YLI 35-V KUUMEILIJAT :) VOL 5

Huomenia kaikille! :flower:

Menin nukkumaan eilisiltana jo 20:20, pikkasen aikasin siis ja nukuin kellon soittoon 5:15 asti, olin ihan väsynyt siis ja heti nukahdin! :D Mies kyllä ihmetteli, kun sanoin 20 aikaan meneväni pian nukkumaan! =)

Lumi-Marjalle: Kiitos oireidesi kertomisesta! :flower: Toivotaan, että tämän kiertosi haamu tosiaan vahvistuu ja pieni saa alkaa rauhassa pesää rakentamaan! :heart: Ja samalla myös, että koko raskaus sujuu hyvin! :heart:

Auroralle: Pahoittelut menkoista! :hug: Niin se on kumma toisissa kierroissa on kipeämpi kuin toisissa!

Siirisisiliskolle jaksuja töihin! Kyllä se alussa aina onkin rankkaa loman jälkeen töihin paluu!Minulla alkaa työt ma ja iltavrlla,sama tiistainakin =)

a-alisalle: Pienet lapset ovat niin luonteikkaita kuolemankin suhteen! Onnittelut sinulle siitä, että lapsesi parani! :flower: Minun kuopuspoika sanoi pienenä, ettei halua kasvaa isoksi, tuntui pahalle, kun hänelläkin sairaus joka todella pahana 2 vuotiaana, mutta tällä hetkellä on 17v ja ainoastaan sairaalassa käymme kontrolleissa joka vuosi tai tarpeen mukaan useamminkin. Kyllä saa olla kiitollinen, jos oma lapsi "paranee", tämä siis sitaateissa siksi, että kantaa sairauttaan koko ikänsä, mutta tällä hetkellä on "terveen papereissa"

Tuntuu kyllä pahalle, jos vaikka lukee lehdestä pienen lapsen menehtymisestä, heillä kun olisi koko elämä edessä elettävänään! :ashamed:

Lopuksi kaikille oikein ihanaa päivää ja aurinkoista sellaista! =) B)

Rva Pikkumyy :heart: :wave: kp 28/27-30 jo tänään!
 
onpa tämä pino hiljainen tänään! =)

Vautsi mantanan lähettämä posti saapui jo tänään, kiitos paljon! :hug: :flower:
Mantana jos luet tätä lähetän sinulle tänään oikean kirjeen siis postin kautta! :D

Nyt taidankin lähteä postin kautta kauppakeskukseen! :D

Tulkaahan jutustelemaan taas! =)

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Onnittelut mimuli. Plussa se on!!!! :hug: :hug:

Lumi-Marja taitaa tulla perässä. Plussan alku tuo on ei mikään haamu :)

Itselläni kp 3 ja täti lähti muallle kylään eilen. Työkiireitä ja eilen oikein itketti nuo työt ja tietyt asiat niissä.
Mut tänään parempi päivä.'

mimmimamma
 
Huomenia,

Mimmimalle ensin pahoittelut tädistä ja jaksamista työasioihin. Onnea ensi kiertoon kuitenkin.

Siirisiskolle onnea testaukseen, ainakin oireet ovat lupaavia.

Itse en ole vielä sitä varmistustestiä tehnyt - ostan tänään apteekista. Mutta eilen tein ovis-testin huvikseni - vain niitä tikkuja oli kaapissa - ei raskaustestejä ja siihen kyllä tuli niin vahva ovis-viiva. Aika ihmeellistä, että ovis-testi näyttää raskauden. Tänään illalla saan toivottavasti sen virallisen plussan. Tätiä ei ainakaan kuulu.

Mulla on juuri kupponen kahvia vieressäni ja aluksi sitä hörpin, mutta sitten se alkoi kuvottaa.

Innokkaana odottelen Rouva Pikkumyyn tuloksia ja entä Lumi-Marja, miten haamusi tilanne on edennyt?

Kaikille mukavaa alkavaa päivää, töissä tai kotona tai missä vaan!
 
SiiriSisilisko........................... 26/31. 5.yk, 1. haaveena,
Lumi-Marja............................27/28-30......yk5
ebony...................................28/28-30
mimuli...................................28/28 Plussannut!Onnittelut!

Rouva Pikkumyy....................29/27.........yk5
touhu tenava........................35/28
kuumetta............................ 41/ 25 ja yk 24.
AinoEmilia............................ 45/ 31-34, 4. ---> 1. yhteinen


Huomenia ja tulkaahan kertomaan kuulumisianne!


Lähden aamulenkille, tekee hyvää heti näin aamusta!


Siirisisilisko joko testasit? Onnea testauksen suhteen! :flower:



Lumi-Marja: Mitä kuuluu ja tuokoon uusi testaus sinullekkin vahvan plussaviivan!


Mimuli: Oiretta pukkaa sinullekkin, ei kahvi maistu, hyvä merkki ja kyllä siitä varmistuksesta vahvan plussan saat! Onnittelut! Ja kiitos, minun tuloksien odottelusta, toivotaan parasta, pelätään pahinta!


Heippa taas kaikille! Ja ihanaa aurinkoista päivää! B)


Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
mimuli kyllä sä sen komea plussan saat:D Jään odottamaan kuvaa innolla :D Kyllä niin jo tekis mieli siirtää sut tuonne plussanneisiin...saan aivan pidätellä itteeni iltaan asti :D

Rouva Pikkumyyjännitys alkaa olla käsin kosketeltavaa ja oireesi vain lisäävät sitä:flower:

mimmimamma pahoittelut ferrarin kurvaamisesta pihaan :hug: Tuntuu vain niin pahalta siirtää aina uusi nimi listan päällimmäiseksi. Uudella onnella uuteen kiertoon:hug::flower:


Tuossa tämän aamun tilannetta. Tikku on noin puolituntia vanha tuossa kuvassa. Mun mielestä se haamu ei ole vahvistunut yhtään, tai ainakaan paljoa. Eikä tuossa ole väriäkään oikein nimeksikään. Tuo on niitä huonohkon maineen saaneita rfsu:n testejä. Jotenkin alan uskoon kohta viivanpaikkaan, vaikka terkkari on niin sen sata kertaa sanonutkin, ettei sellaisia ole. Oireita kyllä on. Edellisten lisäksi olen saanut alkaa laukata vessassa. Eipä noi oireetkaan mitään mun kohdalla välttämättä tarkoita. Musta on tullut raskautumisen suhteen skeptinen. Jospa tämäkin oletettu haamun tuoja onkin pelkkä tähdenlento. Vaikka sitä niin kovasti muuta toivoisikin. Siitä olen varma, että liikaa toivomallakaan ei kyllä tikkuihin haamuja saa, mutta pelkään niin sitä pettymistä jälleen kerran.

Perjantaina on dpo 14 ja silloin yleensä ihan tasan tarkkaan se ferrari kurvaa pihaan johonkin aikaan päivästä. Yleensä iltapäivällä. Jos se nyt pytyy poissa, niin jotain toivoa voisi olla.

Eilen en ehtinyt koneelle ollenkaan. Vietettiin hääpäivää ihan vain kotosalla, mutta niin paljon keksittiin puuhaamista, että ei kukaan lapsistakaan avannut konetta ja se on jo suuri saavutus tässä "nörtti" perheessä :D Käytiin "retkellä" tuossa rannalla ja pastettiin girripaikalla makkaraa, lapset kävi uimassa, pelattiin minigolffia ja nautittiin kesästä. Kotona tein vielä mansikka-kerma kakun ja illalla katottiin leffa, pääsin kerrankin miehen kainaloon, kun tämä piti pitkästä aikaa vapaapäivän. Perjantai illalla menee vasta töihin. tämähän on ihan luksusta :D Paikalliset vuokraleffat oli vähän kortilla, piti valita hiljaisten siltojen, animen ja kauhun väillä. Katsoimme hiljaiset sillat...sopi parhaiten hääpäiväniltaan. Kaksi vuotta sitten oli ihan yhtä kaunis päivä, huomattavasti kuumempi vain.

Auringon hellimiä hetkiä kaikille, Lumi-Marja :wave:
 
Mitäpäs teille kuuluu, veiläkö kaikki kesän vietossa:D Kertokaapa kuulumisianne, kun käväisette täällä.

touhu tenava........................35/28
kuumetta............................ 41/ 25 ja yk 24.
AnniSofii ...............................61/28
Sukulaku...............................73/28
kanella...................................?/?
elina67................../...
pikkukakkosen haaveilija....../...


:attn:Vielä viimeinen kuulutus:attn: Olen tuolla vanhassa pinossa sinua huhuillut, mutta et ole tainnut palstalla käydä jälkeen toukokuun. Poistan sinut listalta huomenna. Jos kuitenkin haluat takaisin, se on tietenkin mahdollista. Kaikkea hyvää sinulle:flower:

tiiu64...................................223/28-30
 
Siiri on testannut eilen illalla Clearbluen herkällä testillä eikä saanut mitään viivoja (siis plussaviivoja) edes läpivalaistuna. :LOL: Mutta onhan tässä vielä aikaa monta päivää tädin oletettuun vierailuun.

Meillähän katsotaan vielä tämä ja seuraava kierto ja sen jälkeen mennään tutkimuksiin. Olisiko teillä arvon leidit käsitystä siitä, voisinko nyt jo tehdä jotain mistä olisi sitten lääkärissä hyötyä (ts. millaisiin kysymyksiin täytyy osata vastata)?

nimim. töissä sikarauhallista
 
Eilen oli pikkuneidin 2 v-nla ja pituutta neidillä 92 cm ja painoa 13,4 kg, piirteli kovasti ja nlatäti sanoikin että on upea hienomotoriikka tämän ikäiseksi ja pitää kynää kynäotteessa kuten pitääkin. Piirteli palloja ja kukkiakin yritti. =) Puhuu useamman sanan lauseita ja näytti kuvista eläimiä.

Isäntä lähti heti aamusta asioille ja mä aloin raivaamaan lasten huoneen leluvuorta. |O
Kyllä oli kova homma, on päässyt vähän siivoukset siellä lipsumaan. Pitäis alkaa siivota nimittäin su pidettäviä 2 v- synttäreitä. Pientä väkeä on tulossa paljon ja isompaakin.

Rouva Pikkumyy kyllä mä sua tarkoitin, kun niitä plussia toivottelin, ajattelin että kohta varmaan testaat ja toivon nyt sulle pientä salamatkustajaa, kuten muillekin testaajille. :heart:

Lumi-Marjalle myös peukutan, hyvältähän se vaikuttaa sun kiertoosi nähden. =)

Oma tilanteeni on suht hyvä olo ja jaksaa taas touhuta kotona kaikenlaista ja väsymyskin taka-alalla. Isoveli tunsi eilen vaavin potkuja tai nyrkkeilyä kädelleen, kun laittoi masulle ja hänestä tuntui mukavalta. Tuumas tänään että kyllä siellä varmaan poika on. ;)

Tänään onkin mulla neuvola klo 15 ja kerron sitten taas kuulumisia lisää.

Oikein mukavaa aurinkoista päivää teille kaikille ja plussatuulahduksia auringon säteiden lomasta. +++ :heart: :heart: TeSuLah ja Pikkukolmonen rv 23+2 :heart:
 
Heippaus taas! :flower:

Kävin aamulla lenkillä ja en laittanut pikkarisuojaa, huih kun jännitti, kun vaaleat shortsit ja alkoi tuntua vähän kostealta :saint: ajattelin, kiva, kiva nyt menkat alkaa ja varmaan joku ystävällinen ihminen asiata vielä huomauttaa, mikä olisikaan nolompaa? No talsin sen yli tunnin ajan ja kotia päästyäni varovaisesti vessassa kävin, hmmmm olikin vähän vaan valkovuotoa, eli vieläkään ei menkkoja!

SiiriSisilisko, jos clearbluen digitaalisella testasit, ei välttämättä plussaa vielä näyttäisikään! Toivotaan, että plussaa tulee, vähän myöhemmin tässä kierrossa! :flower:

Lumi-Marja: kyllä tuo minusta silti näyttää plussalta, vähän väriäkin vaikka haalea onkin, onko sinulla muun merkkisiä testejä? Onko sinulla viimeraskauden plussatestauksen testitikkua tallessa, jotta voisit verrata, muistaisin , että silloinkin oli aika haalea ensin viiva? Toivon kovasti edelleenkin sinulle plussaa! Kuten varmaan tiedätkin! :flower: :heart:
Ja jälkikäteen vielä Onnittelut 2vuotishääpäivästä! :heart: :heart:

TeSuLah: kiitos peukutuksista! :flower: eilen ajattelin , että jos tänään ei ala menkat, niin olen voiton puolella, nyt ajattelen, jos huomenna ei ala menkat, saattaa pieni ihme olla mahdollinen, kovasti sitä kyllä toivon, toivoisimme! :saint: :heart:
Kiva, että vointisi vähän parempi jo! Kiva, että pikkuneiti hyvin harjaantunut, varmaan isoveikalta ottanut mallia! :heart: :D Hyvää kesäpäivää sinullekkin! :flower:

Tulipa muuten mattojakin pestyä 3 kappaletta aamusta, eli aika reipas olen ollut, vähän selkää väsyttää! :headwall:

No palajan tänään vielä kertomaan kuulumisia ja lukemaan juttujanne! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Rouva Pikkumyy, mulla on aika monen raskauden testit tallessa :ashamed: Jostain syystä jemmaan niitä tuonne omiin X-files-arkistoihin. Se viimekuinen tikku on huomattavasti hailakampi. Eipä ollut kotona muun merkkisiä tikkuja, joten tuon kysymyksesi saattelmana polkaisin fillarilla apteekkiin ja ostin pari apteekin omaa, jonka tulosta laittelen tuonne alemmas:) Kiitos paljon myös hääpäiväonnitteluista :flower:

mimuliiiiii tuu jo antaan lupa, jotta saan sut tuonne plussanneisiin laittaa, ei malttais odottaa :D

Tässä kuva ruohikolla, pahus, kun pitää kameran kans pakoilla nuorisoo pihalle asti :LOL: Siihen vain tuli tuollainen ihme varjo.


Tässä kuva samasta tikusta vähän eri kulmassa.


Oli vain ulkona niin pahuksen kirkasta, että ei tahtonut oikein kunnolla kuva onnistua. Ihan tuo haamulainen tuli näkyviin reippaasti ennen testiajan loppumista. Pikkuisen tämä apteekin oma toi lisää uskottavuutta tuohon haamuiluun. Tuolla en ole ikinä ennen saanut ainakaan vääriä hälytyksiä. Negat on olleet niin negoja kuin vain voi olla, vielä roskiksessakin. Yhden roskisplussan olen saanut apteekin omalla ja se on nyt 2.9v neitokainen :heart: Mutta kuva ei ole roskisplussasta. Väri tosin jo haalistunut vähän testauksesta kuvauspaikan etsinnän takia.

Meillä on ollut koko päivän sellainen vilinä, kun kaikilla on melkolailla kavereitä käynyt, et jätskit on menny pakkasesta kuin kuumille kiville. Parhaillaan oli 12 yli 10 vuotiasta vilistämässä paikasta toiseen :D Kuvaa siinä nyt sitten raskaustestiä ja ajattele positiivisesti hiljaisen paikan löytymisen suhteen. Tuli mieleen, haluanko todellakin lisää porukkaa tänne....no todellakin halua :D :heart:

TeSuLah, juups tuota kiertoa kun kattoo, niin ihan hyvin sen suhteen todellakin haamu näkyy. Joskus ei ole näkyny edes rv5 pissassa mitään. Ja muutenkin, tulisin niin kovin mieluusti jo sinne toiselle puolelle:) :saint: Vaikkakin, täältä en malttaisi pois olla:)

Nyt vaan maltilla eteenpäin, jalat tiukasti maassa toivoen parasta ja peläten kaikkea mikä on punaista, äkäistä ja liikkuu ferrarilla.

Lumi-Marja :wave: B)
 
Ihanaa Lumi-Marja kyllä siinä punaista väriä löytyy! Onnea! :hug: :heart:

Tänään juttelin miehellekkin, kun jo kp 29, ja ei vielä sitä kauheaa tätiä näy!!? Pienen pieni toive meillä, jos kuitenkin olisi plussaa myös täällä suunnassa!?Silti niin kauheasti pelkään negaa tikussa, etten vieläkään uskalla testailla! :headwall: Olen kyllä pelkuri! :ashamed: Miehelle sanoin, että ellei täti vkloppunakaan ole löytänyt minua kätköistäni, silloin uskallan testata! :D

Osaan kuvitella kun kuljet testi kädessä ja etsit sopivaa paikkaa, missä voisit kuvata tikkuasi! Mitä sitä ei tekisi kun viivan toisenkin on saanut testiin!? :saint: Onnea sinulle roppakaupalla! Minulla tuolla kaapissa apteekin oma ja babyplussan raskaustestejä odottamassa! :heart:

Lähden tyttäreni kanssa kaupoille, että saan ajatukset vähän muualle!

Listaappa vielä kerran kaikki oireesi niin oletetut kuin aidotkin! Luen ja vertailen josko jotain löytyisi täältä suunnastakin! :heart:

Heippa taas ja mimulin testiä odotellaan! :heart:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Tässäpä sitä oirelistaa

ON
-väsyttää
-viluttaa
-pissattaa usein, aamuyöstä herää pissahätään
-rinnat arat, erityisesti nännit
-nännipihat laajentuneet/tummuneet hiukan
-hajuherkkyys
-pientä päänsärkyä
-vatsa kovalla
-mieli herkistynyt
-juilintaa alamahalla, säteilee nivusiin asti
-repäisykipuja sängyssä kääntyillessä, aivastaessa, niistäessä
-ikenet vuotaa erittäin herkästi
-vähän sellainen höntti olo aamusta, ei tee mieli syödä oikein mitään.
-pieniä näppylöitä otsassa ja kaulalla sekä decolte (meniköhän oikein) alueella

EI
-migreeniä, joka yleensä vaivaa tähän aikaan jo toista päivää
-nalkutushaluja, kiukkupuuskia
-hirvee nälkä aamusella
-isoja finnejä aina samassa paikassa kolme-neljä päivää ennen tädin tuloa ja ne ei parane ennen kuin reilun viikon päästä aikaisintaan

Rouva Pikkumyy, mulla on sellainen tunne, vahva tunne, että sinulle se plussa on tulossa. Ollut jo pitkän aikaa. Toivottavasti tuo tunne pitää paikkansa :hug: :heart:
 
Heippa
äsken testasin varmistuksen ja kyllä se nyt on plussa - uskottava se vaan on - tässä kuva: http://www.aijaa.com/v.php?i=2436937.jpg
vielä laitan eilisen ovistesti kuvankin tähän: http://www.aijaa.com/v.php?i=2436932.jpg

Palaan lukemaan viestejänne vielä, kun nyt on meillä lapset tunkemassa koneelle. Mutta Lumi-Marja: tuo on selvä plussa - Onnitteluni!
Minullakaan ei haamu tuntunut vahvistuvan, mutta nyt on kyllä jo vahva. Ja mullakin oli ne rfsu testit käytössä ja kyllä ne minusta aika luotettavia on. Ainakin mulla ovat tähän saakka aina näyttäneet oikein.

Kesäistä iltaa kaikille ja tartuttakoon oma plussani teille kaikille plussaonnen!
 
Kiitos vain paljon kaikille onnitteluista ja peukutuksista. Vielä en itse jaksa täysin uskoa plussaan, vaikka kovasti sitä haluaisinkin. Toivottavasti onnittelunne ei ole turhia. Voi hurja, miten paljon kaikkia ajatuksia sitä ihmisen päässä liikkuukaan tällaisina piinailun ja jännityksen täyteisinä päivinä. Testaus addiktina taidan tehdä vielä monta testiä ja vermistuksen päälle jollain mihin täysin osaa luottaa, esim. juuri tuo samainen clearblue, millä mimulikin testannut komean plussan. Mikäli nyt sinne asti päästään. Pelkään yhä sitä vuodon alkua aivan totaalisesti.

Plussasäteitä onnellisten tähtien alla jokaiselle :wave: :heart:
 
Onnea vain, kyllä testit selvästi plussalta vaikuttavat! =) Mimulilla aivan selvä.

Tänään neuvolassa oli seuraavat kuulumiset:

pissa puhdas
rr 110/72
paino +250 g/vko, alkaa olla lähtöpainossa vihdoin
hb noussut 110:stä noussut 112, hitaasti nousee mutta kuitenkin

Vauvan sydän pompotti n. 135-137 vauhdilla

Jännään täällä vielä Rouva Pikkumyyn testausta ja peukutan edelleen. Taitaa tulla oikea plussa-aalto, upeeta ja mahtavaa, tervetuloa odottajien puolelle pian.

Nyt pitää mennä imuroimaan lasten huonetta ja pyyhkimään lattiat. En mitään suursiivoja jaksa tehdä, ihan perussiivoja ja enimpiä leluja piiloon, ettei ole talo täynnä, kun lapset levittävät tullessaan synttäreille sunnuntaina. Saavat olla ulkona, jos sää on hieno, kuten me aikuisetkin.

Nyt kaikki joukolla ajamaan punainen ferrari niin kauas kuin pippuri kasvaa.



 
Onnea mimuli :flower: Näin se plussa vahvistui!!! :wave:

Lumi-Marja Onnea ja haamu vahvistuu!! :flower: Tuollainen haamu se minunkin eka testi oli.... montakohan niitä sitten tein, ennenkuin uskoin. :D

Tänään ultrassa erittäin liikkuvainen kaveri, niskapoimu 1,1 ja kaikki oli hyvin! :heart: Se veriseula näyte otettiin varmuudeksi, mutta kätilö meinasi, ettei sekään olisi ollut tarpeen, kun noin hyvä niskapoimutulos kuitenkin. IHANAA!! =)
Mukavaa loppuviikkoa kaikille ja Rouva Pikkumyy peukut pystyssä täällä!!! :wave:

mantana ja "Toivo" rv.12+5 :heart:
 
Ja nyt omiin aiheisiini: :heart:

Eli laitan tänne oireita, joita minulla luulakseni/kuvitallakseni on: Lumi-Marjaa lainaten!
--väsyttää
-viluttaa
-pissattaa usein,minulla lähinnä koko pvn saan ravata pissalla aamusta iltaan!
-hajuherkkyys, toiset hajut tekevät vähän pahaa, tänään esim kun leivoin pullia, voitelu kananmuna "haisi " pahalle! Sekä pullat eivät tuoksuneet vaan haisivat oudolle valmistettuaan;=)
--vatsa kovalla,edellispvnä ensin kovalla, sitten pvllä kauhea ripuli, tänään ei ole toiminut ollenkaan, vaikka yleensä toimii pari krtaa pvssä
-repäisykipuja, aivastaessa,
-ikenet vuotaa erittäin herkästi, ei vuoda, mutta ikeneni ovat aivan kipeät, en edes leipää pysty syömään!
--rinnat arat, sisältäpäin

EI
-migreeniä, joka yleensä vaivaa tähän aikaan jo toista päivää,sama täällä ja kesti viimeksi ainakin 3 pvää!
-nalkutushaluja, kiukkupuuskia
-hirvee nälkä aamusella
-isoja finnejä aina samassa paikassa kolme-neljä päivää ennen tädin tuloa ja ne ei parane ennen kuin reilun viikon päästä aikaisintaan

eli oireita on, mutta jos nämä ovat vain pmsoireita!? Sitä pelkään!
:headwall: Nytkin väsyttää, joten pian menenkin nukkumaan! |O

Katsotaan jos huomisesta selviän menkoitta!

Kiva, että hyviä TeSuLah sinun ultrakuulumisesi! :flower: Ja kiitos edelleen peukutuksista! :hug: :flower:

Mantanalle Isot onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! :hug: :flower: :flower: :heart:
Kiitos peukutuksista! :flower:

Lumi-Marja: Uskon, että olet raskaana ja viiva vahvistuu! :hug: :flower: :heart: Ihana juttu!

Millainen plussa-aalto täällä syntyikään helteiden tuomana! :heart:

Mukavat illanjatkot kaikille! :flower:

Itsekkään en vielä yhtään usko, ettei täti minua löydä!! :headwall: Toivon, kyllä, ettei löytäisi, mutta jos ei nyt niin ensi kierrossa!Plussaisin mieluusti siis! Yhtään vuotoa ei ole vielä tullut nyt ei valkkariakaan! :D

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 

Yhteistyössä