Vauva haaveissa vuodelle 2011-2012 vol. 8

Metsätähti koetahan parannella selkäsi! Olen aina ollut sitä mieltä,että urheilu on vaarallista ;) Itseäni vaivaa issias tällä hetkellä...

Sannuli Jäämme nyt siis odottamaan seuraavaa testin tulosta! Itse olen käyttänyt (siis nyt ennen keskenmenoa) S-marketista/Prismasta Preck-cheg (tai sinne päin :whistle:) ja musta tuntuu, että ne on parhaita... Toivottavasti kuitenkin "purkutestin" tulos olis paikkansa pitävä!

Ambrosia Kiva kisu teillä :LOL:

Hienoa,että ihmiset lopettaa tupakoinnin! tsemppiä niille jotka sitä lopettamassa ja hermoja niille jotka joutuvat kiukutteluja kestämään!

Kiva kun muillakin tapellaan miehen kanssa, kuin vain meillä! Eilen mies oli kuin enkeli ja tänään voisin laittaa sen pikkukaverista roikkumaan johonkin lähimpään puuhun :headwall: Mun mielestä miehen kanssa on hemmtin hankala elää välillä :whistle: Itsessähän ei mitään vikaa siis ole!!
JES! Toisen lapsen huoneesta lähti tänään tapetit! Jokunen tunti siinä meni (minä ja nuorin lapsi urakoitiin), mutta se oli kivaa =) Huomena revitään tapetit toisen lapsen huoneesta ja sit alkaa maalaaminen! Just tultiin miehen kanssa saunasta...oli hyvät löylyt, kun tänään vaihdettiin kiuaskivet! Kyllä oma sauna on ihana! En vaihtais pois...No mutta, nyt lasten tappelua hiukan tuomaroimaan!
 
Viimeksi muokattu:
Mua jotenkin jännittää kamalasti seuraavan testin tekeminen. En haluaisi enää pettyä :( Ja kun mieskin on NIIN alkanut sitä toista lasta toivomaan, poikaa :D

Ansis Eihän sitä omaa saunaa voita mikään! Meilläkin oli eilen hyvä sauna ;)
 
Sannuli kyllähän se raskaus selviää sitten varmuudella, kun menee synnyttämään :D Malta odottaa sinne ens v-loppuun, niin varmasti plussa pärähtää!
Juu ei omaa saunaa voita mikään! :D

Meillä on nyt pupuiltua koko ilta ja yö :O Nyt ei jaksa enää...täytyy pitää pientä taukoa, jotta saa simpatkin kehittyä riittävästi :xmas: Pullanmuruista ei oo mitään hyötyä :LOL:
 
ambrosia,mulla on toi nimimerkki vaihtunut Eevaliisa Nwogusta EevaN:ksi...:)

Lisäksi: plussasin tässä kierrossa perjantaina


minä siirryn tuoonne haavevauvat todeksi puolelle,toivottavasti täältä tulee porukkaa mun kanssa sinne,ei oo kiva olla yksin joulukuisissa...:wave: mut voi siis poistaa haavelulistaltsa
 
Viimeksi muokattu:
Kivaa, koko perheen yhteinen vapaapäivä! Ja nukuttiin koko porukka pitkään, herättiin vasta puoli 11 kesäaikaa... Että on levännyt olo.

Joku täällä kyseli mun kierukasta, mulla oli Mirena - hormoonikierukka. Oli mulle kyllä tosi hyvä, sen aikana menkat kesti vain pari kolme päivää ja todella vähän. Sitten kun kierukka otettin pois, ni nää menkat olikin aika "rajut". kaks ekaa päivää vuosin toooosi paljon, onneks loppuivat...

Tilasin perjantaina raskauskeijusta ovistestejä :D
En oo aikasemmin niitä tehny, vähän jänskättää. Nyt on kp 7, noitten raskauskeijun ohjeiden mukaan mun pitäis alottaa testaaminen kp 11, eli ens torstaina... Mieskin ihan täpinöissään, niin oottelee plussaa, olis hänen ensimmäinen "virallinen" lapsi. Mulla on nuo tytöt edellisestä liitosta. Tosin mies on kyllä tytöille kuin isä, lasten oma isä näkee heitä tosi harvoin...

Mitäs touhuutte näin sunnuntaina??? Täällä vielä yöpaita päällä, eikä mitään suunnitelmia tälle päivälle...
 
**Maanantai 28.3.2011***





Yritys/TJOTtailu alkanut:

Nimimerkki .... Kiertopäivät .... Yk ... Toiveissa, (Lapset)

kuumeilija 38.............. 89/?.............. yk? ......... 1.
anskilia......................89/30............ yk1 ......... 1.
Kauniina Päivänä Tuut ...81/27-30.........yk ?.......... 3.
Vauvako? ..................81/23-26 ........ yk? ......... 4.
Jumima .....................78/28-29 ........ yk2 ......... 2.
Isosiskoksi (28) .......... 64/30-32.......... yk2 ........ 2. (3/10)
Teollisuuskypärä......... 54/28-30 ........ yk2 ....... 2.
PikkuHöttiäinen (27) .... 44/24-27......... yk3 ........1.



Viida (25)…….......……..37/29...............yk1 ….……1.
Kolmio .................... 33/29-33 ........ yk2..... 2.





KaTo ..................... 29/28-29 ........ yk3 .... 1.
metsätähti................27/34............. yk2 .... 4. (6/06,8/07,3/10)
Maijamehi (29) ........ ..24/35 ......... yk3....... 3./2. (2/03,8/10)
miranda-81................24/28.........yk 3....... 3.
Sannuli88 .................. 23/31............ yk3 .......... 2. (5/10)
Lolaa (19) ................ 23/? .............. yk3 ........ 1.
Anin.........................22/30-32..........yk 2...... 4.
miida ....................... 22/29-32 ............ yk3 ....... 2. (5/09)
chrisu.............................22/? .......yk 1 ................. 1.



Mamu82 .................. 17/28-30 .........yk 5 ...... 5. (10v,9v, 5v ja 3,5v)
HekkuLiini ..................17/26-29...........yk2
cita..........................17/?...............yk 5.......... 2.
Sininsilmä91...............15/28-41..............yk2 ......... 1.
Hopefull (23)............. 14/34 ............ yk11.......1.
Ansis (29) ...............13/30 -?................ yk2 .............. 3./1. (01&02))




Fionahelmi................8/28? ............yk 2 ........3. (12/04, 01/06)
Ambrosia85 (26) ........8/26-32(45) .... yk5 .... 1.
Sunflower11.............6/26-31...........yk4......3. (-08,-10
hzz .......................... 3/25-28............... yk9 ....... 3. (7/04, 3/06)
Jul (27) ...................1/26-28 ..............yk3





Catherine- (21)............0/0 ........... yk 0 ......... 1.
pörhölä (31) ......... ?/? ............... yk3 ..... 4./2.
mimmiih ............... ?/? ................ yk6 ......... 1.



Yrityksen myöhemmin aloittavat:

nuppu86 ....................... 2/2011 ................................ 2.
kn071 (22).....................ivf 03-04/2011................... 1.
hallaneito........................4-5/2001...........................1.
Bassets ........................ kevät 2011 ............................. 3.
Miiuliini85......................kevät 2011.............................. 2.
tryffeli89 ..................... 6/2011 ................................ 1.
Peepe ......................... 6-7/2011 ............................. 1.
Anna333 ..................... kesä 2011 ............................ 2.
Mutsikka81................... kesä 2011 ........................ 7./1.
Laretzki........................kesä-heinä 2011................. 1.
Ceali..............................heinäkuu 2011.................. 2.
keiju-81.............................................................. 4.
miss bamse ................. 7-8/2011 ........................... 5.
mariessa.......................syksy 2011....................... 1.
bellabambini .................8-10/2011 .......................... 1.
meewi.........................10-11 /2011..........................1.
Spukka.........................kesä 2012...............................?
miah83........................myöhemmin.......................... ?



Taustailijat:

(An-nie)





Haamuilijat:







Plussanneet 2011:

*Tammikuu: elmiju (yk1/yk7+km), Salainen toive (yk2), äiti88 (yk6), Tine (yk3)
*Helmikuu: sharita (yk1), Öttiskä(yk9), Emeriini (yk1), Irmeli74 (yk1), niiskuneiti90 (yk3), Hölyhuispake (yk2), Heenu (Yk2), Minnuska89(yk13+km1/10)
*Maaliskuu: Alice81 (yk2), EevaN (yk4)

Plussanneet 2010:

*Kesäkuu 2010: tombatar
*Elokuu 2010: Yaden, NeliApina, tatskattu,
*Syyskuu 2010: Tiudeliini, Linttu, taaperotx5, JA82
*Lokakuu 2010: amma, Jessi75, Jotain, Keiju123 (yk1)
*Marraskuu 2010: jasmin-- (yk3)
*Joulukuu 2010: kamiraro (yk1), hopeful86 (yk2), tömpsis (yk3), Ruutinen (yk1)



Plussanneille löytyy oma pino odotuspuolelta:

Haavevauvat todeksi 2011-2012 ->
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1907943-haavevauvat-todeksi-2011-2012-a/



kp = kiertopäivä
yk = yrityskerta/-kierto
yk/yk= yrityskerta/yrityskerta esim. km:n jälkeen
yv = yritysvuosi
TJOT = tulee jos on tullakseen
dpo = days past ovulation, päivät ovulaation jälkeen
(xx/xx)) = poika
(xx/xx) = tyttö




Mukaan listaan pääset kertomalla kp-tiedot, yrityskierron sekä monesko lapsi on toiveissa Esim 4/25-29 yk 4 ja 4 haaveissa
Lisäksi halutessasi voit kertoa ikäsi sekä jo olemassa olevien lasten syntymävuodet ja iät





++++ Plussarikasta Maaliskuuta ++++
 
Viimeksi muokattu:
Ansis:eek:on ihan samaa mieltä urheilun/liikunnan vaarallisuudesta ja siks sitä rajallisesti harrastankin;)Mies harrastaa paljon enemmän ja on kyllä kipeä vähän väliä jos mistäkin.
Sain selänkin kuntoon kun eilen sitä venyttelin oikein kunnolla.Ihanaa kun siihen ei enään satu:)
Mäkin ärsyynnyin tänään mieheeni ja sit se suuttu mulle kun tein hänen mielestä tyhmästi vaikka mun mielestä se oli ihan oikeutettua:)
Mäkään en enään omasta saunasta luopuisi:)

Sannuli:jaksuja odottamiseen!Se on kyllä inhaa:(Jos vaan aikaa vois siirtää tarpeen mukaan eteen tai taakse päin:)

FionaHelmi:mullakin oli sama kierukka ja sen aikana ei ollut ollenkaan vuotoja mut kun se otettiin pois niin voi että sitä vuodon määrää:O Niegaran putouskin jää toiseksi ja kun oli luomu menkat niin en ees muistanut kuinka runsaat ne olikaan ja miten pitkään ne voi kestää:(
Mä kävin tänään kävelemässä (silläkin uhalla et sit on taas selkä kipeänä en nimittäin jaksanut noita miehiäni) ja sen jälkeen kyläilin kaverilla ilman lapsiani ja miestäni.Loppupäivän oonkin ollut kotona, juttelin puhelimessa pitkään ja kun isommat lapset oli isänsä kanssa menossa niin mä istuin ja tässä koneella ja touhusin nuorimmaisen kanssa.

).( Mies tuntuu taas olevan melko pahalla tuulella kuin myös esikoinen.Miksköhän niillä tuntuu taas olevan niin vaikeaa... *huokaus*
Tänne ei hyvin ihmeellistä kuulu...ja mitään oireita ei oo ja loppukierto lähenee.Ainoa minkä voi "oireeksi" kuvitella on että tänään oon palellut vaikka sisällä on ihan lämmin,mut niin kyllä palelin viime kierronkin lopussa vaikka en raskaana ollutkaan.
Greippimehu on ihan lopussa.Koitin sitä tässä kierrossa juoda mut muistin aloittaa sen vasta melkein puolessa kierrosta et siitä ei nyt varmaan suurempaa hyötyä ole mut tuskin haittaakaan.Täytyy alku viikosta käydä jossain isommalla paikkakunnalla kun täältä ei sitä saa:/Mut onneks siinä on pitkä päiväys niin voi ostaa useamman purkin kerralla jos vaikka ens kierrossa muistais heti alusta alkaen alkaa juoda sitä.

Plussatuulia kaikille:)!
 
Liityn kans joukkoon. Ollaan miehen kans yritetty lasta nyt vuoden verran. Nyt on jännät ajat meneillään..Eli huomenna pitäs tätin tulla kylään, jos on tullakseen. Menkat on olleet aina säännölliset, melkeempä kellontarkkaan ovat alkaneet. Olishan se mahtavaa, jos nyt olis tärpänny. Jos ei, niin sitten täytyy alkaa varaamaan aikaa lääkäriin, jotta pääsis tutkimuksiin onko jotain vialla.
 
Heips kaikille pitkästä aikaa ja tervetuloa uusille!

Omassa navassa ei mitään kerrottavaa. Kohta pitäs olla taas oviksen aika, tässä kierrossa ajatelin tikuttaa oviksen ja kattoa miten mun laskut on pitäneet paikkaansa. Yk 11 siis nyt käynnissä ja oon kovasti koettanut puhua miehille josko kohta alotettas sit tutkimukset jos ei mitää ala kuulua..

Nyt kysyisinkin jos olette olleet lapsettomuus tutkimuksissa, millasta se on? Oon ihan kokematon ja kaipaan tietoa :ashamed:
Entä miten endometrioosi oireilee? Eli onko jotain tunnusmerkkejä mistä voisi alkaa asiaa epäilemään? Jostain luin että ennen varsinaisia menkkoja tuleva tuhruvuoto voi olla merkkinä tästä sairaudesta?

Huh, tulipa paljon tekstiä :)
 
nimpsu Tervetuloa! Toivotaan ettei täti tule kylään ;)

Jul Itse lasken kuukautiskierron pituuden kuukautisten ensimmäisestä päivästä viimeiseen päivään ennen seuraavien kuukautisten alkua. Jos sitä tarkoitit? Mulla ollut pituus aina saman mittainen, 31pv. Tietysti takavuosina ollut heittoja esim. e-pillereiden lopettamisen vuoksi jne. Kyllä kai tuo 26pv on ihan normaali kierron pituus vielä, kun "normaalihan" on 28pv? Ei kai siis millään tavalla huono :D Ja tuo on niin ärsyttävää kun tulee kahdet menkat samassa kuussa. Kestämisiä! :)

ON: Väsyttää, väsyttää, väsyttää. Mentiin eilen hiukan kympin jälkeen unille ja heräsin tänään vasta kahdeksan aikoihin, ja väsyttää! Olisin voinu nukkua vielä. Ja olisinkin varmasti, mutta sit pälkähti päähän ajatus rauhallisesta aamukahvi hetkestä. Nousin salamana ylös kun tyttö kerran vielä nukkui. Ärsyttää kun ei jaksaisi mitään tehdä! Mutta tänään ajattelin ryhdistäytyä ja siivoilla. Pestä mm. jääkaapin. Laiskana laitoin ne oven hyllyt astianpesukoneeseen :D Tulee ainakin puhtaaksi :LOL: En todellakaan jaksanut alkaa niitä käsin puhdistamaan, varsinkin kun yksi hylly oli ihan sinappipurkista valuneessa nesteessä.

Ja hmmm...Alavatsassa on tänään ollut "repäisyjä". Turvotus on alkanut laskemaan. Mutta voi luoja minkä määrän söin eilen ruokaa! :O Jatkuvasti puhuin miehelle että on nälkä! Vaakakin kiittää siitä :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
hzz
joopajoo. kp3 ja yk niin monta että alkaa usko loppua :'( onneksi mullakin on tuo ystäväni kuukuppi käytössä niin voi unohtaa menkkojen olemassaolon mutta ajatuksen tasolla kyllä alkaa jo vähän v*tuttaa...
 
Jul itsekin lasken näin että päivä jolloin vuoto alkaa on kp1 ja tällöin edeltävä päivä on kierron vika päivä. Mullakin pillereiden kanssa ja heti niiden lopettamisen jälkeen kierto oli kellon lyömällä sama, kunnes kierto alkoi pitenemään ja kun päiviä oli jo 45 niin marssin terolut-reseptia hakemaan gyneltä (taustalla mulla pco). Nyt edelleen kierrot elää ja tulee miten tykkää, mutta ei onneks oo noihin lukemiin asti mennyt :)

hzz pahoittelut tädistä - olisi jo korkea aika sun päästä tuonne odotteleviin

Uusille mukaan tulijoille : Kerrothan kp-tietosi, yrityskierron sekä mones toiveissa. Extrana saat kertoa ikäsi ym lisätietoa. Näiden tietojen kanssa pääset listalle mukaan.




Ja mitä mieltä jo keskustelussa mukana olevat; mitä tehdään näille kärkipäille joita ei näy? Olisiko kp100/xx aika jolloin heitetään vaikka tuonne samalle linjalle kysymysmerkkiläisten kanssa (missä tällä hetkellä esim cathrine) ? On jokseenkin turhauttavaa päivitellä noita tietoja ihmisistä keitä ei ole kuukauteen tai pariin käynyt täällä sanomassa mitään.
Ehkä olen nihilisti, mutta jos otetaan selkeä jako niin ehkä jotain alkaa tapahtumaan?
Toki jos on pitkät kierrot niin tilanne on toinen. Mutta pointtina, uskoisin että kolmessa kuukaudessa ehtii tänne tulla kirjoittamaan vaikka "heippa".
 
Heippa taas kaikille!!
Tervetuloa uudet haaveilijat :wave:

En olekaan taas pariin viikkoon jaksanut käydä muuta kuin lukemassa teidän muiden juttuja...
Ihanaa kuulla että taas on plussattu ja päästy odotuspinoon! Ja tietysti isosti tsemppiä jännäilijöille =)
Mulla vissiin oviksen ajankohta oli viikonloppuna... oireita ei kyllä taaskaan ollut : /
En siinä tohinassa paljon asiaan kerinnyt keskittyäkään kun olin juhlistamassa omia 29vee synttäreitäni lauantaina :D
Peittoja kyllä heiluteltiin miehen kanssa ihan riittävästi koko viikonlopun :p
Että ainakin simppoja pitäis olla jemmassa...
Oon nyt ottanut vähän rennomman asenteen tähän raskautumiseen ja ajatellut että tulee sit jos tulee... tuntuu että pari edellistä kuukautta on mennyt ihan liialliseksi yrittämiseksi ja sekstailukin on tuntunut jo vähän itsensä pakottamiselta...
Mutta ihanaahan se olisi jos sitä raskaaksi itsensä vielä joskus saisi :)

Plussatuulia kaikille!!
 
Mamu82 Onnea synttäreiden johdosta!

hzz Harmi kun se täti tuli kyläilemään :(

Ambrosia Hmmm, mietin että jos kp90/xx? Olisi jämpti 3kk. Kyllä tuon 3kk aikana pitäisi todellakin ehtiä edes jotain itsestään ilmoittamaan. Mietin myös että eikös tuollaiset kiertolaiset kannattaisi poistaa? Saisivat sitten itse ilmoitella itsestään jos aiheelliseksi näkevät. Ei jää listalle "turhat" roikkumaan.
 
Onnitelut Mamulle vanhentumisesta :D

Sannuli joo, toi kp 90 vois olla tarkempi jonka jälkeen sitten "tippuu" päivittelystä jossei ole koko kierron aikana käynyt täällä huutelemassa.

Ymmärrän toki ettei jatkuvasti jaksa palstalla pörrätä ja haluaa muutankin ajateltavaa, mutta vois kyllä ilmoittaa ittensä taustalle jos meinaa sinne jäädä. Harmittaa kutienkin kun tuolla kärkipäässä on entisiä todella aktiivisia haavelijoita ja nyt ovat sitten kadonneet kuin tuhka tuuleen :/
 
Fionahelmi Toivottavasti ovistesteistä on sinulle jotain hyötyä =) itsekkin aloin tänään ovista tikutteleen mielenkiinnosta.

Metsätähti Sinun miehilläsi on miesten menkat :LOL:

Nimpsu tervetuloa ja toivottavasti visiittisi on pikainen! =)

Jul Harmi kun mekat alkoi :hug: Mä lasken kans kiertopäivät, niin kuin Sannuli.

Sannuli testiä testiä... :whistle:

Hzz :hug:

Ambrosia kärkipääläiset vois tosiaan laittaa tonne kysymysmerkkiläisten kaa samaan listaan, jos heistä ei ole kuulunut mitään! Tuo 90päivää vois olla hyvä "raja", jos on ollut hiljaiseloa!

Mamu82 onnea vanhukselle :D

ON: Tänään tein ekan ovistestin (aloitin hyvissä ajoin) ja negahan se vielä oli, ei edes haamua...Nyt siis kp13, mutta aattelin,ettei ainakaan ohi mene :D Ja ihan vain sen vuoksi testaan,et sopiiko oireet ovikseen!
Nyt täytyy lähteä viemään vanhempi lapsi harrastukseen, nuorempi synttäreille ja mies kahteen peräkkäiseen kokukseen...ja itseni rahtaan siksi aikaa kuntosalille hikoilemaan...Mukavaa illan jatkoa!
 
Joo elikkä ensimmäinen lapsi olis toiveissa. Ikää itsellä on 24 ja miehellä 27. Yk 12, kp 28/28 meneillään. Tuntemuksia ei ole, että menkat olisivat alkamassa. Mahassa ollut jo useamman päivän outo olo, erilainen kuin ennen. En kuitenkaan ole testaillut vielä :) Aiemmin menkat ovat olleet tosi säännölliset ja alkaneet ajallaan. Rintoja on aristanut viikon verran. Söin merciloneja useamman vuoden ja ne olen lopettanut syksyllä 2009. Toivottavasti se plussa tulis, ettei tarvis taas pettyä.
 
Heippatirallaaaaaa!!!

Nyt ahistaa, ahistaa, ahistaa... Ihan kamala työpäivä. Siis itse työ on aivan ihana ja työpaikka, työkaverit, jne. MUTTA saatiinpahan kuukausi sitten uusi pomo, joka on ihan järkyttävä. Alkaa olemaan tunnelma aika hanurista. Ennen sinne oli aina niin kiva menna, nyt ahistaa töihin meno.. HUoh.

No mutta mutta... Nyt mulla on NIITÄ!!!! Siis ovistestejä!!! Ja kyl tekis mieli mennä pissimään!!!:saint: Ei ehkä vielä kandee... Tosin maha ollu ihan outo tänään, ihan turvoksissa ja nipistelly kamalasti, oli päivällä ihan tukala olo. No, täähän yltiöposittivisenä heti mietti, et vois olla ovis, mut nyt on vasta kp kasi, että ehkä noi mahavaivat meni ihan eilisen herkuttelun piikkiin. (taas käsi sydämmellä vannon, että herkut jää vähäksi aikaa!)

Hopefull: Meidän ensimmäinen neiti on saanut alkunsa koeputkihedelmöityksellä. Meitä ei kamasti keritty tutkimaan, kun siittiöt osottautuivat "syypäiksi"... Vika löytyi heti. Tosin, toinen neiti saikin sitten alkunsa ihan normaalisti, tytöillä ikäeroa vain 1v 6vk. Vaikka meille sanottiin, ettei kotikonstein saada lapsia...

No, lumityöt tehty ja aattelin vielä illemmalla lähteä lenkkeilemään, ennen sitä touhuilua lasten kanssa ja normi kotitöitä. Kivaa alkavaa viikkoa kaikille.
 
Laretzki
Mä pidän ääntä naurettavilla päivityksilläni: Huomenna viimeisen liuskan ensimmäinen pilleri WUHUU! :D Ja ens kuu on niin täynnä kaikkea että aika tulee menemään siivillä, kun pitäisi ehtiä tekemään kaikki.
Aivan ihana auringonpaiste:) Ihan erilailla tuntuu olevan energiaa menneiden viikkojen masennuksiin ja angstauksiin verrattuna.:cool:
 
nimpsu Sulla onkin sit jännät paikat! Koskas aiot testata? ;)

Ansis Sä oot kyllä hauska ja ihana tapaus :D :heart: Testejä mulla on vasta huomenna. Niitä raskauskeijun erittäin herkkiä (10 mIU/ml hCG) liuskatestejä peräti 4kpl! Voi testata useampana päivänä..hih hih..Mutta en varmaan ennen keskiviikkoa tee uutta testiä? Hitsi kun ihminen voi olla vaan niin malttamaton :LOL: Posti Patekin oli tänään jo 08.15 liikkeellä, josko olis huomennakin :D
 
Täällä työhaastattelu ohi (tai siis olihan se jo päivällä ohi, mut kävin vielä sen jälkeen lapsien kanssa kaupassa) ja ilmeisesti toukokuussa heti äippäloman jälkeen olis tarkoitus aloittaa työt \:)/
Jospa vaikka tuo työpaikan varmistus vielä avittais tulemaan raskaaks (taitaa saada vauveli alkunsa kunhan on oikee aika). Työpaikka olis kyl kivan matkan päässä et vois jopa ajatella menevänsä polkupyörällä, riippuu tietysti mihinkä tuon neidin saa hoitoon.

Kans nyt ollu kahden vaihella et tarviskohan mun hankkia noita ovistestejä...
 
Sunflower11
Gynellä käyty.. 3vkon päästä koepalan otto :confused: Joku luomi minkä halus tarkistaa että se on luomi.. No kiva, mulla on varmaan syöpä :headwall: No joo, jos ei maalata piruja seinille :D
Sai otettua papankin (tulokset tiedän sit 3vkon päästä myös) vaikka menkkojen vikaa päivää vietetään. Ja Miranaxia menkkakipuihin määräsi.

muoks: niin ja taaksepäin kallistunut kohtu on, joten senkin takia kivut ottaa selkään.
 
Varmaan huomenna testaillaan täällä :p Jännittää ihan hulluna! Mitähän tämä muuten on kun mulla oli viime viikolla tuossa loppuviikosta jatkuvasti niin märkä olo.. Aivan samanlainen ku ovulaation aikaan. Mahaa nippaili ja alaselkää jomotti. Piti käydä aina vessassa tarkistamassa tulikohan se täti jo nyt :D
 
Sunflower11 Mulla kans taaksepäin kallistunut kohtu :/

Tuosta meidän tytöstä olin jo rv 20 ihan täysin "selätön ja jalaton". Taaksepäin kallistunut kohtu, alaselän yliliikkuvuus ja erimittaset jalat (tätä ei siis livenä huomaa mitenkään :D ), ja kaiken sen kärsimyksen pitäis tulla joka raskaudessa. Ehkä siks tuo raskaaksi tuleminen myös pelottaa. Hyvä kun pystyin kotitöitä tekemään :(
 

Yhteistyössä