YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Tuli juuri kutsu ystäväperheeltä, joka eilen kävi. Pojan 3 v- synttärit olis nyt su, siskoni tytön 5v ensin la. Sitten on toisen ystäväperheen pojan 3 v- synttärit 19.8. ja esikoisen hyvän ystävän 5 v 26.8. Mieheni on syntynyt samana päivänä kuin siskoni tyttö eli 5.8. ja vanhempieni kihlapäivä on 5.8. Miehelleni ostin lahjan jo ennemmin ja eilisellä kakulla juhlittiin synttäreitä. Hän on mua 4 v nuorempi.
 
SiiriSisilisko pahoittelut tädistä :hug:

Mä olen onnistunut välttelemään testailua ennenkun menkat on myöhässä...pari kertaa olen saanut tikkuun lorotella mut aina on negaa pukannut :headwall: Toisaalta mielessä on käynyt, että mullakin on saattanut tän yrityksen aikana kemiallisia olla kun varsinkin talvella oli tosi rajuja pms-oireita. Ehkä ne olikin jotain muuta..tiedä sitä sitten. Viime kierrot on ollu paljon vaisumpia. Eli hiukka harmittaa että maltoin mieleni testien rapistelun kanssa..olis nimittäin jonkinlainen lohtu sekin kun tietäis et ovuloi, hedelmöittyminen tapahtuu ja vielä alkio ehkä kohtuunkin asti pääsis. Mistään noista kun ei vielä varmuutta ole.

Tesulahilla kyllä juhlia riittää :) Minä myös vanhenen taas elokuussa, mutta sitäpä ei paljon viitsi juhlia :ashamed: Ens viikonloppuna on kyllä kummitytön rippijuhlat ja niitä juhlitaan! :)

Pinkkis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pinkki69:
SiiriSisilisko pahoittelut tädistä :hug:

Mä olen onnistunut välttelemään testailua ennenkun menkat on myöhässä...pari kertaa olen saanut tikkuun lorotella mut aina on negaa pukannut :headwall: Toisaalta mielessä on käynyt, että mullakin on saattanut tän yrityksen aikana kemiallisia olla kun varsinkin talvella oli tosi rajuja pms-oireita. Ehkä ne olikin jotain muuta..tiedä sitä sitten. Viime kierrot on ollu paljon vaisumpia. Eli hiukka harmittaa että maltoin mieleni testien rapistelun kanssa..olis nimittäin jonkinlainen lohtu sekin kun tietäis et ovuloi, hedelmöittyminen tapahtuu ja vielä alkio ehkä kohtuunkin asti pääsis. Mistään noista kun ei vielä varmuutta ole.

Pinkkis

This is my point too. Eli olisi niin mukava tietää, että edes jotain toimintaa tässä(kin) naisessa on. Ettei niinko ihan turhaan mieti raskauden mahdollisuutta, jossei munikset edes irtoo saatikka sitten hedelmöity tai kiinnity tai yleensäkään tee yhtään mitään :|
Sen takia täytyy kyllä mennä sinne lekuriin.

Muuten: olen eksän kanssa yrittäessä puhunut gynelleni "yrityksestämme" ja miehen vastentahtoisuudesta hoitoihin. Pitääkö mun nyt vaihtaa gyneä vai joudunko selittelemään: "Niin tämä ei nyt ole se mies, joka ei silloin 5 vuotta sitten halunnut minun kanssani tutkimuksiin vaan ihan toinen mies..." Mitä mieltä olette? Tämä minun gyneni on kyllä näissä lapsettomuusasioissakin ihan arvostettu täällä meilläpäin ja se kun tuntee kuitenkin mun historiaa. Vai onko silläkään merkitystä?

Sekavasti Siiri S.
 
Siiri S. Sanoisin et menepäs vaan vanhalle tutulle gynellesi ja jätä selittelemättä. Oleellista on, että nyt haluatte miehesi kanssa tutkimuksiin. Jos lääkäri ottaa historian puheeksi niin sitten voit sanoa, että on uusi mies...löysit paremman :D Eri asia olis kai jos aiemman yrityksen aikana olis tehty jotain kokeita tms miehelle ja niihin nojattas sitten tässä vaiheessa. Ois hyödyllistä kertoa et isäehdokas on muuten vaihtunut ;)

Ei kannata hukata hyväksi havaittua gyneä. Elämässä tapahtuu kaikenlaista ja lääkärit sen myös ymmärtää. Tämä on ainakin minun havaintoni.

Nojoo...olenpa itsekin selittelyjen mestari. Minähän rupesin suuunnilleen terkkarin puhelinvaihteelle avautumaan lapsettomuudestani :LOL:

Pinkkis
 
Lumi-Marja: kyllä nyt menee jännäksi - pystytkö edes nukkumaan? Toivon niin kovasti sinulle plussaa. Käyn myös täällä aina katsomassa uutisesi. Ja toki muillekin toivon plussaa, jotta siirrytte tuonne odottajien puolelle.

Plussia teille roppakaupalla, mimuli ja Taimi 4+5
 
Siiri :hug: Uudella onnella uuteen kiertoon. Juu, toppuutellaan toisiamme testien suhteen, mutta ei ovistestien :D

mimuli no ei todellakaan tule uni |O <- haukottelukuva. Kaiken lisäksi pojan, esikoisen piti tulla puoliltaöin kotiin, mutta eipä jätkää näy. Senkin takia tässä valvon. Kunhan vaan ei olis sattunu mitään. Äidin ainaista huolta.

Tosiaankin, valvon ja odotan, jännitän aamua/aamupäivää. Jotenkin van on sellainen tunne, että negauutisia sieltä kuitenkin tulee. Olis niin epätodennäköistä ja epätodelista, että meidän sukusoluilla saisi aikaan jotain ihanaa yhdestä pupuilusta koko kuukauden aikana. Ei oikein ollut fiiliksiä miehellä väsymyksen ja pitkien työpäivien/öiden takia ja mua masensi se viime kierron juttu. Olihan noita kotihommiakin aika lailla mettäpalstalla. Ei sitä enää sit jaksanu, kun sen yhden ainoan kerran ja eikä sen jälkeenkään mitään ole sillä rintamalla tapahtunut. Musta alkaa tuntua, että isännällä ei puntti vipata, ellei ovistikussa ole kahta vahvaa viivaa tai digitestissä koko sarvi täynnä ja se pallurainen. :LOL: :eek: :| :ashamed: :headwall:

Verannalta kuuluu kopinaa, poika kotiutuu :hug: huh sentään, tulihan se vihdoinkin. Voi kamala mitä kaikkea sitä jo tulee mieleen, kun toinen ei tule määräaikana. Tulee kaikki onnettomuudesta lähtien mieleen, vaikka tiedänkin, että jos jotain tällä kylällä sattuu, ollan ekojen joukossa jotka siitä tietää, kun miehelle tulee ensivastehälytys. Tällaista kai se äidin vaiston tuoma huoli on, vaikka se "vauva" olisi kuinka iso tahansa.

"Äitee, mitä hi**oo sä teet tähän aikaan koneella" "jaa, taas uolla, ekkö sä saa päivällä jo tarpeekses tota" "öitä" Joo, taisi poika olla osittain oikeessa, mitä todellakin teen koneella tähän aikaan. No valvon ja jännitän ja odotin juuri häntä kotiin!

Nyt menen nukkumaan ja valmistautumaan negauutisiin. En siis todellakaan pysty uskomaan plussaan. En olis menny koko veritestiin, ellei th olis sinne lähetettä kirjottanu. Sanoin kyllä hänelle, että taitaa ollea turhaa, mutta hän vakuutti, että oli miten oli, niin kannattaa tarkistaa. No minä menen nyt ukkokulan viereen maate, muuten jaarittelen täällä hermostuksissani aamuun asti :ashamed:

Hieman yliväsynyt, Lumi-Marja
 
HCG 3. Ei just selkeempi nega vois tulla veritestistä :headwall: :( Se siitä sitten. Mitähän sitä ajattelis niistä viime viikkoisista testeistä ja muista haamuista. Alan kohta todellakin uskoa viivanpaikkoihin, vaikka niitä ei olekkaan. Mitäs nämä oireet sitten? No PMS, mitäs muuta :kieh: Lämmöt edelleen koholla, sekin ihmetyttää. Onhan näihin oireisiin selityskiä. En uskokkaan, ettei se suoliongelmakaan jotenkin näihin kiertoihin vois vaikuttaa. Lääkärin mukaan ei pitäisi mitenkään, mutta jospas kuitenkin. Niin, eikä se viimekierron labratesteillä todistettu varhainen km ole vähäisimmässä roolissa vaikuttamaan tähän kiertoon. Näistä seikoista juttelin th:n kanssa ja hänen mukaansa luteaalivaiheen pituuteen voi vaikuttaa hyvin hyvin moni asia. Stressi mistä vain ja onhan sitä ollut. Jatkuuko miehen työ normaalisti (koulukyyditysten kilpailutus kaupungilla) ja jatkuu se. Tämä kuumeilu ja moni moni muu asia, mikä nyt on meillä kotona ollut pinnalla. Ennen Onni-enkelin raskautta mulla oli pidempi keirto, piti oikein kalenterit kaivaa esille. Se oli sellaista 30-33 luokkaa. Jospa se on luonto taas kääntämässä kiertoa "radalleen".

Sitä vaan niin odottaa, toivoo, jännittää loppukiertoa. Tuntuu vain, että kaikki plussaa ympärillä, minä en. Eihän se noin mene, mutta joskus vain tuntuu siltä. Sekin rouva, jolla oli LA saman päivänä kuin meillä, tuli vastaan vaunujen kanssa, heilläkin siis onni kukoistaa. Mut minkä ihmeen takia mun pitää tuntea katkeruutta, surua ja tuskaa siitä, että tutuilla onni on myötä. Aivan häpeän tuota piirrettä itsessäni. Yritän olla iloinen ja onnitella, ihastella sitä tuhisevaa muutaman päivän ikäistä nyyttiä. Samalla sisälläni huutaa tuska ja katkeruus kilpaa surun ja pettymyksen tunteiden kanssa. Kohtaamisen jälkeen jatkoin koiran kanssa matkaa, kyyneleet valu poskilla, kurkussa kuristava tunne. Tuokin nuori rouva tiesi tasan tarkkaan, että odotin. Oltiin yhtäaikaa neuvolassakin ja juteltiin eräämmät kerrat talvella ja vaidettiin kuulumisia. Nytkin hän sanoi, että voi että kuule, kyllä säkin olisit nyt onnellinen, kun teilläkin olis tällainen *söpöhöpönä musseliini lutukais nöpöliini kullanmurunen". Ihan kun en tietäisi |O :headwall: Eli, hän muisti meidän menetyksen, mutta hehkutti kuin 100 watin halogeeni onneaan. Mulle vaan tuli todella paha mieli.

Täällä onneksi uskaltaa sanoa mitä ajattelee. En ole ainut, joka pettyy kerta toisensa jälkeen. Täällä voi olla oma itsensä. Se helpottaa paljon. Tänään plussauutisten kuuleminen varmaan sattuis lujaa, myönnän. Huomenna varmaan jo vähän vähemmän. Palstalaisten plussat on oma sarjansa, täällä ollaan kaikki samassa veneessä, mutta en voi keiltää, etteikö nekin joskus riipaise sydäntä, mutta erilailla. En osaa oikein selittää. Teidän plussista kuitenkin osaan olla iloinen.

Ens maanantaina lääkäri, toivottavasti siihen mennessä on täti pyyhältänyt paikalle. On tosi yvä, että tuo aika on tulossa. Jospa sillä reissulla saisi jo jotain tietoja. Nyt vain tuntuu, että tämä meidän yritys ei tule johtamaan mihinkään muuhun, kuin pettymyksiin toinen toisensa perään, mutta tänään on tällainen fillis. Huomenna ehkä jo parempi mielie, kuka tietää. Nyt aion kyllä siirtää ajatukse joksikin aikaa kuumeilusta pois ja keskittyä muuhun elämään. Päivitän kyllä pinon, mutta en aio roikkua täällä joka välissä. En ainakaan vähään aikaan. Pian alkaa peltotyötkin puinnin suhteen, ei tosin vielä. Marjatkin pensaissa raakoja vielä. Kesäkurpitsaa tänään otan keruun alle. Sitä onkin kiitettävästi.

Pikkuneiti heräs just, tuli pupunsa kanssa syliin halimaan. Kullanpunaiset kiharat hiukset sekaisin joka suuntaan, posket punaisena unen jälkeen käpertyy kainaloon. Tämä on parasta lääkettä, muistutus siitä, että olemme me kerran onnistuneet, onnistuneet saamaan jotain korvaamatonta. Ehkä sittenkin vielä joskus....mutta nyt keskityn siihen mitä jo on.

Teille kaikille toivon onnea plussarintamalla. Olette sen ansainneet. Minä lähden nuolemaan haavoja ja purkamaan pahan olon johonkin, missä sen voi unohtaa. Odotan tätiä kylään ja mietin, missä se kuppaa. Tulis jo, niin pääsis aloittaan taas kaiken alusta.

Kaikkea hyvää teille, ystävyydellä, Lumi-Marja
 
Huomenia kaikille!


Lumi-Marja: Ymmärrän sinua niin hyvin!


Juuri samanlaisia ajatuksia tunsin töissä, kun yksi nuorim´mista sijaisistamme tuli raskaaksi ilm helmikuussa! Juuri itse keskenmenon kokeneena, yksi kerta kun menin iltavuoroon..Hän ojensi npultrakuvat käteeni!!Siis hänen vauvansa! Jotenkin niin typerryin, en osannut onnitella, olin todella outo ja se vielä ku hän lisäsi, ei tässä näin pitänyt käydä, että olen raskaana, mutta nyt vain niin kävi! Siis olin kateellinen, tunsin tuskaa, ajattelin minäkin haluaisin olla raskaana vaan en ole!! :headwall: En koko kevään aikana osannut iloita hänen raskaudestaan ja kesäkuussa astui jo seuraava sijainen työmaalle, joka hehkutti:Olen raskaana 6:lla vklla ja on jo yksi 1 vuotiaskin valmiina! :heart: En osannut siloinkaan edes onnitella! :headwall: Jotenkin niin masennuin /ahdistuin koko työpaikan ilmapiiristä, tuntui että kaikki ovat raskaana, mutta en minä!!! :ashamed: :headwall: Oikeasti vain 2 naisista oli raskaana ja työporukka koostuu 18 naisesta! En ymmärtänyt itseäni! :headwall:

Loma todella tuli tarpeeseen!!! B)

En osaa muuta sanoa, mutta joskus vain se plussa, tuntuu auttavan, mutta kun se meille ei tapahdu ihan noin vaan tuosta simbsalabim!! :headwall:

Onnea kaikille pinoon ja paljon Plussatuulahduksia kaikille!! :heart:


Rva Pikkumyy ja Pirpana 4+6
 
No niin kotona jälleen..Eilen taas kotiuduin..Tytön kanssa eilen mesessä,hyvin menee Englannin reissulla..Kuulosti kuitenki jo koti-ikävän olevan.. :'( Torstaina alkaa työt,saan peräti olla 6pv töissä.. Kävin aamulla kontrollikokeissa (vajaatoiminnan vuoksi).. Huomenna tietää tulokset..

Lumi-Marja :hug: Voimia kovasti!

gitte :hug:

SiiriSisilisko :hug:

TeSuLah juhlia riittää.. :flower: Joo on kyllä tänä kesänä ollut juhlia,kahdet rippijuhlat ja yhdet 60-vuotisjuhlat.Itse täytän syyskuussa pyöreitä. :eek: Sitten veljen tytöillä on yhteis synttärit syyskuulla.. =)
 
Voi Lumi-Marja :'( :hug:

Minä kävin just ihanan pikkumiehen - sisareni 6 v. pojan kanssa Luonnontieteellisessä museossa. Ollaan molemmat "ötökkäfaneja" ja meillä riitti siellä ihmeteltävää. Siskon lapset on mulle kaikki kaikessa, mutta aina sitä silti vain jaksaa toivoa, että saisi lopulta syliin ihan omankin. Kai se pohjimmiltaan on mitä itsekkäintä, mutta haluaisin niin kamalasti kokea äitiyden...raskaanaolon...kaiken. Kyllä te varmasti ymmärrätte. Onpa kyllä ihanaa kun tulee syksy ja vauvamasut piiloutuvat taas toppatakkeihin. Kesällä ne hyökkäilevät joka suunnasta...Täällä minä nyt niiskutan Lumi-Marjan kirjoituksen herkistämänä omaa ja muiden toivovien surkeutta :'(

Soitin eilen Helsingin Väestöliittoon ja ensimmäinen vapaa lääkäriaika oli lokakuun alussa! Ruuhkaa siis sielläkin kesän jälkeen. Menen nyt ensimmäiseksi käymään terkkarissa ja sen käynnin perusteella täytys nyt sitten päättää kumpaan suuntaan etenee. Kummassakin suunnassa homma taatusti kestää :headwall:

No käyn loman jälkeen taistoon vanhoin konstein eli kävin eilen jo ostamassa paketin digiovistestejä. Lorotellaan niihin sitten taas tulevassa kierrossa. Ja harkitsen jopa lämpöjen mittaamista, mitä en ole ennen tehnyt. Jotenkin tavallinen digitaalinenkin kuumemittari tuntuu niin hitaalta ja epätarkalta. Onko teillä kellään käytössä korvakuumemittareita? On kai ainakin nopea??? Voishan sellaiseen investoida jos sitä sit vaikka joskus vois käyttää pikkuiselle :saint:

Plääh. Täti kurvaa paikalle varmaan loppuviikosta...tuttua mahanjuilintaa ja muuta pms-kökköä on ollut jo pidempään.

Mutta siskot sinnitellään! :heart:

Pinkkis
 
Voi Lumi-Marja :hug: olen sanaton :'(

Meillä taas flunssa riehuu ja isommalle tuli kova yskä ja pikkuneiti kovas nuhas ja ittellä nuha myös.

Tänään käytiin pikkuneidin kans hammaslääkärissä ja isompi oli tohdittamassa. Hyvin meni. Reippaasti neiti avasi suunsa ja näytti hampaansa lääkärille. Kaikki hampaat löytyi. Ovat puhjenneet 1 v 10 kk iässä vipat poskihampaat. Hyvät hampaat, vähän avopurentaa, joka kuulemma tulee tuttipullon ja tutin käytöstä. Pullosta jo luovuttiin kuukausi sitten, tutti kyllä vielä nukahtaessa on. Kai siitäkin pitää yrittää piakkoin eroon päästä. 2 vuotiaana pitäisi olla pois tutti ja pullo oli neuvo. :eek:

nevi synttäreitä on elokuussa monet ja vielä loppuvuonna lisää.

Jaksamisia!!

Mukavaa päivänjatkoa teille! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 24+0 :heart:
 
Hyppäsin tuolta "vanhuksien" puolelta hetkeksi tänne nuorison puolelle ;) Lumi-Marja:Kyllä se vielä onnistuu :hug: Tiedä sitten kumpi on pahempi/parempi saada haamuja vai ei mitään. Itse kuulun tuohon "ei mitään "-sarjaa raskaustestien suhteen.
On välillä vaikea iloita toisten raskaudesta, varsinkin jos omalla kohdalla on suuri pettymyksiä. Sehän on ihan normaalia. Jaksuja sinulla ja kohti uusia kiertoja. Joku teille ihan selvästi haluaa tulla. odottaa vaan oikeaa aikaa.
 
Voi Lumi-Marja, enpä taida osata kirjoittaa mitään, mikä auttaisi. Ymmärrän sinua hyvin.
Aamulla jo luin viestisi ja kyllä harmitti.
Haamujen saaminen on rankkaa. Kun saa sen haamun tikkuun, niin sisällä heti herää toivo ja jotenkin sitä uskoo, että on raskaana, vaikka kuinka yrittäisi järkeillä. Sitten jos ei olekaan, niin se kyllä sattuu. Sattuu enemmän kuin sen negan näkeminen testistä ilman haamuja.
Mutta kyllä se vielä plussa sinulta onnistuu, kun noin lupailee. Menihän minultakin jonkin aikaa ennen kuin uudelleen raskauduin. Itse asiassa tiesin, että kierto on minulla sekaisin ja mulla oli km:n jälkeen kaikenlaista häikkää, joten piti vaan odotella.

Toivon teille kaikille muillekin plussia, ja me, Taimi ja minä, matkaamme päivän kerrallaan.
 
Lumi-marja :hug:

Mimuli Minulla on km jälkeen toinen kierto ja edellisten keskenmenojen jälkeen on mennyt puolivuotta raskautua. En millään jaksaisi odotella.... Pakko se vaan on. Kokoajan on kuitenkin pelko, jos se ei enää onnistukkaan.

Rouva Pikkumyy Ihan totta, minun asiakkaani oli 3vk. Toivottavasti pystyn antamaan jotain apua pikkuiselle. :heart:
 
Ihana ollut tänään lukea teidän kaikkien juttuja pitkästä aikaa. Olen ollut nettipimennossa koko kesälomani ajan, mutta nyt taas eilen aloitin työt, joten "on aikaa" lukea näitä. Mulla menkat oli ja meni, nyt eletään aikaa 13/27. YK on varmaan jo 5 tällä palstalla, muuten voisi laittaa vaikka YK 30!!
Tänään mieheni kävi ostamassa niitä ovistestejä, ja antoi ne suoraan kouraani kun haki minut töistä :hug: :hug: ... Kipin kapin sitten kotiin ja testasin... Ei mitään viivaa tullut, kontrolliviivan lisäksi. Ihmettelen, sillä PESUn sivuilla laskettuna ovulaatio olisi jo HUOMENNA??

Tässä riittäisi asiaa vaikka kuinka, mutta sauna kutsuu, ja lapsetkin on jo nukkumassa joten... :heart: :heart: :heart: ilmassa illalla.

Lumi-Marjalle :hug: :hug:

Rva Pikkumyy hurjasti onnea raskausaikaan!! Voi että minäkin odotan että saisin täällä omasta plussastani hehkutella...

En nyt kaikkia muista mitä täällä on tapahtunut, mutta kaikille ihanaa loppukesää ja kovasti plussatuulia sekä odottajille hyviä vointeja! On taas niin mukavaa olla täällä mukana.

(Mieheni on syönyt niitä clomifenejä nyt muutaman viikon ja ihan pakko on kertoa, mutta ihan niinkuin sillä olis jokin kestostondis!!!! ja miten erilainen vielä!!!
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: )
 
Huomenta kaikki!

Ei mulla mitään asiaa ole, mutta pitää nostaa pinoa ettei ihan toiselle sivulle pudota! :LOL:

Tervetuloa AnniSofii lomailijoiden joukosta takaisin pinoilemaan :wave: Täällähän me tuskaillaan, iloitaan ja kerrotaan kuulumisiamme niinku ennenkin. Mikäs sulla muuten on ollut normikierron pituus? En minäkään joka tikuttelukierrossa ole ovistestiin plussaa saanut, mutta sentään joku viiva on tullut oletetun oviksen aikoihin. Jatkapa tikuttelua jos onkin vasta tuloillaan.

Minä kans täällä odottelen tätiä vieraisille et pääsis ovistikkuja teroittelemaan...tai siis SAA täti kyllä minun puolestani olla tulemattakin, mutta oireiden/oireettomuuden perusteella siitä ei taida olla paljon toiveita :headwall: Tänään mulla kai kp 27/29-30??

Loppuviikolle onkin paljon ohjelmaa tiedossa ja reissailuakin, mutta taatusti kyllä joka välissä kun vaan ennätän niin pinoa kurkin :D

Pinkkis
 
.......tännekin pinoon > tuol 40+ pinos jo kirjoittelemas käväisinkin. :D

Kiitos Lumi-Majra, kun olet päivityksiäni ajan tasalla pidellyt "vakoilu-reissujesi" turvin. ;)

Juu siis nyt yritän joukkoonne palailla, kun lomailut tältä kesältä lomailtu ja tietokoneemme jälleen toimintakuntoisina ovat. Meilläkun on kaksi konetta (vanha pöytä kone ja tämä n.1v läppäri) ja molemmat sitten päättivät toimintasopimuksensa irtisanoa saman aikaisesti tuossa kolmisen viikoa sitten. :kieh:
No, nyt sitten toimii molemmat. Tämä läppäri käväisi takuuhuollossa saaaden sisuksiinsa upo uuden emolevyn sekä kiintolevyn :headwall: ja tuo pöytä-kone käväisi "hoidossa" paikallisessa alan liikkeessä puhdistettavana. Joten eiköhän nyt ainakin jompikumpi kone pysy toimintakunnossa.

:eek: Vaan saatatte taatusta arvata kellä on ollut vieroitusoireita ja pahoja sellaisia useaan otteeseen pitkin kesää, kun on ollut noit netti-pimentoja eri syistä. :LOL: :( :ashamed:
Ai, minäkö olen jotenkin tietokoneen uhri. :LOL: :ashamed:

Omaa (.)
No, juu ei ole täällä odotukset kovin korkealla tasolla tämän kierron plussautumisen suhteen. Sillä aktiviteetit ovat ainakin toistaiseksi jääneet yhteen kertaan ja tuokin kerta osui jo tuonne tätin kamojen pakkailun jälkeiselle ajalle. :/ Syytä tähän vähäiseen puuhailuun on useitakin, mut suurin sellainen taitanee olla täällä kaakonkulmalla sisätiloissa riehunut myrskyrintama. (Ukko-kulta ja teini-neiti 15v. myrsyrintamaa kuohuttamassa olleet ja minä siin sitten olen leikkinyt erotuomaria välissä. Muutaman kerran niinkin pahaan väliin jouduin et pari mustelmaa on muistona :kieh: )

Mut toivotaan jotta nuo myrskyt laantuu nyt kun teinillä ja minulla alkoi koulut eilen ja lisäks tuolla peruskoululaisellamme opintie jatkuu ensi maanantaista lähtien. Niin ja saattaa sekin kotirauhaamme laannuttaa, kun 13v. poikani muutti isänsä luokse jatkaakseni peruskoulu opintojaan sieltä käsin pk-seudulla.
Joten muutoksia on tähän perheeseen tälle syksylle "sadellut" ja vielä näiden muutosten lisäksi on ukko-kullallani huoli ja stressi omasta terveydentilastaa+perheemme toimeentulosta. Tietty niistä stressaan minäkin ja se sitten taitaa osaltaan noita myrskyjäkin olla lisäämässä vielä, kun omat opintonikin tuppaavat tökkimään koululta käsin.

Pitkiä juttuja ja paljon tapahtumia olisi kesältä lisääkin, mut en teitä niillä piinata nyt halua. Joten siirryn muihin hommiin ja mukavaa päivää kaikille toivottelen.

:wave: -touhis- :wave:
 
Lumi-Marja, olen todella pahoillani :hug:

Mulla on tänään ensimmäinen kesälomapäivä:) Lopultakin se kauan odotettu loma alkoi B) Viime yönä vielä näin työunia, oli hiukan kiirettä töissä vielä viimeisenä päivänä ja asiat sitten pyörii vielä päässä, mutta eiköhän se tästä kohta tasoitu ja ne työasiat unohdu mielestä ;)

Parin tunnin päästä olisi neuvola, tänään täytellään ne Kelan paperit eli lomareissun jälkeen pääsen varmaan hypistelemään niitä äitiyspakkauksen tavaroita :saint:

Mukavaa päivää kaikille ja plussatuulia :wave:
 
Voi Lumi-Marja pahoitteluni :hug:

Minnihiiri68 Oikein mukavaa lomaa. Mulla on taipumus nähdä useampana yönä aina työunia jos jään lomalle tai olen palaamassa töihin kuten äippälomalta. Viimeinen lomaviikkoyöt olivat aikasta stressaavia ja sit kun meidän neiti edelleenkin herää kerran yössä tissille niin tuntu et onko sitä koko yönä nukkunut. Etköhän sinä pian pääse noista työunista ja puhtaasti nauttimaan lomasta.

Mulla olisi vapaa päivä ja odottelen vanhinta neitiäni koulusta. Tääällä alkoi ammattikoulut tänään ja olen joteenkin jännittellyt hänen puolestaan vaik kyllä neitiäkin jännitti aamulla kun skootterilla lähti. Innoissaan kyllä oli menossa.
Ensiviikolla alkaa sit peruskoulu et sit tämä kasiluokkalainenkin lähtee ja eikös heti tupannut mulle ongelmaksi tuon kaikista pienimmän hoito-ongelma :(
Olen sopinut töissä et teen osa-aikaa ja pelkkää iltaa nyt syksystä lähtien eli siis syyskuulta ja nyt sit viel ensviikol olis 3 aamuvuoroa ja sille ti-keskiviikolle saankin neitin työkaverilleni hoitoon mutta saapi nähdä kun neiti ei ole vielä yhtään ollut vieraassa hoidossa saati poissa kotoa eri ympäristös, siis ilman minua. Maanantaille olen sit vielä yritellyt miettiä ja kysellyt kummijaan mut ei vielä tiennyt työkuviotaan.
Seuraavalla viikolla oisikin sit 2vkon kesäloma mikä meneekin sit kotosalla pikkuneitin kanssa. Pitäisi yrittää jospa saisin tehtyä meidän kuistiremontille jotain eli seinille tapettia. Meil menee niin et minä tapetoin ja mies maalaa ja tekee muun paitsi et mä seison teitty vieres ja annan erittäin hyviä neuvoja mitä ei kyl n sit sanoo et kuin sä oot ton tolleen tehny et miks et näin? Siitähän mies sit oikeen kovasti tykkääkin et tavarat lähtee nopeesti ja kuuluu et tee itte paremmin kert osaat :LOL: No, siinä vaihees kyl häippäsen sit vähin äänin ja mietin et pitikin mennä sanoo :ashamed: Minä ja suuri suuni.

Taidanpa lähteä kohta tuonne ulos kun pitäisi noita viinimarjoja kerätä ja laittaa pakkaseenkin muutama litra kun niitä MUSTIKOITA EI OLE MISSÄÄN TÄÄL ETELÄSSÄ :eek: siis toinen vuosi jo peräkkäin ettei tule :( Villivadelmat alkaa jo olee kypsiä ja niitä tarviikin sit poimia ja puolukkaa muutaman viikon pääst. Päästään pikkuneitin kans mettään, kivaa.

Puhaltelen nyt kovasti teille plussatuulia ja itse laitan toiveeni tuonne loppuvuoteen, joskos silloin olisi enemmän toivoa ja pikkuneiti olis lopetellut tuon yötisuttelun jne.
Raskautuneille kovasti jaksuja ja muistakaahan levätä :wave:
- pk-haaveilija
 
Olemme pudonneet toiselle sivulle, nyt nostoa hieman.

Flunssa iski taas kyntensä muhun ja kamala nuha ja yskääkin. Taas kerran. :eek: Pikkuneiti on ollut nuhainen viikon verran ja isompikin niiskuttaa. Olo on kurja. |O

Vaavi liikkuu kovasti ja jumppatuokioita pitää jatkuvasti. :heart:

Kukahan nyppis nuo nokkoset meidän marjapuskista, nekin riesana, tuntuvat leviävän urakalla tällä tontilla.

Anteeksi, nyt en jaksa kommentoida mitään. Laitan lapsia nukkumaan. Hyvää yötä teille kaikille ja kauniita unia! :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 24+1 :heart:
 
ei se ole sentään ole alle 1 tuo hormoonimäärä niin kuin minä olen monesti puhelimessa kuullut. Joten eiköhän siinä olisi toivoa ;) hieman. Jos ovis hieman myöhässä ? tai muuten vaan hidas juttu.
Minullekin kakkosen kanssa toivoteltiin ei oota noin 2-3 viikkoa kun ei ole kuulema plussa :)
Nyt neiti 18 v ja kohta 19 v. Kuukautisia kun ei vaan tulleet ajallaan ja jotenkin oli sellainen olo etten uskonnut tuota neuvolan tätiä.

Tsemppiä :)
 
Huomenta kaikille!

Tänään se sitten alkaa..työt meinaan.. Vähän meinaa jännittää.. :eek: Maha on ollut muutamana päivänä vähän sekasi ja tänään on muutenki vähän pahaolo.. :ashamed: En tiedä sitten mistä johtuu.. Jännityksestä..? Tänään menen iltaan ja huomenna aamuun.. Ja lauantaina pitää jäädä iltaan jo yksin.. :( Nyt aamukahville.. :wave:
 
Mukavaa työpäivää [/b]Taikakuu.

Täältä löytyisi lupaavia oireita jos en muistaisi, että ovis oli vasta kp18. Tänään on vasta dpo5 eli ei mitään oireita vielä voi olla. Selkeästi tunsin eilen kiinnittymisen, se on varmaa se. Tunsin sen viime kierrossakin eli pää tekee vaan kepposia. :headwall:

Miten ne oikeat oireet erottaisi noista pms-oireista? Laitan nyt jäitä hattuun.... :eek:

Plussatuulia kaikille......
 

Yhteistyössä