K/B-komposti

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tohon minä en kyllä usko, en usko, että B lähtisi mihinkään pellejuttuun mukaan. Toivottavasti K:n kanssa, jos edes mitään on.
Ei taatusti ole missään Härtsän biisissä. Sitähän suunniteltiin jo joskus kesällä muistaakseni ja tekijöissä oli H ja tämä Kärtsääkin tuottanut. Eiköhän se ole kuin Tequila eli lähinnä toistellaan Baila sanaa
 
vierailija
Varmaan Kärden hyvinvointiin liittyvää koko välinumero.

Minulla on eräs tuttu jolla samanlaisen sairauden takia tehty sama operaatio ja vaikka ymmärrän yksilökohtaiset erot sanon, että K on oltava melkoisen sitkeä sissi kun elää kiertue elämää tuon asian kanssa.

Helpottaa varmaan esiintymistä pieni tauko ja antaa mahdollisuuden pidentää keikkaa. Ensin ehkä kokeilivat tequilaa ja loivat sitten oman kappaleen siihen kun toimi tuo numero
 
vierailija
Varmaan Kärden hyvinvointiin liittyvää koko välinumero.

Minulla on eräs tuttu jolla samanlaisen sairauden takia tehty sama operaatio ja vaikka ymmärrän yksilökohtaiset erot sanon, että K on oltava melkoisen sitkeä sissi kun elää kiertue elämää tuon asian kanssa.

Helpottaa varmaan esiintymistä pieni tauko ja antaa mahdollisuuden pidentää keikkaa. Ensin ehkä kokeilivat tequilaa ja loivat sitten oman kappaleen siihen kun toimi tuo numero
K on esiintynyt aika pitkään jo, ei ehkä montaa keikkaa vuodessa, mutta kuitenkin. Aika outoa miettiä, ettei perussairautensa vuoksi voisi tuntia putkeen esiintyä. Toki H:n biisi tuo kivan tauon, mutta ehkä nämä perussairaudet voisi jättää pois keskustelusta, on muitakin syitä, että artisti pitää pienen tauon.
 
vierailija
K on esiintynyt aika pitkään jo, ei ehkä montaa keikkaa vuodessa, mutta kuitenkin. Aika outoa miettiä, ettei perussairautensa vuoksi voisi tuntia putkeen esiintyä. Toki H:n biisi tuo kivan tauon, mutta ehkä nämä perussairaudet voisi jättää pois keskustelusta, on muitakin syitä, että artisti pitää pienen tauon.
Missäköhän kohtaa sanoinkaan ettei pystyisi? Käsittääkseni en sanonut niin.

Varmasti helpottaa asiaa kuitenkin plus on eri asia vetää tuollaista rundia kuin muutamia keikkoja vuodessa suht pitkin välein kuten ennen taisi olla pääosin.

En ymmärrä miksei sairaudesta saisi puhua.

Ei H tosiaan miksikään laulajaksi tässä nyt ole hakeutumassa. Baila on väliaika numero ja varmasti siihen on tarvetta.
 

Yhteistyössä