YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

kp 34 muuttui kp1:ksi.

Näin. Eipä näin pitkää kiertoa ole aiemmin ollutkaan. Aina oppii uutta. Pettymyshän tämä tietenkin oli.

Laitoin tuohon aikaisemmin että olisi yk4. Ja näin onkin. Nykyisen miehen kanssa. Ex-miehen kanssa yritystä oli tuossa vuosituhannen vaihteen jälkeen about 2,5 vuotta. Tutkimuksiin tai hoitoihin ei lähdetty, koska hän sitä suunnattomasti vastusti. Joten tämä on minulle NIIN tuttua puuhaa. Sen suhteen päätyttyä (tai jo suhteen aikana) tein suurta luopumistyötä... jouduin silloin lupumaan oman lapsen toiveesta koska mies ei tutkimuksiin halunnut ja mitään ei tapahtunut. Suhteen päätyttyä sitten päätin elää elämääni yksin ilman ajatustakaan lapsesta. Nyt sitten nykyisen kanssa on tosissaan aloitettu tämä rumba uudelleen. Hänelle olen kertonut vanhasta taustastani ja hän on sitä mieltä, että jossei puolessa vuodessa mitään tapahdu niin sitten tutkimuksiin ja hoitoihin, mikäli tarvetta. Ihana mies. Mutta hänkään ei ehkä voi käsittää sitä miten pahalta minusta tuntuu...

Pahoittelut vielä Lumi-Marjalle tapahtuneesta.

SiiriSisilisko :hug:Suuren suuret pahoittelut :hug: Ei ne miehet todellakaan aina tajua mitä me naiset tunnemme ja mitä sisällämme mietimme. Joka kerta, kun kierto päättyy ei toivotusti punaiseen hyökkäykseen, tuntuu siltä, kuin osa maailmaa romahtaisi kasaan. Paljon onnea uuteen yritykseen ja mitä enemmissä määrin sitä plussaa :hug: :flower: :flower:

(.) Edelleen runsasta tulvaa...eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu. Toivotaan ainakin niin.

SiiriSisilisko........................... 3/31. 5.yk, 1. haaveena,
Lumi-Marja............................5/26-28......yk5
ebony...................................7/28-30
Rouva Pikkumyy....................7/27.........yk5
mimmimamma.......................9/27
touhu tenava........................12/28
vilmaville...............................13/28
HannaG ...............................13/28
Ruujakengu ..........................15/28
Aurora72..............................17/34-39
Taikakuu...............................17/27-32
kuumetta............................ 19/ 25 ja yk 24.
A-alisa..................................19/28 yk 1
Hibiscus................................22/27-31
AinoEmilia............................ 24/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen
Pinkki69................................26/29-30......yk.8
mimuli...................................28/29
gitte.....................................28/28
AnniSofii ...............................39/28
Sukulaku...............................51/28
tiiu64...............................201/28-30
kanella...................................?/?
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...

Huhuu, mitäs kuuluu :) Onkos tullut testailtua :flower:

AnniSofii ...............................37/28
Ruujakengu ..........................40/28
Sukulaku...............................49/28

:attn: Wanted :attn:
Missäs mennään? Toivottavasti odottajien onnea nautitte:) KP:t ainakin huitelee jo kakana. Pidetäänkö vielä heinäkuu listalla ja sit poistetaan, ellette jostain putkahda esiin. Toki aina pääsee takaisin mukaan:)

kikkara...........................155/33
tiiu64....................201/28-30

Kiitos Lumi-Marja päivityksestä.

SiiriSisilisko Pahoittelut tädistä ja onnea uuteen kiertoon. Toivottavasti jo siitä saisit plussan.

Omaa napaa, ovis oli ja meni nyt sitten kaksi viikkoa odotusta. Oviksesta jäi kaikenlaisia kipuja. Munasarjoihin nippaileen ja rinnatkin on vielä kipeät. Toivottavasti olo pian tasaantuu niin voisi alkaa oireita metsästämään. Onneksi on tuleville viikoille paljon tekemistä. Tytöllä on vielä uimakoulu joka päivä ja tulee vieraita. Mieskin tulee reissusta ja on monta päivää kotona. Loppuviikosta lähdetään lasten kanssa mummolaan.

Plussatuulia kaikille

:heart:

Pahoittelut Siirisisilisko :hug:
Minultakin kovasti plussasäteitä ja tärppionnea tähän uuteen kiertoon.

Pitäisikö sitä huolestua Rouva Pikkumyystä?

Aamu valkeni täällä Hämeessä kauniina kuin kesäinen Suomipostikortti =)
Aurinko paistaa ja linnut laulaa. Sadekuuroja ennustivat, eipä haittaa jos ovat vain satunnaisia.
Mies lähti jo varhain jatkamaan hiekkalaatikon rakentelua. Tai oikeastaan kuopan kaivuuta, laatikko valmistuikin jo eilen. Hieno kuusikulmio tuli :) Neiti 2v odottelee jo kuopan reunalla lapion kanssa, milloin pääsisi tosihommiin :D
Tyttö 12v lähti eilen muutamaksi päiväksi Helsinkiin ystävän luokse. Lainatyttökin on omassa kotonaan, joten täällä kotona on kovin hiljaista. Ensi viikolla haetaan 12v kotiin ja käydään samalla Korkeasaaressa. Jospa saisi sen lainatytönkin samalla houkuteltua tänne.

Rentouttavaa kesäsunnuntaita teille kaikille :flower:

Nevi ja Vilttitossu rv 15+5

Kiitokset Lumi-Marjalle listan päivityksestä!

Minäkin olen tässä jo hiukan huolestunut mihin Rouva Pikkumyy on kadonnut. Mieleen tulee, että mitä jos jollekin tapahtuu jotakin niin emmehän saa sitä tietää kun ei henkilökohtaisesti tunneta toisiamme :eek:

Täällä on vielä epätodellinen olo loman alkamisesta eikä osaa vielä oikein ryhtyä mihkään. Pyörin ympyrää kotona, yritän löytää jotakin järkevää tekemistä, että olisin muka tehokas :LOL: No pari päivää siinä menee ennekun osaa rentoutua ja ruveta nauttimaan joutilaisuudesta. Ollaan tässä eka viikko kotinurkissa ja sitten lähdetään viikoksi reissuun.

Tädin pitäisi vaan kurvata nurkille ensi viikon lopulla eli sopivasti varmaan tunkee mukaan reissuun. Plääh. Mietin jo siirtämistäkin, mutta kun tässä on kuitenkin jonkinlainen yritys päällä niin en uskaltanut ruveta kiertoja sotkemaan..varsinkaan kun en ole koskaan mitään muuta siirtomenetelmää kun e-pillereitä käyttänyt. Kestetään sitten vaan tädin läsnäolo... :/

Pahoittelut tädin yllättämille ja kaikille lähiaikoina testaajille plussaonnea :flower:

Pinkkis :wave:

Olen täällä palstalla käväissyt aina sillointällöin lukemassa teidän muiden kuulumisia. Meillä keskustelut vauvan hankinnasta ovat jäänneet. Tulee jos vahinko käy, mutta mies ei edelleenkään ole asiasta innostunut. Minut voi tuolta listalta poistaa. Lueskelen aina kuulumisianne ja olen kyllä hengessä mukana! Teille kaikille puhaltelen plussatuulia ja muutenkin kaikkea hyvää elämäänne! :heart: :heart:

Ei ole testailtu,kp nyt 13/28.Ovis tuli ja meni.Eilen testasin kyllä ovista ja oli hailakka viiva,tänään ei mitään enää näkynyt.Ovis ollut ilmeisesti kp 11 jo.Kp 10 kyllä taidettiin ehtiä puputtelemaan..Mutta ei ole oikein "tärppifiilikset"

Alkuperäinen kirjoittaja Lumi-Marja:
Huhuu, mitäs kuuluu :) Onkos tullut testailtua :flower:

AnniSofii ...............................37/28
Ruujakengu ..........................40/28
Sukulaku...............................49/28

:attn: Wanted :attn:
Missäs mennään? Toivottavasti odottajien onnea nautitte:) KP:t ainakin huitelee jo kakana. Pidetäänkö vielä heinäkuu listalla ja sit poistetaan, ellette jostain putkahda esiin. Toki aina pääsee takaisin mukaan:)

kikkara...........................155/33
tiiu64....................201/28-30
:( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Rouva Pikkumyyn häviämistä minäkin mietin. Viimeisessä viestissä aika topakasti pyysi jotain muuta päivittelemään listaa ja ajattelin sitten ottaa pestin vastaan ainakin toistaiseksi. Hänen viestinsä lopussa oli jännästi "heippaterveisin"....olisikohan vain kesäpaussilla....toivottavasti kaikki hyvin. Olisi vain ollut kiva kuulla hänenkin kuulumisiaan.

:attn: Isompi lista majailee sivulla 21 :attn: Siirtelen mukana tuota KP osuutta, niin ei vie niin paljon tilaa. Vai pivitelläänkö vain tuota sivun 21 listaa?Tuolla ekalla sivulla ei ollutkaan mun viestiä jonne olisin voinut listan muokata. Vai onko jotain muita ehdotuksia tuon listan kanssa? Kaikki vinkit otetaan vastaan :)

kikkara kaikkea hyvää sinulle :hug: tulehan moikkailemaan ja listalle pääsee aina takaisin :flower:

Pitkästä aikaa piipahdus tänne :). Piti tulla katsomaan kuulumisia, ja pari, kolme viimeistä sivua luin kursorisesti... Uusia on tullut mukaan, joten kaikille tervetuloa minun puolestani! Itse olen täällä niitä ikuisroikkujia, ikää jo 44 eli niin paljon, että eipä tässä enää tiedä, uskaltaako mitään pahemmin toivoa... Mutta hengaillaan nyt...

Pahoittelen, että olen aika pihalla palstan tapahtumista... Näin kesäaikaan ei ole tullut piipahdeltua palstalla, edes taustalla, kuin ehkä yksi, kaksi kertaa. Pääasiassa on tullut mökkeiltyä, vähän matkusteltua, ja oltua välillä töissäkin. Nyt jälleen töissä, mutta vielä on muutama viikko lomaa jäljellä. Syksyllä sitten varmasti aktivoidun ja kerron taas tänne kuulumisia enemmänkin.

Vauvahaaveilu ei ole suoranaisesti jäissä, mutta en ole sitäkään nyt kovin aktiivisesti ajatellut. Oma ikä hirvittää, ei oikein uskalla enää toivoa... Silti takaraivossa takoo ajatus, että vielä se on mahdollista. Pieni mahdollisuus on. Vaihdevuosista ei ainakaan ole vielä mitään merkkejä, menkat on säännölliset, ovuloinkin säännöllisesti... Pupuilua saisi olla enemmän. Sekin vielä
:LOL:

Mutta kikkara Minäkin toivotan kaikkea hyvää tähän kesään, elämään eteeenpäin!

Ja Lumi-Marja Pahoittelet, tuo kokemasi tuntuu niin kauhean epäreilulta! :hug: On julmaa, että hetken ehtii iloita, sitten vedetään matto jalkojen alta. Toivon, että kesä kantaa lempeästi eteenpäin, antaa voimia ylittää tapahtunut!

Pinkki69 Mukavaa loman aloitusta! Vaikka sitä parina ekana päivänä pyöriikin levottomana nurkissa, niin aika nopeasti laiskuus kyllä sitten ottaa yliotteen, jos sille vaan luvan antaa :D mulla loma on kahdessa osassa, halusin sen niin, koska olen huomannut, että sillä tavoin sitä vapaata jotenkin arvostaa enemmän. Ja on kiva odotella loman Part II:n alkamista!

Mutta nyt täytyy lopetella... Tummaa pilveä roikkuu taivaalla, taitaa tulla sade. Kaikille hyvää, rentouttavaa kesää, ja plussasadetta!!! :heart:

Heippa kaikille! En ole teitä kokonaan jättänyt,mutta tarkoituksella taustailen. :D

Lomani alkoi ja aion ottaa rennosti! B)

En ehtinyt lukea tarkemmin,mutta Lumi-Marjalle lämmin halaus,Onni olkoon myötä paremmin uudessa kierrossa! :hug: :flower:

Minulle saa päivittää kp 5/27,eli lyhyt oli kierto.

PlussaOnnea Hirmusti kaikille! :flower: +++++++++++++++++++ :heart: :whistle:

Vauvamasun jo omaaville myösOnnea raskauteen! :flower:

Käyn välillä, mutta enemmän lomailen tämän kuukauden! :heart:

Ihanaa heinäkuuta kaikille! :flower:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Hibiscus :wave: Kiitos sanoistasi. Kyllä tämä tästä, ei ehtinyt vielä kovin pitkälle, niin ei myöskään tämä luopuminen tunnu niin pahalta (no tuntuu, mutta erilailla). Uutta yritystä kohti mennään pääpystyssä, vaikka kuuneleet valuis. Hyvää kannatta odottaa ja sen me teemme.

Rouva Pikkumyy :hug: Olipas mukava kuulla sinusta :) Pahoittelut siitä tätihommasta, mutta josko se plussa vielä tulis. Kaikki ajatukset sitä tässä kuumeilussa tulee käytyä läpi. Meilläkin taas kolahti pettymys pahimman kerran sydämen päälle, mutta jostain sitä vaan kerää niitä voimia jatkaa matkaa eteenpäin. Näin se elämä vaan heittelee. Yritän tässä päivittelyssä hypätä sun saappaisiin, mutta kokonaan tuskin niitä koskaan täytän:) Niin hienoja listoja aina teit. Tekstiin en osaa väriä laittaa, vaikka miten pähkäilisin.

(.) Tänään vähän vuoto hellittänyt. Aamupäivällä tuli jotain mahdotonta paakkua ja sit vuoto väheni puoleen. Ei tarvi enää pari kertaa tunnissa olla rättiä vaihtamassa. Eiköhän se tästä taas. Jos huomenna ei sada, pääsee heinätöihin uudemman kerran. Jossain välissä Seinäjoelle käymään, kun tuo uuden kameran akku ei ota virtaa vastaan. Laturi jo testattiin toisella samanmoisella akulla ja toimii. Takuuseen menee varmana.

Kyllä tässä tuntee ittensä vanhaks, kun yksi pikkusiskoista täyttää huomenna 20v. Just sitä neitiä lykin vaunuissa ja nukutin, et äiti sai hetken nukkua itekkin. Aika vaan menee. Ei sitä edes huomaa, lapset vain on yht'äkkiä isoja. Oma milikuva itsestä ja peilikuva ei aina kohtaa toisiaan. Jos ajanvirran voisi pysäyttää tai matkata hetkeksi taaksepäin, haluaisin hetkeksi lapsuuden vuosiin, jolloin huolet ei painaneet hartioita kasaan, aamukaste oli paljon kirkkaampaa, aurinko lämmitti kuumemmin, kesäkin oli pitempi. Lasten kanssa sitä voi vielä elää uudelleen, maata ruohikossa ja katsella, kuinka pilvet muodostaa kuvioita.

Rentouttavaa alkavaa uutta viikkoa kaikille, Lumi-Marja :wave:

Nauti lomasta Rouva Pikkumyy
Pahoittelut menkoista :hug:

Jippii! Pikkuisen hiekkis valmis ja siellä se tyttö puuhailee innoissaan. Kyllä tämä pikkulapsivaihe menee nopeasti, nyt jo pieni osaa leikkiä mielikuvitusleikkejä :heart:
Isommatkin lapset ihmettelevät voiko muut pienet olla yhtä fiksuja ja kehittyneitä kuin heidän pieni siskonsa. Ihan tulee mieleen, että meidän nuorimmaisella on viisi ylpeää ja kehuvaa vanhempaa :D

Nevi ja Vilttitossu rv 15+6

Heipsan!

Ai kun hyvä, että Pikkumyy löytyi. Hyviä lomia sitten vain toivottelen. Kyllähän tässä loman aikana varmaan taukoja palstailuun tulee mullekin, mutta nyt kotona pyöriessä läppäri eksyy (ja unohtuu) helposti syliin :LOL:

Voi Nevi...tiedän miltä isommista lapsistasi tuntuu! Minulla on itseäni 15 v. nuorempi pikkusisko ja kyllä se olikin sitten ihmeellisen lahjakas otus. Ja on tietysti vieläkin!! Olet mahtimamma (ja muutkin iltatähtien tekijät!!) kun vielä lisääkin noita iloja vanhemmille lapsillesi pykäät :) Se ilo on nimittäin varmaan ihan molemminpuolista...tuskin pikkusiskoni kauheasti valittamista tosiaan keksii kahdesta palvovasta isosta sisaruksesta...vaikka vieläkin toisinaan sanoo minulle huvittuneesti "Kyllä äiti" kun jostakin huolehdin :ashamed:

Hohoijaa. Päivä oli tähän mennessä täällä etelässä ihan aurinkoinen, mutta nyt on vetänyt harmaaksi taas...josko sieltä kohta taas sadetta pukkaa..

Entäpä oma napa?? Pullealta tuntuu kun lomasyöpöttely on päässyt vauhtiin. Jaahas..pitää kp tarkistaa päivitetystä listasta: kp 25 menossa siis. Valitettavasti ei mitään poikkeavia tuntemuksia eli pms-kipuja on ollut jo viime viikolta lähtien eli eipä tärpänny tässäkään kierrossa. Tätiä odotellaan siis :headwall:

Mutta jospa joku kuitenkin kesäplussia meille toisi :heart:

Siivoilin näin yöaikaan, kun mieskään ei ole kotona mäkättämässä, ettei sanomalehtiä saa viedä roskiin. Niitä lojuu kaikkialla, mutta aina, kun yrittää viedä pois, muistuu herralle mieleen, että jossain vois olla vielä jotain... Joku hieno artikkeli, joka vaatii tarkempaa syyniä /jota ei koskaan tule :LOL: Siivousten päätteeksi päätin taas piipahtaa tänne...

Rouva Pikkumyy ja kaikki muutkin: leppoisia lomapäiviä vaan! Joskus on kaikkein parasta lomailua irrottautua ihan "kaikesta". Itse en esim. lue lomilla juuri lehtiä, avaan teeveen aniharvoin, radiota en kuuntele ollenkaan... Enkä avaa nettiä... Paitsi ehkä sähköpostin :).

Lumi-Marja - Kunnon pohjalainen asenne sinulla :). Et ole sokerista tehty! Ymmärrettävää tuntea ittensä vanhaksi, jos pikkusisko on vasta 20 vee! Mutta nuori nainenhan sinä vielä oot! :D Mutta tuo, että mielikuva itsestä ja peilikuva ei aina vastaa toisiaan, tuntuu kyllä tutulta! Jotenkin ihmeellisesti sitä ajattelee näyttävänsä samalta kuin öbaut 10 vuotta sitten, ja sitten sitä järkyttyy kun kattoo peilistä löllymahaa ja kaksoisleuan alkua :eek: Tuntuu, jottei tukkakaan enää kasva, niin kuin kesäheinä ennen...

Juu, voihan sen ajanvirran joskus pysäyttää. Kattomalla esim. vanhoja valokuvia. Silloin tipahtaa hetkeksi menneeseen. Valitettavasti se ei vaan aina ole mukava kokemus. Kuvissahan on jo kuolleita ihmisiäkin... Yhtäkkiä kuvaushetket palaa mieleen niin elävänä, että se melkein satuttaa... Liian herkkis kai oon, kun tällaisetkin asiat saa liikuttumaan. =)

Mutt nyt, yösiivooja hakee matot ulkoa, ja painuu unten maille. Huomenna aikainen nousu ja töihin...Nauttikaa suvesta, valosta ja tuoksuista!!!

.........vaan minä en sentään siivoa :LOL: :LOL: :LOL: niin no, tai kyllä äsken sellaista pinta siivousta tein, kun huomenna ollaan lähdössä reissun päälle tuonne itä-suomeen:D

Juu lohtuja kaikille joilla niille tarvis oli se sitten suruun ta iloon niin näitä jakelen :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: täällä kodin rauhasta nauttien. Meinaan kun oli sellainen hulina päivä täällä kaakon kulmalla.

Ensinnäkin jo aammusella tulla tupsahti vieraita pihaan (ukon sisko ja hänen miehensä >tiesimme heitä kyllä odottaa), Vaan se tiesi sitten kaupoille lähtöä, ruuan ja kahvin laittelua kaiken muun arkisen hösäyksen päälle, kun tuo reissuun lähtö aina teettää kaikkea ylimääräistä. Vaik eihän nuo pyykin pesut, ruuan laitot yms mitään ylimääräistä olo. :LOL: :LOL: :LOL: Mut siltä ne tuntuvat silloin kun niitä hössöttöö kiireellä aikataulutetusti.
Joo ja tuota menoa ja meinikiä toi tähän taloon sitten lisää kun ukko-kultani ja minun teini ottivat yhteen ja se taasen tiesi minulle erotuomarin pestiä. :kieh: |O :headwall: Sekä aikuiselle selitystä siitä miten olisi pitänyt aikuisen tilanteessa toimia.
Lisäks sitten oli minulla pieni jännitys persauksilla, kuin suhtautuu teinini kun kuulee jotta huomenna meneekin mummilleen eikä isälleen niin kuin olettti. Mut tuo pelkoni onneksi osoitautui turhaksi > teini lopulta tuntui olevan oikeastaan vähän niin kuin helpottunut et ei isälleen tarvinnut mennäkään melkein kahdeksi viikoksi vaan hiukan reiluksi viikoksi.

Omaa (.)
Täällä on oltu yllättävän aktiivisia nyt alku kierron :p Liekö syynä se et olen ukkoa hyvänä pidellyt oikeen urkalla ja yrittänyt hänet muutoinkin suopeana pitää. :D :whistle: On meinaan sellaista pikku harjoittelua tuol kammarin puolella aamun koitteessa usiamman kerran touhuiltu. Joten se mieltä on ylentänyt kun on saanut sittenkin ukkonsa leikkiin mukaan lämmitellyksi. Joten jospas se taasen tästä tulisi tuo kammari enemmän käyttöön noiden yksityistilaisuuksien järjestely paikkana. ;) ;) ;) :snotty:
Elikkä nyt innolla, mielenkiinnolla, uteliaana ja ennen kaikkea halukkaana odottelen seuraavaa puuha-hetkeä aikaa tämän kierron osalta puuhiin on ainakin tuonne torstaille. Öh ja mikäli ahkeria ollaan niin sitten se vasti piinallinen aika koittaakin loppu viikosta lähtien. NO. onneksi olen lupautunut töihin la 18.7 lähtien viikoksi niin on muutakin ajateltavaa tätylin ferrarin pakoilun ohella. :headwall: :whistle: :p

Oh ei nyt on hiivittävä tuonne ukon viereen ja yritettävä hänet aamulla viekoitella kammaripuuhiin. ;) ;) ;)

Hyvää yötä!

-touhis-

Ps. Älkäähän huolestuko jos ei viestejä ilmaannu, kirjoittelen kyllä sitten kun reissusta palailen.

Myöhäistä yönaikaa tänne!

Mukavaa lomaa Rouva Pikkumyylle ja muillekin lomailijoille! Kun sää vain lämpenis. B)

Lapset untenmailla. Pikkuneidillä lähestyy 2v-pvä, virallisesti siis 27.7 mutta pidämme synttäreita 3.8. :) Alkanut kovasti juttelemaan lauseita, 2-3 sanaa tulee jo usein lauseissa. Puhe lisääntynyt ihan muutamassa kuukaudessa huimasti. Isoa veljeä matkii lähes kaikessa. :D

Mulla nielukipu taas pahentunut ja nyt meinaa jo mennä äänikin, kun pitää kurkkua perata jatkuvasti ja yskäkään ei ole vielä parantunut. Lujaan ottaa tauti. |O

Vauva liikkuu päivittäin ja potkujakin jo tuntuu ja nykäyksiä. :) Vatsanpohjaa kiristelee välillä aika kovaakin, mutta menee sitten ohi. Mulla taitaa alkaa taas harjoitussupistelut aikaisin, kuten muissakin raskauksissani.

Tänään kun tulin kauppareissulta, jalkoja pakotti aivan kauheasti, suonikohjujen kohdasta, ne ovat välillä tosi kipeitä. :eek: Nostin jalat ylös ja huilailin sohvalla, olo helpottui ja särky lakkasi. Väsyttikin aivan kauheasti, kylläpä otti voimille yks kaupassa käynti. :(

Pikkuneiti herättelee aamuisin 6 aikaan ja joskus ennemminkin. Kiskoo multa peittoa niin kauan että nousen. Eikä lopeta ennenkuin nousen ylös, isi saa kyllä nukkua.

Oho, menipäs taas omaksi tarinoinniksi. :ashamed:
Hyvää Yötä teille!

Plussatuulia edelleen puhaltelen! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 20+0 (just vuorokausi vaihtui) Puoliväli raskaudessa! :heart:

TeSuLah Puolenmatkan onnittelut :flower: :heart: Vauva kasvaa, voimustuu joka päivä. Siellä se rakkaus leikkii sormillaan, maistelee peukaloaan. Tanssii ja kuuntelee teidän ääniä. Muksauttaa mennen tullen masuun ja kertoo, äiti minä täällä! Puolet matkasta takana, puolet edessä. Pian se loppuaika menee, ennen kuin huomaakaan on jo viikko 30 ja loppusuora häämöttää. Onnea odotukseen edelleenkin :heart: No jopas on sitkeä tauti. Toivottavasti alkaa pikkuhiljaa jo antaa periksi. Tuo nyt ei ole enää mukavaa ollenkaan.

Hibiscus, no se nuorin sisko täyttää tänävuonna 14 :D Mulla ja äiteellä on ollut pikkuväkeä samaan aikaan ja pieneks jääneet vaattet yms on kiertäny suuntaan ja toiseen vuoron perään. Äiteen kaks nuorinta ja mun kaks vanhinta on lähes saman ikäisiä. Kylläpä sitä niitä valokuvia tulee aika useinkin selattua, muisteltua aikoja, kun rakkaat läheiset vielä oli täällä meidän kanssa. Ikävä vain polttaa sisintä ja muistot tekee haikean olon. Lapsena aina ajttelin, että sit kun mulla on lapsia, niin heillä on ihana pappa joka vie kalaan, opettaa tekemään pajupillin, tekee kaarnaveneitä, pitää sylissä ja lukee satuja. Ei vain kukaan lapsistani pappaa ehtinyt nähdä. Olinhan itsekkin vasta 14v, kun hän kuoli. Ja ne monet muut läheiset, jotka jo rajan ylittäneet.

(.) Vuoto alkaa hiipua ja olo kohenee sitä mukaa. Labrasta tuli vastaukset viimeviikkoisesta allergiakohtaus reissusta. Verestä löytyi kalan vasta-aineita, joten pizza jota söin oli sisältänyt kalaa ja minähän olen sille hyvin allerginen. Mun pizzassa ei ollut kuin kinkku ja ananas vakio tomaatin ja juuston lisäksi, joten tekijä oli todennäköisesti käsitellyt kalaa eikä pessyt käsiään siinä vlissä, ennen kuin teki mun pizzan. Tällainen määrä riittää kalaa laukaisemaan mulle pahan allergisen reaktion. Teelusikallinen on jo tappava annos. Nyt en sit uskalla enää ikinä varmaan pizzaa tilailla, jos käy vielä smoin. Kovasti lääkäri vakuutteli, ettei tuo episodi voinut varhaista km:a aiheuttaa. Pakko kai se uskoa, muutenhan tässä menis vain pää sekaisin. Vieläkin vain tuppaa olemaan tuota ihottumaa naamassa ja selässä. Pahin allerginen punotus ja turvotus kuitenkin pois. Loppuviikosta vielä HCG mittaus ja crp seuranta.

Jospas tästä lähtis takas paalaus hommiin. Naapurinlikka tuli mauksuja vahtiin, niin pääsee tästä lähteen. Vanhimmat pojat lähti seurakunnanleirille ja tulevat perjantaina takas. Taas on kotona hetken aika hiljaista. Mä vaan olen sen verran pössöö, jotta en taho osata tehdä mitään, kun muksut on muualla. Vasta muutaman päivän jälkeen sitä osaa puuhailla ja sit ne pian jo tuleekin takas :D

Plussasäteitä auringon myötä kaikille ja siellä missä sataa, olkoon ne plussapisaroita :wave:

kuumetta:
Kirjoittaisin onnittelut isoilla, värikkäillä kirjaimilla, jos osaisin.

Kuumetta ja kaikki muutkin väri- ja kokointoilijat:

lainatkaa vaikka tuota minun aiempaa onnitteluviestiä, jotta pääsette näkemään koodit. Niitä ei voi tähän suoraan kirjoittaa näkyville, koska kirjoittessa ne muuttuvatkin toiminnoksi.. Mutta lainaan itse itseäni ja lisään jokaisen hakasulkeen alkuun välilyönnin ja lihavoin koodit, jotta pääsette periaatteesta selville.

Tiila:
[ size=20][ color=gold][ b]IHANAA BANTSKU!!! ONNEA!!![ /b]

ja tämähän näyttää ilman välilyöntejä ja tummennuksia tältä:

Tiila:
IHANAA BANTSKU!!! ONNEA!!!

Siis toiminnon (lihavoinnin, värin, fontin koon jne) aloittava koodi on muotoa [ koodi ] ja kun muokattava kohta halutaan päättää, merkitään [ /koodi]. Nämä siis ilman noita välilyöntejä. Koodisana aina englanninkielinen, ja väri myös.

Ohoh. Tulipa koodausopetus vauvakuumepalstalle. Onnea vielä kerran Bantsku ja Kati231, jotta pysytään aiheessakin

~Tiila ja Pieni (viisi ja puoli viikkoa FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=:heart:" )

Toivottavasti auttavat! :heart:

Neuvoa voin lisääkin myöhemmin, mutta pian kyläilemään serkkuni, miehensä ja 5:n lapsen luo! :D :heart:

Itä-Suomeen mekin motskailemme, varmaan viikon lopulla, ensi viikon alussa, Ruunaa suuntana! :heart:

Onnea taas kaikkien kiertoon!..Täällä ei vielä lannistuta! :D :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Moikka!
Oma napa:kp1/28 eli täti punainen tuli punaisella ferrarillaan hetki sitten kylään ja olo on todella kamala,lähtisi vaan pian pois,niin huhtivauvaa päästään sitten yrittämään alulle.

Miten teillä muilla on mennyt?

Moi.

Minä olin tänään koko päivän Lintsillä...kovasti yritin kaikkia ruokapaikkoja koluta josko sieltä Giten löytäisin...vaikka en nyt ihan varma ollut loppuiko pestisi jo kesäkuun loppuun vai vieläkö heinäkuun siellä työskentelet. Mutta pahoittelut tädin saapumisesta...eipä varmaan ollut kivaa sen vierailun alkaminen jos olit töissä tänään :(

Puuh. Eipä ole pää enää samaa tekoa kuin ennen eli kyllä sitä aikuinen saa kieputtimissa päänsä ja mahansa sekaisin. Huonoa oloa vieläkin pukkaa ja kamala houkutus olisi kuvitella tämän olevan ihan jotain muuta kun kieputtimissa ja ylenmääräisillä herkuilla hankittua. Mutta ei...täti tekee kyllä tuloaan tähänkin osoitteeseen :ashamed:

Taidan kaivaa kirjan esille ja köllähtää sohvalle toipumaan. Mukavia kesäisiä päiviä kaikille!

Yhteistyössä