K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tohon minä en kyllä usko, en usko, että B lähtisi mihinkään pellejuttuun mukaan. Toivottavasti K:n kanssa, jos edes mitään on.
Ei taatusti ole missään Härtsän biisissä. Sitähän suunniteltiin jo joskus kesällä muistaakseni ja tekijöissä oli H ja tämä Kärtsääkin tuottanut. Eiköhän se ole kuin Tequila eli lähinnä toistellaan Baila sanaa
 
vierailija
Varmaan Kärden hyvinvointiin liittyvää koko välinumero.

Minulla on eräs tuttu jolla samanlaisen sairauden takia tehty sama operaatio ja vaikka ymmärrän yksilökohtaiset erot sanon, että K on oltava melkoisen sitkeä sissi kun elää kiertue elämää tuon asian kanssa.

Helpottaa varmaan esiintymistä pieni tauko ja antaa mahdollisuuden pidentää keikkaa. Ensin ehkä kokeilivat tequilaa ja loivat sitten oman kappaleen siihen kun toimi tuo numero
 
vierailija
Varmaan Kärden hyvinvointiin liittyvää koko välinumero.

Minulla on eräs tuttu jolla samanlaisen sairauden takia tehty sama operaatio ja vaikka ymmärrän yksilökohtaiset erot sanon, että K on oltava melkoisen sitkeä sissi kun elää kiertue elämää tuon asian kanssa.

Helpottaa varmaan esiintymistä pieni tauko ja antaa mahdollisuuden pidentää keikkaa. Ensin ehkä kokeilivat tequilaa ja loivat sitten oman kappaleen siihen kun toimi tuo numero
K on esiintynyt aika pitkään jo, ei ehkä montaa keikkaa vuodessa, mutta kuitenkin. Aika outoa miettiä, ettei perussairautensa vuoksi voisi tuntia putkeen esiintyä. Toki H:n biisi tuo kivan tauon, mutta ehkä nämä perussairaudet voisi jättää pois keskustelusta, on muitakin syitä, että artisti pitää pienen tauon.
 
vierailija
K on esiintynyt aika pitkään jo, ei ehkä montaa keikkaa vuodessa, mutta kuitenkin. Aika outoa miettiä, ettei perussairautensa vuoksi voisi tuntia putkeen esiintyä. Toki H:n biisi tuo kivan tauon, mutta ehkä nämä perussairaudet voisi jättää pois keskustelusta, on muitakin syitä, että artisti pitää pienen tauon.
Missäköhän kohtaa sanoinkaan ettei pystyisi? Käsittääkseni en sanonut niin.

Varmasti helpottaa asiaa kuitenkin plus on eri asia vetää tuollaista rundia kuin muutamia keikkoja vuodessa suht pitkin välein kuten ennen taisi olla pääosin.

En ymmärrä miksei sairaudesta saisi puhua.

Ei H tosiaan miksikään laulajaksi tässä nyt ole hakeutumassa. Baila on väliaika numero ja varmasti siihen on tarvetta.
 
vierailija
Ei helvetti nuo Sadie fanit on tyhmiä B jakoi yks päivä stoorissaan kun joku äiti laulaa vauvalleen Bluzaa. No sehän on tietenkin Sadie menee samaan kategoriaan kun ne meuhkas et Sllä on uusi tatuointi selässä. Kyseessä oli joku toinen punatukkainen nainen.
🤦🏼‍♀️Siis kuinka kujalla nämä ovat?? Eivät tunnu tietävän mitään ihailemastaan ihmisestä ja vielä vähemmän ihmisestä, jonka olettavan olevan tämän poikkis. Entistä vahvemmin uskon, että suurin osa noista S (ja S ja B yhdessä) tunnistuksista voidaan laittaa roskakoriin, koska eivät hänen faninsakaan tunnu tunnistavan eded videolla tätä. Jos edes fani ei tunnista, entä sitten satunnainen ohikulkija?
 
vierailija
Ei helvetti nuo Sadie fanit on tyhmiä B jakoi yks päivä stoorissaan kun joku äiti laulaa vauvalleen Bluzaa. No sehän on tietenkin Sadie menee samaan kategoriaan kun ne meuhkas et Sllä on uusi tatuointi selässä. Kyseessä oli joku toinen punatukkainen nainen.
Twitterin huumori on sellaista, ettei aina voi tietää, että onko ne vitsiä vai ei. Itse kirjoitin eilen vitsinä puutarhalle, että Bojan oli Suomessa, koska hän tuli tänne tekemään biisiä Häärijän kanssa. Mua huvittaa se, että yllättävän moni tarttui siihen.
 
vierailija
Joo tolla tilillä on tosi paljon huumoritwiittejä, toihan on vitsi.
Mäkin kävin lukemassa niitä, ihan selvää läppää. Muutenkin kannattaisi joidenkin tarkistaa täällä ensin, että onko tili esim. parodia tili jne. Tarve päästä haukkumaan Sadie faneja on vissiin niin suuri, ettei viitsitä edes selvittää perusasioita. Vauvalla joku oli ottanut tosissaan sen Joksujen vitsin. Ettei kukaan loukkaannu, niin kyseessä vain 1-2 tyyppiä. Suurin osa ihmisistä on fiksuja ja he ymmärtävät ilmiselvän vitsin.
 
vierailija
Twitterin huumori on sellaista, ettei aina voi tietää, että onko ne vitsiä vai ei. Itse kirjoitin eilen vitsinä puutarhalle, että Bojan oli Suomessa, koska hän tuli tänne tekemään biisiä Häärijän kanssa. Mua huvittaa se, että yllättävän moni tarttui siihen.
Tuo ei kyllä ole vitsi. Sama tyttö luuli silloin sitä tatuoitua Sadieksi. Ja sama tyttö oli myös viestiketjussa väittämässä kiven kovaan, että B on mennyt torstaina Sloveniaan, siis kun olivat vielä Kyproksella. Perusteli sillä että Joksut postasi sen koira tiktokin ja se on kuulemma kuvattu silloin torstaina kun Bojanilla on paksut vaatteet. No Bojan oli Kyproksella ja video on kuvattu Maaliskuussa. Nuo on ihan helkkarin pihalla. Niin ja Sadie oli silloin torstaina kuulemma Sloveniassa, kun ei Pariisissa näkynyt. No oli siellä sitten varmaan yksin. Ja sitten se olikin koko ajan Atlantassa.
Täällä palstalla tiedetään asiat paljon paremmin.
 

Yhteistyössä