YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

diddlina :hug: suuren suuret pahoittelut. Enkeleitä lähetän teidän pienen enkelin turvaksi. Koskettaa syvälle sydämeen :'( :hug: Sitten kun jaksat ja siltä tuntuu, niin ilmoittele, lisään sinut sitten listalle. Kaikki aikanaan....koeta jaksella :hug:
 
diddina Voimia :hug:

Täällä on mummolasta kotiuduttu ja kivaa oli. Täti se vaan kotona odotteli, vaikka jo oireitakin oli olevinaan. Kurjaa, mutta nyt nokka kohti uutta kiertoa . Elikkä tänään on kp1 ja yk2.
 


17.7.2008 [/code]

a-alisa....................................2/28 yk 2
Pinkki69................................7/29-30......yk.9
gitte......................................10/28
SiiriSisilisko........................... 12/31. 5.yk, 1. haaveena,
Lumi-Marja............................14/28-30......yk5
ebony...................................16/28-30
Rouva Pikkumyy....................16/27.........yk5
mimmimamma.......................17/27
touhu tenava........................21/28
vilmaville...............................22/ 28
HannaG ...............................22/28
Ruujakengu ..........................24/28
Aurora72..............................26/34-39
Taikakuu...............................26/27-32
kuumetta............................ 27/ 25 ja yk 24.
Hibiscus................................31/27-31
AinoEmilia............................ 33/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
mimuli...................................37/29
AnniSofii ...............................48/28
Sukulaku...............................60/28
tiiu64...............................210/28-30
kanella...................................?/?
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../... [/code]

Koko lista sivulla 21 [/code]

 
hei pitkästä aikaa.
Tovi vierähtänyt,oli lomareissua ja nuoren herran synttäribileitä,kiirettä pitänyt.
Ja mulla ollut jonkinverran teknisiä ongelmia tämän sivuston kanssa,miten muilla?
En ole välttämättä päässyt etusivua pidemmälle,kirjoittamisesta puhumattakaan.

Tässä nyt sitten odotellaan,oliko viimekertainen ovis tuloksellinen,olin ainakin niin kipeä että kävelykin sattui,mutta mittari näytti kyllä kunnon siniset viivat....ensi viikkoa odotellessa.
Jotenkin olen kyllä henkisesti varautunut siihen että luomu taitaa jäädä haaveeksi,ja ne hoidot aloitetaan sitten ensi kuussa.

diddlina halaus ja voimia
 
Joo, hiljaiselta täällä vaikuttaa.

a-alisa :hug: uutta kiertoa kohti. Jaksuja!

Pikkuneiti nukahti 12 mais olohuoneen lattialle matolle, en uskaltanu siirtää minnekään, kun herää helposti. Siinä tyytyväisenä nukkuu. =) Ei millään halunnu omaan sänkyyn päikyille. Isompi leikkii pihalla.
Isännällä alkoi työt viime yönä yövuorolla.

Oma olotila ihan hyvä. Vauvan potkut tuntuu ja aloittaa yleensä potkimaan, kun olen itse menossa maate tai herään yöllä veskiin.
Laskettua aikaa ei muutettu, vaikka 9 pv heitto. Muutenkin synnytykset menee 2 vkoa alle tai yli laskettua aikaa, mulla yleensä yli.
:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 21+2
 
Moikka!
Oma napa:kp11/28 ja ensi viikolla tikuttelen ovista sitten.Mulla työkiirettä lintsillä ja viikon päästä aloitamme lattiaremontin asunnossamme,laitamme laminaattilattian koko asuntoon ja minä menen remontin ajaksi evakkoon,mutta tulee hieno asunto sen jälkeen.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Hei Gitte,

Kyllä se remppa kannattaa! Uudet lattia "raikastaa" koko kodin. Lintsi on varmaankin mitä mukavin kesätyöpaikka! :D
Luulis ainakin asiakkaitten olevan enemmän kun hyvän tuulisia!

Minä: Mulla siis kuudes teropäivä, ja pistää vasenta munasarjaa. OIskohan lie ovista, mut Donna ei ainakaan näytä mitään. Ja oishan se ihme jos ovulointi onnistus terojen avulla nyt, kp 21, kun kierto on 41 ilman teroja.
Voikohan olla mahdollista? Kun mulle sanottiin täällä jossain että terot EI aikaista ovista. :/

-B
 
Ei htiiolainen! :LOL:

Oon ihan siis totaalisen väärässä pinossa! Oon "Apuja tarvitseva".
Ja täällä kommentoin Gitelle kun ois joku tuttu. Ajattelin että kaipa hän on, en oo vaan kiinnittäny aiemmin huomiota.

Voi anteeksi, en mie tänne kuulu, oon sitäpaitsi 26 vuotta... :ashamed:

-B
 
Moikka!
Oma napa:kp11/28 ja pientä kipua on alavatsalla munasarjan kohdalla,pitää käydä ovistestejä ostamassa ja tikuttaa ovista nyt sitten huomisesta alkaen.Liman tulo vähäistä,mutta rinnat kipeet ja ovis siis tekee tuloaan,pitää ensi viikolla mieheni houkutella tulemaan työstä aiemmin kotiin ja sitten vaan simpat liikkeelle.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Moikka!
Taitaapi suurin osa olla lomalla tai muuten nauttia tästä lyhyestä kesästä. Tuntuu ainakin siltä et onko tässä kunnolla kesää ollutkaan kuin joskus toukokuus kun oli sen pari vkoa todella lämmintä ja kaunista.
Kyllä tää koneella käynti nykyisin rajallista kun tuntuu et aika ei enää yksinkertaisesti riitä mihinkään :eek: :eek: :eek:
Meidän pikkuneiti tehny ihme syöntilakon tai siis ei totaalista mut kahteen päivään ei ole kelvannut ruoka, ainoastaan sit ilta ja aamupuuro mut sitäkin normaalia vähemmän sekä päikkärit olleet muutaman minuutin torkahteluita tisulle. Sit tisulla kyllä "roikutaan" kun vaan oon kotona. En siis käsitä mikä neitiä vaivaa, pitäisiköhän jo olla enemmältikkin huolissaan kuin nyt. Anteeks, ei siis kuuluis ollenkaan tänne tämä asia :ashamed:

Aamulla täällä paistoi aurinko ja aattelin et lähdetään koiran ja rattaiden kans lenkille kun päästään kaupast kotiin niin eikös alkanukkin sataa ja kaatamalla. Se siitä lenkistä taas. Illaksi olis töihinmeno mut sinne kyllä polkasen pyörällä vaik sataiskin. Työmatkaa ei onneks ole kuin tuo 6km mut kyllä siinäkin matkassa ehtii kastumaan jos kunnolla sataa.

Nyt taasen poistun noihin kotiaskareisiin, kun koskaan ne ei vaan lopu vaik kuinka tekis :/
Jaksuja kaikille ja mukavia kesäpäiviä :wave:
 
Moi!

Minäkin olen taas palaillut.. :wave: Ihan vaan nyt pikaseen käymään.. Ei ollut oikein mukava kotiintulo.. Meinaan tytön skootteriin oli tehty ilkivaltaa su-ma välisenä yönä.. :kieh: :kieh: :kieh: Kyllä ei voi enempää suututtaa kun nyt on tehnyt.. Ei yhtään arvosteta toisen omaisuutta vaan tullaan ja säretään.. :kieh: :kieh: :kieh:

diddlina kovasti voimia ja jaksamisia teille sinne..
:hug: :hug:

a-alisa :hug:

Tässä nyt vähän pikasesti,huomenna sitten lisää..
 
Moikka!
Ensi viikolla on tiinan päivä ja mun nimi on Tiina,niin mulla on nimipäivä ensi viikolla naisten viikolla,ajattelin tehdä kakun,että tervetuloa kakku kahville lintsille ensi viikolla.

Ostin tänään ovistestejä ja huomenna aloitan tikuttamaan ovista sitten,jos vaikka ensi viikolla nimipäivän kunniaksi saisin huhtivauvan masuun kasvamaan.

Miten teillä muilla on mennyt?
 
Hei,
olen palannut lomilta ja paljon on tekstiä tullut kolmessa viikossa. Yritän pikkuhiljaa selailla näitä sivuja.
Pahoitteluni Diddlinalle ja Lumi-marjallekin.

Minun kiertoni on palannut normaaliin ja nyt olisi siis kp 18/28, jos Lumi-marja päivität tilanteen, kiitos. Toivottavasti loma teki tehtävänsä ja vihdoinkin ovis löytyi selkeästi digitestillä parina päivänä, joten nyt vain odottelemaan tuloksia.

Gitte: onnittelut jo nyt nimppareista. Saatan muuten tullakin ensi viikolla Hesaan - täytyisköhän poiketa Lintsille...eipä muuten ole tullutkaan aikoihin siellä käytyä.

Nyt täytynee laittaa sapuskaa perheelle, mukavaa viikonloppua!
 
omia kuulumisia: yritys jatkuu. Täti vieraili yllättävän aikaisin heinäkuussa ja nyt ei ole taas mitään tietoa, missä ovikset luuraavat. Ostin eilen testin: Clearbluen ovistesti maksoi oikeasti 35 euroa! Kamala hinta. Vai saisiko niitä jostain halvemmalla.
Meillä pupuilua vaikeuttavat yövuoroni, kun sen jälkeen on tietysti ihan poikki ja kun minä nukun, mies valvoo ja päinvastoin...
Ensi viikolla menen käymään gynekologilla kuulemassa vähän, onko tässä mitään toivoa vai miten on. Mitenkään ei ole minua eikä miestä tutkittu, ja yritystä tässä on ollut enemmän tai vähemmän jo tammikuusta saakka. Ja esikoinenhan sai alkunsa jo toisesta kierrosta... No, täytyy kuulostella.
Plussatuulia kaikille :)
 
Kyllä on nyt kaikki niin sekaisin.. On taas tapahtanut niin paljon vähässä ajassa mitä on pitänyt "stressata".. :eek: Että jo kroppaki reakoi.. :ashamed: Aamulla tein sitten testin kun laskeskelin oviksen mukaan että eilen tai tämän päivänaikana menkat pitäis alkaa.. No samalla hetkellä kun sain pissattua "mukiin" niin jotain valui jo housuun.. Eli rusahtavaa vuotoa tuli.. :'( Mutta se vuoto on loppunut,mutta alamaha on vähän jomottanut.. Testi näytti negaa.. :headwall: Kai se sitten vuoto alkaa kunnolla vielä tänään.. Mutta ihmeellisesti temppuilee.. Varmaan "vajiksesta" johtuu.. (Kilpirauhasen vajaatoiminnasta,johon nyt puolikasta tablettia syön). :'( :'( |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:


17.7.2008 [/code]

a-alisa....................................2/28 yk 2
Pinkki69................................7/29-30......yk.9
gitte......................................10/28
SiiriSisilisko........................... 12/31. 5.yk, 1. haaveena,
Lumi-Marja............................14/28-30......yk5
ebony...................................16/28-30
Rouva Pikkumyy....................16/27.........yk5
mimmimamma.......................17/27
touhu tenava........................21/28
vilmaville...............................22/ 28
HannaG ...............................22/28
Ruujakengu ..........................24/28
Aurora72..............................26/34-39
Taikakuu...............................26/27-32
kuumetta............................ 27/ 25 ja yk 24.
Hibiscus................................31/27-31
AinoEmilia............................ 33/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
mimuli...................................37/29
AnniSofii ...............................48/28
Sukulaku...............................60/28
tiiu64...............................210/28-30
kanella...................................?/?
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../... [/code]

Koko lista sivulla 21 [/code]



 
Heips.

Täällä on palailtu juuri lomamatkalta. Vilkaisin pikaisesti viikon viestit, mutta täytyy katsella uudestaan joskos sieltä jotain kommentoitavaa vielä löytyy.

Mutta alkajaisiksi lämmin :hug: Diddlinalle. Voimia. Ja palaa meidän kanssa kuumeilemaan heti kun siltä tuntuu...

Meillä oli hyvä reissu ja lämpöä riitti. Ja ukkokullan kanssa oltiin oikein hempeitä ja kamalasti on taas ihmissuhdetta hoidettu. Jos ei tästä lomasta vanha kroppa innostu niin mistä sitten :D

Valitettavasti oviksen pitäisi ilmaantua vasta lähipäivinä, mutta en tikuttele tässäkään kuussa. Ollaan varmaan aika paljon tulevinakin päivinä reissussa ja enpä viitsi mitään tikkuja mukana kuljetella...enkä toisaalta ressata mahdollisen oviksen hyödyntämisestä tai hyödyntämättä jättämisestä kun yövytään ties missä ja ehkä siellä ei petivaatteiden pöllyttelyt niin houkuta.

Mutta nyt on jatkettava laukkujen purkamista ja anottava vanhalta raaskulta pesukoneelta vielä muutama suopea pyykkivuoren pyöritys...

Pinkkis B)
 
Lumi-Marja minä tulin just saunasta..Ei sinne kannata mennä,siellä tulee kuuma.. :D Ei vainkaan... Kyllä saunassa on mukava käydä.. Minä kävin eilenkin.. Tyttö on nyt saunassa. Englannin reissu tytöllä lähenee ja jännitys.. Hyviä löylyjä Lumi-Marjalle
 

Yhteistyössä