a-alisa pidän peukkuja täiden suhteen ja kyllä kaikki hyvin menee :flower: :wave:
Labrassa käyty. Pojan kaverin äiti oli siellä työvuorossa :headwall: Että pitikin |O Eipä jääny kovin salaiseksi tämäkään yritys. Ylipirteällä olemuksellaan tämä vain kikatteli, että kyllä sieltä plussa varmaan tulee, kun on tuo mun atopiakin niin lehahtanut. Aivan kun en olis huomannu, jotta kukin kuin kukkapenkki. Finnejä ei ole, mutta ihottumalaikkuja ja punottavia täpliä kaikkialla, kasvot kuin pihvitomaatti ja silmät turvoksissa. Tämä on mun ihan oma henkilökohtainen oireeni, mutta voipa tuo atopia lehataa vaikka stressistä ja sitä nyt ON :|
Vaihdoin muutaman sanan terkkarin kanssa ja hän oli hyvin kuuntelevalla päällä, kuten aina. Hän lohdutti, että jos testi on positiivinen, tutkitaan pienen alun matka tarkoin, ettei mitään olisi vinossa. Jos negatiivinen, sitten tutkitaan, miksi kierto näin pitkittyy. Ilman vastauksia en kuulemma jää, oli miten oli. Eikä pois ole suljettu myöskään varhainen keskeytynyt km. Mutta siihen, että testiin tulisi viivanpaikka, väärä hailakka positiivinen useamman kerran ei kuulemma ole mahdollista. Testiajan jälkeen tulleet on erijuttu, mutta nämä testiajan sisällä olevat kuulemma ovat aina sitä ittiään, eikä mitään muuta. Th sanoi, että joillain voi olla useita kymmeniä hipaisuja elämänsä aikana, eikä nainen niistä aina tiedä mitään. Hänellä itsellään oli kuulemma näitä kemiallisia kymmenkunta ennen plussausta. Kaikki vieläpä peräkkäin. Tuntuu aika uskomattomalta, mutta kaippa se totta on, kun th niin kerran sanoo.
Jos ja kun, tämä nyt tästä negaksi todetaan ja menkat jossain vaiheessa alkaan, niin tulevaisuudessa en enää testaile ennen, ennen kuin on menkat selvästi myöhässä. En en ja en. Jos edes meinaan, niin muistuttakaapa mua, että älä nyt hyvä ihminen ittiäs ala kiusaan. Tämän asian aiheuttava stressi alkaa todella käydä jo henkisen puolen päälle. En osaa keskittyä mihinkään, työn jää tekemättä, pähkäilen ja pähkäilen, ei hetkeäkään mielestä pois mene. Jo yksin tämä seikka voi pitkittää menkkojen alkamista.
No, huomenna olen viisaampi tuossa asiassa. Nyt vain pitäisi osata relata ja ajatella ihan jotain muuta. Helpommin sanottu kuin tehty.
Mukavaa päivää kaikille, Lumi-Marja :wave: