YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Kiitos teille myötäelämisestä mieheni tapaturman tullessa, yritämme pitää lippua korkealla kaikesta huolimatta, on vaan ollu monenlaista vastoinkäymistä, autoremontit isot ym. mutta kaikesta on selvitty ja selvitään, uskon niin. :heart:

Huomenia taas! :flower:

Johan täällä on tapahtunut! :hug:

TeSuLahin perheelle(eli miehelle) pikaista paranemista, kaikkea sitä voi sattua, voi harmi! Onneksi sormet eivät menneet poikki sentään! Ja varovaisuutta,ettei ala sinulla supistelemaan liikaa!

Lumi-Marja: Voi ikävää, kuinka olet ollut kovilla vatsakipujen kanssa! :hug: Meillä kanssa kokemusta tuosta vatsakivusta kun kuopuksen vatsan toiminnan kanssa oli ongelmia pienempänä, TYKS:ssä tuli muutaman kerran silloin käytyä. Hyvä asento jos kova vatsakipu ja ilmaa vatsassa on mennä konttausasentoon ja siinä laskea pää alas, eli olla pylly pystyssä, tämän ohjeen silloin antoivat , se helpottaa kipua, mutta pelkästään sillä ei vatsa ala toimimaan. Toivotaan, että olosi jo helpottaa! :hug:

A-alisa täytyypä vilkutella seuraavan kerran sitten siellä sillalla! :LOL:

Mimmimamma: Voisin itse tekeväni samanlaisia"hullutuksia" talon lämmityksen suhteen! En oikein ole siinä asiassa tekniikan ihmelapsi! :ashamed: Nytkin mies kun piakkoin lähtee 2 viikoksi kuntoutukseen "jännittää, miten selviä kaikkien juttujen kanssa" :ashamed:

Mitä muuta kuuluu Pikkukakkosen haaveilijalle, Joko menkat ovat alkaneet? Vai vieläkö imetys pitää niitä poissa? Minkäsikäinen se teidän pienimmäinen on tällä hetkellä? Hyvää vointia teillekkin sinne! :flower:

Ihanaa hellettä täällä lounaassa edelleenkin! :saint:

Kävin aamusta taas sauvakävelemässä ja kuntosalijuttuja sen päälle, ja sitten suihkuun! :D

Eilen kävimme elokuvissa katsomassa Narnian tarinat ja Kaspian kuningas, oli hyvä elokuva, suosittelen! :flower: Miehen 15 tytär oli kanssamme, hän sen elokuvan valitsikin. :D

Mukavaa pvn jatkoa kaikille! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Aurinkoisia ja helteisiä terveisiä kaikille täältä töistä. :flower:

Ihanaa kun kesä alkoi vihdoinkin,tietysti sitä mieluummin olisi kotosalla näin kauniina päivänä,mutta ei onneksi tarvitse iltaan asti olla töissä.
Alkoi sitten taas kivikautiset. :( ,ei paljoa naurata.Ja ympärillä pyörii raskaana olevia ja varpajaisia järjestävää porukkaa, niin välillä on oma jaksaminen koetuksella.
Tarvii keskittää ajatukset uuden kodin remonttiin ja antaa taas ajan kulua.

Ymmärrän HannaG, se on aina niin ikävä juttu kun menkat alkavat! :hug: , mutta siitä muutaman pvn päästä on taas suunta etiäpäin! En nyt muista oliko sinulla jo lapsia ja minkä ikäisiä? Syksyllä alkavista mahdollisista hoidoista olet jossain maininnut, muistaakseni. No voimia kestää nämä menkat ja sitten taas suunta ylöspäin, eikö vain? :wave:

Jopas ootte ahkeria olleet. Kaikkea on sattunut ja tapahtunut, kun muutaman hetken on poissa :)
Melkein irronneita sormia ja suolitukos...

Itseasiassa tulin lueskelemaan vatsakivuista. Lumi-Marjan listasta näkyy, että meikätytyllä on kp 21. Ja tänään iski aivan hillitön alavatsakipu. Kuin menkat tai sitten jokusen kerran vuosien saatossa vihlonut kysta (viimeksi about vuosi sitten, neljä vuotta sitten se oli 6,5 cm halkaisijaltaan, mutta häipyi itsestään pois). Mutta kysta on ollut yleensä vasemmalla puolella ja tämä kipu on aivan keskellä ja aivan alavatsalla. Oikeastaan melkein huulilla ;) If you know what I mean. Ja kipu on sellainen, että paras paikka on sängyssä ja pari panadolia huivissa. Ja illalla kun piti Kukkaisviikoille... :'(

Että osaa olla ihmis(t)en elämä välillä....
:hug: kaikille.

Heips! Viikko töitä takana ja ensi viikko jännittää, kun ultra häämöttää!! =)
Ihania aurinkoisia päiviä ollut ja paljon on ulkoiltu. B) Veskissä vaan saa ravata ja silti pitää nestettäkin juoda koko ajan. Onneks´ on tuo tytteli, jonka "siivellä" pääsee, vaikka mihinkä vessaan... :D
Teille kaikille tulin toivottamaan hyvää vkl ja paljon :hug: tädin piinaamille, sekä onnea uuteen yritykseen! :flower:
Uusia plussa uutisiakin olisi kiva kuulla!!!! Tsemppiä leidit! :wave:

Tässä pinossa oleville olisi tarjolla Digitaalinen korkkaamaton ovistesti ja lisäksi 2kpl liuska-ovistestiä! (korjasin eli ei puikkoja, vaan liuskat) Kuka haluaa? Jos useampi, niin arpa kertoo sitten paketin saajan! Eli postikulujen hinnalla saisi täältä testipaketin + mukaan miljoonasti plussasäteitä tietenkin!! Laitahan yv:tä, jos kiinnostuit. =)

Terveisin, mantana ja pikkuinen "Toivo" rv.12+0 :heart:

Heippa kaikille!

Tämä helteinen päivä onkin mennyt ulkona niin ettei ole edes koneelle ehtinyt B)

Täälläpä on koettu melkoisia...tsemppiä TeSuLah ja toivottavasti Lumi-Marjalla jo helpottaa. Ja HannaGlle :hug: menkoista

Kiva kun Mantana kävit meitä moikkaamassa. Jänskätään sun kans ultraa! Ja toivotaan tänne tosiaan plussia...josko vaikka Pikkumyyllä olis nyt tärpänny...kuulostaa kutkuttavan jänniltä oireilta =) Entä voisko SiiriSisiliskon kivut olla kiinnittymiskipua??

Oma napa kipuilee edelleen. Molemmat munasarjat on ollut kipeenä enkä jaksa uskoa että sieltä mitään irti pääsee. Kystiä kai :headwall: Mutta jonkun verran ahdistusta on helpottanut se että olen päättänyt tämän kierron loputtua...ellen jopa jo aikaisemmin... ruveta soittelemaan tutkimusaikaa jostain.

Kesäsäät jatkuvat - nautitaan niistä!

Pinkkis :wave:

Heippaus kaikille! :flower:

Mantanalle: pidän peukkuja ultrauksen suhteen Onnea! :flower: :heart:

Siirisisilisko: Jospa ovat niitä kuuluisia kiinnittymiskipuja? Toivotaan niin! :flower:

Pinkki69, ilmat oavt kyllä nyt ihania, eilen minäkin nautin auringossa olosta marjoja keräten ja hetken jopa istuin lepolassessa. B) Hyvä asia , että olet päättänyt soittaa tutkimusaikaa, siitä se lähtee! :D

Niin ja mantana kiitos paljon Plussasäteistä myös, toivotaan , että tulisi helteen aiheuttama plussa-aalto :D :saint:

Ihanaa pvn jatkoa kaikille!

Matonpesu urakan välissä tänne tulin kurkkimaan. Toiseen otteeseen tänäkesänä lotraan noiden mattojen parissa, kun ajattelin noi mökkimatotkin pestä, jotka raahasin mukana viime viikolla.

Maha toimi jo normaalisti ja kylläpä oli helpottavaa. Nyt vain jäljellä muuta juilintaa, jonka lasken PMS oireistoon. Aamulla herä´ttyä havahduin siihen, kun rinnat oli kipeytyny yön aikana ja olivat todella arat. No, PMS piikkiin tuokin. Mut sit tämä hiiva, jotenkin osasin jo odottaakkin. Aina, kun kropassa on jotain hämminkiä, niin saan jälkimainingiksi hiivan. Kävin jo hakemassa reseptivapaata apteekista. Tuo voide auttaa mukavasti jo näin päivällä ja illalla sit se puikko. Tuo hiiva on kyllä sellainen, ettei tarvis ollakkaan.

TeSuLah, todellakin onni, että sormet säästyi. Selkäpiitä karmaisee, kun ajattelee, miten olisi voinut käydä.

Kiitos kaikille, erityisesti TeSuLahille, jotka kertoivat omia kokemuksiaan vatsavaioivsta. Jotenkin tuntuu helpottavalta, että ne on kuitenkin yleisiä. Kurjia kokemuksia teilläkin.

Nyt muihin hommiin :wave:

Heips,
Lumi-Marja: kiva, jos voit jo paremmin. Harmi, kun tuo hiivakin sinuun iski. Minulla on kanssa vatsaongelmia melko usein. Välillä jonkinlaisia kramppeja, polttoja, vihlontaa yms. mutta ovat todennäköisesti kaikki vaarattomia ja minä kun reagoin vatsallani kaikkeen. Kun vatsa on hyvässä kunnossa, siitä pitää oikein nauttia. Sinä olit jo mattojakin pesemässä, olet tosi ahkera. Meillä on edelleen pesemättä - tosin meillä ei ole niin kauheasti mattojakaan.

TeSuLah: toivottavasti teillä miehesi paranee pian ja onni onnettomuudessa, ettei käynyt pahemmin. Muista sinäkin levätä, äläkä rehdi liikaa.

Mantanalle myös onnea täältä jo tulevaan ultraan.

Tein toissapäivänä raskaustestin - vaikkei vielä saisikaan, jottei sitten pety, jos on vain kemiallinen raskaus, - mutta sain haamun. Tänään testasin uudelleen: ensin ovistestillä, johon tuli aika vahva viiva, sitten halpistestillä taas ja ehkä haamu oli vahventunut tai sitten samanlainen. Myös Predictor antoi haamun. En vielä kauheasti hihku, koska tosiaan vielä täytyisi odottaa pari päivää, mutta kyllä noita tikkuja iloisena tuijottelin, vaikka haamu olis sitten hetken vaan.
Tässä vielä linkki kuvaan, jossa siis ovat ovistesti, rfsu-testi, joka näyttää tosi haamulta ja Predictor -testi alinna: http://www.aijaa.com/v.php?i=2418023.jpg

Täytyy toivoa, että vahvistuvat, mutta jos ei, niin yritän olla lannistumatta ja satsaan sitten ensi kiertoon. Mukavaa lauantaita kaikille.

Onnittelut tännekkin puolelle mimuli, ihanaa: Kyllä se nyt aivan plussaukselta näyttää! Olet kyllä hedelmällinen nainen, kun hyvin aina raskaus alkaa ja tällä kertaa muyös jatkukoon Onnen suosion alla! :heart: :flower:

Lumi-marja: Minunkin pitäisi pestä mattoja,pitäisiköhän huomenna alkaa urakka, vaikka onkin sunnuntai? B) :D Ihana asia, että voit jo paremmin! :hug:

mantana: Laitan nyt tänne ylenkin puolelle, vaikka laitoin myös yvviestiäkin, olen kiinnostunut digitaalisesta testeristä ja liuskoista. :saint:

Voi kun saisimme nyt plussa-aaltoa tänne pinoon helteiden ansiosta! B) +++++++++++ :heart:

Onkos ketään muita linjoilla samaan aikaan? :D

Tämä tyttö on kyllä NIIIN skeptinen tämän asian suhteen -ja surffanut liikaa netissä- ettei usko moisiin kiinnittymiskipuihin lainkaan. Sitäpaitsi tämä kierto on menty ihan mutu-tuntumalla ja erittäin harvakseltaan yrittäen.

Lisää plussia kyllä kaivataan tähän ryhmään. Tällä viikolla olen onneksi kuullut iloisia uutisia live-elämästä tällä saralla. Sekä nuoremmille että meille vanhemmillekin ;) Samanikäinen ystävättäreni ilmoitti olevansa raskaana vuoden luomuyrittämisen jälkeen. Aivan mahtavaa. Antaa tsemppiä omaankin eloon...

mimulille valtavasti onnea, vaikka kuinka haamuksi noita sanotkin, niin tuollaisella plussalla alko raskaus, jonka tulos meni nukkumaan jokunen aika sitten :D Onnea ja tarrasukkia :heart: Joko sut sais laittaa plussanneisiin? Haamuilija pinkkaan kyllä laitoin :saint:

Mikähän se on, että tässä kierron vaiheessa alkaa noi testit uudelleen poltella tuolla kaapissa. Niin tekis mieli taas alkaa harrastaan laboratoriorapisteluja, ettei tosikaan. Kaikkea hassua oiretta muka on ilmaantunut. Niinhän sitä aina tekee, joka kierrossa, mutta tunne voittaapi järjen aika ajoin :D Maha tuntuis olevan täysin kunnossa jo ja hiivakin otti nokkiinsa jo voiteesta sen veran hyvin, että ei ole haitannut päivälläkään. Tuli mitattua iltalömpö ja se oli 37.22 suusta mitattuna ja kainalosta 36.65. Normaalitsti on s. 36.7 ja k. 36.2 (noin lukuja) tähän aikaan kierrosta. Aina välillä noita merkkaillut ylös, joten tekeekö tuon helle, vai onko mulla lömpö nousussa jonkun muun takia. Siis tarkoitan jotain tulehdusta, alkavaa lentsua tai jotain. En kyllä tunne itteeni kipeeks, eikä hiivakaan kuumetta ole nostellut.

SiiriSisilisko mä olen kans netistä katellut noista kiinnitymisvuodoista ja vähän kaikesta mahdollisesta asian tiimoilta. Mulla ei ole ollut koskaan mitään kiinnittymisvuotoja, kivuista en osaa sanoo mitään, kun lähes aina nippaa jostain päin oviksesta menkkoihin. Olen viimeaikoina yrittänyt löytää selvyyttä, mikä on PMS oire, mikä raskausoire, mutta niiden ero tuntuu olevan kuin veteen piirretty viiva.

Isäntä on taas yötöissä :( Vauhtiajot on tänä viikonloppuna ja toetysti tämä siellä suhaa edes takkaasi. Olisin vaan halunnu välillä istua vain sohvalla ja kyhnätä siinä elokuvaa tuijottaen. Mut ei niin ei. Laitoin sit vain omaks ilokseni kynttilöitä palamaan. Ovi on vielä auki takapihan terassille, lämmin kesäinen henkäys tulee sieltä aina välillä, laulurastas vielä viritti iltalaulunsa ja yöperhoset lentelee ikkunantakana. Ihanan rauhallinen kesäilta:) Pitäis vain malttaa mennä nukkumaan.

Leppoisaa sunnuntaita kaikille :wave:

Peukut ja varpaat pystyssä ja pikkuiselle haamulle miljoonia pieniä tarrasukkasia!!! :flower: :wave:

Haamusta sitä moni napannut... ;)

Ihanaa!! Lisää plussia!!! :flower:

Ovistestistä kaksi kiinnostunutta ja pikainen arvonta tyttelin kanssa ratkaisu tehty!!

ONNEA PIKKUMYY!!!!!!! :flower: :wave:
Laitan sinulle yv:tä, kun ehdin ja postilähetys lähtee maanantaina! :flower: :wave:

Huoemenia kaikille!

Kiva juttu, koskaan arpaonni ei suosi minua, joten tällä kertaa onnisti!

Lumi-Marja: Täällä myös testit kuumottaa näppejä, mutta en uskalla testata! :ashamed: Onko kenelläkään raskaus alkanut pinossa vaikka ennen menkkojen oletettua alkua ei olekkaan paljon tullut valkovuotoa? Viime raskaudessa minulla tuli sitä ihan lorahtelemalla, mutta en muista oliko sitä noiden 3:n vanhemman aikana alkuraskaudessa?
Minulla aamulämmöt olleet nyt noin 36,3-/36,7 tänä aamuna ja illalla 37 astetta, kun ennen menkkoja tipahtavat 35,8 joko muutamaa pvää ennen tai kun ovat alkaneet.

Meidän kierrossa pupuilut osuivat silleen , että ennen kp 12 ja kp 12 oli touhua, ja reissussa kp 15 ja kp 16, eli aika sattumaa jos osuu kohdilleen! Oviksia en siis huomannut ollenkaan, jospa ei ollut ollenkaan, sekin on mahdollista. Vähän tuota rintojen turvotusta ihmettelen, mutta voihan se olla ihan sitä pmsturvotustakin!

Mantana: Kiitoksia tuhannesti jo etukäteen tulevasta postista!
, liitä mukaan paljon plussasäteitä!

Minun oli pakko nousta syömään aamupuuroa kello 8, oli nälkä ja vähän huono olo, menin nukkumaankin vasta 1:n jälkeen, eli yöuni oli rikkonainen :headwall:

Siirisisilisko: Raskaus voi alkaa juuri, kun sitä vähiten osaa odottaa!
:saint:

Ihmeellinen aamu minä hereillä, mies vielä nukkuu!

Mitä kuuluu meidän pinolaisille, jotka jo vaavia odottavat!? Nevi, TeSuLah, Minnihiiri ja ihan kaikki muutkin! Onnea edelleen jokaisen odotukseen ja mantana varmaan tuleekin kertomaan npkuulumiset tälläviikolla! Onnea paljon ultraukseen edelleenkin!

Mahtaneeko mimuli vielä testailla, vaikka plussaahan se on ! Onnea edelleenkin!

Aamuterveisin Rva Pikkumyy

Kiitos teille myötäelämisesta tapaturman sattuessa :hug: Sormissa kipu vähentynyt ja nyt vain toivomme, että haavat ei ala mätiä, kun on hellettä. :eek: Menee kyllä aikaa parantua, mutta hyvin lähteny paraneminen käyntiin. Sairaslomaa 4.8 asti ja sitten katsotaan, miten jatkossa.

Mimulille onnea! Selvästi plussaa. Tein itse testin kp 29/28 ja haalea plussa mutta selkeä, en muista kiertosi pituutta, tarrasukkia vauvelille.

Rouva Pikkumyy, mulla ei valkkari juurikaan lisääntynyt alussa eikä vieläkään mitenkään paljon ole tullut. Oloni on suht hyvä, kun ostin kunnolliset hoitosukat, jalkojakaan ei enää pakota. Vauva liikkuu paljon ja selvästi potkii. Varsinkin kun itse olen rauhassa, makaan kyljelläni tai sitten menossa nukkumaan, tai herään yöllä veskiin.

Lasten ääniin ja musiikkiin reagoi vaavi potkimalla. Lapset leikkivät välillä vauvan kanssa. Suhisevat ja leikkivät käärmettä sormilla mun mahan päällä. Pienempi ihmettelee mun napaa, kun on pullahtanut ja tuumaa: o ou! :D

Vauva vaikuttaa virkeältä ja ilmoittaa usein olemassaolostaan. Kääntyilee ja potkii.

Meidän pikkuneiti täyttää tänään 2 vuotta kello 22:22 syntynyt unikeonpäivänä, synnytys luomuna ja kesti 2 h 18 min, 4 min ponnistus, tulee niin elävästi mieleen tänä hellepäivänä. Hän on kyllä kaikkea muuta kuin unikeko. Herää yleensä ensimmäisenä.
Synttärit pidämme viikon päästä.

Kuka teidän perheessä oli tänä aamuna unikeko? Meillä esikoinen. :LOL:

Pikkuneiti sai prinsessavaunut nukelleen, lykki niitä jo ulkonakin. Laitoin lapsille uima-altaan takapihalle ja silläaikaa pienempi nukahti olohuoneen lattialle. Nostin siitä sänkyynsä. Isompi meni heti polskimaan altaaseen. Ihanaa nyt on kesä!

Mulla rauta-arvot olivat vasta 110, hitaasti nousee, huimausta joskus, mutta olo muuten aika energinen. Pitäiskin alkaa siivoilla synttäreitä varten. Miehestä ei ole oikein apua nyt, mun pitää voidellaa voileivätkin ja auttaa peseytymisessä, mutta sitähän on luvattu, kun naimisiin menty, auttaa hyvinä ja huonoina päivinä. :heart:

Kun tulimme teekoosta silloin kun vein miehen röntgeniin, meidän tilanne näytti aika koomiselta. Äiti ison mahan kanssa ja mies sormet paketissa ja talutimme kahta lasta, toinen vähän isompi jo. Joku varmaan ajatteli, että mitäköhän tuostakin tulee. Mulla ei ole kuitenkaan mitenkään vaikea olla, että uskon että hyvin selviämme. On selvitty monenlaisista tilanteista, hyvin on selvitty nytkin. Eilenkin imuiroin ja pesin keittiön lattian ja välillä huilasin ja siivous sujui ihan hyvin, sitä ennen laitoin tiskit tiskikoneeseen. Olimme koko päivän ystäväperheessä kylässä ja hommat piti tehdä iltamyöhällä. Keittiön lattiakin oli pestävä, kun näytti niin likaiselta ja tein hommat kun lapset nukkuivat heti kun tulimme kotiin. :heart:

Ihania uutisia niin täällä kuin tuolla 40 pinossa =)
Kesäplussa-aaltoa aurinko teille säteillään lämmittää ja sitten vaan mukaan tuonne odotuspuolelle. Listassa on sopivasti tilaa teille kaikille :D

Kiitos kysymästä Rouva Pikkumyy Raskaus sujuu hyvin. Alkupahoinvoinnit ovat jo (melkein) unohduksissa ja kesä on ollut minulle juuri sopivan vilpoisa. Maha mokoma pulpahti melkein heti tuohon eteen oikein komeaksi kummuksi ja nyt vaapun jo kuin viimesillään.
Selkä tosin sanoi sopimuksensa irti heti kun oli alun etovat olot ohi. Reilu viikko meni sängynpohjalla. Seuraavana oli vuorossa kesäflunssa, jota seuraavaa yskää poden nyt jo toista viikkoa. Vähän tietysti vetää mieltä matalaksi tälläinen puolikuntoinen olo. Miehellä ei sitten ollutkaan mitään ongelmia keksiä lomallaan puuhaa, kun sai hoitaakseen kodin, lapset ja vielä keittiörempankin. Onneksi tuo minun kulta on sitä sorttia miestä joka ei osaa muutenkaan istua vain paikallaan. Aina pitää olla jotain työn alla, mieluummin monta juttua kerrallaan. Nyt oli sitten oikein tyytyväinen lomansa 'työsaldoon' :D

Käyn jokakerran, kun näille sivuille tulen, lukemassa myös teidän kuulumiset. Jännäilen mukana rapisteluissa ja pidän peukkuja teille kaikille.

Ihanan aurinkoista sunnuntaita :wave:

Nevi ja Vilttitossu rv 18+5

Heippa , kiva oli lukea kuulumisianne, Nevi ja TeSuLah! :flower:

Ikävä, kun Nevillä se selkäsärky kiusana, tiedän vaan kuinka hankaloittaa elämää ihan silleenkin, ettei ole raskaana,kun loukkasin häntäluuni ja selkäni viime vuoden toukokuussa, koko kesä meni miltein sairastellen :headwall:
Nyt kuulemma sitä jotain kesäflunssaa liikkeellä, liittyy kovaakin yskää, toivotaan, että pian paranet! :hug: Mukava mies sinulla, kun on niin auttavainen. kyllä minunkin mies tekee kotitöitä ja ruokaakin,mutta raskaana ollessani(siis toiv pian olisin) :saint: , hän kyllä avittaa vieläkin enemmän, kantaa kauppakasseja ja kaikkea sellaista, on sellaisen sortin mies, ettäon ylpeä vaimonsa raskaudesta, toivottavasti se ilo hänelle vielä suodaan! :heart:

TeSuLah: Kiva kuulla, että valkkaria ei aina esiinny lorahtelemalla! :D Join kyllä ennen koko kierron greippimehua ja lisäännyttää valkovuotoa jostain syystä, tämä kierto ilman sitä ollut erilaisempi, mutta vaikeaolisi kaikkia tykötarpeita mukana kantaa, moottoripyöräreissulla! :D

Paljon Onnea tyttärellesi 2-vuotispvnä!

TeSuLah: Olet kyllä sinnikäs, uuttera kun niin kovasti touhuat! =) Lepoa aina välillä kuitenkin! Kyllä se hb pikkuhiljaa nousee sinulla, rautalääkitys saattaa aiheuttaa ummetusta, onko sinulla ollut?

Yleinen kysymys odottajille: Onko kaikilla ollut ongelmia vatsan toiminnan kanssa alkuraskaudesta lähtien, mitä apuja siihen olisi. Se on kurjaa jos vatsa ei toimi moneen pvään! Nim Kokemusta on :D

Mitäs muille kuuluu?

Pesin nyt Lumi-Marjan innoittamana 3 pientä mattoa, ihanaa kun vesi roiskui! Bikinit olivat hyvä pesuasu B)

Onkohan mustikoita jossain päin Suomea, pitäisi niitäalkaametsästää, josko täällä on?Merimaskusta keräsimme viime kesänä ainakin 10 litraa, niitä on ihan pikkasen vieläkin jäljellä! Maukkaita!

Niin , juu teen mansikkapiirasta ,kun esikoispoikani tulee käymään hän on sellainen hortonoomi,tykkää kukista ja saa ne aina voimaan hyvin, nyt kuulemma suvun rönsyliljat huonossa kunnossa, kysyy saako minun kasvatettavakseen, saahan hän sen! Minä saan entistä ehompana alkuja sitten myöhemmin! :D

Myöhemmin lissää taas!

Ihanaa kuumaa kesäpäivää kaikille, vaikka liika kuumuus, kyllä on liikaa! B)

Kiitos Rouva Pikkumyy, mulla jää välillä kotitöitä aivan liikaakin rästiin ja huusholli on usein sen näköinen. Teen minka jaksan, välillä huilailen. Kiitos myös pikkuneidin puolesta. :heart: Plussaa sullekin jännätään! Mulla AINA raskauden alusta lähtien ummetusta ja vähän myöhemmin pukamia ja kohjuja. Nytkin kipeitä kohjuja intiimialueella, vatsa ei saisi olla yhtään kovalla, muuten kipeytyvät hurjasti. Yritän lenkkeillä ja juoda paljon vettä. Tämä rautalääke mikä nyt on käytössä eli Retafer, ei aiheuta ummetusta onneksi, se oliskin ollut aivan liian kurjaa.
Join kans greippimehua muutaman kierron ajan ja tärppikierrolla myös. Ei kai se aivan turhaakaan ollut. :D Ei lisänny valkkaria ehkä menkat olivat ennen tärppikiertoa runsaammat kuin yleensä, en tiedä mistä sitten johtui.

Isomppi polski niin kovasti uima-altaassa, että nukahti lopulta välipalapöytään, josta kömpi meidän sängylle ja nukkui n. 1,5 h, pienempi kans nukahti äsken autoon, kun kävin tuossa 10 km:n pääsäsä Tarmo-kaupassa pikaisesti, kun tultiin heräs pihassa. Lapset yleensä nukkuvat automatkoilla lähes aina. Kaupunkiin on n. 21 km.

Isäntä tuossa just sanoi, että sormet eivät ole kovin kipeät. Lumi-Marja olishan siinä voinu mennä vaikka käsi rannetta myöden, oli varjelus matkassa, enkeleitä välissä. :saint:
Toivottavasti ei ala mätiä, kun on mätäkuu alkanut.

Olin peitolla mammauikkareissa auringossa tänään makoilemassa, kun lapset polskivat, meidän takapihalla ei ole juuri muita katsojia kuin läheisellä pellolla olevat lehmät. :LOL: Ellei satu naapurit just pellolle, mutta eipä se haittaa.

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 22+5 :heart:

Yhteistyössä