Wish a baby 90

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tikruliini84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tikruliini84

Vieras
Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77,
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Annukka76, vm-76, esikoinen haaveissa, Kymenlaakso
Helinä, vm -77, esikoinen haaveissa, PK-seutu
Hilma, vm-77,TJOT 03/07, km 02/08, esikoinen haaveissa, Varsinais-Suomi
Keiju, vm -80 , Y 7/06, esikoinen haaveissa, Etelä-Pohjanmaa
Kukkis, vm-75, esikoinen haaveissa, y 11/05 Lounais-Suomi
Mari_, vm-83, toinen (poika,11/06), pohjois-pohjanmaa tjot/Y
Oona, vm -76, esikoinen haaveissa, Y 1/08 Etelä-Suomi
Sara, vm -79, Y 1/06, esikoinen haaveissa, pk-seutu
Tikruliini, vm-84 esikoinen haaveissa,Y 8/06, km 12/06, Päijät-Häme

Mikäs Tikruliinin tilanne?

Täällä lihaskivut alkaa jo hellittää urheilun jäljiltä. Menkkamaista kolotusta alaselässä, mitä nykyään ei ole ollut?! Endoepäily hiipii väkisinkin mieleen:-/ Mutta vielä en luovuta:-D

kp 23/28-30

Ei vielä punasta näkyvissä mutta eiköhän huomenna viimeistään, kivut puhuvat nyt puolestaan, eli aivan samanlaiset kivut ku aina enneki....kyllä tää peli on menetetty...

tikru ja vielä koopee 29/28-32

Oona, toivotaan että jomottelut kertoisvat jostain ihan muusta :)

Ei,ei Tikru! Mä olen täällä niin kovasti miettinyt sua ja lähettänyt plussia, että ei vielä luovuteta!

Ja samoin Oona! Peukutan teitä molempia niin paljon, että töiden tekeminen on vaikeaa ;)

*yhhh* Ei enää ikinä Läkerol lakritsia! Söin muutaman ja nyt vatsa huutaa :/

Ihan hyvin olen jaksellut, kiitos kysymästä Tikru. Makeanhimo on tullut takaisin, joten namia kuluu. Hieman on kroppa toiminut oudosti; kun aikaisemmin valkovuotoa on tullut tasaisesti useiden päivien ajan kierron puolivälissä, niin nyt sitä on tullut muutaman kerran reilusti ja sitten ei mitään. No, eipä sitä kai voi olettaa, että kaikki toimii heti normaalisti km jälkeen. Vauvakuumeeni pahenee; nyt kun olen kaupassa ja kuulen vauvan itkua, niin ajattelen vain, että voi kun _minä_ saisin lohduttaa..

Voi hilma, niin kovasti peukutan, että teillä onnistuu uudestaan heti heti!! :) seuraavasta kierrostako alatte yrittämään? hyvä kuulla että olet jakselllut hyvin! *hali*

Oikeastaan ollaan jatkettu normaalilla tjottailu/yrittämislinjalla kuten tähänkin asti. Ei pidetä mitään taukoja. Kun hyvin, hyvin, hyvin itsekkäästi ajattelen, niin tahtoisin tulla raskaaksi tässä muutaman kuukauden säteellä. Koska silloin olisin ihan varmasti töistä pois vuodenvaihteen, mikä on mun työssäni ihan mielettömän hektinen.

Vielä lähtee iiiiso puhallus plussaa Tikrulle! Olethan positiivisella mielellä?!

Hilma: kyllä kai se on yritettävä edes olla niin kauan ku ei punasta näy, mut vaikeeta on ku oireisto puhuu niin kovasti puolestaan...jos huomen ei oo mitään tapahtunu ni ainakin veetee pystyy tunnunstelemaan onko mitään vaikkakin tiedän että eip...nyt taas kivut loppu...mutta pakko se on vaan sitten purra hammasta taas seuraavaan kiertoon sitten, ei auta muu...:) Plussatuulta puhaltelen sinne myös, hilma!! ja kaikille muillekkin! :)

Tikruhan pitää täällä jännää tunnelmaa yllä! =) bdbdbd että täti ei tulisikaan pitkään aikaan =) Plussatuulia puhallellen *puuh* Sais se plussa jo teille tulla.

Hilmakin alkanut selviämään eteenpäin. Eikä minusta tuo sinun ajatuksesi raskautumisen aikataulusta ole mitenkään itsekästä. Kyllähän tuota itsekkin silloin suunnitteli vaikka mitä, joista kaikki suunnitelmat onkin sitten valunu hukkaan. Mutta uusia keksin koko ajan ;D Hirveästi teille plussatuulia *puuh* Mulla on psoriasis, eli ikuinen riesa. Joka sitten raskauden aikana paheni, ja nyt on sitten lähtenyt hiukka paranemaan itsekseen.

Oonallekin bdbdb vielä on mahdolisuuksia hyvinkin! =)
Keijukin saanut tädin selätettyä. Kannattaa todellakin soitella sitä lekuriaikaa. Ja hauskaa reissua! =)

Mä olen ihan sekaisin nyt tän vartalon kanssa. Limailu loppu oikeestaan eilen, meilekin kokonaan, mutta lämmöt ei oo lähteny nousuun.. Täytyy kattoo jos kaatais ukkelin huomenna, ihan varuilta vain. =)

Palaillaan!

Ei oo vielä täti tullut, mut huomenna aivan varmasti. Tulin just veeteestä ja ihan normi hoidon teki eli ei tuntenut mitään. Ja sano taas siitä että mun elimistö ei varmasti anna edes periksi raskaudelle kun on näin isoja asioita käsiteltävänä eli tää mun äidin tilanne ja et ihan hyväkin että en ole nyt raskaana. Kylhän se tuntuu aina kurjalta kuulla tuo asia mut ihan oikeessa se kait on...toivossa on silti hyvä elää...kait...

tikru ja vielä toistaiseksi koopee 30/28-32

bdbdbd Tikrulle että täti ei tulisikaan! =)

Oonalle myöskin bdbdb

hhmm, ei pysty käsittään.. Tänään limailu oli aivan kuin ovis olis ollu tänään. Kaadoin kyllä ukkelin ihan vain siltä varalta. Pitääpäs huomenna mitata lämpöjä, että onkos niissä tapahtunut muutosta. Periaatteessa iso-O saattoi hyvinkin olla tänään, sillä tästä olisi nyt se 14pv menkkoihin.. Ei auta kuin odotella.

Voi hitsit... jännittää kyllä tuon Tikrun kanssa... Vai ei vt havainnut mitään raskauteen liittyvää... Voihan olla että kun sulla on nyt elämässä isoja asioita menossa, niin kroppakin elää säästöliekillä... Mutta jospa siltikin kuitenkin olisikin tapahtunutkin ihmekin... :) db bd db Milloin meinaat testata???

Senora, mää kyllä kallistun tuon säästöliekin puolelle :)....onhan se totta et tämmösessä tilanteessa kroppa on kovilla kun kova stressi ja semmosta, vaikka tokihan sitä aina väkisinkin elättelee toiveita joka kuukausi. Ehkä se on niin että yks iso ja surullinen asia pitää käydä tavallaan loppuun ennenkun mitään muuta voi tapahtua, kait...kun tässä nyt kuitenkin on käymässä niin että äiti ei kauaa jaksa, tilanne näyttää erittäin huonolta.

Testiä tuskin tarvitaan, kivut puhuvat nyt sen puolesta että tänään losahtaa...mutta koooovasti plussatuulta kaikille jännääjille!! :):)

Ohhoh! Mennään Mari tasan samaa tahtia kierroissamme, onpa hassua!

Voi onko se täti nyt pukkaamassa Tikrun luo, ääääh...

Hilma oot mielestäni älyttömän reipas ja tarmokas, etkä suinkaan itsekäs - tai sitten vauvan hankintatoiveet on aina itsekkäitä, ja kaipa ne jollain tasolla onkin, mutta ei TODellakaan pelkästään sellaisia!

Kävimme tänään Väestöliiton lekurin vastaanotolla miehen kanssa. Jäi ihan hyvä mieli molemmille. Miestä selvästi ahistaa tuo siemennesteen näytteenotto, enkä kyllä ihmettele... Jossain kälysessä kopissa miestenlehden kanssa... Uh! Mutta voihan sen toisaalta kotonakin tehdä, jos haluaa.

Mutta me mietimme vielä, että haluammeko noihin perustutkimuksiin jo mun seuraavan kierron (jos sellainen tulee! :D ) aikana, vai vasta hieman myöhemin... Katselaan, me ollaan nyt puoli vuotta yritetty.

Endo- hommastahan se lääkärikin mulle puhui, kun on noita tätikipuja ja tiputtelua ennen tätiä, mutta sanoi, että niitä voi olla vaikkei mitää endoja löytyiskään.

Iloa ja bdbdbd Tikrulle nyt edelleen ja kaikille muillekin pian jännääville!!

Tikrulle voimia! On varmasti hyvin raskas tuo teidän tilanne, ei ihme jos kroppa laittaa hanttiin. Toivon kaikkea hyvää teille!

Hienoa, että Helinän käynti lekurilla meni hyvin. Ja ihan oikealla asenteella; jokainen kierto on mahdollisuus!

Mun makeanhimo on raivostuttavaa! Eilen meni tummaa taloussuklaata monta palasta, kun se oli olevinaan niin hyvää! Onneksi ei ollut leivonnasta jäänyt kuin pieni nurkka suklaalevystä, mutta kuitenkin. No, onneksi pystyin hillitsemään itseni kaupassa; mukaan tarttui vain pieni rasia tummaa suklaata.

kp 20/27

Oonko vähän kärsimätön; menin testaamaan ovistestillä, että näyttäiskö plussaa. Nehän voi näyttää raskauden:-D

Nooh, siihen tuli kontrolliviiva ja haalea testiviiva. Mielenkiintoiseksi jännäilijän kannalta asian tekee se, että en näillä kyseisillä testeille oo ikinä saanu edes haaleeta testiviivaa, vaikka toisen merkkisellä on tullut samaan aikaan tummakin testiviiva ovista tikutettaessa.

Ja nyt tietty sit mietin, että voiskohan tämä tarkoittaa... Kyllä sitä ihminen on kärsimätön;-)

Helinä77: Miten pitkään sinulla on sitä tiputtelua ennen menkkoja ja inko kivut kuinka kovia? Mietin omalla kohdalla, että milloin oireet mahtaisi viitata endoon.. Ja mikä on vielä normaalia?

Heh, Hilmaa:-) En mä kyllä vielä ihan oikeeta testiä viitti tehdä – petyn vaan kuiteski. Juilii kuiteski sen verran, että pelkään tädin kurvaavan viikonloppuna.

Kuis Tikrulla tilanne? Hauska, että jännärilistalla Mari ja Helinä samoilla päivillä.

Plussatuulia ympäri maata!