YLI 35-V KUUMEILIJAT:) VOL 6

mimmimamma ja Annemaarit peukkuja! :heart:

Hibiscus Mukava kuulla sinusta kaikesta huolimatta! Tervetuloa takasi! :heart:

Neeanäiti hyviä vointeja sinulle ja masuasukille!Täällä niin kovasti jänskättää.. :heart:



Täällä pikku lämpöä pidellyt..Eilen mittasin siinä viiden (klo17) maissa ja oli 37,5. :ashamed: Sitten illemmalla tuntui olo huonommalta,poskia kuumotti/punotti,mittasin taas niin ei ollut kun 37,2.Tänä aamuna oli 37,1.Sais nähdä tapahtuiko "kiinnittyminen" tiistaina..istuskelin saunassa kun tuntui niin kuin olisi ollut sellainen "möykky" joka olisi pistänyt/tökännyt..En osaa kunnolla selittää.. :ashamed: Hermostuttaa niin kovasti välillä.. :'(

Mukavaa alkavaa viikonloppua kaikille! :heart:
 
Suurenmoiset onnittelut Plussauksesta Mansku72 :heart: :flower:

Juu aamulla kävin HCG mittauksissa ja kuten oireenikin viittaavat edelleen tukevasti raskaana ollaan viime viikon pe arvo oli 765, hyvä kuulemma, tänään 8970 :heart: :heart: :heart:

Nyt vaan toivottavasti pahoinvointi jatkuu, ekaa ultraa odotellessa :heart:

Nyt en ehdi enempää iltavuoro kutsuu! :heart:

Kaikille oikein hyvää päivää! :heart: :heart:

 
Taikakuu kovasti sinullekin peukuttelen, että tuo kiinnittyminen olis tapahtunut!

Hienoa Pikkumyy että arvot ja oireet kohdallaan!

Mulla ollut tänään selvästi vaikeuksia keskittyä tohon työntekoon, kun täällä koko ajan ramppaan :ashamed: Onneksi kohta pääsee viikonlopun viettoon =)
 
Tervehdys kaikille pitkästä aikaa :flower: :heart:

Enpä varmaan olisi mitään itsestäni ilmoitellut, ellei mimmimamma olisi kovaan ääneen perään kuuluttanut. Miksi en minä, kun kerran Hibickuskin.... :flower:

Juu, hengissä ollaan ja kp1 menossa. Eipä sitä muuta odotellukaan. Kuumeilu on ihan taka-alalla tällähetkellä ja eipä sitä ehtisikään. Meillä on isommanpuoleinen elämänmuutos tässä käsillä ja se vie kaiken ajan ja energian. Parisuhde se vaan paranoo, jotta ei tämä ainakaan pahasta meille tunnu olevan, vaikka alkuun tunuikin, jotta matto verettihin jalakojen alta ja mutaa ropisoo naamalle. Nyt vaan laitetaan koti pakettiin ja paketti uuteen osoitteeseen. Eiköhän se koti ole siellä missä ne rakkaatkin ovat.

Tännehän on tullut uusiakin kuumeilijoita, tervetuloa vain teille. Täällä oli niin mukavaa olla :heart: Ehkä vielä joskus meillekkin vielä vauvaa haaveillaan, en tiedä, mahdollisesti. Elämä on yllätyksiä täynnä, joten eihän sitä koskaan tiedä.

Rouva Pikkumyylle vielä paljon onnea ja hienosti on hcg noussut. Erittäin hienosti sanoisin. Meidän nettipimento alkaa tämän kuun lopulla ja en ihan noin vain pääse ultrakuulumisia lukemaan. Jospa kirjastossa tai jossain....toivottavasti nyt on kaikki hyvin ja OnniEmmi saa ilahduttaa teitä kesällä :heart:

mimmimamma Kuulumisiasi olen seuraillut ja olisi upeata, jos onnistuisitte. Ne haamuplussat oli kyllä sitä luokkaa, että mulla meni luottamus testeihin kertaheitolla. On niin sydäntäsärkevää ajatella, että jotain oli, mutta ei pysynyt kiinni...paljon onnea jatkoon myös teille :heart:

Taikakuu, peukut pystyssä...toivottavasti pian kuullaan plussauutisia.

Ihan kaikille muillekkin toivottelen mitä parhainta plussaonnea ja kaikkea muutakin hyvää elämään. Olen käynyt lueskelemassa aina silloin tällöin teidän kuulumisia. En kokonaan ole pystynyt täältä irroittautumaan. Sen verran kauan täällä pyörin, että kiinnostaa mitä toisille kuuluu, vaikka ei itte tällä hetkellä kuumeilekkaan. Ainakaan paljoa, en siis virallisesti, ei sillai et ääneen sanois, mitä vähän nyt tuolla omassa mielessä, ihan vähän vaan, sillai kuitenkin ettei pieniä vaatteita henno pois laittaa, jos vaikka vielä olis tarvetta.... ;)

Ilona ja onnea kaikille toivoen, Lumi-Marja

 
Sylin täydeltä ONNEA Mansku72 ihanaa lukea hyviä uutisia! Mimmimamma, Annemaarit ja Taikakuu teille kaikille viritän peukkoni pystyyn. Toivotaan, että Mansku72 aloitti tämän pinon kautta aikojen suurimman plussa-aallon!!!
Rouva pikkumyyn hcg arvot näyttävät todella hyviltä! Odotat varmasti kovasti ultraa!!!

Meillä ovisaika kolkuttelee! Tosin olen ollut vähän huolissani siitä, että aina oviksen aikoihin minulle tulee nykyään ihan kammottava paineen tunne tuolle alakertaan. Tuntuu kuin koko kohtu työntyisi ulos. Tarttis varmaan käydä lääkärissä tarkistuksessa ettei nyt mitäänn
kohdunlaskeumaa tulisi.
Saatiin viime jouluna lahjaksi suklainen trivial pursuit ja se oli unohtunut tuonne hyllyjen taakse ja nyt siivotessa sen sieltä löysin, joten nyt ajattelin viimein pistää koko perheen voimin pelin käyntiin, joten mukavaa viikonloppua kaiklle ja plussatuulia koko porukalle!!!!
 
Onnea Mansku!! :flower:

Ja olipa ihanaa kuulla Hibiscuksesta ja Lumi-Marjasta taas pitkästä aikaa :hug:

Omat kuulumiset vähissä: Kp29...listalla mulla pari päivää hutia kiertopäivissä.. ja mahaa jomottaa tutunoloisesti. Kohta tädin menopeli kaahaa nurkan takaa :'( Mutta eipä ollut yllätys.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

Pinkkis
 
kiitos viestistäsi...taitaa taas olla tilanne että jokin matkassa, kun negojen jälkeen haamujen haamuja tuli testeihin. Ei mairittelevia mutta selkeästi sun läpivalaistus tekniikkalla näkyviä viivoja määräajan sisällä. Hieman vahvistuneet sallitun ajan jälkeen. Acon 10 oli yksi testeistä johon sain jonkinmoisen viivan....vai minä hätähousu???? Velalle noita testejä ostellen..... Surutta kaikki käytän jotka kehtaan ostaa...ikärasisimia.... Tänän sain ostettua äidin lääkeiden varjossa noita testejä. Eilen oli siis analyz exact ja apteekin oma täysin nega. Yksi jää jemmaan tulevaisutta ajatellen.

No mutta tämä on tällaista tutkimustyötä. Voiko minun ikäinen munia ja saada vielä plussat kehiin, todistetusti ainakin hetkellisesti.

Niitä puhtaita negoja tujotessani tajusin että minun olisi pitänyt iloita pienistäkin haamuista. Viriiliyttä se ainakin todistaa. Niin kuin gyne 6 km jälkeen totesi, että rouva 33 v on fertiili nainen ...mutta kaikista munasoluista ei ole tämän maan päällä kulkijaksi. Luonto tekee tehtävänsä ....entäs 14 vuotta myöhemmin kuuden vuoden kuumeilun jälken. Sama systemi jatkuu. Kaikille pariskunnille ei yhteistä lasta anneta, vaikka kuinka yrittää.

Manskulle tosi plussa tuli testeihin. Superonnittelut.

Rva pikkumyyn hcg testit ovat aivan omaa lukuaan tällä kertaa. Onnittelut.

mimmimamma
 
Huomenia kaikille tasapuolisesti!

Lumi-Marja:Kiva oli sinuakin taas pitkästä aikaa nähdä ja onnelliselle vaikutat kaikista isoista muutoksista välittämättä! :heart: :flower: Onni on siellä missä rakkaus ja perhe! :heart:

Pinkkis: Toivotaan vielä, ettei täti sinne löydä! :hug:

Kikkaralle: Onnea ovisaikaan! :heart: :flower:
Taikakuulle: Onnea testauksiin , samoin Mimmimammalle :heart: :flower:

Annemaritille
:Onnea ovisaikaan! :heart:

Ihanaa päivää jokaiselle! :heart:



 
Heippa!

Manskulle Isot onnittelut plussasta!

JA testaajille plussaus onnea!

Hienosti on Rouva Pikkumyyn arvot edelleen noussu :heart:

Hienoa kuulla Lumi-Marjan kuulumiset. Niin vaan se elämä heittelee ykskaks :eek: hyvä vain että parisuhde lujittuu koettelemuksissa =)

Taas on käyty saunassa ja väki asettunut kattomaan telkkaria :)
Tätiä ei näy, taitaakin pysyä poissa seuraavat n.5kk niin kuin edellisestä vauvasta olivat poissa... ( jos ei sitten jotain tärppiä ole sattunut )

Pitäis alkaa suunnitella pojan tyttöystävän vanhojentanssipukua, kun vaan saisi tytön sen verran kiinni napattua että mitat saisi ja vähän suunnitella sitä mallia :LOL:
Jos sen verran helpommalla pääsisi että saisin valmiista kaavoista muunneltua ettei ihan kokonaan kaavoja tarviisi alakaa tehdä...
Olisihan tuota tehtävä omalle pikku pimulle takkia ja jotain paitaa itellenkin..



Hyvää huomista isänpäivää kaikille!
:LOL:
 
Ilta menny kovien vihlontakipujen kanssa. Vauva muljuttaa päätään ja liikkuu kovasti ja kipeää tehny. Ei supisteluja kuitenkaan juuri ole. Haluu synnyttämään!

Vauva on ollu ny raivotarjonnassa viikon verran jo. Taitaa pysyäkin ja siitä tuo vihlonta tuleekin kun on vatsassa kuten kuuluukin. Selkäpuoli ja takamus tuntuvat usein punnaavan tuossa edessä ja sivuilla välillä.

Ihanaa, kun raskaus lopullaan ja pian nyytti sylissä. Jännittää tuo koko hieman, mutta en aio murehtia asiaa liikaa, kun kerran kaikki näyttää olevan ok!

Mies lähti työtöihin ja jäi hieman orpo olo..

Öitä teille ja jaksakaa vielä hetki masujenne kanssa!! :heart: Mäkin yritän. ;)

:heart: Neeanäiti ja Pikkuprinsessa rv 37+4 :heart: :wave:
 
Kauniita unia..Nukuinkin jo, mutta isänpäivänä olin päättänyt tehdä viimeisen raskautestini, Clearblue merkkisen, halusin nähdä , millainen se oikea plussa siinä on.
Nyt on nähty.. :heart:


Ihanaa, hyvin nukuttua yötä kaikille! :heart: :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Varhaishuomenia kaikille, hetki ylhäällä pahoinvoinnin takia, vichyvedellä yritän auttaa oloa, ja sitten nukkumaan takasin...Niin se on isänpäivä sitten, hyvää isänpäivää kaikille iseille ja tuleville isille! :heart: :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

 
Mentiin eilen koko sakki ajoissa nukkumaan, joten tänäaamuna olimme jo aamukahvipöydässä seitsämän jalkeen kaikki. Ihana aamu oli. Istuimme kynttilänvalossa aamupalalla ja söimme lasten isänpäivän kunniaksi leipomia leivonnaisia. Suolaista ja makeaa. Minä leivoin anopin ohjeilla sellaisen täytekakun, josta mieheni oli pienenä tykännyt ja hyvin tuo upposi näin vanhemmallakin iällä.
Luulen, että pölytykset tehtiin oikeaan aikaan, nyt vaan sitten jännäämään.
Voi, että miten hyvältä se näyttää tuo Rouva Pikkumyyn vahva testitulos!!!
Toivotaan, että jokaikinen tässä pinossa vielä tuollaisen saa!!!!
Amatille lykkyä puvun kanssa. On se kyllä ainut laatuista aikaa ja kyllähän se usein jää yhden päivän onneksi sen puvun pitäminen. Harvoissa tilaisuuksissa saa pukeutua niin upeasti.
Lumi-Marjasta oli kiva kuulla. Minä lueskelin silloin taustaillessa useissa pinoissa sinun tarinoitasi. Kiva, että parisuhteenne on vahvistunut.
Olisi kiva kuulla sinustakin joskus vielä Mansku, vaikka oletkin siirtynyt odottajiin, mutta käy kertomassa kuulumisia ja niitä ihania raskausoireita, niin päästään me muutkin fiilistelemään. Nyt lähden valmistelemaan isänpäivälounasta lasten kanssa.
Mukavaa isänpäivän jatkoa ja onnea kaikille isille ja myös tuleville! Plussatuulia!!!!!
 

Yhteistyössä