashamed:

Voi kun Pikkumyy kutonut aivan ihanat sukat :heart:
Joko olet aloittanut myös nutun kutomista tai harkinnut kun nuo sukatkin noin söpöt.
Minua itseäni harmitti hieman kun aikanaan anoppi kutoi meidän isommalle neidille nutun ja housut niin nyt tälle meidän pienelle ei sit ole kutonut yhtään mitään ja niitä mä olisin niin kovasti kaivannut :(
 
Heissan taas ja terveiset reippaalta kävelylenkiltä, ja pizzapala maistui sen jälkeen oivalta;=)

Niin, minähän olen kutonut 2 neuletakkia, vauvojen, kaulahuivin, vauvan lapaset, ilman peukaloa, ja paljon on mielessä mitä kudon, nyt ei haittaa vaikka koko ajan pieniä vaatteita syntyisi, kun joka tapauksessa käyttäjä on tiedossa! :heart: :saint:
Minun äitini kutoi esikoispojalle sellaisen haalarin aikanaan, että meni vauvasta varmaan 2 vuotiaaksi*hymy* oli kudottu silleen oikea , nurin kerros vuorotellen;=)) Nättihän se oli ja hyvin säästeliäs, koska mahtui niin kauan, sitten äitini ompeli myös äitiyspakettiin ne helmakoristeet ja pehmusteet , sekä peitot ja ne ovat tallessa samoin se minkä äitini on minulle ommellut, kun minä olin vauva ja samaten minulla on 43 vuotta vanhoja röyhelöpaitojani vielä tallella , että on sitten mahdollisella pienokaisellamme antiikkivaatteitakin käytössä! :saint: :D :heart:

Minulla on pian päiväuniaika taas :xmas: :heart:

Illalla menen tapaamaan serkkuani teen merkeissä johonkin tuonne suurempaan kaupunkiin;=))

Heissan taas! :wave:

 
AnniSofii Onko lapsi ottanut kasvussa kiinni, vaikka ollu pieni alussa? Vähän jännittää huominen äitipoli, toivotaan että lapsi kasvanu, ettei tartte ihan vielä synnyttää. Sais vielä olla kohtukodissaan.

Eilen neuvolassa kävin ja otettiin verikokeita ja joitain rutiinijuttuja:

rr 120/80
liikkeet hyvät samoin sydän pompotti tasaisesti vaavilla
vaikuttaa olevan osittaisessa rt:ssa ja vähän viistossa, potkut tuntuu vatsalla kuitenkin
painoa ittelle tullu +200g/vko, jippii, nyt 3,5 kg !!

Muuta ei nyt ottanu. Alkaa ens viikon jälkeen olla neuvolatkin joka viikko

Mulla meinaa olla tuon vajaa 5-vuotiaan kanssa hankalaa, kun joka asiassa laittaa hanttiin, en tiedä vaikuttaako vauva-asia häneen näin vai muuten vain ikäkysymys? Ehkä se siitä.

Taikakuu Saakohan niitä mätkyjä maksaa erissä, on aika isot meillä ja en käsitä miten kerralla saadaan. Just jouluksi ikävästi tulee. Helmikuussa toinen erä.

Tuli vähän suunnitelmiin muutosta ja anopi tuleekin meille, vie lapset uimahalliin ja muualle, että saan hetken hengähtää ja tulee sitten yöksi ja leipoo ja auttelee mua täällä kotosalla. Huomenna kun mulla äitipoli, vie lapsia taas jonnekin. Ihan hyvä näinkin. :heart:

Rouva Pikkumyy En tykkää itse tehdä käsitöitä ja nytkin mun kaveri kutoo tulevalle vauvalle neuleasun. Äitini kutoo myös niitä. Onhan niitä ihana pitää vaavilla. :heart:

Viikot kuluu hitaasti ja olotila alkaa olla väsyttävän raskas. Maha on edessä ja hermoja kiristää. :ashamed: Kait se tästä, huomenna näkee taas tilanteen, kun ultrataan.
Vauva liikkuu paljon. :heart: Viime yönäkin tuntui, että vaavi jatkuvasti hereillä ja pikkuneiti taas halus leikkimään puoli 3 aikaan, nukahti lopulta uudestaan. |O :heart:

Pahoittelut tädin piinaamille! :hug: Onnea uuteen kiertoon. :heart:

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 34+1 :heart:
 
Hyvät naiset! Kokemuksesta voin sanoa, että miehet voivat joskus kyllästyä, jos jatkuvasti tikuttelee ja kertoo että nyt on otollinen aika, menee puurtamiseksi ja vauvan teoksi. Kokemusta asiasta. Itsestäkin rakastelu alkoi yhdessä vaiheessa tuntua vaan vauvan yrittämisseltä ja meinas jo mennä maku koko pupuiluun, kun ekaa varsinkin yritimme niin kauan. Olkaa hienotunteisia. :hug: Innostukaa asiasta, mutta älkää aina mainitko, että on ovisaika jne. :hug: :heart:
 
Neeanäiti:Toivotaan, että pienokainen vähän kasvanut kohtukodissaan! :heart:
Poika varmaan protestoi, kun olet väsyneempi ja ehkä kireämpi, lapsethan vaistoavat kaikk niin helpolla, kiva, että anoppi tulee apuun, lapsetkin varmaan innoissaan!! :heart: Pikkuneidillänne vähän outoja leikkiaikoja, pitäisiköhän vähentää vähän pvuniaikaa jos helpottaisi? Nukkuminen siis yöllä, mutta nyt taas ruuan laittoon, ym.....Nukuinkin 2 tuntia päikkäreitä, kun väsytti ja palelsi lenkkeilyn jälkeen! :LOL:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:



ps : Juu neanäiti: kivaa rakastella milloin vaan, mutta oviksesta ja varsinkaan tikuista ei kannata ottaa puhetta ollenkaan, mieheni ei tiedä mitään tämän kierron jutuistani, mutta kivaa on ollut :heart: :saint:
 
Isäni ja äitini osaavat molemmat kutoa ja virkata. Isäni on tehnyt mullekin muutaman neulepaidan ja virkannut verhokappoja, kutonut sukkia. Ovat käsityöläisiä ammatiltaankin, minä perheen musta lammas en voi sietää käsitöiden tekoa. :eek:
 
Rouva Pikkumyy Tytöllä pänvastoin, jos nukkuu alle 2 tuntia, sitten voi valvoa yöllä, mutta yleensä kunnon päikyt takaavat kunnon yöunet. Tarttee 2 tuntia ainakin. Meillä aina mennyt näin päin.
Niin, pojalle pitäisi olla enemmän aikaa, joskus vaikea jakaa kaikille tasapuolisesti ja nyt varsinkin. Mulla on kiva anoppi ja lapset tykkää kovasti mummista, jospa edes muutaman tunnin vois levähtää, sekin olis jotain, lasten kanssa oleminen on niin intensiivistä aamusta iltaan. :heart:
 
No niin vihdoinki tänne pääsi..Kirjoitin tänne vähän "juttua",sitten ne hävisi ja koko päivänä ei ole päässyt nettiin.. :kieh: No testattu on aamulla,negaa näytti,mutta menkkoja ei ole vieläkään tullut..En kyllä oikein ymmärrä tätä.. :| Ovis oli silloin kp 15 ja vielä kp 16 näky aika vahvat viivat ja kp 17 en testannut loppui testit ja kp 18 ei ollut kun yksi viiva ovistestissä (siis nega).Tämmöistä täällä.. :(
 

Yhteistyössä