Pikaisesti Pikkumyylle vastaan, ennen sänkyyn kömpimistä. Kysyit oireista. Onhan niitä ja tänään vahvistui ainakin rintojen kipuilu. Imuroidessa teki kipiää, kun käsivarsi osui vähänkään niihin. Repäisykipuja alavattalla, jomotusta joka säteilee nivusiin. Hirvittävä väsymys. Nukahdin tänään sohvalle istualtani ihan huomaamattani. Silmät vain painui kiinni, kun siihen hetkeksi istahdin. Sit tuo hiiva, en ole varma johtuuko se nyt kuitenkaan siitä suolijutusta, vaikka kaikki kehon myllerrykset sen mulle tekeekin. Mulla on ollut hiiva jokaisessa raskaudessa ennen plussausta. Kuumeinen olo, palelee, kuumetta ei ole. Vähän sellainen höntti olo. Nyt pitäisi olla migreeni pahana kierron suhteen, kun se mokoma tulee ihan tasan tarkkaan tähän aikaan. Sitä ei nyt ole ja pääkipu muutenkin hellittänyt. Mies huomautti, että olen ollut niin kovin hyvällä mielellä, että minnes mun "rähinäviikon" nalkutus on unohtunut? Tosiaan, en ole ollut sillä tuulella, että olisin mistään jaksanut nalkuttaa. Yleensä olen muutama päivä ennen menkkoja kärttyinen kuin mikäkin, nyt en. Tänään olen ollut lähinnä surullinen ja puuhastellut puutarhassa, sivonnut, pessyt täkit, tyynyt ja petarit, ne mitä nyt yleensäkkin niistä voi pestä...yrittänyt unohtaa mikä päivä tänään oli. Testaan vasta loppuviikosta uudemman kerran, jos tosiaankin tällä kertaa tuo haamu vahvistuis. Uskomatonta, että heti toinen haamuilu peräjälkeen. Ei tahdo mennä jakeluun.