Eilen yritin illalla palstalle, oli joku huoltokatko, enkä päässy. Tänään olimme lasten kanssa lastentapahtumassa Ylistarossa. Siellä oli kasvomaalausta, ongintaa, arvontaa ja bändi Los Pirates, eli merirosvobändi. Lapset jo lopulta kyllästyivät ja alkoivat kuljeskelemaan, kun bändi soitti niin kauan. Kuuntelimme taustalta. Ihan mukava tapahtuma muuten. =) Paljon oli eri-ikäsiä lapsia ja paljon aikuisia. Sääkin oli ihanan aurinkoinen ja istuskeltiin nurmikolla.
Aloin katsomaan tuota mun neuvolakorttia ja huomasin että ultrassa viikot näyttivät 9 pv vähemmän kuin neuvolassa laskettuna. Laskettua aikaa ei silti muutettu ja ihmettelin sitä.
Muutenkin aika jännä kun olen laskeskellut ja tuntenutkin että kiinnittyminen olisi tapahtunut n. 13.3. ja tämän mukaan hedelmöittyminen olis tapahtunut niinä päivinä.
Mulla on ollut ennenkin kaksi kertaa ovis, ehkä nytkin tai sitten simpat eläneet kauemmin, pupuilimme just tuona yönä.
No saa nähdä, nyt mennään kuitenkin neuvolan laskujen mukaan, kun la:ta ei ainakaan vielä muutettu. Uusi laskettu aika olisi 4.12. eli esikoisen 5-vuotispäivästä seuraavana päivänä. Hääpäivämme on 2.12. :heart: =) Ultraa pidetään kuitenkin tarkempana kuin menkoista laskemista.
diddlina :hug: ja voimia!! :'( Toivon että surusi vaihtuu iloksi ja saat vielä nyytin syliisi. :heart:
Lumi-Marja ukkonen mokoma voi hajottaa netin ja aika kaukaa, eli heti vain pistokkeet seinästä, kun näyttää että tulee ukonilma. Siskollani hajotti joskus modeemin, mutta vakuutus korvasi vahingot. Ei ole tullut hetkeen käytyä Keskisellä. Jotenkin ei ole ollut tarvetta. Isäntä siellä kyllä silloin tällöin käy. En pidä mitenkään edullisena liikkeenä, joskus oli halvempaa, mutta ei enää, paitsi joitain tarjouksia.
SiiriSisilisko netin kautta tulee ovistestit päivässä ja kahdessa ja hinnat paljon halvempia kuin apteekissa. Mammaksilta ja Babyblussalta saa mielestäni ihan hyviä edullisia testejä, usein paketteja, joissa raskaustestejä samassa, saa melko edullisesti.
Nyt mukavaa loppuiltaa ja plussatuulia! ++++ :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen 20+6 (kai?)