mimmimamma kiitoksia paljon. Oikeassa kädessä on etusormessa tuota peukalon täplää himmeämpiä pilkkuja kaksi. Toinen on pienenpi ja toinen kuin piste. Mulla ollut noita lapsesta asti, mutta sitten oli pitkä tauko. Uusia ei ole tullut kynnen kasvun mukana. Oikean käden nimettömässäkin äkyy pieni valkoinen viiru, himmeä tosin. Kaikki samalla korkeudella. Olen monesti miettinyt, jottam itä ihmettä noi oikein on. Mulla on tällaisia kotona, Bevi-tabs (ei ole katkaisuviivaa tabussa) Magnesium sitraatti, sisältää B6 2mg, seleeni 55 yg (toi y tarkoittaa sitä hämärrää kirjainta, jota en näppiksestä löydä) ja D vitamiini 5yg. Calcichew -D3 sisältää 500mg kalsiumia ja 200IU D3 vitamiinia. oon ollu aina vähän huono tietämään, mitä vitamiinia pitäis syödä. Tuota magnesiumia hommasin, kun suonta veti usein yllä jaloista ja nyt ei ole vetänyt. En vain ole nyt muutamaan päivään sitä tohtinu syödä. Kuten en paljon muutakaan lisäravinnetta tai vitamiinia. Tuota Bevitabsia olen kyllä popsinut. Tuleekohan D:eetä liikaa, jos syön magnesiumin ja calcichewin? Tuossa Bevitabsissa on B1 35mg, B2 35mg, B6 25mg, B12 10yu, nikotiiniamidi B3 35mg, pantoteenihappo B5 35mg, foolihappo 600yu ja biotiini 150yu.
Kiitos todella paljon mimmimamma :hug: Jos sinulla on vielä "tohtorina" muita hyviä apuja, otan mielelläni vastaan. Tällä vitamiinirintamalla olen kyllä todella nolo. Täällä apteekissakin oikein kielletään, ettei saa annoksia ylittää. Neuvolan th ei oikein ottanut kantaa kun talvella noista kyselin. Jotkut syö, jotkut ei, ota siitä nyt selvää mitä tarvitsee. Bevitabs on pitkävaikutteinen, ainakin niin tuossa selosteessa väitetään, mutta eipä sekään kovin kauaa elimistössä kuitenkaan pysy.
Taikakuu, kiva kuulla, että töissä meni hyvin. Ihanaa, saat pien tytön kotiin :hug:
kanella onnittelut oviksen löytymisestä ja hyödyntämisestä :flower:
a-alisa, mulla ainakin tuli valkkaria ihan hurjasti ja tuppaa tulla nytkin , mutta lähinnä lenkillä käynnin jlkeen/aikana. olisipa sinulla se oire jostain ihanasta :heart:
Nyt päivittään lista, sit meen nukkumaan :wave: Lumi-Marja ja Pikkukulta