YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Huomenta =)
Oi kuinka mukavaa lukea että täällä on saatu plussia ;)
Mimmulille hurjasti Onnea :hug: :flower:
Lumi-Marjalle hurjasti Onnea :hug: :flower: Pidän peukut, varpaat pystyssä että nyt pysyy matkassa loppuun asti. Sinulle on aivan liikaa annettu taakaksi noita
menetyksiä :ashamed:
Rva Pikkumyy koskas meinaat testata? Täälä jännitellään jo valmiiksi puolestasi ja pidetään myös peukkuja :wave:
Ja onhan täällä monella muullakin jännät päivät, pitelen kaikille muillekkin tietty peukkuja :attn:

Lumi-Marja oli minutkin kirjannut tuohon eiliseen listaan, kiitos mutta täällä mennään edelleen menkattomana ja eikä raskautumisoireita ole ollut Juhannuksen jälkeen että sen puolesta en ole varuiksikaan testiä tehnyt vaikka yksi kaapin päällä jemmassa onkin :ashamed: Meillä kun oli maanantaina pikkuneitin 10kk neuvola niin johan neuvolatätikin kysyi et ollaanko mietitty neitille kaveria....hmm, mietitty.....
Minä lohduttaudun ns. lääkärin sanoihin jotka sanoi käydessäni pikkuneidin kanssa pari kk sitten et "kyllä luontoäiti tietää koska on se oikea aika" ja näinhän se menee ;)

Nyt lähden aamupuuhiin, pikkuneiti kaipaa puuroa ja isommatkin täytyy hätyytellä pikkuhiljaa hereille et saavat hieman auttaa tänpäivän siivousurakassa ennenkuin toinen lähtee kummitätinsä kanssa lintsille ja toinen on menossa ripari-isosten tapaamiseen.

Oikein mukavaa ja aurinkoista päivää kaikille :wave:
Täällä ainakin aurinko jo paistaa lämpöisesti.
 
Huomenia aurinkoisesta Lounaasta taas! B) :flower:

Nukuin yön hyvin rikkonaisesti vaikka olin niin väsynyt illalla, 2 kertaa kävin yön aikana pissalla ja jo kello 4:00 nousin ylös. :headwall: Mies heräsi 5:15 ja sitten söimme aamupuuron yhdessa :p Eka yö nyt , kun tunsin minusta sellaista ihmeellistä "riipellystä" kohdun seutuvia, ihan kuin olisi elohiiri?

No menkat ovat edelleen poissa, josko tämä nyt kuitenkin olisi raskautta ? tai sitten täti tekee minulle aikamoisia tepposia! :headwall:

Lähden aamulenkille tuulettumaan ja tänään onkin marjojen keruuta ohjelmassa! :p

Testin teosta: Katson koko tämän pvn ainakin pysyykö menkat poissa? Jotenkin tuntuu niin ihmeelliseltä, josolisin raskautunut, ilman ovistestejä, ei ollut mitään ovistuntemuksia, ei edes niitä ovislimoja! Ja ilman Lugeja!..No katsellaan! :D

Toivon kovasti plussia kaikille! :heart: ++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Kiitos pikkukakkosen haaveilija: Toivotaan parasta, pelätään pahinta! :xmas:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
huomenta ja kiitos ihanista onnitteluista ja kuvista. Toivottavasti plussani kannustaa teitä muita tässä pinossa, joista moni on minua selvästi nuorempikin. Monesti olen nyt viime vuoden aikana harmitellut, että miksen yrittänyt tätä iltatähteä vaikka kolme vuotta sitten, mutta ei auta jossitella. Elämä aina välillä yllättää.

Rva Pikkumyy: kiva kuulla, että täti ei ole sinua löytänyt. Pidän peukkuja pystyssä ja olet ajatuksissani. Hassua, mutta sitä jännittää enemmän toisten testauksia kuin omia.
Lumi-Marja: kyllä se nyt vaan on plussa. Sinullekin toivon niin plussaa. Toivottavasti tällä kertaa meillä kaikilla kolmella, sinulla, Myyllä ja minulla on parempi onni matkassa ja päästään sinne maaliin saakka.

Kaikille mukavaa päivää, hiukkasen sekaisin oleva mimuli ja Taimi 4+1
 
mimuli, kiitos sanoistasi. Olen vaan niin onnellinen puolestasi. Olen kuitnkin hieman epäluuloinen tuon oman plussauksen suhteen. Pelottaa kai vaan niin hirveesti.

Rouva Pikkumyy, kirjoitit elohiirestä, siis ei voi olla totta, mulla on ollut ihan samaa parina päivänä useampaan kertaan :) Sitä en edes oirelistaan laittanut, kun ajattelin sen olevan vain jotain mitä lie, mutta jos sitä on sinullakin, niin pitää se jotain merkitä. En ole huomannut, että ennen tätiä ainakaan tuollaista olisi ollut.

Mulle vaan tuli nukkumaan mennessä ihnottava tunne. Tunne siitä, että ne menkat kuitenkin tulee. Jospa testeissä sittenkin jotain häikkää, jos kattoin kellosta ajan väärin tai jotain. Onhan tässä tietty vielä aikaa jännätä. Viime keirto oli 29 päivää ja kp 30 illansuussa alkoi vuoto ja muutti sen kp1:si, joten sunnuntai olkoon nyt sitten se virallinen testipäivä, tai maanantai. En lupaa olla tikkuttelematta sitä ennen, kun tiedän heikkouteni. Mut jotenkin tuli vaan sellainen tunne, että ei tässä hyvin käy, taaskaan. Viimekierrossa ei kovin selviä viivoja tullut, mutta veritesti näytti selkeästi raskauden alun. Nyt en tuonne labraan viitti edes mennä. Jotenkin vain tuntuu, että parempi alistua kohtalonsa vain, jos tämäkin haave kariutuu heti alkuunsa. Tänäaamuna en kyllä tikkua kastellut, ei uskaltanut :ashamed:

Nettitilaus pitäisi tulla tänään tai huomenna, niillä sitten touhuan sen mitä touhuan ennen sunnuntaita, mikäli silloin vielä jotain tarvetta testailuun on. Tätä pelkoa tätiviikosta puoltaa myös se, että rinnat ei ole läheskään niin kipeet kuin eilen, mutta muut oireet on paikallaan. No, tuo rintojen kipuilu voi aaltoilla, tiedetään, mutta joku nyt vetää tuolta pilvilinnoista lujaa takasin maankamaralle. Mieliala vaihtelee kyllä totaalisesti ilon ja epätoivon välillä.

Tämä hermoilija lähtee käymään tänään Tuurin mäellä, toiveena löytää uusi verhokangas makkariin ja pongata joku hyvä sisäänheittotarjous, josta olis hyötyäkin. Ykköset-lehtä en varmaan ehdi näkemään, kun se tulee niin myöhään vasta postin mukana, siinähän ne tarjoukset olis. Otan muksut mukaan, kun pitää koulutarvikkeita ostella, joten reissusta tulee vähintäänkin värikäs.

Rouva Pikkumyy, meinasin unohtaa, et mä koin eilen sellaisen lorahduksen, et ajattelin, nyt se vuoto sit alkaa, mutta ei. Se olikin valkkaria, ihan kuin sinulla lenkillä:) Peukutan sun plussauksen puolesta, et testaappa heti, kun vähänkään siltä tuntuu :flower:

Lumi-Marja :heart: :wave:
 

Kävelyllä tunsin, niitä Lumi-Marjan kuvailemia ilm vihlaisuja, tuntuivat kyllä hassulta! :saint:
Ja saldona taas pikkuhousunsuojaan pikkuisen valkovuotoa, ei veriviivan alkuakaan, joten vielä ollaan "puhtailla" vesillä! :heart:

Mimulille ja pienelle Taimille hyvää vointia! :heart: :flower:

Samoin Lumi-marjalle: Pelosta huolimatta! :heart: :flower:

Toivotaan, että kaikilla jo keskenmenon kokeneilla raskaus menisi hyvin! :heart:
Ja niillä, jotka eivät ole keskenmenoa koskaan kokeneetkaan, eivät sitä koskaan kokisikaan! :flower:


Nyt vaan kaikkia juttuja tulkaahan kirjoittelemaan! :D :heart:

Lähden pihalle marjojen poimintaurakkaan! :p

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

Ps, ehkä testaan huomenna, mutta vain ehkä! :heart: Jos uskallan! :saint:
 
Mimuli ja Lumi-Marja, tosi suuret onnittelut ja toivotaan että vauva tarraa kovasti kiinni ja pysyy matkassa mukana loppuun saakka :hug.

Rouva Pikkumyy, kyllä sieltä taitaa sullekin se plussa pärähtää ;)

Eli kohta saadaan lisävahvistusta tuonne odottajien yli 35 v. pinoon :D

Ja sitten omaa napaa :)

Nyt on sitten käyty 4D-ultrassa ja kyllä se oli joka sentin arvoinen :heart: Siellä se meidän pikkuinen napero köllötteli ja kaikki oli oikein hyvin, 5 sormea ja varvasta löytyy, sydämen syke 153 ja kaikki elimet ihan kunnossa, hyvin näkyi vauvan kasvonpiirteet yms. Vaavi oli aika rauhallinen ultran aikaan, lääkärin piti useaan otteeseen ravistella masua, että saatiin pikkuinen kääntymään toiseen asentoon. Napero melskasi koko matkan sinne ultraan, taisi ottaa ne kuperkeikat voimille kun sitten kuvaustilanteessa oli niin rauhallinen :LOL:

Ja tyttöhän sieltä on tulossa, eli kyllä se rakenneultran kätilö ihan oikein ennusti :) Pikkasen vaan oli meidän tyttö ujon puoleinen, napero piti koko ajan käsiään kasvojen edessä, niin että ei meinattu millään saada kunnon kasvokuvaa. Mutta kyllä se pikkuinen oli niin ihanan näköinen, naperolla on ihan samanlainen mutrusuu ja nenä kuin isällään eli eipä ole epäselvyyttä siitä, kuka on isä ;)

Vaavi painoi nyt 564 g ja lääkäri sanoi, että jos raskaus etenee loppuun saakka normaalisti, niin syntymäpainoennuste on noin 3800 - 3900 g. Huh huh, siinä sitä on ponnistamista! Mies vitsaili mulle, että mitäs ihmeellistä siitä on, sehän on ihan pikkuhomma... Sanoin miehelle että jos tungetaan sulle 4 kilon meloni takapuoleen, niin vieläkö olet sitä mieltä että se synnytys on pikkuhomma :saint:

Ultraus kesti vajaat 20 minuuttia ja mukaan saatiin 13 kpl kuvia sekä koko ultraus mukaan myös dvd:llä, lisäksi saatiin mukaan kirjallinen selitys ultrasta, siinä oli vauvan strategiset mitat sekä selitys esim. sydämen ja munuaisten toiminnasta. Kun tultiin kotiin, niin mies sanoi että laitappa leffa pyörimään. Katseltiin sitten heti tuoreeltaan koko ultra uudelleen. Kunpa siinä vielä olis ollut ääni ja lääkärin kommentit mukana, nyt piti vähän muistella että mikä mitta on mistäkin kohtaa vauvaa.

Illalla oli sitten pakko käydä ostamassa ensimmäiset vaaleanpunaiset vaatteet vaaville :)Rakenneultran perusteella en vielä uskaltanut ostella mitään prinsessamekkoja, kun se kätilö oli kuitenkin vähän epävarma siitä sukupuolesta, mutta nyt kun sukupuoli varmistui, niin hetihän mun piti saada vauvalle nättejä vaatteita...

Kun sitten illalla tein listaa siitä, mitä kaikkia vaatteita olen vauvalle ostanut, niin tajusin, että eihän meillä ole vielä oikeastaan mitään välttämätöntä ostettuna! Nyt on vasta ostettu vaunut ja muutama vaatekerta, mutta kaikki muu tarpeellinen puuttuu. Huh, se tarkoittaa sitten kesäloman jälkeen armotonta shoppailukierrosta lastentarvikeliikkeissä Täytyykin tässä viimeisten työpäivien aikana koota listaa kaikesta tarvittavasta.

Tässä vielä meidän pikku prinsessa ultrakuva :heart:

 
Heissan! :flower:

Minnihiiri, ihana tuo teidän tulevan tyttövauvan kuva! :heart: , kävin muuten vakoilemassa siellä yli 35v odottajissa, näin sen jo siellä! :saint:

Helpottava asia kun tietää, että vauvalla kaikki hyvin! ja nyt voitte ostaa tyttöjen vaatteita ja varusteita! :D :heart:

Niin miehet ehkeivät ymmärrä synnytyksiä, kuten miehesikin tokaisi, että helppoahan se on!

Hyvää vointia edelleenkin jatkoraskauteesi! :hug: :flower:

Niin saattaapa olla, että sinne yli 35v odottajiin tulee pian ruuhkaa uusista liittyjistä! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Pikkuneiti ei meinannu millään malttaa päiväunille, olin hetken vieressä, kun on 90 cm leveä sänky, hyvin mahtuu mahan kanssa siihen. :LOL: Nukahti lopulta. Päivällä oli nukahtamassa, kun isoveli tuli itkien sisälle, oli kävelly nurmikolla johonkin piikkeihin ja niitä sitten iskä irroitteli. Hyvin sai, sormetkin jo paranemassa ja kipuja ei juuri ollenkaan. Siis pienempihän heräs siihen, olin itsekin ottamassa torkkuja just silloin sohvalla.

Jotenkin tänään on väsyttänyt taas enemmän ja huipannutkin, verenpaineet kuitenkin hyvät, mutta veriarvot matalat. Ehkä johtuu sitten siitä. Huomaan myös väsyväni, kun innostun tekemään siivoja ym. nopeammin kuin yleensä, väsyy tässä tilassa.

Jännitän täällä teidän plussanneiden ja melkein plussanneiden ;) puolesta. Tervetuloa vaan odottajiin kaikki. Pian ei kuumeilijoita olekaan, kun olemme kaikki odotuspuolella. :heart:

Vaavi potkiskelee ja liikkuu masussa kovasti. On oikein eloisa kaveri. :heart: Yleensä aloittaa jumpat, kun menen itse loikomaan tai illalla oikein nukkumaan. Maha alkaa olla jo tiellä monessa hommassa ja varsinkin sen huomaa, kun auttaa pikkuneitiä kenkien laitossa tai pukeutumisessa. Tyttö on onneksi oma-aloitteinen ja oli äskenkin laittanut collegehousut jalkaansa, kun makoilin hetken sängyllä.

Isompi on oppinut vetämään autossa turvavyönkin kiinni, ei tarvi enää yrittää kurkotella sitä kii mahan kanssa. On hieman hankalaa välillä.

Olemme miettineet myös tila-auton vaihtoa, 3 lastenistuinta on hankala saada mahtumaan nykyiseen Nissan-farkkuumme, edessä vielä turvatyyny. :/ Ei oikein olisi varaa juuri nyt vaihtaa autoa. On ollut monenlaista rahanmenoa tässä kesänkin aikana.

Isäntä vielä sairaslomalla, ainakin 2 vkoa vielä luultavasti. Menee aikaa ennenkuin käsi taas toimii normaalisti, vaikka hyvin parantumassakin. On vähän luuhunkin hakannut terä ja voi olla arka vielä jonkin aikaa käsi tai sormet.

Minnihiiri on vauva niin vauvan näköinen jo kuvassa, ihana kuva. Olisin halunnut itsekin mennä 4 D:hen mutta lähin taitaa olla Tampereella asti, eikä nyt ole kyllä rahallisesti mahdollisuutta muutenkaan. Tyydyn näihin mitä ultria saan täällä.

Vkolla 28 on lääkärineuvola ja silloin varmaan pääsen taas ultraan. Mun pitää mennä ikäni puolesta sokerirasitustestiin sitä ennen, ei ole ennen tarttenu, mutta nyt tarttee kun 40 v rikki. Tuleepahan sekin koettua. Juoda sitä makeaa litkua. :eek:
 
Ihanaa!! Aloitin raskaustesitn teon kello 17:01 ja olen raskaana! :heart: :heart: :heart:

, blogissani on toinenkin kuva;=)

Te uskoitte asiaan jo ennenkuin minä aloin vähän uskoa! :saint:

Olen täällä itkenyt Onnen kyyneleitä! :'(

Kamerasta loppui akku kuvattuani testiä, tein myös ovistestikokeilun ja vahva plussa siinä, mutta plussaa myös raskaustestissäkin! :saint: :heart:

Olen "sekaisin" tunteesta, että vihdoin onnistuimme" :heart:


Rakkain terveisin Rva Pikkumyy ja pienen pieni Pirpana :heart:

Kiitos kaikille tsempeistä! :hug: :flower: :heart:
 
Rouva Pikkumyy ja onnea kaikille muillekkin plussanneille!! :heart: :heart: :flower: :flower: :heart: :heart:
Lumi-Marja, ihanaa jos siekin olisit jo raskaana :heart:

Mie jo haaveilen uutta vauvvaa vaikka uusin on "vasta" 6vk !!!! On ne niin ihania :D
En nyt kuitenkaan ihan just nyt yritä raskautua, annetaan ensin kehon toipua entisestä....
Arveluttaa vaan muitten mielipiteet niin monesta lapsesta kuin meilläkin nyt on... Ikää vaan kun alkaa tulla niin tekis mieli tehdä ne "tekemättömät" lapset pois ennen kuin on liian myöhäistä :kieh:

Ehkäpä joku päivä taas miekin taas täällä roikun :LOL:

t: amati ja Aleksi 6vk
 
Kiitoksia Onnitteluista Nevi! :flower:
Mimmimamma :flower:
ja Amati :flower:

Neville edelleen hyvää raskausaikaa toivotan ja kiitos ihanasta kuvasta! :D
Mimmimammalle: Puhaltelen raskaushormooneja puuh: :heart: +++++++++++++ :whistle:
Amati: onnittelut Aleksi vauvasta! :heart: ja tänne kuumeilijoihin vaan takasin kuumeilemaan, kun aika on hyvä, niin ihana pino tämäon ollut jaOn! :heart:

RedDragon: kiitos paljon myös sinun onnitteluistasi!

Minä ja Pirpana :heart:

:flower:
 
Nyt täytyy sanoa, etten kauheasti pystynyt ajatuksella lukemaan tämän päivän viestejä... Ihania plussauutisia näin, mutten pysty keskittymään... niinkuin en äsken tehdyn testin jäljiltä oikein pystynyt pyykkejäkään ripustamaan. :LOL:

Olihan se niin ettei viivanpaikkoja ole? :) Nimittäin minun iltapissassa tehdyssä mammaksi.fi:n herkässä testissä oli tänään (kp27/31) "viivanpaikka". Tai sellaiseksi sen kuvittelin ja raaputtelin jo testinkin ihan mäsäksi kun yritin löytää siitä taitoksen tmv. Mutta ei ollut... Miehelle en uskaltanut näyttää, pitäisi mua ihan pimahtaneena. Katsotaan aamulla kuinka käy. Tällaisessa jännityksessä en aiemmin ole ollutkaan.. KÄÄK.
 
Rouva Pikkumyy :heart: Onnea ja tarrasukkia pikkuiselle :heart: Jonkun hienon kuvankin olisin tähän väsännyt, mutta nyt on liika väsy, huomenna sitten :heart:

SiiriSisilisko, ei niitä viivan paikkoja ole, varovaiset onnittelut myös sinulle :heart:

Minä taidan jälleen tipahtaa plussajunasta :'( Ei, ei tätiä näy, mutta illalla testasin neäjän tunnin piinaavan pidättelyn jäleen hävin tuskin erottuvan haamun, selvästi haalennut eilisestä, siis niin paljon, että ei edes kuvaa siitä saa :( Testaan aamulla sitten uudelleen. Olo on todella pettynyt, surullinenkin. Miksi taas käy näin :'(

Oli mielessä jotain kommentoitavaa, mutta nyt harmittaa niin vietävästi, että ei oikein pysty mitään järkevää kirjoittaan.
 
Laitoin rakenneultrakuvan profiiliin. Mies otti kamerakännykällään, myös videoi, kuten olemme tehneet jo edellisen aikana, kun videoa ei enää saanu. Esikoisesta videointi saatiin ja näkyi silloin selvästi että poika tulossa. Nyt ei saanut selvää. :heart:
 
Kiitokset Onnitteluista kaikile!


SiiriSisilisko: Ainoastaan viljatesti nimiseen rtestiin olen saanut viime syksynä ns viivanpaikan, en koskaan mihinkään muuhun! Toivotaan, että plussaa tulee sinulle!
Onko joitain oireita jo?

TeSuLah: Ihana kuva teidän pienestänne rakenneultrasta, Onneksi olkoon!


Lumi-Marja: Kiitoksia tarrasukista!

Voi, että, mitä luinkaan, ettei viiva ole vahvistunut tai edes pysynyt samanlaisena, kyllä se ihan plussalta näytti niissä kuvissasi! Toivotaan kuitenkin, että aamupissasta näkyy toinenkin viiva ja , että kaikki menisi hyvin tällä kerralla(Sydämestäni sitä toivon sinulle, kuten varmaan ymmärrätkin!)



Nyt puuron keittoon!


Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

Ihanaa pvää kaikille ja tuokoon se plussia tullessaan!
 
Tämän aamun B-näytteessä ei ollut viivanpaikkaa. En heitä vielä kirvestä kaivoon. Ei muita "oireita" kuin vihlonta alavatsassa. Mutta ei myöskään PMS-oireita. Viikonlopuksi olen lähdössä pikku matkalle, joten seuraavan kerran testailen sitten ma-aamuna, jossei täti ole tullut sitä ennen.
Oikeasti, nyt on tullut joku toivottomuus. Siis siitä, että enkö minä muka osaa tätä hommaa. Eksän kanssahan tehtiin lasta 2 vuotta ja nyt tämän nykyisen kanssa 0,5 vuotta. Ja eksän kanssa yrittäessä olin 5 vuotta nuorempi kuin nyt... :/
Minun pitäisi kyllä oman mielenterveyteni takia mennä tutkimuksiin.

Lumi-Marjalle peukutuksia! :heart:
 
Minnihiiri, olipas suloinen kuva :heart: Onnea tytöstä ja kaikkea hyvää loppuraskauteen :heart:

amati, Red, mukava kun poikkesitte täälläkin pinossa moikkaamassa :)

Apteekin omassa tänäaamuna tyylipuhdas nega, kotitesti.fi tikussa sellainen olematon haamu, joka näkyy vain tietyssä valossa. Tämä kierto siis meni näin. Minä hyppään pois plussajunasta, kerään kimpsuni ja kampsuni, nielen kiukun (ainakin melkein) yritän kasata itseni ja jään odottamaan tätiä, koska hakee asemalta pois.

En pysty kuvata edes tätä tunnetta, pettymystä, suruakin, kiukkua...miksi taas?! Eikö meitä ole tarkoitettu enää saamaan vauvaa vai missä mättää. Viime yönä näin painajaisia jostain alienista, joka kisko multa munasarjoja irti (heh, liikaa X-files jaksoja takana). Oireet lievenee, rinnat tuskin ollenkaan enää kipeet, pissatus vähentynyt, ummetusta on edelleen, mut mun suoli nyt on mitä on, pää ei ole kipee, eikä migreeniäkään tullut, ellei sit päivänmittaan puhkee. Ei tästä nyt tuu mitään, tekis mieli unohtaa tällisina hetkinä koko kuumeilu. Mut sitten, kun mieli palajaa normaaliin, niin taas mennään kuitenkin täysillä eteenpäin. Mut nyt vaan olo on, ehkä katkerakin. Kaikki negatiiviset tunteet siis pinnalla kyynelten kera.

Tämän pinon plussat kyllä ilahduttaa, mutta nämä "live" ihmisten masut, vastasyntneet ja plussauutiset saa tuskan sydämessä pintaan ja itkua saa alkaa niellä, kotona en edes niele. Jos vielä joskus...

Lumi-Marja
 

Yhteistyössä