Voi itku, mitä uutisia täältä löytyikään... Haleja Hilma!! Oon tosi pahoillani teidän puolesta

Ihailtavan reippaalta sä ainakin täällä silti vaikutat! Soittelitko neuvolaan ja pääsitkö jatkotutkimuksiin? Mä kyllä kans vaatisin ultrausta, ettei tulisi sitten myöhemmin ikäviä yllätyksiä. Noi tk-lääkärit ei varmaan oo niin asiaan perehtyneitä, että aina tajuais kaikkea.. Itse pitäis aina osata vaatia.. Mutta tsemppiä jatkoon! Ja on kuitenkin positiivista, että olet kerran päässyt noinkin pitkälle (kuten miehesi sanoi

). Varmasti tulet raskaaksi vielä uudelleenkin ja saat sen vaavin ihan syliin asti. Rutkasti voimahaleja vielä!
Tikrulla olikin sitten ollut positiivinen lekurikäynti. Hieno homma! Vaihteeksi niinkin =) Ja huippua, jos ei oliskaan pco-tyyppistä munasarjoissa!
Helinä, pohdit niitä tuhruja. Ne voi tosiaan johtua keltarauhashormonin vajeesta, joka on helposti korjattavissa lääkkeellä. Mulla on kuitenkin ollut samaa ongelmaa jo vuosia (en edes muista miten kauan, mutta jo pillereiden syömisen aikaan se alkoi, ja pilsut lopetin jo pari vuotta sit, joten..). Mutta keltarauhasarvot mitattu siis verikokeella ja pitäis olla ok. Että en tiä, ja lääkäritkin tuntuu olevan aika neuvottomia, kun olen siitä kysellyt. Tosin endometrioosin yksi oire on tuo tuhruttelu. Nyt mulla luget on pitänyt tuhrut poissa. Kannattaa varmaan kysäistä gyneltä!
Marille tätipahoittelut. Joka paikkaan se taas ehtiikin...
Safiirille vielä onnittelut tyttösestä! Mutta nyt täytyy mennä taas..