YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Gitte Pahoittelut tädistä.

Lumi-Marja Lupaavia oireita sinulla on. Nyt vaan ostamaan uutta testiä. Tiedätkö koska sinulla oli ovis? Jospa se oli vähän myöhemmin, siksi sinua kiusataan noilla haamuilla.
Uskon, että plussaat tässäkierrossa.......

Lumi-Marja: Nyt kipin kapin apteekkin kuitenkin ostoksille, sehän on oikein lupaava merkki jos ovistestissä vahvat viivat, voisitkohan laittaa taas valokuvan siitä! :saint:

Voi, että nyt saan jännittää sinua, kun muut jännittävät minua loppuviikosta! :D

Testing, testing! :heart: :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart:

Ps: Gitte: Kiitos Onnitteluistasi! :saint:

:flower:

LUMI-MARJA:peukkuja että plussa tulee testiin sulla!

Tein juuri pari peltiä korvapuusteja kun meillä on tänään yksi vertaistukiryhmä illalla kesä tauon jälkeen,niin sinne tein ihania korvapuusteja syötäväksi.

Kamala migreeni ilman ja tädin kylään tulon takia,ei siis ollenkaan mukava olo mulla tällä hetkellä ollenkaan.

Miten teillä muilla?

Valtavasti lähettelen plussatuulia teille kaikille,että saadaan tänne plussa-aalto loppuvuodesta tulemaan,toivottavasti vaan itse kuuluisin niihin jotka saisi plussan muuhunkin kun ovis testiin.

Moi!

Voi Lumi-Marja..kyllä se taitaa olla kuitenkin plussa...ehkä vaan hiukan ujonpuoleinen toukka sulla siellä masussa! Peukutetaan kovasti...ja patistetaan sua kyllä nyt sinne testiostoksille :LOL:

Gitte..pahoittelut tädistä ja migreenistä :hug: Toivottavasti helpottaa huomiseksi kun pääset uuteen työpaikkaan. Toivottavasti viihdyt siellä.

Jokos Tesulahilla on kaakku syöty! Tuo meille rääppiäisiä! :p

Minä olin taas pari päivää reissussa itäisellä uudellamaalla ja juuri äsken kotiuduin. Täällä etelärannikolla on ollut ihan kamala sää tänään. Aivan pimeetä ja satanut..ei tosiaankaan tee mieli mennä ulos. Viltti niskaan ja päikkäreille. Meni eilen vähän myöhään ystävien kanssa iltaa istuessa ja nyt on suloisen unelias olo...

Pinkkis

Rouva Pikkumyy ja Pirpana, sekä Herra Pikkumyy!!! :flower: :hug: Aivan ihanan uutisen täältä heti bongasin, kun mökiltä kotiin tultiin!! Paljon paljon pikkuisia tarraisia sukkasia pienelle! :heart:

Lumi-Marja Testiä lissää... kyllä se vahvistuu! :wave:

Eipä mitään uutta punaisella rintamalla:D Huomenna testailen sitten taas. Käväistiin tänään cittarista hakemassa noita halpoja testejä, apteekkiin marssin sitten, jos noissa on jotain edes pientäkään haamun alkua. Sen tämänpäiväisen ovistestin ehdin jo napata tuonne roskiksen puolelle, joten siitä ei nyt kuvaa saa enää. Pahus, kun en havaannu sitäkin kuvata :headwall: Oireet on tallella, joten jospa sittenkin pieni toive olisi vielä olemassa. Katellaan ja kuulostellaan :wave:

Kiitti vaan kaikille tsempistä edelleen :hug: :flower:

Lumi-Marja

Ihanaa Lumi-Marja! :heart: :flower:

Tulen aamusta lukemaan uutisia! Menen vasta iltavuoroon, kesäloma vietetty,eipä ole koskaan aiemmin ollut tälläistä kesäloma,että plussaapärähti, tosin kuopuspojasta plussa tuli heti loman jälkeen! :heart:

Kivat illanjatkot kaikille! :flower:

terv me :heart:

Kiitos vaan teille kaikille onnitteluista ja pinkki69 kaakusta on pieni pala jäljellä. Minne päin lähetän sen? ;)

Synttärit on juhlittu. Eilen vieraita alkoi tulla klo 14 jälkeen, ainut kurja asia on että pikkuneidille puhkes kova nuha, ilmoitin asiasta, silti kukaan ei jäänyt pois.

Meillä oli eilen 17 lasta, eri-ikäisiä ja 15 aikuista, eli voitte kuvitella sitä hulinaa. Neiti sai ihania vaatteita ja kivoja leluja. :heart: =) Pikkuneiti nautti juhlimisesta, kuvia vaan ei meinannu saada millään, kun lapset juoksivat ulkona ja sisällä edestakaisin. :D eikä kukaan oikein pysynyt paikoillaan.

Kivaa oli ja tarjottavatkin riitti. Isäntä paistoi urheasti muurinpohjalettuja 2 litran taikinan ja nam, hyviä olivat. :p

Lumi-Marjalle peukutusta, jotenkin on tuntunut koko ajan, että oot raskaana, en tiedä sitten, vahvasti vaikuttaa siltä. Eikös sulla ole aiemminkin näkyny plussat vasta aika myöhään, jos oikein muistan? Jospa nytkin. Täti kuitenkin pysyny poissa. Se on hyvä merkki. :heart:

Nyt aamupalalle! :heart:

Tuossa tämän aamun melkeimpä näkymätön viiva. Kuvaan sitä oli vaikea kalastaa, luonnossa näkyy kääntäen ja vääntäen testiä selvemmin. En millään pysty tuota plussaksi ajattelemaan, hyvä jos edes miksikään haamuksikaan. Soitin neuvolaan ja tilasin jälleen ajan labrasta, huomiseksi lupasivat vastausta, kun tänään ei paikalla ihmistä joka testit täällä valmistaisi. Oikeastaan se th tuota ehdotti, kun hänen mielestään olisi hyvä saada "kiinni" kaikki häikät kierrossa, oli kyse hormonaalisesta ongelmasta, mahdollisesta varhaisesta km:ta jne. kun olemme kerran hoitoja suunnittelemassa. Pakko saada tuohon joku selvyys, muuten menee jo jännittämällä kierto sekaisin. Eipä ainakaan vielä vuotoa näy ja kaikki oireet ja lämmöt ennallaan.

TeSuLah oikein muistit, mulla on yleenäs plussat näkyneet aika myöhään, vasta parikin viikkoa menkkojen pois jäännistä. Viime syksyinen näkyi kierron lopussa, mutta mulla olikin silloin HCG viikkoihin nähden korkea, johtui siitä pienen vaikeasta sairaudesta.

Rouva Pikkumyylle toivottelen mukavaa töihinpaluuta ja älä nyt liikaa rehki, ettei Pirpana tykkää pahaa. Pidä nyt huolta teistä molemmista ja muista juoda paljon ja levätä...tiedäthän sinä tuon, mutta piti vaan muistuttaa :) :heart:

Jospas sitä sitten lähtis sinne labraan, eka kyllä laitan suuhuni jotain. On vaan niin höntti olo, ettei tekis mieli syödä mitään :x

Sekavin mielin, Lumi-Marja

Olen lähdössä töihin.... Opiskelen uutta ammattia ja nyt olisi alan töitä! Asiakas on 3vk ja minua jännittää. Pitäkää peukkuja, että kaikki menee hyvin. :saint:

Toivottavasti kaikki selviää Lumi-Marja.

a-alisa pidän peukkuja täiden suhteen ja kyllä kaikki hyvin menee :flower: :wave:

Labrassa käyty. Pojan kaverin äiti oli siellä työvuorossa :headwall: Että pitikin |O Eipä jääny kovin salaiseksi tämäkään yritys. Ylipirteällä olemuksellaan tämä vain kikatteli, että kyllä sieltä plussa varmaan tulee, kun on tuo mun atopiakin niin lehahtanut. Aivan kun en olis huomannu, jotta kukin kuin kukkapenkki. Finnejä ei ole, mutta ihottumalaikkuja ja punottavia täpliä kaikkialla, kasvot kuin pihvitomaatti ja silmät turvoksissa. Tämä on mun ihan oma henkilökohtainen oireeni, mutta voipa tuo atopia lehataa vaikka stressistä ja sitä nyt ON :|

Vaihdoin muutaman sanan terkkarin kanssa ja hän oli hyvin kuuntelevalla päällä, kuten aina. Hän lohdutti, että jos testi on positiivinen, tutkitaan pienen alun matka tarkoin, ettei mitään olisi vinossa. Jos negatiivinen, sitten tutkitaan, miksi kierto näin pitkittyy. Ilman vastauksia en kuulemma jää, oli miten oli. Eikä pois ole suljettu myöskään varhainen keskeytynyt km. Mutta siihen, että testiin tulisi viivanpaikka, väärä hailakka positiivinen useamman kerran ei kuulemma ole mahdollista. Testiajan jälkeen tulleet on erijuttu, mutta nämä testiajan sisällä olevat kuulemma ovat aina sitä ittiään, eikä mitään muuta. Th sanoi, että joillain voi olla useita kymmeniä hipaisuja elämänsä aikana, eikä nainen niistä aina tiedä mitään. Hänellä itsellään oli kuulemma näitä kemiallisia kymmenkunta ennen plussausta. Kaikki vieläpä peräkkäin. Tuntuu aika uskomattomalta, mutta kaippa se totta on, kun th niin kerran sanoo.

Jos ja kun, tämä nyt tästä negaksi todetaan ja menkat jossain vaiheessa alkaan, niin tulevaisuudessa en enää testaile ennen, ennen kuin on menkat selvästi myöhässä. En en ja en. Jos edes meinaan, niin muistuttakaapa mua, että älä nyt hyvä ihminen ittiäs ala kiusaan. Tämän asian aiheuttava stressi alkaa todella käydä jo henkisen puolen päälle. En osaa keskittyä mihinkään, työn jää tekemättä, pähkäilen ja pähkäilen, ei hetkeäkään mielestä pois mene. Jo yksin tämä seikka voi pitkittää menkkojen alkamista.

No, huomenna olen viisaampi tuossa asiassa. Nyt vain pitäisi osata relata ja ajatella ihan jotain muuta. Helpommin sanottu kuin tehty.

Mukavaa päivää kaikille, Lumi-Marja :wave:

Huomenia kaikille!

Lumi-Marja: Voi kun nyt teitä jännityksessä pidetään! Toivotaan, että verikokeen vastauksessa plussaa tulee!
Kiitos muistamisesta/muistuttamisesta: Että varovaisuudella rehkin töissä ja muistan juoda!
, tuossa kuvan pullossa on minulla siis vettä! :D

A-alisa: Mukavaa päivää töihin, onkohan kyseessä noin pieni vauva, asiakkaana siis! :heart:

TeSuLah: synttäreiden järjestelyt kyllä vie voimia!

Lopuksi oma olo: Tänään alkanut sitä ns krapulaista oloa alkanut tuntumaan ja kahvin, muutaman siemauksen jälkeen yökötti, eli tästä se lähtee konkreettisesti raskaus alkamaan!
Ja varhaisultra on 22.8.2009 , silloin rv 7+2 :heart:

Ihanaa plussatoiveista ja täyteistä päivää teille toivotan kaikille!

Rva Pikkumyy ja Pirpana

Tämän omistan kaikille töihin menijöille ja lomalta töihin palaaville:D

Minä taidan viettää päiväni tänään näin

Rouva Pikkumyy onnea jo valmiiksi tulevaan varhaisultraan :heart: Voi, kumpa minäkin vielä saisin tuollaisen ajan varata :ashamed: Oikein hyvää työpäivää

Oi miten ihanat kuvat sinulta Lumi-Marja!!!! :heart: :D

Niin ja kiitoksia jo paljon etukäteisonnitteluistasi! :flower: :hug:

Tälläistä arkea ensi viikolla monella:

Kyllä sinä saat Lumi-Marja sen ajan nopeastikin tilata varhaisultraan, näin uskon! :heart: :D

Toi on kyllä niin ihana varsinkin tuo alimmainen kuva, että oikein hymyilyttää täällä päässä!

Kiitos "ystävä" Lumi-Marja ja muista pitää täti kaukana! :heart:

Minä ja Pirpana :heart:

Huomenta.

Voi kun tuon meidän Rouva Pikkumyyn iloisuus tarttuu :D :flower: :heart:

Vaan enpä itse kyllä samassa tilanteessa pysyisi millään nahoissani :LOL:

Ja hienoa Lumi-Marja, että pääsit labraan. Sieltä se selviää. Kyllä minä plussaa veikkaisin jos sulla ennenkin on testit myöhään näyttäneet. Odotellaan ja jännätään! Ihanaa, että siellä pääsee noin nopeasti tutkimuksiin. No voi johtua siitäkin, että olet jo "sisällä systeemissä" ja aiemminkin käynyt neuvolassa yms. Mulla on nyt varattuna vasta aika oma(yleis)lääkärille terkkariin elokuun loppupuolelle ja sieltä sitten pääsen jatkotutkimuksiin jos hän katsoo aiheelliseksi. Eli tuskallisen hidas on prosessi :headwall: Harkitsen kyllä myös Väestöliittoon soittamista..jospa sais penniä venytettyä sen verran et ainakin tutkimukset sais siellä tehtyä. Kärsivällisyys ei ole minun hyveitäni :ashamed:

Mulla on vielä tämä viikko lomaa. Nyt näyttää kelit kyllä surkeilta, mutta sekin taitaa olla asennekysymys. Jospa sukeltaisin sateenpitävään tuulipukuun ja lähtisin käpyttelemään??

Mukavaa päivää kaikille!

Pinkkis :wave:

Rouva Pikkumyy, kiitos vain itsellesi, ystäväni :heart: Aionkin tuossa siivouksella pitää mokoman hännystelijän karanteenissa talon ulkopuolella. Jospa siivoais itte sen verran tehokkaasti, ettei tarvi tädin tulla puhdistaan paikkoja :D Aivan , koulu alkaa ens viikolla ja meillä talo hiljenee. Vain pikkuneiti jää pitämään seuraa aamupäiviksi :heart:

Joka päivä käyn täällä lukemassa, Lumi-Marja, kirjoituksesi. Jännitän mukana testaukset, haamut, ilon ja epäuskon kokemuksesi.
Tuhannet plussaussäteet lähetän sinulle avuksi huomisaamuksi.
Pidän sinulle paikkaa tuolla 35+ odottajissa :D

Teitä muitakin siellä kovasti odotellaan. Ei muuta kuin valtava plussa-aalto teille tänne :flower: :flower: :flower:

Nevi ja Vilttitossu rv 19+6

Pinkkitäällä pääsee neuvolan kautta todella nopeasti asioissa etenemään. Ei ole jonoja sillä puolen. Tässä kyläpahasessa ei synny uutta vauvaa joka viikko, eikä aina joka kuukausikaan. Eli, neuvolassa on tilaa ja neuvolalääkärille pääsee parin viikon viiveellä. Yleisen terveydenhuollon jono onkin sitten tyyliin 2kk. Neuvolalääkäri tulee keskussairaalasta ja on myös sama, joka pitää yksityistä vastaanottoa, että luulisin palvelun olevan riittävän asiantuntevaa. Niin, olemme todellakin jo systeemissä sisällä, oltu jo noin viisi vuotta. Onneksi sentään tuo ihana tyttö ollaan saatu. Vähän jo aikaa varatessa vihjattiin, että tositoimiin hoitojen suhteen voidaan päästä hyvinkin nopeasti. Alkututkimuksethan on jo oikeastaan tehtykin ja tietona on ongelmat. Oikeastaan vain toteutusta vailla koko juttu. Toivottavasti teilläkin alkaa pian hommat rullata :hug:

Alamahaan tullut ilkeää nipistelyä, kuumotusta ja niin kovin tätimäistä juilintaa. Tuleekohan se pirhana kuitenkin :headwall: No, jospas sitä sitten alkais siivota, niin tulis päivän hyvä työ tehtyä.

SiiriS:n kp31=kp1. Ja kivut on ihan hirveät. :'( Että näin taas. Vielä yksi kierto katsotaan sitten lääkäriin. Minäkään en tuhlaa enää koskaan raskaustestejä, ennenko kuukautisten olisi pitänyt alkaa. Lumi-Marjan kanssa voidaan toisiamme asiasta muistutella. Tänään täytyy laittaa ovistestit tilaukseen. Niitä meinaan tikutella erittäin ahkerasti, koska olen elämässäni kerran "löytänyt" oviksen ja nyt ajattelin sitten katsoa onko sitä vai ei (luultavasti lopetan tikuttelun liian aikaisin, siksi en saa ovisplussaa...)

Hyvää alkanut viikkoa kaikille. Sekä lomailijoille että töihin palanneille. Ne joilla muksuja on nauttikaa niiden viimeisestä lomaviikosta, ensi viikolla ne on sitten täällä meillä töissä häiriköimässä ihmisten työntekoa :LOL:

Olen ainakin omalta osaltani yrittänyt toppuutella teitä aikaisin testiä tekeviä. Jokainen tietää parhaiten. ;)

Kannattaa odottaa ainakin siihen menkkojen alkamispäivään, just sen takia ettei tulisi turhia murheita plussista jotka pian saattavatkin muuttua sitten vuodoksi. Ovat kuitenkin hyvin yleisiä iän myötä ja toisilla niitä tulee useammin ja toiset eivät niistä tiedäkään, kun eivat testaile. Stressi ei ole ainakaan hyväksi vauvanyrittämisessä.

Uskon kans tuohon mitä th sanoi Lumi-Marjalle, että testit ei näytä ellei ole raskaana, haamutkin ovat plussia, eikä mullakaan ollu mitenkään vahva viiva, enkä sitä odottanutkaan, kun vaan ne viivat selvästi erottui. En muuta testannutkaan ja tässä sitä nyt ollaan.
Eilenkin sain kuulla just rouvilta että mulla on söpö maha, ei muualla yhtään mitään. No, ei ole painoa tullut vielä, hyvä kun ollaan lähtölukemissa. =) Hyvä tästä on jatkaa.

Kummasti jaksoin vaan synttäreillä mennä viuhottaa ja hyvinhän ne meni, sain apuvoimia keittiöönkin.

Rouva Pikkumyy isäni syntymäpäivä on 8.4. mulla ainut tietämäni km ennen pikkuneitiä v. 2005 la olisi ollut tuo isäni syntymäpäivä, mutta sitten tulinkin raskaaksi pian ja sain tytön 27.7. Aika on mennyt tosi nopeasti, nyt jo 2-vuotias pikkuneiti. :D

Oli kuin kukka prinsessapuvussaan. Siskoni tyttö, joka huomenna täyttää 5 v, teki ihanan kaulakorun itse neidille ja piti sitä melkein koko synttärien ajan kaulassaan. Tykkäs kovasti. =)

Isäntä meni otattamaan tikit sormistaan ja saa varmaan lisää sairaslomaa. Sormet ovat parantuneet hyvin, mutta tarttuminen ei vielä onnistu kunnolla. Kipuja ei muuten ole.

Mukavaa päivänjatkoa teille kaikille, meillä aika kolea päivä, muuten ok!

:heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 23+6 :heart:

Yhteistyössä