Vauva Haaveissa 2011-2012 Huhtikuu

metsätähti toivottavasti miehes on oikeassa ;)

Sannulin viivan väriä (ja yhteenlaskettua määrää) täälläkin odottelen =)

HekkuLiini, joo mä päivitän nuo tonne listaan - ja totisesti toivotaan ettei kierto veny niihin mahdottomiin :hug:

Omaanapaa: Eilen tuli katsottua miehen kanssa uusinta narinaa, syötiin sisäfilettä wiski-kastikkeella ja valkosipuliperunoilla höystettynä parilla lasilla punkkua.
Mulle iski hillitön väsy joten ukko laks seinänaapurin luokse katsomaan matsia ja tuhoamaan viskiä. Heräsin joskus puol neljä ja ktoin et oli tullu mieheltä viesti että lähteävät naapurin kanssa käymään paikallisessa. No kun kello tuli puoli viis niin mulla heräs huoli. Hyppäsin autoon ja ajoin keskustan läpi, mutta uskosta ei näkyny hiustupsuakaan :kieh:
Menin hyvin hyvin vittuuntuneena takas nukkumaan. Tätä ennen olin toki laittanut tekstareita eikä niin ystävällisiä selaisia ja yrittänyt soittaa jotka meni suoraan vastaajaan.
Puol kasi heräsin kun ovikello soi ja mies tuli kotiin. Paita revitty, naama uudelleen muotoiltu ja sormukset viety. Puhelin sammunut eikä mene enää päälle.. oli joku v*tun ulkomaalaisjengi alkanu pizzeriassa aukomaan päätään ja mies oli menny väliin. Olivat sitte raahanneet miehen autoon ja 7km päähän, ryöstäny ja hakannu ja heittäny ojaan.

Miehen fyysiset vammat onneks on pienet. Henkisiä sai enemmän. Kuitenkin kun ei itse tekisi pahaa kenellekään vaikka on taistelulajeja harrastanut ja sm hopeaakin saanut.

Eli muuten meni hyvin mutta kun aprillipäivä vaihtui ni sittenhän ne pahimmat pilat kävikin toteen :(


Mutta joo, mä lähden kahvin keittoon että jaksan tuon listankin päivittää tälle vuorokaudelle..
 
*** Sunnuntai 3.4.2011 ***

















Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)





metsätähti................33/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..30/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................30/28.........yk 3....... 3.






Sannuli88 .................. 29/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 29/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................28/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 28/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................28/? .......yk 1 ................. 1.
Mamu82 .................. 23/28-30 ......yk 5 ... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................23/29-32...........yk2
cita..........................23/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............21/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 20/34 ............ yk11.......1.







Ansis (29) ...............19/30 -?............ yk2 .......... 3./1. (01&02))
Ambrosia85 (26) ........15/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Fionahelmi................14/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Sunflower11.............12/26-31...........yk4......3. (-08,-10)
Kolmio .................... 10/29-33 ........ yk3..... 2.








hzz .......................... 9/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................7/26-28 ..............yk3
nimpsu (24)................5/28..........yk13 .............1
hallaneito(22)...................5/29............yk1...........1.
KaTo ..................... 5/28-30 ........ yk4 .... 1.








Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
Pikkumyy87(23)............0/0..........yk 0............ 1.












Yrityksen myöhemmin aloittavat:



Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Sophy (23)...................2011..............................1
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
miah83........................myöhemmin.......................... ?







Taustailijat & Kadonneet:



(An-nie), Anskilia, Kauniina Päivänä tuut, Vauvako?, Isosiskoksi, Teollisuuskypärä, PikkuHöttiäinen, kn071, Bassets, tryffeli89, Peepe, Anna333, Mutsikka81,Ceali, miss bamse, meewi, Spukka








Haamuilijat:







Plussanneet 2011:




*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Talvicci (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)



Plussanneet 2010:





*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)






Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:


Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/


Syntyneet:







kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö





Uudet tulijat - Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät.
Muistathan olla aktiivinen, sillä listaa siivotaan säännöllisesti!




 
Viimeksi muokattu:
hallaneito - me annettiin edellisessä suhteessa puoliks kerran käytetty kortsupaketti sillosen miehen siskon pojalle (15) ja sanottiin vaan että käytä näitä ja nauti. Itse oltiin suhteessa siinä vaiheessa että mentiin pelkällä ehkäsyllä, eikä viititty jättää niiä kumeja vanhentumaan minnekään :)

Tosin jos teillä on niitä ja ne pitää käyttää niin nyt vaan peitot heilumaan useamman kerran ennen oletettua ovista ;)
 
Nyt saatte neidit mielenrauhan :D plaah, aamuinen testi oli puhdas nega. Ei haamuja tai sateenkaaren värejä :D No, en vielä kuitenkaan heitä kirvestä kaivoon! Ei mulla oo ennenkään r-testit näyttäny positiivista näin aikasin. Oon vaan niin malttamaton ja vauvakuumeinen etten voi sille mitään että täytyy melkein päivittäin tikutella :ashamed: Totesin miehelle tänään että nyt odotan siihen asti kunnes menkat on myöhässä ;) Siis jos on :D
 
Taustalukija täältä taas vähän höpäjää. Ensimmäisenä pakko kommentoida tuohon Ambrosian miehen juttuun; aivan kamalaa! :O Tekisi mieleni taas mutista muutama sana noista ulkomaalaisista ja niiden haalaamisesta Suomeen. Toivottavasti jäis tekijät kiinni ja joutusivat edesvastuuseen!

Se minkä takia nyt sisäänkirjauduin ja päätin kommentoida oli parikin asiaa tuolta ekalta sivulta.

metsätähti Kyllä se hedelmöittyminen onnistuu pidempäänkin kuin vuorokausi ovisplussan jälkeen. Olin juuri naistentautien poliklinikalla harjoittelussa ja kävin pari päivää kurkistamassa myös lapsettomuuspuolen touhuja (olipa muuten mielenkiintoista!). He tekevät esimerkiksi inseminaatiot 1-3pv ovisplussan jälkeen.

Sophy Pillereistä "palautuminen" on yksilöllistä. Toisilla munasarjat alkavat toimia heti kun pillerit jättää pois, osalla voi kestää puolikin vuotta ennenkuin munasarjat heräävät normaalitoimintaan. Näin siis ainakin paikallisen yliopistosairaalan obstetrikko kertoi gynekologian luennoilla. :) Vähän tietty jänskättää, että mihinkähän ryhmään sitä itsekin mahtaa sitten kuulua, kun pillerit joskus lopettaa.
 
Ambrosia Hui kamalaa mitä miehellesi on sattunut:eek:!Onneksi on kuitenkin vielä hengissä.
Niin, toivottavasti:)Josta tulikin mieleeni että suihkussa rinnoista tuli vähän maitoa...

Centaurea kiitos tiedosta:)

Huomaatteko muuten kun oon oppinut käyttämään tuota tummennusta oikein:)
Leivoin tuossa just mustikkapiirakan ja mansikkapiirakan.Eipä tänne sen kummempia.
 
No voi... Oikee taas alottelija liikentees.! :LOL: Kirjottelin ihan väärään paikkaan, no ei sen välii.. uus yritys..!

Mutta siis, tää ilmottautuis yks kuumeilija joukkoon..
Oon 23 vuotias ja mies on vuoden vanhempi, yhdes ollaan oltu 7 ja puoli vuotta. Naimisiin mentiin reilu kuukausi sitte. Nyt olis tarkotus jättää seuraava pillerilevy alottamatta (alotus olis tiistaina). Jännittää, odotan innolla.. Nii ja tosiaan ensimmäinen lapsi olis haaveis..

Tosta listasta en tosiaan oikee oo viä perillä.. mutta eiköhän se siitä..

Kuinka muilla on kierto tasottunu ku on jättäny pillerit pois (oon syöny jo 7 vuotta). Itte tuskin edes muistan aikaa ku olis ollu "luomu kierto".. Pitää vähä kaivella vanhoja kalenteria..
 
Pikkumyy87 mä luulin että mulla tasaantu kierto heti muutaman päivän heitoilla, kunnes tuli sitten yksi ylipitkä kierto ja aloitin terolutit kiertoa tasaamaan.
Ymmärsinkö myy oikein että sulla alkaa vika pillerilaatta tiistaina? Eli toukokuussa olis startti ehkäsyttömään elämään? Jos näin ei ole niin korjaa toki, laitan sut toistaseks tuonne "odottelemaan aloitusta" :)

Joillakin on pidempi pinna, ja kestää epäsäännöllisiä ja pitkiä kiertoja. Esim duunikaveri sano tossa joku aika ettei selkeestä kierrosta ole vielä hajuakaan, ja jätti pillerit vuosi sitten pois.

).(vai pitkäskö mun laittaa (.) :D mut joo, miehellä kaikki hyvin. Henkisiä haavoja nuoleskelee ja harmittelee että yhteensä yli tonnin sormukset on rosmottu. Duunista saa sentään uuden puhelimen maanantaina, niin ei tartte tuolla meidän varaluurilla kauaa pelailla :)
 
Viimeksi muokattu:
Moimoimoi!!!

Pikasesti tuli käväseen, se ois kohta töihin lähtö... :(

Ambrosia, hui kauheeta mitä miehelles on käyny, siis toi on niin väärin. VOi ei...

Mutta omaa napaa nyt: oon tehny nyt parina aamuna ovistestejä ja äsken tuli ihan tosi haalea viiva, mieskin näki sen, ei ollu vaan mun näkemä... Että eiköhän se huomenna ala olee jo paljon tummempi ja sit vaan hommiin!

Joku vissiin kyseli, et mistä päin ollaan: tää asustaa Kymenlaaksossa ja ikää 33. Niin ja ambrosia mun kp tänään 14, listalla meen yhden päivän edellä, mutta eipä se mitään. Kaikille paljon, paljon plussatuulia, tää alkaa laittelee nassua kuntoon ja lähtee niin iloisesti töihin!!!
 
Viida :wave: Aurinkoista kevättä!

Metsätähti Johas! Koskas testaat kun mies on varma palapelin taiasta ;) Nuohooja varmaan oli hyvin otettu nuoersta emännästä :D Meillä kun viimeksi kävi nuohooja (nuori), niin hän rouvitteli minua :O Kamalan kuuloista!!

Lolaan testiä kanssa odotellessa!

Hallaneito Ei mulla oo hajuakaan :kieh: Mehun koostumuskesta! Mä menen sillä plasebo-vaikutuksella :D

Ambrosia :O Jo oli miehelläsi kiva ulkoilureisuu!! Onneksi on ehjänä! Toivottavasti tosiaan tekijät jää kiinni!! Meillä oli kans mies perjantaina liikenteessä ja meinas koko porukka jäädä poliisin pahnoille nukkuun!! :rolleyes: Kun olivat lähdös kotio, niin yks heistä oli vahingossa törmännyt portsariin ja se oli heti soittanut kytät paikalle,et se kävi kinmppuun! Ja minun mieheni sit heti kaveriaan muitten kaa puolustaan,ettei niin oo käynyt! Onneksi heitin seuruees oli ollut yks selvinpäin ja oli saanut selitettyä asian poliiseille oikein...Että eikun kaikki miehet vaan ulos viihteelle ja naiset saa ootella,et tuleeko kotio vai ei :kieh:

Sannuli : / Sulla on ihan huonoja testejä! Uutta merkkiä kehiin :LOL:

Pikkumyy87 tervetuloa!

ON: Meillä meni koko eilinen päivä laskettelureissulla! Oli kivaa! Kaaduin vain kaksi kertaa ja en ees loukannut itseäni :D Viime kerrasta olikin 15v!! Nuorin lapsista ei ollut ikinä lasketellut ja aattelin,et on koko ajan turvallaan siellä, mutta ekasta mäenlsakusta alkaen hän oli ihan virtuoosi :O Ei kertaakaan kaatunut ja heti alkajaisiks laski kaikki punaset rinteet alas!! Lapset on uskomattomia oppimaan! Kateellinen tai jotain :ashamed: Täällä tekisi mieli testailla jo, vaikka mahd. raskaus ei näkyisi yhtään missään! :xmas: Ja juu! Yhtään oirettakaan ei ole :LOL: sairasta sairasta!! tänään vanhemman lapsen soittokunnan kevät konsertti! Ja sinne piirakkaa kahvitulseen aamusta leiponut...ihanat tuoksut! Mutta mukavaa v-loppun loppua kaikille!
 
Sunflower11
Ambrosia: :eek: hui kauhea mitä miehellesi on käynyt!!! Toivottavasti ei jää mitään pysyviä vammoja!

Tervetuloa uusille..

Täällä kp 12, ens viikolla ovis!! :saint: Ainakin pitäis olla.
 
plääh... täällä ne menkkajomot taas jatkuu vaan... hirveen aikasin kyllä...
Taidan vaan tuijottaa liian tarkkaan omia oireitani taas :whistle:
Pois se minusta nyt en mieti koko asiaa ollenkaan enää.... mur :kieh:

Ambrosia: :O Kauhee juttu tollanen. Onneksi kaikki hyvin!
Mulla ukko tuppaa olemaan aina mukana jossain nyrkkihipassa kun saa tarpeeksi alkoholia...

Pikkumyy: tervetuloa :wave:

Testaus onnea jännäilijöille!! =)
 
Hello immeise piiiiiiiitkästä aikaa!!! Hyvä, et löysin teijät vielä.....

Herran jumala Ambrosia mitä teijän kylillä tapahtuu!!! Luoja mitä K-päitä täältä löytyy!!!! :mad:
Meillä on kone VIELÄKIN huollossa, joten käyntini on pikanen päivitys....
Onnittelut plussanneille, jos semmoisia löytyy!!!
Täällä mennään kp 10/29-31.
Nyt on tullut muutenkin mutkia matkaan; mun on todennäkösesti PAKKO mennä töihin lokakuussa, et en tiedä pitäiskö tässä nyt heittää samaan romukoppaan vauvahaaveet, talohaaveiden kanssa. Ilmeisesti....
No, jos tän kierron vielä kokeilis. Tosin tällä stressillä ei tehä yhtään mukulaa...
No, katotaan nyt.
Sais edes sen perkeleen koneen kotiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:kieh:
 
pikkumyy Tervetuloa mukaan kuumeilemaan:)
Mulla tasoittu heti, tai voiko niin sanoa jos heti ekasta kierrosta tärppäs...no mut kuitenkin ja seuraavallakin kerralla kun jätin pillerit pois niin jo tokasta kierrosta tärppäs ja silloin kierto oli 28pv et toivottavasti sullakin menis näin helposti:)

viida Toivottavasti pian törmätään odottajissa.Hyvää hyvään jatkoa:wave:

Ansis Kyllä varmasti kuulosti hirveelle.Tuo ei onneks uskaltanut;) Kun se pyys sanomalehteä ja sit heti lisäs et ei tarvii uusinta antaa niin tokasin hymyssä suin et en ois antanutkaan tai osit ainakin itse saanut sen laatikosta hakea.Nuohooja naureskeli vaan.
No on kyllä ihme tyyppejä tuollakin alalla:eek: :kieh: Eipä tosiaan uskalla enään ukkoa päästää yöjuoksulle ilman kunnon henkivartioita.
Mä en oo koskaan lasketellut ja se lastenkin rinne näyttää jo niin hurjalta et mua ei sinne sais ;)
Muakin noi testit tuolla kaapissa polttelee, mut en vielä raaski tehdä niitä ennen kuin täti on ees myöhässä, kun harmittaa jos niissä ei sitten näykkään mitään...
Ai mitä virheitä??Mun oikolukuohjelma ei huomannut mitään:D

Kolmio Et varmasti heitä haaveita romukoppaan :(Vaikka menisitkin töihin niin eihän silti tarvii haaveista luopua:hug:
Pidetään peukkuja että saat koneen pikaisesti kotiin:)

Tänne ei mitään uutta, kuluis nyt vaan noi päivät pois niin vois ees alkaa jännittämään tai ees odottaa uutta ovista...Ens viikollekkaan ei oo mitään erikoisia suunnitelmia niin aika kuluu tosi hitaasti...plaah.
 
Tervetuloa uudet :)

Ansis Hih hih :D Kyllä noi mun testit on tosiaan surkeita :LOL:


Tänään on ollu jotenkin masentava päivä. En edes tiedä syytä. Varmaan toi harmaa sää tekee osansa ja se että mulla on jotenkin sellanen olo että menkat alkaa keskiviikkona. En oo tehny enää testejä kun en jaksa kattoo joka päivä negatiivista tulosta (tai mun kohdalla mitä ihmeellisempiä tuloksia :D ) Tuntuu että oireetkin on alkanu katoamaan :/
 
:LOL: tein tossa ovistestin tänään töissä kahvitauolla ja tungin sitten siinä "pussissaan" hiirimaton alle jemmaan ettei duunikaverit pääse näkee.. no arvatenkikn unohdin koko tehdyn testin :D Onneks muistin nyt ennen himaan lähtöä - ois voinu joku colleega hieman ihmetellä.
Meillä kun on yhteiskäyttöpaikat, joten kuka tahansa voi tähän tulla seuraavaksi istumaan :D

Tosin kun on ryhmäkohtaiset pöydät sentään, niin mua syyttävä sormi osottais.. oon kuitenkin ainoa nainen meidän 13henkisestä porukasta..


Kolmio ihana kuulla susta! Miksi on pakko mennä töihin =( ? jos saa kysyä?

Sannuli, sateenkaaritestejä kehiin ok!?
 
Uusille tervetuloa =)

Kuulostaapa kauhealta Ambrosian miehen öinen reissu! :O Itteki aina kaikkea tollasta pelkään kun miehelle ainakin aiemmin oli tapana kerätä ongelmia ympärilleen ihan tahtomattaan ryyppyreissuillaan... Onneksi mitään tollasta ei oo kuitenkaan sattunu, melkeen ku jostain elokuvasta :(

Toivotaan ettei tämänkään Sannulin testi ollut toimiva!

).( Saatiin vihdoin juteltua miehen kanssa kaikesta mahdollisesta kun molemmilla oli vapaa ilta :) Niin tupakkalakko, säästöhommat, hää suunnitelmat kuin vauvahaaveetkin juteltiin läpi ja vihdoin mieskin kertoi edes jotain ajatuksiaan ja kuunteli oikeasti omiani =) Juttelun jälkeen oli taas jotenkin tosi hyvä fiilis kaikesta! Lisäksi katselin eilen netistä itselle kesän todella pienimuotoisiin häihin juhlamekkoa ja sormusta.. Jossain vaiheessa huomasin katselevani vain sellaisia juhlamekkoja, joihin tarvittaessa myös pieni vauvamaha mahtuisi :D

Kurakelistä ja sen myötä kuraisesta karvaturrista huolimatta siis ihana sunnuntai aamu :heart:
 
Sunflower11
Kolmio: Kiva kuulla sustakin! Oonkin miettinyt mihin oot kadonnut! Toivottavasti koneen saat pian! Eikä siun tarvitsis vauvahaaveita mihinkään heittää..

Sannuli voisit joo plussata sateenkaaritesteillä ;) toimivilla, plussaanäyttävillä ;)
 
Kolmio älä heitä vauvahaaveita pois,vaikka joutuisit töihin...Ei sitä lapsen yrittämistä tartte jäädyttää!

Metsätähti muutama painovirhepaholainen oli tekstiini päässyt :) mutta ei niistä jaksa stressata! Sais ittestäkin sen verta testaamis intoa pois, ettei ne niiiin kovasti polttelisi tuolla vessan kaapissa :LOL: Pitäis vissiin keksiä jotain muuta elämää??

Ambrosia se oliskin ollut jos ovistesti olis löytänyt tiensä jonkun muun käsiin :D Olis ollut kahvipöydässä ihmettelyn aiheena :LOL:

ON: Jotain omaa napaakin tähän päivään...Varmastikkin liittyy jotenkin ihan normaaliin kiertooni, mutta eipä ole ennen osunut "silmään" -> Mun valkovuoto oli ihmeen tönkköä :x Siis ihan valkosta, ei haissut tai ollut kokkareista, mutta semmosta ihmeellistä...Melkein vois verrata tyyliin mannavelliin, jos jotain pitäis sanoa :whistle: Tietysti itse toivoisi,että olisi raskausoire, mutta tokkopa vain :xmas: Kenelläkään muulla?? Ja nyt voi olla varma,etten ikinä enää eläissäni syö mannavelliä :LOL:
 

Yhteistyössä