YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

Heippa!

Pahoittelut tädin yllättämille :hug:
Lumi-Marja
niin eihän sitä vauva haavetta tarvitse kokonaan unhoittaa vaikka ei koko ajan yrittäisikään... sitten taas kun siltä tuntuu niin takaisin vaan...

Neeanäiti Hyvä että pikkuinen on kasvanut mahassa,vielä on aikaa kasvaa lisää... Tuli tuossa mieleeni että jos et kärsi raskausdiabeteksestä niin voisi vaikka lisätä vauvan kasvua syömällä reippaasti ? meinaan kun itelläni oli tuo rd ja en saanut syödä paljoa hiilihydraatista ruokaa ettei vauva kasvaisi liikaa, niin jos syömällä voisi vähän avittaa kasvua... en tiedä toimisko ja olisko terveelistäkään
( vähän semmoinen huijaus keino ) meni varmaan vähän monimutkaisesti..


Saunassa taas tuli käytyä

ja makkaraa maisteltua =)

RouvaPikkumyy Kyselit milloinka testaan..... Tänään kävin ostamassa niitä testejä, samoja mitä ostin viimeksi :D ( jotka on ihan varmasti kaikki virheellisiä ) :LOL:
Sitä en tiijä ihan varmaksi uskallanko jo huomen aamuna testata vai mitenkä tekis

Voihan se olla niinkin jos nega, että kohdun pinta ei vaan jaksa vielä niin paljon paksuuntua että olis mitä vuotaa kun vielä imettää
voisko?

Kuuntelen tässä samalla sitä Charles Plogmannia kun siitä oli täällä kirjoitettu ja en muista kuulleeni sen musaa aikaisemmin. Mutta onhan tällä tuttuja biisejä

Kun vaan joskus taas pääsisi johki hurvittelemman vaikka tanssin merkeissä




 
Sunnuntaisia huomenia;=))

Kanellalle: Pahoittelut menkoistasi!! :hug: Toivon parempaa Onnea tässä kierrossasi!
Onko opikeluissa kiirettä ja vieläkö menee vuosia ennen valmistumistasi? Onnea opiskeluihisi! :flower:

Amati:Mahdoitko testailla, mitä näyttää liuskan tai puikon tulos?? Toivottavasti haamua tai plussaa!!


Meillä karjalanpiirakka talkoot tänään miehen kanssa, puuro on jo porisemassa, kerroskattilassa, namsk kuinka ovatkaan hyviä sitten.


Kuopuspoika piti hereillä kun vasta aamulla kotiutui 17v siis, pelästyin hirmusti kun heräsin klo 8 jälkeen , eikä edelleen poikaa missään, no hänen kaverillaan ajokortti ja auto ja nyt ajellaan kaikki vapaa ajat ympäri maakuntia, toivottavasti on suojelusenkelit mukana matkassa... :saint: No laitoin viestin, että missä mennään kun kotona et ole..vastaus tuli samantine, tulen pian! Ja niin tulikin, mutta nyt nukkumaan meni siis :xmas:

Mies heräsi ja sanoi, että niin teki tyttärenikin kun kortin sai ja auton , aina oli yöt ajossa;=) Huih, kuinka pelottavaa, tuollainen yöajelu, en mie vaan tykkää öisin ajella, nukkua tykkäisin läpi yöt, mutta luget herättää vähän väliä ja en saa heti unta uudelleen.

ihanaa sunnuntai aamua kaikille!!




Rva Pikkumyy
:heart: :wave:

 
Huomenta ! No höh ja höh! Testasin sitten äsken liuskalla ja selvää negaa näytti :( mitä lie sitte pitää ks.n ummessa ja täti hukassa.... Tällä kertaa näin viivan paikan ku pissi nousi tikkua pitkin niin ei voi väittää että se olisi valmistajalta unohtunut :ashamed: eipä tämän ihmeempiä tällä kertaa... :wave:
 
amati: En kyllä pysty syödä kuin pieniä annoksia nyt kerralla, vatsalaukku täyttyy kauhean nopeasti, kun joka puolelta painaa. Syön kyllä tarpeeksi. Vauva kasvanutkin hyvin. :heart: =)

Huomenna taas klo 10 äitipolille käyrille.

Plussatuulia! :heart:
 
Moikka!

RouvaPikkumyy en mie ovista tikuttele. Se yleensä tuntuu sen verran selvästi että tietää milloin on. Tässä "kierrossa" kun se oli aikaisin ja tiijä vaikka oli toiseenkin kertaan... ja tuo ukko latasi jossain siinä välissä niin eipä ole varmaa että olisi oikeasti tarttunukkaan :ashamed:
Eipä tuo ukko ollu pahemmin pahoillaankaan kun epäili että olisin jo paksuna. Se kun kyseli että miks olis ks ummessa että oonko... en voinu mitään varmaa vastata silloin. Aamulla testasin ja oli nähny saunan uunis paketin niin kysy et onkos sitä testailtu
jouduin vastaamaan ettei mitään kerrottavaa ole


Hirvipaistilla käytiin, kaksi vanhinta ei sitte halunnukkaan tulla mukaan. No kyllähän tällä penska määrällä sinne vilinää sai aikaiseksi, kun lisää vielä kylän muita lapsia joukkoon
jonossa ihan juosta rallasivat salia ympäri :LOL:
Sai myös jutustella tuttujen kanssa.

Neeanäiti :D :heart:

kuuluisi se pikku-ukko kutsuvan taas..

 
Kiitos myötätunnosta ja tsempistä. Olen nyt viikon ollut hirveässä flunssassa ja tänään hain antibiootit, kun iski taas sinuiitin. Ei ole jaksanut edes menkkoja harmitella. Jospa sitä tässä kierrossa olisi terveempänä ja paremmassa iskussa.

Taikakuu ja Rva Pikkumyy Ei tässä ihmeempiä kuulu, opinnot rullaa tasaiseen tahtiin. Tammikuussa siirrytään klinikoihin, joissa on työtä/opiskelua vielä reilut pari vuotta. Ensi kesänä olisi ekan kerran mahdollisuus tehdä jo lääkärin hommia, jos vain paikan löytää. Kiva vihdoin siirtää painopiste vuosien teoriapainotteisesta opiskelusta oikeisiin töihin. Vaikka kyllähän sitä lukemistakin vielä riittää. Häätkin lähestyy uhkaavasti, eikä paino ole vielä pukumitoissa. Tulisinpa edes raskaaksi ennen sitä, niin voisi syyttää turvotusta ;) .
 
Heissan vielä ennen nukkumatin tavoittelua! :flower:
Huomenna jälleen alkaa työt ja viikko menee varmaan nopeasti laivareissua odotellessa;=)

Amati: Jäit sitten kiinni itse teosta kun testiä olit tehnyt, no eipä miehesi vissiin pahakseen panisi , vaikka olisitkin raskaana!+ :heart:

Kanella
Toivottavasti löytyy kiva työpaikka, on se ihanaa pitkien teoriajaksojen jälkeen päästä oikein rahallisiin töihinkin.
ja koskas ne teidän häät ovatkaan? Toivottavasti olet raskaana siihen mennessä! :saint: :heart:

Mitäs muille mahtanee kuulua?

Hyvää illanjatkoa kaikille! :heart: :D



Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Huomenta!

Rva Pikkumyy oikein mukavaa työviikkoa =)

Täälä oltu jo neljästä asti hereillä, menin juomaan kahvia vielä tuossa kuuden jälkeen illalla kun meillä vietettiin eilen noita neitin 14v. synttäreitä virallinen pvä siis oli perjantai niin tässä loputulos eli joko illalla menee sängyssä pyörimiseen tai sit herään aamuyöllä enkä saa unesta kiinni. Pikkuneiti heräs reilu tunti sitten ja otin sen tisuttelee vaik se olikin pienet hörppäsyt ja sit nukahti meitin väliin niin ite kävin laittaa kuivausrummun ja pesukoneen pyörii, ihme juttu mistä tuota pyykkiä noin riittääkin :whistle:

Meillä alkoi syyslomaviikko ja itse vietän viiimeistä kesälomaviikkoa B) Tänään lähdemme Tampereelle pariksi päiväksi eli ollaan hotellissa yötä kun mä saan sen henkilökuntahintaan niin ei maksa niin paljoa. Tytöt pääsee shoppailee ja me kuljemme mieheni ja pikkuneitimme kanssa ympäriinsä, tarkoitus on ainakin kävellä pispalan harjulle ja pyynikille ;) Elokuussa kun oltiin Tampereella viettämässä "loma viikonloppu" niin käytiin sielä Pyynikillä niin sit kun mä vielä kiersin sinne pidemmän kautta niin kyllä kävellä sai. Mielestäni Tampere on yksi kauneimmista kaupungeista mitä täältä lähietäisyydeltä löytyy :)

Voi kun mulla alkanut ns. vihottelemaan alaselkä :eek: Ei se ole mulla aikaisemmin kiusaanut yhtään, ihmeellistä tai sit johtuu kun taas viikko tulee kun en ole käynyt punttisalilla :( Perjantaina en voinut mennä kun pikkuneiti oli kipeä ja meil muutenkin piti olla se 1v. kuvaus joka nyt sit siirtyi vajaan kahden vkon päähän. nyt aamullakaan en ehdi kun lähdetään sinne Tampereelle et jospa sit keskiviikkona ja otan mukaani lisäks isommatkin jos jaksavat herätä niin aikaisin ja itsekkin pääsisi sit samalla uimaan kun joku olisi pikkuneitin kanssa lasten altaalla ;)
Tiistai-illalla palailen lukemaan kuulumisianne eli mukavaa päivää kaikille :wave:

 
Heips...

Pika tervehdys kaikille :wave:
Ja paljon plussa onnea :heart: Meille tuli nyt uusi koiranpentu taloon...jonka kanssa touhutessa koitan vähän siirtää ajatuksia tästä kuumeilusta :/ ...Mutta täytyy tänne palstalle aina välillä palata katsomaan ja kuulostelemaan kuulumisia ;) :)
 
Heissan kaikille! :heart:

Ebony: Onnittelut koiranpennusta!

Pikkukakkosenhaaveilija: kiitos töihin paluu tervehdyksistäsi, kiva oli palata rentoutuneena töihin ja onkin niin erilainen työviikko tällä viikolla ja odotan laivareissuamme! :heart: Mukvaa lomaa sinulle ja matkaa Tampereelle!!

Oma napa: En tiedä, mikä meni kun heräsin 1,5 tunnin päikkäreiltä ruuan jälkeen , pissasin purkkiin , (virtsa siis ollut rakossa vain sen 1,5 h)..ja tulos tälläinen,,siis ovistestissä.



Ihanat illanjatkot ihan jokaiselle! :heart: :saint: :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:




Muokkaus yökukkujalta, pisuhätä yllätti 1:n jälkeen ja en tiedä, miksi uskalsin pissata purkkiin ja rtestin tein , mutta siitä ei enempää, sivuillani siitä juttua, mutta nyt oman kullan kainaloon takasin nukkumaan :xmas: :heart:

Ihanaa aamua kaikille, kun se jälleen valkenee! :D :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
saako ängetä teidän ketjuunne?ja tiedustella erästä asiaa mikä kaihertaa mieltä?
Onko teillä ikä vaikeuttanut raskautumista?
Itellä ikää tuli tässä kuussa 35v ja alkanut miettiin noita numeroita.
Sunnuntaina olis tarkoitus testailla,jos olisi tärpännyt.
 
Hei! Tuun tänne teidän ketjuun tuolta km jälkeen kuumeilijoista. Keskenmenosta on jo niin kauan (helmikuussa), etten jaksais enää luokitella itseäni sen perusteella. Täällä näyttääkin olevan tuttuja sieltä puolelta :heart: Muille tiedoksi, että mulla on ikää 37 ja 11-vuotiaat kaksoset (raskauduin silloin eka kierrosta, joten on nyt selvästikin vaikeampaa) aiemmasta liitosta. Takana on myös 2 myoomaleikkausta (viimeisin heinäkuussa) ja ainakin yksi keskenmeno. Haluaisin vielä yhden lapsen ennen kuin kohtu lähtee myoomien takia ongelmajätteeksi.

Tässä kuussa me pidetään miehen kanssa taukoa piinailussa. En jaksa aina masentua paria päivää ennen menkkoja. Nyt ei sitten yritetä, ei lasketa kiertopäivä eikä pongailla ovista, ei edes sekstailla silloin jos tuntuu, että ovis on tulossa (paitsi jos sattuu oleen kauheet himot molemmilla just sillon).

Äiti-Kengulle plussaonnea!

t. syyslomaa viettävä happihyppy
 
Tervetuloa uudet mukaan! Itse olen jo tuolla odottajien puolella, mutta täällä sitä myös vielä roikutaan mukana.

Äiti-Kengu: Itse olen raskautunut vasta kypsemmällä iällä. Esikoista yritimme n. 4,5 vuotta ja raskauduin vihdoin. Olen saanut esikoiseni 36-vuotiaana, kuopuksen 39-vuotiaana ja nyt odotan kolmatta ja olen 41 vuotias. :)
 
Heissan kaikille! :saint: :heart: :flower:

Tervetuloa mukaan happihyppy! :hug: :flower: Ja Onnea plussauksen suhteen sitten kun yritys alkaa, tai vaikka hetikin Onnihan on tärkeä asia!

Äiti-Kengu:3 vanhempaa lasta saaneet alkunsa 1-3 kierrosta, talvella raskauduin yk 5:sta, kesällä yk 5tai 6:sta ja nyt mahdollisesti yk 2:sta? :saint: :heart:

Ihanaa iltaa kaikille ja PlussailuOnnea!

Rva Pikkumyy :heart: :wave:



 
Heippati!

Tervetuloa Äiti-Kengu ja happihyppy!!

Heti omaa napaa: Eipä ole tätiä täällä päin vieläkään näkynyt. Jotain koilintaa vain vähän on välillä ollu :eek: minnehän se kutale lie piiloutunut silloin kun sitä kaipailisi :/ ( tai ei oikeesti kaipaile vaan tulis jos kerta on tullakseen )

Rouva Pikkumyy En usko että ukko olis "pahemmin" harmissaan jos tärppi olisi käynyt jo nyt. Se vaan ei halua ihan pienellä välillä uutta lasta kun on jo näissä kolmessa pienimmissä kaaoksen ainekset kasassa :(

Äiti-Kengu Kysyit iän vaikutuksesta raskautumiseen..... Minulla kolmen ensimmäisen lapsen yrittämisessä meni kussakin n. 6kk kun olin 18-, 22- ja 25v ja viimeisien kolmen kohdalla tärppäsi niin että nelonen ( 32v ) ja vitonen ( 33v ) heti tärppäsi ja kutonen ( 35v ) toisella yrityskerralla. Eli vanhetessa on herkemmin tarttunut
:LOL:

Nyt on saatava nuo kauhu kakarat nukkumaan kun meno on sellainen että kohta päitä tippuu...

Onnea plussaukseen pikkumyy!!! ja muut!!
:wave:
 
Heissulivei pitkästä aikaa. Uus kierto (5 yk) alko lauantaina ja nyt päätin etten heti ainakaan ilmottaudu viikkopinoon. Nroa 47 ei oo ees vielä perustettukkaan. Jos sitä ny pystyis kirjotteleen tänne ahkerammin...

Mää oon kans miettiny, miten ikä vaikuttaa vauvailuihin. Nelosta tahkotessamme (aikaa meni puolitoista vuotta, saldona pari km:a) lääkäri meinas että oon jo sen ikäinen etten ovuloi joka kuukausi. Meinasin puota istuimeltani. Ei ollu tuollanen tullu mieleenkään. Ikää mulla sillon oli 34 ja vähä päälle. Varmaan kyllä pitää paikkansa. Ykkönen tärppäs puolen vuoden sisällä pillereiden pois jäännistä (mää 27vee), kakkonen muutaman kuukauden jälkeen, sitte ennen kolmosta oli tm - joka tärppäs kans muutamassa kuukaudessa hormonitoiminnan käynnistymisestä - ja kolmonen neljännellä yrityskierrolla tm:sta. Saapa nähhä, miten nyt käy. Tärpänneekö ollenkaan? Tuo viimenen puolitoista vuotta oli kyllä sellasta tahkoamista että hermot meni...

Mutta nyt iltateen laittoon. Hyvät yöt jokaiselle.

kp 4/32 (yk5)
 

Toinen yö jo peräkkäin tämä yö kp 26/30 ja kyllä raskaustestiin tulee toinenkin viiva, mulla myös huonoa oloa ja koko ajan pissattaa :heart:

Eli haamuilijoihin siirryn :saint: :heart: toivottavasti myös haamun vahvistumisiin! :saint: :heart:

Nyt pian takas nukkumaan :xmas: :wave:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä