YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Täällä aivan ihania tapahtuu, kun tänne vilkasin!! :wave:

ONNEA Hibiscus ja Mimmimamma!!!! Molemmille valtavat :hug: IHANAA!!!!! :heart: :heart:

Täältä omat pikaiset terveiset kaikille! Insuliinia pistelen, sokerit tarkasti tarkkailussa ja vauva voipi hyvin. Rakenneultrassa kaikki ok ja liikkuu vaavi paljon nyt päivisinkin. Eli hereillä hän siis jo välillä, ettei vallan nuku kokoajan! :heart:
Muutamat viikot vielä töitä ja sitten mammalomalle. =) Töissä jaksaa jotenkin, mutta iltapäivää kohden alkaa vatsan kiristys/supistelua. Höllätä vähän pitäisi. Neljättä viikkoa jo flenssussa, joten sekin haittaa sokeriarvojani. Näin, mutta ihanaa, kun on syksy!! =)

Paljon tsemppiä tänne jokaiselle ja syksyn plussatuulia lisää!! :flower: :wave:

mantana ja pikkuinen "Toivo" rv. 22+4 :heart:

P.s. Rouva Pikkumyy!!! :flower: :wave:
 
Onnea mimmimamma :heart:

Neuvolakuulumisia tänään: =)

rr 120/79
hb 135, syön nyt vain raskausvitamiinia, jossa rautaa, en muuta tartte
pissa puhdas
liikkeet ++
vauva ultrattiin, oli perätilassa ja kääntyi yhtäkkiä kesken kaiken melkein raivotarjontaan
sf-mitta 22 (vasta)

Eli ihan hyvää kuuluu!

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 33+0 :heart:
 
kuva oikeasti ole plussa. Halusin vaan näyttää teille mitä clearblue heittää. Legendaa :headwall: mutta kiitos onnitteluista, jotka ei tosisaan ole vielä aiheellisia. Tänään vasta kp 20 meneillään, jos muistan oikein.

Sain tänään tuon psykologi lausunnon työhaun suhteen ja ihan oikealta tuo arviointi tuntuu. Ei hassummat paperit mutta valintaa ei voida suositella koska olen liian optimistinen, minulta puuttuu tilanneherkkyys, en osaa delegoida ja otan liikaakin tilaa ja haluan dominoida sekä oma pätemisen tarve on ajoittain korostunut. Mutta lisäyksenä johtopäätökseen oli että olen kumminkin tulosten valossa riittävän pätevä ja sopiva kyseiseen tehtävään. :headwall: :headwall:

no sainpahan itselleni ura-ohjausta ja tiedän soveltuvani tehtävään missä vaaditaan energistä, aktiivista, kehittämis- ja muutoshakuista ihmistä sekä suoritumisorientoituista, ahkeraa ja tavoitteellista toimijaa.

mimmimamma
 
Heippa kaikille!


Kiitos kaikille Onnitteluista, ihana asia todella, sydän ihan pakahtuu! :heart:

Ebony: Pahoittelut menkoista! Tiedän kyllä ihmisen, ihmisiä, joka, jotka ovat raskautuneet 3:n pitkän vuoden odottelun jälkeen ja vaikka ovat todella nuoria, ihmeellisiä nuo raskautumiset, ei se ole aina helppoa. Minulla nuorena kävi kuin leikki..samoin nykyäänkin raskaudun melko nopeasti, mutta jatko ei ole sujunut suunnitelmien mukaan! :headwall: :ashamed: Edelleen kuitenkin siihen uskon, ja sitä toivon, eli edelleen kuumeilua! :heart:

Minulla oli aivan kuin ovis vkloppuna, mutta sama rumbaalkoi uudelleen, nyt vaan odotan, koska clearbluessa plussa oviksen merkkinä! :heart: Tänään ei vielä sarvea, mutta nimpparilahjaksi sain pyytämääni mieheltä, sekä myös ruusuja, ihania;=) :heart:

Voikaa kaikki hyvin ja Plussailkaahan!! :heart:



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
hei taas! Tänään taas kiire päivä... Meidän vauhti-ukko täyttää tänään 3 vuotta ja kakkua pitää väsätä,siivota ja kaupasta hankkia vielä täytteetkin kakkuun. Nyt on leivinuuni kans lämpiämässä ettei vilu kapaja nurkissa :D RvaPikkumyy: onnea iloisesta uutisesta! Ja halit tädin yllättämille! ON: jotain tosi valuvaa ja kirkasta valkkaria tulee. Välillä mahassa pientä kipuilta :| suklaan avulla nyt mennä touhotan :LOL: juu... pitää alkaa nyt sit siivota :wave:
 
Kiitos amati! :flower: :D ..hmm valkkaria, oisikohan jotain ihanaa tulossa pian testeihinkin?? :heart:

Onnea 3 vuotiaalle vauhtimiehellenne! :heart:

Mitäs teille kaikille kuuluu?? :saint:

Huomenna minullakin aikaa jopa pv:llä kun pääsen töistä jo 11:15 *hymy*..eli kirjoittelemisiin! :heart:

haluaisin kuulla myös, mitä kuuluu tuoreelle plussanneelle Hibiscukselle!!? :heart: :saint:

Ja entä muut piinailijat ja entäpä ovisaikaa elävät??

Ihanaa iltaa kaikille!

Rakkaudella rva Pikkumyy :heart: :wave:




 
Voi anteeksi Pikkumyy... ettei täältä ole kuulunut hetkeen mitään! :ashamed: Muutaman päivän olen pysytellyt tietokoneelta kokonaan poissa, kun se meni siihen, että roikuin koko ajan googlailemassa ja kehittelemässä itselleni kaikkia mahdollisia kammotuksia kohdunulkoisesta raskaudesta tuulimuniin jne.

Tuollaisten juttujen lukemisesta tulee tosiaan vain paha olo, joten pistin itseni nettikaranteeniin ja nyt olen päättänyt, että "tiedonhaku" ja "riskikartoitus" netistä saa loppua.


Oireet on yhä samat kuin tähänkin asti, eli aivan pohjatonta väsymystä, jota Luget vain tehostavat. Lääkärini käski tunkea niitä ainakin ekaan ultraan saakka, joka on lokakuun puolen välin jälkeen. Silloin jotain näkyy jo. Ainakin se, onko tyyppi kiinnittynyt oikeaan paikkaan ja onko tyyppiä ylipäätään olemassa. :snotty: Eli näin varovaisella mielellä kumminkin! Mutta jos ei tuota kauheaa väsymystä ota huomioon, olo on ihan ok. Vielä eilen tosin menkkamaiset kivut yllättivät, ja luulin jo, että tämä on nyt sitten tässä. No, ei ollut. Lääkärille kyllä hätäpäissä soitin, ja sanoi, että normaalia kohdun kasvukipua on. :heart:

Lumi-Marja, mantana, Taikakuu, kaikki te ihanat ihmiset - kaikille lämpimät kiitokset!


mantana Ihana kuulla, että kaikki rakenneultrassa hienosti! Flunssaa lukuunottamatta tuo kaikki kuulostaa tosi mukavalta! Paitsi ei tietenkään tuo mitä kirjoitit töihin liittyen. Ota töissä löysemmin, jos se on mitenkään mahdollista! Nykypäivän työpaikoilla harvemmin on
:( . Olisiko sun mahdollista päästä jo ennen ä-loman alkua sairauslomalle huilaamaan, etteivät verenpaineet nouse. Itse pelkään juuri tuota loppuvaihetta, toivon mukaan tässä sinne asti edetään. Ekassa raskaudessa verenpaineeni pomppivat loppuaikoina ylhäälle, vaikka en ollut edes töissä. :$ Mutta kaikkea hyvää sinulle nyt vain! :heart:

Neeanäiti Mukava kuulla, että myös sinulla ja Pikkuprinsessalla kaikki hyvin! :heart:

amati Hiukan myöhästyneet onnittelut multa myös pikkumiehelle :)!


mimmimamma Omituinen tuo sinun testitulos! :eek: Ei tuollaisia saisi tulla, mikäli et ole raskaana. En ymmärrä?! Mutta olisiko kumminkin mahdollista että olisit? Hetken hermoilin, kun muistin, että itsekin testasin viimeisen "varmistustestin" juuri tuolla samaisella Clearbluella ja samanlainen testiplussa siihen tuli, kuin sunkin testissä! Jos en olisi sitä ennen testannut erimerkkisillä testeillä jo noin neljä eriasteista haamua, olisin varmaan seonnut! :LOL: Eihän tuohon testiin oo mitään luottamista! :headwall: Eikö olisi syytä reklamoida, Pikkumyy myös?!

Puhallan tähän pinoon nyt kaikin voimin plussia, kaikille tasapuolisesti!!


Hyvää yötä, tv. pyörtymispisteessä haahuileva hibiscus


 
Varhaisvarhaishuomenia :heart:

Jopa tämä heräsi aikaisin ! :D

No minulla, mini, minityöpv tänään , joten ei haittaa! :D

Hibiscus: Kiva kuulla sinusta!Niin netti on alkuraskauden pahin vihollinen, jos alkaa googlettamaan kaikkia juttuja , mutta myönteisissä ajatuksissa oiva apu;=) :heart:

Ihanaa pvää kaikille! :saint: :heart:

PlussaUutisia odotellessa, kuka olisi seuraava?? :heart:


Rva Pikkumyy :heart: :wave:


 
Huomenta!

Kylläpäs Rva Pikkumyy on aikaisin hereillä =)
vaik eipä sitä itsekkään taas ole tullut nukuttua kunnolla viimeöinä. Turhankin paljon taas stressiä, rahahuolia suurimmaks osaks :ashamed: Eilen jouduin viemään autoni huoltoon kun jarru laahasi päällä niin siitä tuleekin kunnon jarruremppa kun joutuu uusimaan kaikki, ei siis johdu siitä päälle laahaamisesta vaan muutenkin jarrut ns. loppu :( et saldoksi saavat sen 400 niihin ja muu huolto kun olen ns. teettänyt vain pakollisen korjauksen parinvuoden aikana niin kaikkiaan tulee maksaa n. 600? :eek:

Oviksesta ei vielä tietoakaan, täl hetkel ei minkään näkösii tuntemuksii ja eipä ole viivakaan vahvistunut, monta päivää pysynyt yhtä hailakkana et katsotaan nyt. Katkoin tuolta parista laskurista niin kumpikin antaa ihan eri päivät et toinen anto 10-14 ja toinen 14-16 olis hedelmällisimmät et katsotaan ja kuulostellaan ;) Mies ainakin varautunut jo tulevaan viikonloppuun ainakin puheissaan ja nyt aamuisin ottanut porevitamiiniä ja syönyt päivittäin persiljaa ja valkosipulii, niis kuulemma oma taikansa :kieh: :p

Nyt mentävä, pikkuneiti kaipaa äippää :wave:
Niin, enhän mä ole vielä onnitellut Rva Pikkumyytä Onnittelut, ihana uutinen :heart:

Mukavaa päivänjatkoa kaikille ja muistakaahamme olla ahkeria :p

 
Hyvää huomenta kaikille! Sinullahan Rva Pikkumyy on tänään tosi lyhyt päivä..Mukavaahan se on että välillä on lyhyempikin päivä.Saa vähän aikaa itselleen.. =) :heart: Täällä on herätty huonoonoloon.. :ashamed: Ja eilen huomasin että kun kurottaa lattialta jotain ottamaan (kun istuu tuolissa) tuntuu vatsalla (ala) kummalliselta,niin kuin painontunnetta.. Nyt täytyy lähteä miettimään kauppalistaa..

Mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Hei Hibiscus! Piipahdan tänne teidän pinoon sinua onnittelemaan tuolta 40 v-puolelta. Pikkumyy siellä kehotti minua tutustumaan sinun tarinoihisi, kun viime päivät olen hermoillut oman inssini tulosta. Samanikäisiä ollaan, joten saat uskoa, että ymmärrän, miten mahtava juttu tuo raskautuminen on! Ja onnentoivotukset tulevat sydämen pohjasta!
 
Heissan jälleen!

Juu todella ihanan lyhyt työpv ja nyt kyllä nukuttaa, mutta kun tulee huoltoa taloon , niin pitää ainakin hetki valvoa vielä :D

Kiitos Pikkukakkosen haaveilija! :flower: Se on totta , olen ihan pakahtunut onnesta! :heart:
Sama täällä en tiedä oliko ovikseni viikonloppuna jo ? Vai onko se nyt lähestymässä..no paljon rakkautta, niin se riittää, vaikka plussaan asti, ainakin toiveissa!*hymy*

Niin Taikakuu: Kivahan tälläinen minityöpv on ja ensi viikolla on lomaakin jälleen *hymy* Huomenna kyllä ihan normaali työpäivä. Vai oli sinulla huonoa oloa aamulla, no jospa se antaisi jotain muutakin vastaisuudessa, kuten Plussaa rtestiin! :heart: Sitähän toivon meille jokaiselle tässä pinossa! :heart: :saint:

Mukavaa keskipäivää kaikille :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Kiitos kaikille pojan synttäri onnittelijoille !



Poika sai kivasti lahjoja vaikka ei montaa vierasta käynykkään....
Huvitti kun sai lahjaksi King Kongin ja Dinosauruksen jotka ääntelee. Kun kuuli äänen lelusta niin sanoi " mie en halluu tuota " pelkäsi rassu leluja... No kyllä se myöhemmin illalla niillä jo sitten leikki.

Itsekkin tänään heräsin jo aikaseen ( 7.30 ) kun jäin hereille syötettyäni vauvan. En viitsiny jatkaa unia ja kömmin puuroa keittämään :D
Vähän väliä pyörii mielessä jos olisikin sattunu niin kivasti että olisin raskautunu.... kun tuota vetelää limaa valuu yhtenään ja pitää tarkistaa joko se punasta näyttää sekä nippailee mahassa...
No eipä hätiämitiä jos en olisikaan kun ei ihan tarkoituksella vielä olla yritetty :LOL:
Aikaisintaan testailen joskus su-ti, jos on tarvetta :saint:

Taikakuulla taitaa jo enteitä olla plussasta =) ?

++++++++++:whistle:

:wave:
 
Heips.

Kiitos vain Myy tsempityksestä, mutta tänne ei ainakaan plussaa ole ropisemassa. Täti kurvannee paikalle lähipäivinä. Ja joo..testattu on jo nega kp28 kun jotenkin sitä vaan aina jaksaa uskoa ja toivoa ihmettä :ashamed:

Hibiscus...tuttu juttu tuo nettikaranteeni :D Minä kun sain nyt sen virallisen PCO-diagnoosin niin siitäpä alkoi vimmattu googlettaminen ja niinpä teen vähintään kuolemaa kun kaikki PCO:n "liitännäissairaudet" ovat hyökkäämässä kimppuun. Ja netin perusteella en lasta saa ikinä...tai siis se raukka jää ainakin orvoksi ihan hetimiten kun äiskä saa ne kaikki sairaudet ja kupsahtaa pois. Vanhakin kun vielä on :LOL:

Eli juu...näpit irti netistä. Paitsi täällä nyt saan välillä käydä :saint: Täälläkin ajattelin nyt kyllä hiukan "taustailla". Kunhan uusi kierto alkaa niin sitten alkaa selvitys siitä kuinka realistista meidän kuumeilu ylipäätään on. Mutta pidä minut Myy toistaiseksi listoilla kuitenkin. Ihan pakkohan mun on teidän kuulumisia seurailla :heart: :heart:

Ihan hyvältä vaikuttaa nytkin...Taikakuu taitaa olla seuraava yrjöklubilainen :D

Ja Rouva Pikkumyy tietty tulee perästä. Ja lämpimät onnittelut muuten siitä toisestakin jutusta. Minäkin kävin vaklaamassa blogiasi. Ihanaa :heart:

Onnea yritykseen kaikille muillekin ketään väheksymättä ja unohtamatta. Tehdään pimenevien iltojen iloksi vaikka VAUVOJA!

Pinkkis
 
Sateisen harmaata iltaa! Oikein perussyyssää. Mutta kylläpä piristi, kun likka haki jäätelöautolta meille herkkuja. :p Neiti on vakioasiakas :D. Nettikaranteenista huolimatta here I am again. Niin, sehän ei varsinaisesti koske tätä palstaa/pinoa. Mutta kaikkea muuta koskee! Osaispa asentaa vielä jonkun "äitilukon", jolla estettäisiin pääsy etenkin tietyille lääkärisivustoille. :LOL: Pinkkis Raasu, että menit sitten samaan ansaan! :hug: Nyt sitten tosiaan muistatkin pitää näppisi erossa netistä! :kieh: Nimittäin eihän siitä pirujen seinille piirtelystä oikeasti mitään hyötyä ole. Sulla on tuota ikääkin vielä sen verran vähän, ettei pco ole mikään syy heittää toivoa menemään! Kirjoitinkin vissiin jo, että tuttava, jolla on vaikea pco, raskautui hiljattain inseminaatiolla, ja heti ekasta kerrasta! Joten voisitteko ajatella...? :heart: Mitä tulee tuohon taustailuun, niin itsekin olen ajatellut vetäytyä vähän taustalle, mutta käydä silti lueskelemassa muiden kuulumisia. En oikein tuonne odottajienkaan puolelle ujoliinina uskalla yksin mennä :snotty: Mutta heti kun joku täällä plussaa ja sinne siirtyy, niin livahdan heti samalla ovenavauksella vanavedessä sisään :D. Pinkkis - pahoittelut negasta! Mutta älä nyt missään nimessä luovuta! Sitäpaitsi sulla on niin hulvaton huumorintaju, että tekstejäs lukiessa olen useasti naureskellut itsekseni! Kaikkea hyvää! :hug:

Pikkumyy Nyt multa on jäänyt jotain välistä... kaikki onnittelevat..mun täytyy vissiin ottaa selkoa, mistä on kysymys... :snotty:

pikkukakkosen haaveilija Kauheita kuluja autorempasta! Mutta itse en ainakaan pärjäisi HENKISESTI ilman autoa, kun sellainen on aina ollut 18-vuotiaasta. Yleensä joku vähintään 10v. vanha rämä. Mitä oireita jarrujen laahaamisesta oli? Kuuluiko jotain ihmekolinaa? Kyselen, kun epäilen että mun nykyisessä saattaisi olla jotain jarruihin liittyvää pikkuvikaa. Ihanku ne jotenkin kuumenisi ylikierroksille jo muutaman kilometrin ajon jälkeen. No, ehkä sillä on vain vaihdevuodet! :LOL: Ihanaa, kun oot saanut miehenkin pillerilinjalle :). Mä en saa tuota ukkelia millään syömään mitään vihannesta/tabuja, vain makkara kelpaa. :eek: Pitäis vissiin ruiskuttaa niihin c-vitamiinia liuoksena :D Muuten jostain luin silloin kun en vielä ollut nettikaranteenissa, että foolihappoa kannattaisi syödä miestenkin, vaikuttaa simotuotantoon tehostavasti! =)

Matsalu Jos piipahtelet täällä, niin kiitos kovasti :heart: Piipahdin 40+-puolella lukemassa, kuinka kävi, olen tosi pahoillani! :hug: Tiedän, miten kauheaa on kun hoitojen jälkeen tulee nega... Kun ensin on tunkenut itseensä kaikki ne hormoonit, piikittänytkin... :ashamed: Itse tipuin ekan inssin jälkeen korkealta ja kovaa, koska toiveet oli tosiaan pilvissä verrattuna luomukiertoihin. Mutta nyt uutta yritystä päin vain! Ehkä kannattaisi perään jatka lievemmin konstein, eli toisella inseminaatiolla. Ivf on hoitona paljon rankempi, fyysisestikin. Ja tulee kalliimmaksi. Jostain luin, että ivf:ssä onnistumisprosentti on jo suurempi, mutta inssissäkin hoitotulokset paranevat 3-4 kiertoon saakka. Voimia jaksaa tästä eteenpäin! :heart:

amati ja Taikakuu - oireitten perusteella samaa mieltä kuin Pinkkis, yrjöklubin ovi saattaa olla hyvinkin lähellä :whistle:

Kaikille kaunista syksyä, ja plussia tähän pinoon! Toivottavasti niitä tulee nyt ropisemalla! En kokonaan ala taustailemaan, mutta hiukan harvennan visiittejä nyt... Mutta sen vielä sanon, että upea jengi olette, te naiset täällä! Täältä on aina saanut tukea kaikissa käänteissä, mistä lämpöiset KIITOKSET kaikille! :hug: Uskokaa tai älkää, olen teille kaikille kerran yhteisen iltarukouksenkin omistanut :saint: :wave:
 
Pahus pinkkis, että se tätipaholainen lähestyy!! :hug: , mutta toivotaan , että tutkimusten jälkeen vauva tuleeperheeseenne,luomuna tai vähän autellen esim inssin kautta! :heart:
Kiitos Onnitteluistasi! :hug: :flower:

Pikkukakkosen haaveilija
: Meillä mies aina autojen kimpussa niin vanhojen kuin uudemmankin, jos vikaa on , kaikki korjaa itse jos vaan on työkalut, mitä normaalisti hankkimalla saa ostettua..se on hyvä juttu, mutta aikaahan siinä menee..tosin nyt autot toimineet kiitettävästi!!*koputtaa puuta* :heart:

Kovasti yritän tulla vaamaan Plussanneiden ovea, jotta Hibiscuskin sinne odottajien puolelle pääsisi, katsotaan kuinka käy!? :heart: :D


Nyt salkkojen kimppuun! :heart: :xmas:

Heissan taas! :heart: :wave:

 
Pikainen piipahdus, kun kaikki muut nukkuvat. :D Vauva ja minä ollaan hereillä, mönkii ja potkiskelee kovasti masussa. :) Sanovat pieneksi, mutta liikkeet ainakin tuntuvat välillä aika lailla. :heart:

Rouva Pikkumyy , en kans ymmärrä mitä ihanaa on tapahtunut. En muista blogisi osoitetta. Onnea raskautumiseen sulle! Tietysti muillekin! :heart:

Ihmettelen kans noita mimmimamman testituloksia.

Nyt täytyy mennä nukkumaan, jospa vaan tuo pienokainenkin rauhoittuisi, aloittaa aina kovat jumpat, kun pääsen pitkälleni ja kyljelläni joudun nukkumaan. Vasemmalla on hyvä, tyyny poloven alla. :)

Hyvää Ötyä!
 

Yhteistyössä