YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Kiitos Lumi-Marja kirjoitit ihanasti. :heart: Onneksi sulle ei tullu pahempaa allergiakohtauksesta.
Kävin tänään taas labrassa ja otettiin verenkuvaa, hb:ta ja nieluviljelyä. verikokeet ok. Hb laskenut taas nyt oli 109, heittää nuo mittaukset, kun nlassa näytti 125. Siitä mun jatkuva väsymyskin johtuu. :eek: Tietty valvottuakin tulee, kun ei osaa mennä nukkumaan aikaisin.

Haen neuvolasta Retaferia ja kokeilen, jospa sillä hb nousis. Kurkussa tuntuu edelleen kipua ja mitään apua ei siihen keksitty. Sitkeä virustauti, eipäs siihen keinoa ole, kun sairastaa vaan tauti pois. :(
Supisteluja on jonkin verran ja kipeitä nuo suonikohjut, varsinkin reiden takana, aivan polttaa niitä. Nio, eiköhän se viimeistään synnytyksessä helpota, aikansa kutakin.

Pikkuneiti heräsi taas n. 5.45, mutta nukkui tänään n. klo 14-17 päiväunet ja luulen että nyt menee yöunilleenkin viimeistään klo 21. Tuttipullo jätettiin eilen pois, se kävi kyllä helposti, juo mukista maitoa, välillä ei ole halunnut juoda mukista. Ruokakin tuntui maistuvan paremmin, kun ei jatkuvasti juo maitoa pullosta. Aamumaidon on saanut pullosta, mutta nyt toinen päivä ilman maitopulloa.

gitte tädin tulosta pahoittelut ja :hug: Toivotaan, että pian sinäkin saat nyytin syliisi, kun sitä niin kovasti toivot.

Plussatuulia teille toivon! :heart: :heart:
 
No hei!

Minäkin tulin moikkaamaan teitä.. :wave: Olen ollut taas "ukkokullan" luona.. ;) Tytöllä oli sunnuntaina viimeinen näytös.. Oikein hyvin oli mennyt.. Kävin katsomassa peräti kahdesti näytelmää. Näyttelijöille esitettiin toive,että esittäisisivät vielä ensi kesänäkin tätä kyseistä näytelmää.. Ovistakin tuli tikutettua.. Ovisplussan sain perjantaina kp 13 ja vielä lauantainakin näytti ovista kp 14,sunnuntaina sitten ei enään näkynyt.. Pupuiltu on kp13,kp14 ja kp15. ;)

Siirisisilisko :hug:

Mukava kuulla sinusta Hibiscus niin kuin myös Rouva Pikkumyy oikein mukavaa kesälomaa! B)

kikkaralle toivottelen minä myös kaikkea hyvää..

gitte :hug:
 


11.7.2008[/code]

gitte......................................4/28
SiiriSisilisko........................... 6/31. 5.yk, 1. haaveena,
Lumi-Marja............................8/26-28......yk5
ebony...................................10/28-30
Rouva Pikkumyy....................10/27.........yk5
mimmimamma.......................12/27
touhu tenava........................15/28
vilmaville...............................16/28
HannaG ...............................16/28
Ruujakengu ..........................18/28
Aurora72..............................20/34-39
Taikakuu...............................20/27-32
kuumetta............................ 22/ 25 ja yk 24.
A-alisa..................................22/28 yk 1
Hibiscus................................25/27-31
AinoEmilia............................ 27/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
Pinkki69................................29/29-30......yk.8
mimuli...................................31/29
AnniSofii ...............................42/28
Sukulaku...............................54/28
tiiu64...............................204/28-30
kanella...................................?/?
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../... [/code]

 
Rouva Pikkumyy, kiitos ohjeista. Pitääpä oikein perehtyä niihin, kunhan sen verran enemmän saan aikaa koneelle istumiseen. Se on vain eriasia, osaanko sittenkään, mutta ohjeissa ei varmasti vika ole, vaan mun tajunnassa :D

gitte :hug:
 
Huomenta!
Oma napa:kp2/28.

PINKKI:Vo harmi,olin eilen vapaata viettämässä työstä,kun minulla oli kontrollikäynti neurolla,tarkastettiin jalkojen hermojen tilanne ja voimat ja lähete tuli enmg eli hermorata koe otetaan jaloista uudestaan,saa nähdä koska se on edessä.

Olen vielä lintsillä työssä ensi viikon ja sitten pidän lomaa pari viikkoa ennen kun aloitan uudessa työssäni päiväkodissa hoidan pieniä lapsia,ihanaa odotan innolla,saa hoitaa pieniä lapsia.

Rakastan lukea lapsille satuja ja touhuta lasten kanssa,oikein odotan innolla,koska saan oman pienen lapsen jonka kanssa leikkiä ja tehdä hiekkakakkuja hiekkalaatikolla.

Oma rakas äitini joka kuoli viime syksynä oli hesan kaupugilla perhepäivähoitaja ja äidin apuna hoidin lapsia ala-asteella ollessani ja muutaman hoitolapsen kanssa olemme olleet hyviä ystäviä jo vuosia,joita äitini hoiti aikoinaan.

Laskin,että mulla on ovis tässä kierrossa nimipäivänä eli naisten viikolla,toivottavasti se toisi onnea ja saisin huhtivauvan ensi keväänä,se olisi ihanaa.

Miten teillä muilla on mennyt?

Peukkuja teille kaikille!
 
Kokeilen toimiiko tämä vielä?

Keillä kaikilla ovikset juuri tuloillaan? Täällä pientä jomotusta jo oikealla puolella, jospa siellä jotain taas tapahtuu. :saint:

Gallub: Ajoittuuko "pupuilunne" iltoihin , aamuihin, päiviin vai mihin ajankohtiin yleensä? Ajattelin mielessäni, että kun yötä vasten olisi touhuilua, olisiko siitä apua,kun siimahännät saisivat rauhassa uiskennella yön aikana "pesäänsä" saavuttaen mahdollisesti munasolun irronneen.? Kaikkea on kiva pohtia. :saint:

Tänään urheilusta lepopv, sateenkin vuoksi!

Taikakuulla osuneet pupuilut hyvin kohdilleen, toivottavasti tärppää! :heart: :flower:


Ihanaa illan jatkoa kaikille ja PlussailuOnnea pinoon! :heart: ++++++++ :whistle:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rva Pikkumyyn gallubiin: Kyllä ne puputouhut siihen iltaan aina menee ja oikeastaa alkuyöhön. Eipä sitä ennemmin meillä mitään puuhailla. Lapset eka maate ja varmistaa, että teinikaartikin on omissa huonesissaan ja mieluusti unta pallossa :D Joskus ainoharvoin aamuöstä, kun mies tulee ajosta, mutta silloin on yleensä paremmin kilpikonna touhuja, kun pupuilua, joten vastaukseni, myöhään illalla.

Taikakuu kovasti täällä peukkuja pidän plussauutisen toivossa. Ainakin ajoitus ollut just paikallaan :flower: :flower:

Se on sitten tangohulinan aikaa ja ukkokultaa näy mailla ei halmeilla kun syömässä ja suihkussa. Onneks ehtii tangot tangoilla ennen ovista. On mullakin ajatusmaailma, ihan kun eläisin vain sykleissä, täti-ovis-piinailu-täti. Voihan kyllä olla, ettei tässä kierrossa välttämättä ovista edes ole, tai ei ainakaan vanhalla paikalla. Huomenna olis aamulla labrassa käynti. Tuohon erittäin herkkään testiin ei ainakaan enää mitän viivaa tullut, ei edes koko kalustolla tutkittuna, joten näyttäis ainakin siltä, että hcg on mennyt hyvin alaspäin. Vuotokin loppu jo kokonaan. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin.

:attn: Onko kellään tietoa, onko missään digitestiä tarjouksessa oviksen jahtaamista varten? :attn: En ole jaksanu noita nettiputiikkeja käydä läpi. Uus paketti tuli jo tavallisia ovistikkuja.

Jospas nyt perehtyis vähän katteleen niillä Pikkumyyn ohjeilla tuota värittelyä. Siinäpä sitä mulle askaretta kerrakseen :D

Lumi-Marja :wave: :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: + :flower: :heart:
 
Moikka!
Oma napa:kp3/28.

Miten teillä muilla on mennyt?

Mulla osuu ovis nimipäivälleni eli naisten viikolle ja tiinan päivälle,tulisi silloin nimipäiväni kunniaksi huhtivauva oviksen aikana masuuni kasvamaan,se olisi ihanaa.
Tervetuloa vaan Tiinan päivänä luokseni kakkukahville,kun rakas äitini ei enään ole muistamassa minua,niin kutsun sitten muita kakkukahville nimipäivänä.

Miten teillä muilla on mennyt?

Onko nämä tämän kesän sadeilmat saaneet mielialan alas teillä muilla?

Mukavaa päivää teille ja peukkuja!
 
Moikka.

Terveiset harmaasta etelästä. No ei sentään sada...aurinkoisempaa lupasivat kyllä tälle päivälle. Tarkoitus oli tarttua imuriin ja pölyriepuun ja hiukan siistiä nurkkia...eli eipä tuolla säällä niin väliä... :/

Rouva Pikkumyy..meillä kans täkkien pöllyttely ajoittuu lähinnä iltaan ennen nukkumaanmenoa. Lomalla tai viikonloppuisin saatetaan innostua aamuisin, mutta aika harvinaista se on :D Olen kans kovasti ajatellut et mikäköhän merkitys tuolla on. Parin viime kierron ajan olen vielä oviksen tienoilla "nukutellut" sammakonpoikaset eli en ole pompannut pesulle vaan antanut pikkuisille uiskenteluaikaa kun voivat nekin olla jo ikääntyneitä ja hiukan hitaampia uiskentelijoita. Vaan eipä silti ole tulosta tullut :(

Lumi-Marja ...en ole törmännyt tarjouksessa oleviin digitesteihin. Olen ostellut niitä apteekista, mutta nyt alkaa testeihin tuhlattu rahamäärä hirvittää ja tarttis ruveta katselemaan noita nettitilauksia. En tosin ole varma tikuttelenko vielä ensi kierrossakaan kun ollaan varmaan aika paljon reissussa ja ties missä leiriolosuhteissa! Kivapa olis kyllä puskapissalla tikkuihin lirutella :LOL:

Täällä täti lähestyy ja mahaa juilii. Nyt ulvovat munasarjat...ilmeisesti jotain keltarauhasen kuolonkorinoita?? :eek: Eiköhän täti kurvaa paikalle huomenna tai lauantaina..ja se tuntuu mielialassa. Eli Gitte...aika alamaissa täälläkin on viime päivät oltu. Tuntuu niin toivottamalta tämä yritys. Plääh.

Mutta nyt imurin kanssa riehumaan ja ahdistusta purkamaan!!

Pinkkis
 
Kiitos paljon peukuttamisesta Lumi-Marja ja Rouva Pikkumyy!

Rouva Pikkumyyn gallubiin: Sama täällä kun Lumi-Marjalla että pupuilut "sattuu" yleensä iltaan tai yöhön..Joskus aamuunkin..Niin kuin tällä kierrolla kp13 ilta/yö, kp14 aamu ja kp15 aamu.. ;)

gitte kiitos paljon kutsusta,mutta asut vaan niin kaukana.. Etkö asukki Hesassa? Minun täti asuu Hesassa.. Minun tyttö tulee 21.7 Helsinkiin kun lähtee seuraavana päivänä Englantiin. Minullakin on nimipäivä samana päivänä,mutta toisen nimen nimipäivä. =)

Tyttöni lähti parituntia sitten pohjosta kohti..Viikon on reissussa. Ja nyt minä lähden leipomaan korvapuusteja.. =)

Oikein mukavaa päivää kaikille! :wave:
 
Jaahas...omia tarinoita saa näköjään jatkaa...muut ovat älynneet lähteä ehkä ulos eivätkä ole täällä koneella roikkumassa :LOL:

Sain kämpän siivottua...toki mies teki oman osuutensa...eli ihan täyttä sankaruutta en asiasta saa siis itselleni :saint: Vaan on se aika hyvä terapiamuoto tuo siivoaminen!!

Täällä keli kirkastuu eli voisin minäkin kammeta itseni ulos ja asioita hoitamaan. Lähdetään ylihuomenna viikon reissulle ja täytyy hakea matka-apteekkiin täydennystä yms. Saa nähdä saanko pidettyä itseni pois tikkuhyllyltä. Siellä olis ovistestejä ja r-testejä siististi rivissä ja niitäpä olisi kiva räpellellä :whistle: Keksisivätpä vielä kotitestit kaikkien muidenkin hormonitasojen mittaamiseen niin tällä mummelilla olis kyllä labra jatkuvasti käynnissä :LOL:

Missäs muuten TeSuLah on? Mikä on vointisi eli vieläkö kurkkukipu piinaa?

Mutta kaikille kovasti plussia ja Pikkumyy muistaa nyt ainakin pelmutella niitä petivaatteita jos kerran ovista pukkaa...muille myös OIKEIN SUOSITELTAVAA B)

Pinkkis
 
:wave: Täällä kans yks sateenpitäjä :wave: Pilvistä ja satelee kuurottain. Aamulla tulikin oikein reippaasti ja hakkas kurpitsan kukat pilalle :headwall: Meillä kävi just joku sähkösuunnittelija sähkönmyyntifirman puolesta ja voi jösses kun se mies lös paljon sellaista, mikä pitäis korjata. No olihanse jo tetty, kun edustaa myös firmaa, joka myy kodinkoneita jne... Pitäis kaikki uusia hellaa myören, mikään ei ollu hyvä, ei edes pari uvotta vanha jääkaappi
  • |O Sit pitäis ilmapämpöpumppu hankkia, no se on ollut jo kauan haaveissa, mutta jos kaikki uusis mitä se mies tuossa ehdotti, niin 7000? ja rapiat sais uppoomaan ja kuulemaa tulis halvaksi :eek: Ei luvattu mitään todellakaan. Hommataan uusi pakastin kun rahat koossa ja patterit, kunhan rempataan taloa muutenkin. Ei totta vie kaikkea kerralla, ei millään rahat piisais tuollaiseen. Eikä just lainaakaan viittis hakee vanhan päälle.

    Alkaa vaan jurppiin tuollaiset pukupäällä patsastelijat, jotka sorkkii joka pistorasian ja haukkuu kaikki pystyyn. Tauulu tv vie liikaa sähköö ja tietokoneet kans pitäis hävittää tai ostaa ihan uusia ja kahvinkeitin on dinosaurusten ajalta, no se on, mutta kaikkea ei todella lähdetä uusiin periaattella "he tuovat uudet, asentavat ja vievät vanhat pois" Ihan vain tässä jo parin viikon päästä :eek:

    Jospa kertois, mitä tänään aamupäivällä tapahtui paikallisessa apteekissa:
    - Hei, olisko teillä digitaalista ovistestiä?
    Nuori kesämyyjä kattoo vähän enemmän, kuin molla auki
    - Tota, joo...*nostaa laatikon tiskille*...minkähän värinen?
    - Onko niitä eri värisiäkin?
    - Punainen, sininen, keltainen ja harmaako tää nyt on vai mikähän tää väri on.
    Meinaan revetä, kun huomaan mitä laatikossa on.
    - Nää on ihan patterilla toimivia ja pattereita saa kaupasta lisää. Kainaloon vaan hetkes ja sit piippaa.
    Yritän olla hirnumatta ja lempesäti yritän toistaa, että digitaalista ovistestiä kaipasin, en digitaalista kuumemittaria. johon myyjä
    - Ai jaa, sitä sellasta....siis mitä se nyt oli?
    - Digitaalinen ovulaatiotesti, hitaasti hyvä ettei tavaten.
    Alkaa tulla muitakin asiakkatia.
    - Millainen se on, kun en oiekin tiedä, siis ovulaatiota varten.
    Meinasin jo piirtää kuvasarjan munasarjoista ja naisen hormoonitoiminnasta |O
    - Odotas, kysyn tuolta proviisorilta...
    Odotusta ja ihanaa, naapurin emäntä tulee kans reseptin kans seläntaa jonottaan. Proviisori saapuu.
    -No hei, mitäs sulle, jokos ootte saanu pellot paalattua?
    - Vähän kesken vielä. Digitaalista ovistestiä tulin ostaan.
    - Jaa, vai sellaista olis tarvis. Vieläkös te meinaatte sitten pikkuisia suunnitella vai mihin tarkoitukseen!?
    Kailotti muuten tuon suhteellisen kuuluvasti ja varmaan kaikille tuli selväksi ,mitä apteekista olin ostamasssa.
    - No, mihinkäs sitä tarvitaan, ei ainakaan kuumeen mittaamiseen, mitä tämä teidän kesätyttö tässä jo tarjoskin vaihtoehdoksi.
    - Meillä ei nyt oo yhtään semmosta testiä jälellä, mutta voidaan tilata ja vaikka sun nimelle varata tänne odotteleen. Toivottavasti nyt lykästää, niin sais *meidän talon nimi tässä* lisää pieniä taapertajia mäelleen.
    - Joo, kiitos vain, ottaisin vielä panadolia ja kyy pakkaukse....

    Lähdin vähin äänin maksamisen jälkeen apteekista sen enempää taakseni kattomatta. On se vaan niin ihanaa tällaisessa paikassa asioida, kun kaikki tuntoo toisensa ja ei sitten mitään yksityisyyden suojaa ole olemassa. Näin sit samaisen naapurin joka oli apteekissakin ja eiköhän tämä heti kierrellen kyseleen, jotta pikkusiakos sitä vielä suunnitellaan, vaikka talo on jo täynnä lapisa. Siinähän sitten hymyilen ja nielen kiukkua samaan aikaan. Tuumasin vaan, jotta eiköhän sinne vielä mahdu, vaikka kaksosetki. Jatkoi ostoksia. Sit tulikin kotiin pästyä se söhköukko ja nyt sit tässä puran patoutumia.

    Jotta tämmönen päivä :LOL:
 
Heipsan taas...

Olen täällä nauttinut Lumi-Marjan vuodatuksesta :LOL:
Kai kysyit samalla niitä korvaovulaatiomittareita??? Digitaaliset kainalosta mittaavat on niin vanhanaikaisia...

Nojoo. Kävin nimittäin itsekin juuri äsken apteekissa. Tunnustan: kyllä sitä lähiapteekissa tiettyä hyllyä lähestyessä vilkuilee ympärilleen..ettei vaan se meidän taloyhtiön tiedottajamummo satu juuri silloin nitroreseptejään hakemaan. Tai joku työkaveri tee yllätyshyökkäystä hyllyn takaa kun minä tavailen testipakkauksia... :ashamed: Tänäänkin siellä posket punaisena lymyilin...joo..helteestä tai nolostuksesta johtuen...Taikakuu..tänne tuli yllättävän lämmin keli nyt iltapäiväksi ja illaksi. Aurinko porottaa ja on hiostavan lämmintä. Ja minä pukeuduin kauppareissulle kun naparetkelle!

On kyllä rasittavaa et just on aina ne testit loppunu, mitä itsekin on tottunu käyttämään. Digiovistestien menekki mahtaa olla valtava kun niiden kohdalla on hyllyssä aina reikä! Ja sit saa tosiaan vaivata farmaseuttia posket punasena. No minä ostin tänään toiveikkaana pari r-testiä vaikka oireita ainakaan siihen suuntaan ei ole ollut. Mutta eipä tarvinnut tehdä..tuhrut loisti pöksyssä kun tulin kauppareissulta..täti siis saapuu. Jos ei vuoto kunnolla vielä ala niin olkoon tänään kuitenkin vielä kp 28.

Päätin sitten ottaa keljusta fiiliksestä kaiken hyödyn irti ja kävin samaan konkurssiin parissa vaatekaupassa etsiskelemässä juhlakolttua pariin loppukesän juhlaan. Sielläpä sitten hikisenä kiemurtelet sovituskopissa, tuskailet valkoista pullataikinaolemustasi ja olematonta mekkovalikoimaa. Tyhmä Pinkkis!! Kesän juhlamekot olis pitänyt ostaa maaliskuussa...nyt rekkeihin kannetaan toppaliivejä!!! :headwall:

Hohoijaa...miten musta tuntuu, että olen koko ajan jäljessä??? Olisipa elämäkin heitellyt vähän eri tavalla ja oisin päässyt tätä lapsentekoakin aloittamaan jo ainakin 10 vuotta sitten..nyt saattaa jäädä kyllä haaveeksi :(

Pinkkis
 
Nyt olis lämpimiä korvapuusteja tarjolla... =)

No kylläpä oli tapaus Lumi-Marjalla apteekissa... :LOL: Kyllä minullakin tulee kateltua että ei kukaan naapuri ym.näe,kun raskaustestiä apteekista ostelee.. Ovistestejä olen ostanut kaupasta..

Pinkki69 täälläkin nyt on ihan lämminkeli (+21) mutta tummia pilviä kerää taivaalle,kunhan vaan ei rupea satelemaan.. :(
 


Täällä ollut ihanan lämmintä tänään;=)

Vähän motskailimme, samalla asioita hoidimme :D

Ole Hyvä Lumi-Marja, kiva, kun onnistui! :hug: :flower:

Meillä on ilmalämpöpumppu, hyvin olemme tyytyväisiä siihen olleet,kun meillä sähkölämmitys talossa, lisänä voi takassa tai leivinuunissa talvella polttaa puita. 1/2 vuodessa syntyi sähkölaskussa aika iso säästö. Voin siis suositella kaikille ilmalämpöpumppua! :flower:

Meidän pupuilut osuvat usein aamuihin, joskus iltoihin ja iltapviin, töissä ollessa. Minäkin mieluusti lepäilen jonkun aikaa, etten heti pesulle juokse. Kiitos Plussapalleroista Lumi-Marja! :heart:

Ottaisin kyllä korvapuustin mieluusti, kiitos taikakuu! :flower:

Pinkkikselle pahoittelut, jos menkat nyt alkavat! :hug:

Täälläpäinkin ihanan lämmintä, Lounaassa siis,Pohjanmaallakin saatamme käydä loman aikana, jahka ensin pääsemme sinne Ruunaalle! =) Miehen tytär siis pääsee ripiltä sunnuntaina, siksi emme ennen kykene lähtemään reissuun.

Mua ihan kauhistuttaa apteekkiin meno raskaustestejä tai ovulaatiotestejä ostamaan: Kerran kun hain lugeja niin myyjä suureen ääneen alkoi ilmoittelemaan, että pitää ostaa myös ovulaatiotestejä, ettei pelkkä kuumemittarilla mittaaminen riitä, , sanoin, kyllä tiedän ja minulla on kotona ovistestejä! :headwall: :kieh:

Tämän kierron menen ilman oviksen testaamista ja en laita myös lugeja, mennään ihan luomusti;=) :heart: , toisiamme rakastaen. :heart:

http://www.halpa-testi.fi/ovulaatiotesti_clearblue_digitaalinen-c-4_31.html, tuossa heinäkuun tarjous tarvitseville! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pinkki69 Täällä ollaan, edelleen kurkkukipu vaivana. |O Nieluviljelykin aivan puhdas, eikä mitään muutakaan ole löytynyt. Virus edelleen jyllää. Rasittavaa. Limaa nousee kurkkuun ja yskittää. Kauankohan tätä oikein jatkuu.

Tänään mummi haki lapset mummolaan yökylään ja kun isäntä lähti töihin, talo olikin sitten oudon hiljainen. No, harvoin mä yksin oon ja nautin olostani. Koiran kanssa kiersin 3 km:n lenkin ja oon vaan ollut. Tykkään joskus olla aivan yksin, kun on jatkuvaa pyöritystä.

Lapset yleensä viihtyy mummolassa, mieheni kotona, eikä tartte murehtia heistä. Tykkäävät olla mummolassa, isompi voisi olla vaikka viikon yhtäkyytiä, ei ikävöi kovin helposti ja pienempikin viihtyy. Onhan tämä talo oudon hiljainen, ajattelin nukkua aamulla kerrankin pidempään.

Pupuilusta vielä, meillä yleensä ajoittuu pupuilut klo 22 jälkeen, kun lapset nukkuvat ja riippuu tietysti miehen työvuoroista, mutta yleensä yömyöhällä pupuillaan, joskus jopa aamuviideltä, jos pikkuneiti sattuu nukkumaan yli 5. :eek: Yleensä herää n. klo 5-6 välillä ja on pirteänä kiskomassa multakin peittoa ja suuttuu, ellen nouse. Pitää olla just äiti, joka nousee.
On lapset välillä isänsäkin kanssa aamulla hereillä, riippuen taas mieheni työvuoroista, voin nukkua välillä vielä hetken aamulla. Ainakin nyt hänen lomansa aikana on onnistunut. :heart:

Muuten viime tärppikierrolla, seisoin niskaseisonnassa käsien varassa sohvaan nojaten tai ilman n. 10-15 min pupuilujen jälkeen ja laitoin ensin tyynyn pepun alle, ehkä silläkin on merkitystä. Jospa simpat uivat paremmin perille. Ainakin tärppäsi. ;) Mulla on sanottu että kohtu on hieman kallellaan, jospa tästä oli apua.

Mammaksin ja babyplussan ovistesteillä olen yleensä oviksen hyvin bongannut. :p

Lumi-Marja kyllä oli asiantunteva myyjä apteekissa sulla. :headwall:

Joskus toivon että olisi apteekeissa joku oma soppi, missä voisi asiansa toimittaa, kun tosiaankin usein sattunu tuttuja paikalle, kun jotain intiimiä ostamassa. Rasittavaa. :eek:
Kuuluvuus on kyllä apteekeissa aivan liian kaikuva muutenkin. Intiimisuojat puuttuu.

Plussaa ovis- ja raskaustesteihin toivon teille kaikille! :heart:

Huomenna menemme mieheni kanssa rakenneultraan klo 12. Kerron sitten kuulumisia sieltä.

Hyvää yötä toivoen: :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 20+2 :heart: :wave:
 
Huomenta!

Nyt kun TeSuLah "puhui" tuosta "jalat kattoon asennosta" niin muistin että kun "ainokainen" saatiin alulle oli meillä sama "tyyli".. ;) Tyynyjä pepun alla ja jalat kattoon tai siis olan yli ja seinää vasten.. :LOL: :LOL: Mutta minulla ei ole kohtu taaksepäin kalellaan.. (Ei ainakaan ole sanottu) Joskus olen jälkeinpäin käyttänyt samaa tyyliä,mutta ei tulosta...ehkä olin liian vähän aikaa asennossa. Eikä taida enään näin vanhana taipua.. |O :ashamed: Muistaakseni minä vielä olin "ainokaista" tehdessä pitempään kun tuon 10-15 minuuttia tuossa asennossa... :LOL: :LOL: No huh,huh kaikkia sitä pitää kokeilla..Jos siitä kerran on apua.. Eilen illalla/yöllä nukkumaan menessä,niin alamahassa tuntui semmoinen ihmeellinen pistos,siis oli semmoinen kipeempi kohta.. En oikeen osaa selittää.. :eek: Oisko voinut olla kiinnittymiskipua?? :| Nyt kp 20

Oikein mukavaa päivää kaikille!
 
Huomenta.

Täällä kp 1. Niinkun eilen ounastelinkin... :headwall:

Onpas riemastuttavaa saada täti mukaan lomareissulle. Yritän kyllä karistaa sen noita-akan sinne ettei ihan heti takas meille löytäs. Semmonen ainakin reilun vuoden verran taukoa kelpais mulle...

No tämä päivä menee kotihommien ja pakkailujen parissa. Keli on kyllä niin hieno et ulkoilemaankin täytyy ehtiä.

Oikein mukavia kesäpäiviä kaikille...minä olen viikon verran poissa koneen äärestä.

Pinkkis :wave:
 
Lapset pärjänny hyvin mummolassa ja ovat vielä toisenkin yön.

Rakenneultrassa käytiin tänään ja kaikki näytti oikein hyvältä. Vauva liikkui tosi paljon ja imeskeli peukkuaan. Ihanaa oli nähdä. Sukupuoltaan ei suostunut näyttämään, vaikka kuinka ultraaja ja me yritimme tarkasti katsoa. Napanuora oli edessä. Eli jännitystä piisaa.

Nyt isännän kanssa laatuaikaa viettämään, kun lähtee taas illalla töihin.

Mukavaa päivänjatkoa! :wave:
 

Yhteistyössä