YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Ei raskaus. Vatsa tosi kaponen eikä raskauden merkkejä siellä. Ei tunnetta raskaudesta alavatsalla. Ainoa ihmeellisyys on tuo " oksentelu". Pientä lievää etoamista on....... Mutta....Jos olisin raskaana oksentaisin olan takaa. Olen aina joutunut sairaalaan melkein tiputukseen saakka. Sisällä ollut sairaalassa tarkkailussa (monta päivää), kun mikään ei pysy sisällä. Sen takia nuo viivat ovat p.....stä ja tiedän että nyt on jännäys viikko meneillään. Viimeksi kierto oli 25 pvä.

mimmimamma
 
amati.....................................21/18-28 yk 1
mimmimamma........................25?/27
touhu tenava.........................24/27-30
Sinderella...............................24/30..yk 4
Taikakuu................................25/27-32
AnniSofii.................................25/28
kanella....................................26/28
Lumi-Marja.............................29/28-30
Pinkki69..................................30/29-30......
AinoEmilia...............................30/ 31-34
Aniliini71.......................... 45/26-32


Onnnea kaikkien piinaviikkoon!





 
Heipsan!
Taas olis tämän viikon punttisalikäynnit käyty ja maanantaina jälleen ;)

Hibiscus tuosta autojutusta eli mulla siis vuoden -95 nissan primera et ei todellakaan mikään uusi ja ainahan joku paikka pettää :( Enhän mä ensin tajunnut et jarru voi olla päällä kun vaan ihmettelin kun kävin kaupungissa et auto on niin vetämätön ja kun tulin kotiin niin autosta pois tullessa huomasin et etuvanne jo kärys ja oli polttavan kuuma kun kädellä siihen koski. Onneks matkaa ei tullut ajettuu kuin sen 12km mut silti.
Tänään kävin sit ostaa niitä foolihappotabl. et kiitti vinkistä :hug: Toivottavasti mies nyt alkaisi naukkailemaan niitä :D :saint:

Edelleenkään ei ovisoireita, hmmm.... ihmetyttää mut kaipa ne jossain vaihees, toivon mukaan :ashamed:
Mutta oikein mukavaa viikonloppua kaikille :wave:


 
pikkukakkosen haaveilija Ei jum****ta! Mulla on just prikulleen samanmerkkinen kosla! :LOL: Vuosimallikin likipitäen sama, eli 96! Ja todellakin: aina joku paikka pettää. Samalle pikkuautokorjaamon ukolle vien koslan joka vuosi ennen katsastusta, ja joka ikinen kerta on jotakin hitsattavaa, en enää oo perillä mitä kaikkea sille on viime aikoina tehtykään :eek:. Eli ilman tuota "luottokorjaamoa" ei tästä pelistä tulisi mitään, koska oma ukkonikin on autojen kanssa kädetön! :LOL: Mutta kaiken ällistyttävyyden huippu on kyllä tämä: Viime kesänä munkin auton eturenkaan kulmilta nousi kuminhajuista käryä. Paniikissa pysäytin tien sivuun ja kokeilin vannetta - ihan tulikuumana hehkui! Hetken odottelin, ja vein sitten äkkiä korjaamolle. Jarruissahan se vika sitten olikin, ja joku osa meni taas vaihtoon. Mutta ei tämä nyt tähän näytä jääneen. Epäilen, jotakin vikaa niissä on taas, koska se etuvanne kuumenee jälleen liikaa. :headwall: Ja taas palaa rahaa tädiltä! :LOL:

Oih, ihanan paljon jännäilijöitä! Kaikille puhallan paljonpaljon ++++ :whistle: mimmimamma myös... mikä ikä?! :heart: Sulla on kyllä ihan raskausoireet, joten josko olisi pieni matkalainen kuitenkin mukana?!

Oma viikonloppuni kuluu nyt toisella puolen Suomea, ystäviä tavataan pitkän pitkän hiljaiselon jälkeen, teatterissa käydään jne.! :heart: Joten kaikille oikein hyvää, aurinkoista viikonvaihdetta toivotan! :wave:
 
Aivan ihania kuvia olette laitelleet. Siitä innostuneena laitan tänne nyt muutaman syksyisen kuvan.


Orvokit ne vain jaksavat kukkia, vaikka kesä meni jo.


Ei syötäväksi, mutta kuvattavaksi :) Vaikka maa on kova, niin punainen lakki puskee läpi. Olisipa ihminenkin aina yhtä päättäväinen.


Juuri illalla puidun vilja tuoksun vielä aistii. Aamusumu kostuttaa ilman ja hämähäkinseitit kimmaltavat kuin helminauhat. Aurinko tekee sumusta helmenhohtoisen, kirpakka ilma tuntuu nenänpäässä. On aivan hiljaista, ihana aamu.

Mimmimamma, jospa kuitenkin se viiva olisi näyttänyt oikein testissä. Eihän ne kaikki raskaudet oksulle koko ajan aja. Äitikin oksensi kaaresa neljän ekan aikana ja tämän viimeisimmän tytön aikaan, kun oli alkuraskaudessa 43v voi vain pahoin, mutta ei oksentanut. Siksi uskoi vasta kuudennella kuulla odottavansa, vaikka toki oli sen jo lääkäri aiemmin todennut.

amati, oiretta pukkaa *peukutus*

pikkukakkosen haaveilija sullakin ihana auto :headwall: Omani siirtyi autojen hautuumaalle vuosi sitten. Kolme vuotta jaksoin sitä huolloissa raahata, hianuttaa ties mistä tein varesta milloinkin. Lopuks huoltomies sano, jotta tämän auton historia tais olla tässä. Alusta halki ja kone hirtti kiinni.

Kaikki jotka pähkäilevat ikäänsä, sanon nyt vaikka kuinka monennen kerran, jotta ikä on vain numeroita :D Toki luonto tekee tepposia kropassa, mutta jos pää ei seuraa perässä, niin sitä pystyy vielä vaikka mihin.

Täti tättähäärä ei vielä ainakaan ole tullut. Ei näy myöskään finnejä, ei ole migreeniä, en ole jäänyt itselleni kiinni nalkutuksesta enkä kiukkupuuskista. Sen sijaan olen hyvin herkkä, tavallista väsyneempi, viluinen, pissattaa usein, yölläkin saa ravata vessaan kerran tai pari. Rinnat aristaa ja hiukset ravoittuu nopeasti. Joka päivä sais pestä, mutta ei jaksa, kun kestävät kuivaa hiivatin kauan ja latvat kuivuu suotta. Mulla hiuksissa kuitenkin mittaa ihan mukavasti.

Raskauden mahdollisuuten en pysty uskomaan, joten mulla on nähtävästi kierto hakemassa uusia uria ja syystä tai toisesta PMS oireet helpottaneet. On se hullua, eka PMS:n kans meinaa tulla hulluks ja sitten kun se ei niin pahasti vaivaa, sitä miettii, miksi sitä ei ole. Naisen mieli...mysteerihän se on.

Mun sairasloma loppuu tänään, mutta ens viikko on lomaa muutenkin, kun ei ole koulua. Loput labratulokset tuli ja lääkäri soitteli niitä. Verikokeet täydenti näytepaloja ja mulla ei luojan kiitos ole mitään vakavaa. Pahaksi äitynyt allergia vain. No, voihan se vakavaksikin mennä, tiedän sen, kun mulla kala on tappavan allergisoiva ja sitä varten adrenaliinikynä valmiina, toimii ampiaisenkin kanssa, joten siinä mielessä en tuota suolistoperäistä allergiaakaan ihan leikkimielellä ota. Nyt tiedetään oireiden syypää, niin osaa välttää ja olo on jo huikean paljon parempi. Eikä tämä lääkärin mukaan vaikuta mitenkään mahdolliseen tulevaan raskauteen, joten kaikki siltä osin hyvin.

Hoitoihin ei nyt ainakaan toistaiseksi lähdetä. Tämä on nyt pitkän harkinnan tulos. Mies ei enää kestä toista rumbaa, joka meille tuotti järjettömän laskun ja useita hoitokertoja. Ne alkiot pakasteessa on edelleen olemassa, mutta ne on se viimeinen hätävara....sitten joskus. Nyt otetaan toistaiseksi ihan rauhassa, ilman tikkuja, ilman lämmön mittauksia. Vitamiinit menee, kun niitä söisin muutenkin, mutta stressi pois ja annetaan tunteiden viedä, ei kalenterin.

Siitä on jotakuinkin vuodenpäivät suunnilleen, kun aloin odottamaan heinävauvaa, Helmi-Onnia. Jotenkin haikeat tunnelmat, kun sitä ajattelee. Olen vieläkin täällä, vaikka meidän pitäisi olla kolme kuisen pojan vanhempia :ashamed: Ei saisi elää musitoissa, mutta minkäs teet :headwall:

Aurinko alkoi paistaa aamupäivän harmauden jälkeen. Taidampa käydä koiran kans pikaisella lenkillä. Vieläkin aristaa tassua, vaikka käärmeen puremasta on jo aikaa kulunut. Tarkistuksessa on käyty ja kaiken pitäis olla ok, mutta joku sitä vielä vaivaa.

Aurinkoisin ajatuksin Lumi-Marja :flower: + :flower: ++ :flower: + :flower: + :flower: + :flower:
 
hieman lainaten tuota 40 +

kamera lainassa ja heti piti ottaa kuva äsken otetusta rfsun testissä.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2885090.jpg
eipä ikinä vastaavanlaista pilkkua minulle tullut plussa viivan kohdalle :headwall: :headwall:

piti vielä lisätä se clearblue testi alkuviikosta. Nyt aito kuva eikä muokattu niin kuin edellinen. Poistin sen imutyynyn määräajan jälkeen ettei testi muuttaisi väriä tai muokkaisi tuota viivaa. Eli oikea kuva tässä linkissä
http://www.aijaa.com/v.php?i=2885294.jpg

Hibiscus. Ikä kuulema joskus voi aiheuttaa noita virheellisiä plussia johtunee tuosta fsh määrästä kehossa.

Lumi-Marja kiitos tuosta lohdutuksesta. Kiva tietää että voi nuo oksu olot laimentua iän myötä.

rva Pikku-Myylle kakkos oviksen kiinniottoa. Iloista mieltä mukaan.


mimmimamma
 
Heissan kaikille!

olen ihan ihmeissäni, miksi viivat vahveni liuskoissa jo viime vkloppuna ja touhusimme, minkä kerkisimme, no sama on jatkunut tämän viikonkin ja täytyyhän sitä juhlistaa noin komeaa sarvea myös tänäänkin ja varmaan vielä varmistukset huomenna, naisen kroppa kyllä on ihmeellinen, eikö sen todista jo moni asia pinossa...eikä vähiten tuo mimmimamman laittama aivan selvä plussa, vaikka onkin puolikas!! :heart:

Lumi-Marjakin vaikutti oikein seesteiseltä, mukavaa! :saint: :heart: Samaa ajttelin minä tänään, meillä olisi nyt tuolla tuhisemassa 2kk ikäinen poikavauva tai laskettu aikahan oli kyllä 11pv, mutta siitäkin on yli päästy, vaikka välillä ikävöin enemmän ja välillä vähemmän meidän ensimmäistä yhteistämme tiuhti-viuhtia! :heart: ..Aika parantaa, mutta unohtumaan hän ei tule koskaan. ..mutta onneksi elämässämme on nyt muuta ihanaa, niin menee tämä meidän kuumeilumme siinä ohessa ja ei olla joka hetki pähkäilemässä, vaan nautimme toisistamme;=9 :heart:

Hibiscukselle :ihanaa vkloppua! :heart: :flower:

pikkukakkosen haaveilija: sieltä se ovis tulee, kun vähiten odottaa, kuten minulle kävi tänään iltapvllä testatessani, yllätys oli melkoinen, kun sarvi tuli! :heart:

PlussailuOnnea kaikille ja ihanaa perjantai iltaa myöskin!! :heart: :saint: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
Mulla kp1.

Täti kaahasi kauheella ryminällä paikalle tänään ja nyt riehuu tuolla alakerrassa niin et ei taatusti pääse vieras unohtumaan :kieh:

No harmittaa tietysti, mutta toisaalta helpotus että täti tuli ajallaan eikä jäänyt mihkään luuraamaan. Ens viikolla pitäs sitten aloittaa kierron kartoitus ekoilla labrakokeilla.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Pinkkis
 
Rva Pikkumyy Onnea ovisplussasta! Nyt vaan peittoja pöllyyttää.. ;) :heart:

Pinkki69 :hug:

Hibiscus meillä on niin että miesystävä korjaa itse autonsa. =) Minulla ei ole korttia ollenkaan.. :(

Lumi-Marja minä olen laittanut jo kanervat ja callunat,kesäkukat laitoin jo pois.. =) Mukavaa kuulla että mitään vakavaa sairautta ei löytynyt.. =) :heart: Miesystävän luona on kanssa aika paljon käärmeitä kesäisin. :eek: Ja on kaksi koiraa siinä pihassa. Onneksi nuorempaa koiraa ei käärme ole purassut.. ,mutta vanhempaa koiraa on käärme pentuna purassut.. :'( Siksi se onkin niille niin äkänen.. :kieh: :kieh:

Täällä ihmetellään noita nippailuja edelleen ja myös sitä kun semmoista painon tunnetta on vatsalla.. :| Yöllä piti herätä vessaan ja sen jälkeen kun takasi menin nukkumaan tulikin suonenveto jalkaan,kyllä kävi kipeetä.Auts! :ashamed: Tänään tuli leivottua korvapuusteja. Mies kävi hakemassa gore-texpuvun kun olin pessyt hänelle sen..Hirvimettälle meni tai siis huomenna menee,mutta meni poikasa kanssa valmiiksi hirvikämpälle..

Mukavaa iltaa kaikille! :heart: :wave:
 
Heissan taas!



Pinkkis: Pahoittelut menkkojen alkamisesta, mutta samalla Onittelut tutkimusten alkamisesta! :heart: :flower:

Taikakuu: Oireesi vaikuttavat todella hyviltä, koskakohan uskallat testata vai odotatko vaan ihan rauhassa kuinka käy!?Onnea joka tapauksessa! :heart:

Mimmimamma: sinullahan ei alkaneet menkat, eihän? Vaan toivon Plussan ilmestyvän kunnolla sinulle!

Ovisaikaa olemme reippaana , kuumana vietelleet. :heart:

Mies leipoo korvapuusteja ja yhdessä alamme tekemään korvapuusteja! :p

Heissan taas kaikille!! :heart: :wave:



 

ovistesteistä kuva alempi eilen aamuinen ja ylempiä tänä aamuna
http://www.aijaa.com/v.php?i=2888731.jpg

Rfsun testi tänään haamuviiva joka häipyi kuivuttuaan. Joten virheelliset ne edelliset testit ovat näyttäneet...tai sitten lian varhain testattu taas ja joutuu pettyään hipaisun aiheuttamast tuloksesta. Wc:ssa joudun yöllä ravamaan ettei koko yön jälkeinen tulos niin kuin edellinen.

Olen kyllä nyt henkisesti valmistautunut ottamaan tuon tädin kylään. Hieman nippailee sen suuntaisesti.

mimmimamma

mimmimamma
 
Heippa!

Täällähän on ollu melko hiljaista menoa.... taitaa kaikki kuumeilijat olla s. puuhissa tai muuten jossain lomailemassa :LOL:

Mitäpä täällä ihmeempää... mahassa juilahtelee niinkuin menkat olisi tuloillaan ja nälättää. En tosin muista että tuntuisi oikeasti ennen tädin pyrähdystä kipuilua :/ pikku-ukkoa kun aloin osottaa niin tuntui kans kipuilua... hmmm....
Vähän kyllä pelottaakin jos testailemaan alan että jos se plussa tulisikin jo nyt.. huuui... :kieh: no ehkä siitä ei oo pelkoa, kun " vain " muutaman kerran on lauottu :LOL:
Muutamana yönä olen jo untakin nähny että alan testailemaan mutta kesken ovat testailut jääneet ja tulos sitä myötä saamatta

Hienoja kuvia ootte löytäny =)

Kiva että Lumi-Marja ilmoitelit kuulumisia. Kerkesin just ajatellakkin että mitähän siulle kuuluu :heart:


Pinkki69 :hug: tädin tulosta.
Milloinkas testailette Taikakuu ja mimmimamma, uudelleen... ?


:wave:
 
Nostellaas...




niin hiljaista että.... pientä piristystä kuvan muodossa
:D


Saunassa käyty ja pieniä yritän tässä samalla saada nukkumaan. On vaan niiin rasittavaa kun tuo vauhti-ukko alkaa illalla hirmuisen ravin ympäri taloa ja kiljuu vielä lisäksi...


Vielä telkun katontaan ja puolen yön jälkeen jos pääsis vaikka nukkumaan :)

:wave:
 
Huomenia, hiljaista on ollut kuin huopatossu tehtaalla;) :heart:

, tuossa kuva tämän aamun saaliista, perjantai iltapvllähän se sarvi tuli digitaaliseen, hyvi näkyy vieläkin kontrolliviivan vieressä toinen viiva;=))

Amati: Peukut pystyssä, että onni olisi myötä ja raskaus alkanut!!

Eipä muuta tällä kerralla, kuin ihanaa sunnuntai päivää jokaiselle ja Plussia pinoomme! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Huomenta!

Rva Pikkumyy se jaksaa aina olla niin aikaisin olla hereillä, oikea aamuvirkku ;)
Täälä pitelen peukkuja että lemmenleikkinne tuo toivotun tuloksen :heart:
Mulla on nyt jo viikon näyttänyt tuollaista mitä sinun ovistestikuva, voipi olla et pikkasen hailakampi mut yhtään ei tunnu vahvistuvan :(
Odotellaan, jospa se siitä mut kun on niin malttamaton :ashamed:

Mies alkoi syömään nyt niitä foolihappoja =) Kysyi vain et mitäs "pupupillereitä" nämä on kun tuntuu et vaikuttaa sinne :LOL: Tänä aamuna sanoi kun nousin pikkuneidin kanssa et sit illalla.... ;) Kyllä tässä ollaan nyt ahkeraan harjoiteltu ovista odotellessa :p
Perjantaina mies kävi kauppareissullaan seppälässä kun kuulemma piti saada uutta kun vanhat alkavat olemaan jo vanhoja eikä niin "sytytä" enää.
En tiedä mikä miehelleni on tullut, joko myöhäinen 40 tai tosi aikainen 50 villitys kun nyt mittarissa 42. Ei se aikaisemmin ole noin aktiivinen ollut :p mut kivahan se on kun mies jaksaa olla näin innokas =) :heart:



Mukavaa sunnuntaita kaikille ja toivotaan että tämänhetken piinailijat saavat tuon ihanan plussan testiinsä :heart:


 
Sama täällä Pikkukakkosen haaveilija, mieheni on 42 vuotias ja niin tarmoa täynnä seksin suhteen, että huh, huh! :D :heart:

Ihanaahan se on! :heart:

Peukut pystyssä sinulle myös, oviksen suhteen ja myös sen ihanan raskaustestiplussan puolesta myöskin!! :wave: :heart:

:wave: :xmas:





Pahoittelut Lumi-Marja menkoista kuitenkin! :hug: Toivon teille kyllä sitä ihanaa plussauutista kera Onnea koko raskauden ajaksi!!
 
Kp 2/28 eipä tunnu pahalta, mutta ei kivaltakaan. Vähän sellainen "menis nyt vaan äkkiä ohi" tunnelma. Ei oikein mitään nippailuja tuntunu mahassa ennakkoon, noin tuntia ennen hanojen aukeamista alkoi viiltää ja tuhrutkin jäi tällä erää tuhruamatta. Onneksi varauduin eilen kaupungille siteen kans ja muutama laukussa vielä varalla mukana. Joskus näköjään ennakoinista hyötyä.

Kiertelin sisustusliikkeitä ja marketteja etsien jotain kivaa 7v ja pian 11v (jouluna 12v) poikien huoneeseen. He jakavat vielä toistaiseksi huoneen ajattelin yllättää heidät, kun tulevat mummulareissulta, niin huone on vaithtanut ilmettä. Se huone on kuin hedelmäcoctail, kaikkea mahdollista Nalle Puhista Harry Potteriin on seinillä ja "väliaikaisesti" muuton aikana laitettu lamppukin vielä katossa, vaikka on pitänyt vaihtaa jo sata kertaa toinen tilalle, joka varastossa odottaa. Nyt on julmettu läjä kaikkea uutta huonekaluista liinavaatteisiin. Leluja karsitaan raa'alla kädellä, kun ne vain pölyttyy laatikoissa. Pojat aina haaveilleet sisustusohjelmien lastenhuoneesta ja nyt ainakin olis yritystä toteuttaa se haave. Ei todellakaan niin hienoa tule, kun lehdissä ja telkkarissa, mutta ainakin tuo sekamelska katoaa nyt.....ainakin siihen asti, kun pojat tulee kotiin :saint:

Taikakuu minäkin laitoin jo kanervat ja kukka-amppelien tilalle terassille roikkumaan lyhdyt. Pientä valoa tuomaan tänne pimeään:) Löysin tiimarista pienen pieniä tuikkulyhtyjä ja ripustin ne parimetrisen lumipallopensaan oksille. Siinä on ollut aiemmin aina sänkökynttilät, mutta ajattelin vaihteeksi laittaa jotain muuta. Eipä ainakaan kuluta säjköä, kun mies siitä aina marisee. Callunoita en vielä ole hakenut, kun unohdin ne eilenkin ja tuskin ne olis kyytiin mahtuneetkaan. Viimeksikin mahtui vain kanervat. Vaikka kuinka on autossa tilaa, niin silti saan sen aina täyteen. Eikä sisällekkään oikein voi laittaa, kun lapset polkis ne jalkoihinsa. Kesälelujakin laitoin varastoon ja nuormies sitten fiksuna kuskas pulkan tilalle. Kiikutin sen vaivihkaa takas odotttaan lunta. Hiekkalelut sai vielä jäädä.

Rouva Pikkumyy, nyt vain toivetta korkealle, että saitte hyödynnettyä kunnolla tuon ovisajan. Aivan mahtavat viivat siinä digitestin tikussa. Mulla on kyllä siinä muutamn kerran tullu sarvi täyteen, mutta ei tuollaisia viivoja siihen tikkuun.

Nyt ihan jokaiselle lähetän tuon ihanan auringon mukana plussasäteitä ja hyvää mieltä :wave:

Lumi-Marja
 

Yhteistyössä