Heissan kaikille :wave:
Mimuli, mielettömästi onnea ja tarrasukkia matkaan :hug:
Mulla kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin, olo on todella hyvä, eikä mulla ole ollut mitään ikäviä vaivoja tms. pientä suonenvetoa lukuunottamatta. Masukin on vielä melko pieni, vieläkään ei ole tarvinnut äitiysvaatteita käyttää.
Ja lauantaina viimeinkin tunsin vauvan liikkeet ensimmäistä kertaa, sellasia muljahduksia tuntuu tuolla masussa

Kyllä tätä onkin jo odotettu! Toivottavasti kohta potkut tuntuu myös ulospäin, mies jo viikonloppuna kovasti yritti kuulostella liikkeitä, mutta vielä ei tunnu mitään.
Mulla on siis taaksepäin kallistunut kohtu ja istukka tuossa kohdun etuseinässä, siksi liikkeitä ei ole aikaisemin tuntunut. Mutta hyvää kannatti odottaa :saint:
Keskiviikkona olisi sitten 4D-ultra Helsingissä, pikkasen jo jännittää että miltä se meidän vaavi näyttää

Ja saadaan sitten varmistus siihen vauvan sukupuoleenkin, rakenneultrassa kätilö ennusti tyttöä, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa mitään tyttöjen vaatteita, kun se ei ollut ihan varmaa

Nyt löytäis vielä alennusmyynneistä halvalla vaatteita ensi kesäksi, joten täytyy heti ultran jälkeen suunnata ostoksille.
Ja kesäloma alkaa reilun viikon kuluttua ja Kreikan matkaankin on aikaa enää kaksi viikkoa, jee B)
Plussaonnea kaikille, toivotaan että useampikin teistä pääsee kohta siirtymään tuonne odottajien puolelle